Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zaworów -problem z zębatką

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seku
A2



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:43, 15 Lis 2011    Temat postu: Regulacja zaworów -problem z zębatką

Regulowałem zawory w swoim DL1000 i z uwagi, ze nie moglem odkręcić śruby znajdującej się na środku dekla alternatora, po której odkręceniu mamy możliwość obracania wałem podczas regulacji, odkręciłem i zdjąłem cały dekiel alternatora, po czym kilkukrotnie obróciłem wałem. Lecz nie zauważyłem, że spadła z wałka zębatka znajdująca się z lewej strony koła magnesowego, opisana w serwisówce jako "starter idle gear". Powyższa zębatka obraca inną zębatkę opisaną jako "starter torque limiter" znajdującą się z przodu bloku silnika.

I teraz zastanawiam się czy przez to rozregulowałem coś w silniku co należy ustawić ponownie poprzez znaki na wałkach itp. czy może zębatki te nie mają ściśle określonego położenia względem siebie i nic nie zepsułem. Confused

Niestety nie potrafię załączyć zdjęcia. Sad
Mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 11:41, 16 Lis 2011    Temat postu:

na moje sa to zebatki przenoszace naped z rozrusznika i niespecjalnie istotne beda znaczki, obejrz oba elementy jak maja cechy to pewnie trzeba je zlozyc wg nich, swoja droga jezeli jest to istotne to powinno byc oznaczone jasno w servisowce tak jak jest np opisany rozrzad i ustawienie walkow..

powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seku
A2



Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 19:15, 17 Lis 2011    Temat postu:

Obejrzałem zębatki, nie posiadały ozankowań, wiec złożyłem wszystko do kupy, odpaliłem motocykl i wszytko jest ok. Więc wniosek taki, że nie muszą być względem siebie ustawione w określony sposób Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin