VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> 750 cm3 i 80Hp
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
750 cm3 i 80Hp
PostWysłany: Nie 17:31, 27 Mar 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Czy ktoś to już stosował ?

http://www.zlockracing.com/new_products.html

https://www.youtube.com/watch?v=XqXWlGra6lw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:07, 27 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Jest gdzieś temat o tuningu DL650 elementami z SV.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:50, 28 Mar 2016
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





express napisał:
Jest gdzieś temat o tuningu DL650 elementami z SV.

http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/silnik-v2-650-uspiony-potwor,7863.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:27, 28 Mar 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Ale to jest wątek na inny temat. Ja dałem link do zestawu z większą średnicą cylindra, a tu piszą o wałkach rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Pon 10:27, 28 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:31, 29 Mar 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





A mapę wtrysku kto ci zmieni? Wczesne SV było na gaźniku. Problemu ze strojeniem nie ma żadnego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:20, 29 Mar 2016
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Cena?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:12, 29 Mar 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





pietryna napisał:
A mapę wtrysku kto ci zmieni? Wczesne SV było na gaźniku. Problemu ze strojeniem nie ma żadnego.


A co tu zmieniać ? To zmiana średnicy cylindra, bez dłubania w wałkach.

prostyelektryk napisał:
Cena?


Cena podana, 950 $ w USA.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Wto 11:14, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 13:14, 29 Mar 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Remol71 napisał:
A co tu zmieniać ?

No mapę wtrysku. Uważasz, że jak zwiększysz pojemność o 50ccm na cylinder to dawka paliwa ma zostać taka sama? Wtryskiwacz musi podlać więcej.
W najprostszej wersji starczy tzw. świnkę która weźmie czas wtrysku i go wydłuży o jakiś mnożnik, licząc, że resztę korekt po czujnikach załatwi już ECU które będzie myśleć, że podaje tyle ile sobie uwidziało.
Tak jak najprymitywniejsze LPG IV generacji. Chociaż nawet te centralki mają doprowadzone różne czujniki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:18, 29 Mar 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Pytanie, czy w ogóle jest sens bawić się w coś takiego. Moc małego DL jest jaka jest (moim zdaniem nie jest źle) a jeżeli ktoś potrzebuje więcej to lepiej zmienić na moto, które seryjnie ma większą moc. Ze sprzedażą takiego motocykla też może być ciężej. Osobiście nie miałbym zaufania do dłubanego sprzętu. Oczywiście, to tylko moje zdanie i szanuję inny pogląd na ten temat Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:26, 29 Mar 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





To nie jest oferta dla ludzi, którzy nie lubią się w to bawić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:19, 29 Mar 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Kiedyś chciałem z simsona S51 zrobić super ścigacza. Zmieniałem cylindry na większe przerabiałem kanały, większe gaźniki... i już za młodych lat życie nauczyło mnie, że jak sie chce cos mocniejszego i szybszego to trzeba kupić mocniejszy i szybszy i nie kombinować. Bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Nad konstrukcją silnika ktoś myślał, liczył wytrzymałości, siły jakie tam wystepują. Przy większej mocy jaką daje ten zestaw wszystkie podzespoły dostają bardziej po dupie - bardziej niż został to zaprojektowane. Na pewno odbije się to na żywotności silnika i jego podzespołów.
Większą moc i prędkość również trzeba jakoś zatrzymać. Sporo ludzi i tak narzeka na słabe hamulce w DLu... Takie przeróbki wydają się proste, ale ciągną za sobą szereg innych przeróbek. DL 1000 rozwiązuje problem i myślę, że to najrozsądniejsze wyjście.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:11, 29 Mar 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Suszny napisał:
DL 1000 rozwiązuje problem i myślę, że to najrozsądniejsze wyjście.


Stawiam piwo przy jakiejś okazji Razz

W 1000 mocy nie brakuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Wto 23:12, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:25, 30 Mar 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Suszny napisał:
Przy większej mocy jaką daje ten zestaw wszystkie podzespoły dostają bardziej po dupie - bardziej niż został to zaprojektowane.

No gladius ma 72KM z tego samego silnika. SV chyba nawet więcej miały więc akurat podbicie mocy Stroma z 68 do 80KM nie byłoby tragiczne, ale nie jest to mod który "turyści" będą robić bo nikogo to nie bawi pewnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:09, 30 Mar 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





pietryna napisał:
... nie jest to mod który "turyści" będą robić bo nikogo to nie bawi pewnie.


Takie rzeczy robi się hobbistycznie, dla własnej przyjemności Smile Z punktu widzenia zastosowań praktycznych i czystej logiki, to jest to działanie pozbawione sensu. Podobnie jak bezsensowne jest posiadanie motocykla i jazda nim z kąta w kąt, a jednak mamy i jeździmy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:22, 30 Mar 2016
pietryna
A

 
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Ja tam nie uważam, że posiadanie motocykla jest bez sensu. Dziwi mnie czemu u nas ludzie tak kurczowo trzymają się samochodów gdzie zimy ostatnio są krótkie. O ile luźniej by było jakby chociaż 1/3 osób jadących do pracy samochodem przesiadła się na motocykle czy skutery.

A że takie rzeczy się robi hobbystycznie to ja wiem. Ale tutaj większość hobbystycznie to jeździ w trasy, a nie dłubie zamiast jeździć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:36, 30 Mar 2016
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Wszyscy tylko kunie i kunie... Moment obrotowy się liczy! A jak ktoś lubuje się w kucach to czym prędzej na szlifierkę i będzie pełni szczęścia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:26, 30 Mar 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Większa średnica tłoka to większy moment Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
750 cm3 i 80Hp
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin