Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budziki DL1000 K4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakal
A1



Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 11:03, 27 Mar 2019    Temat postu: Budziki DL1000 K4

Czołem klubowicze!
Jakiś czas temu awaria budzików w moim stromie, zmusiła mnie do wymiany całych zegarów. "Nowe" pochodzą z nowszego modelu, który miał inaczej wyskalowane cyferblaty - w oryginałąch Vmax to 240, a w wymienionych 260 (oczywiście to sciece-fiction). Obecnie moje budziki zakłamują, zawyżając prędkość i wskazania tacho. Czy istnieje jakiś patent aby ogarnąć ten mankament? Dodam, że założenie oryginalnych tarcz nie jest możliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Śro 16:33, 27 Mar 2019    Temat postu:

Kup inne tarcze i zmień. Znajdziesz na forum mój opis jak to zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakal
A1



Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 16:45, 27 Mar 2019    Temat postu:

Ja właśnie kupiłem tarcze....indiglo ze specjalną grafiką....wysłałem do firmy, jako wzór tarcze z tych nowych zegarów. Myślałem, że się dogadają z moto. Poza tym wymiana tarcz nie rozwiąże kwestii zadłużania przebiegu. Szukam sposobu kompleksowego...
Może ktoś wie jaki element trzeba wymienić, może da się jakoś przeskalować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 456
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 17:37, 27 Mar 2019    Temat postu:

Można kupić emulator, koszt ok 200pln.
Nawet fajna sprawa. U mnie był założony ze względu na zmianę zebatki na 43.
To już było ze trzy lata temu więc nie pamiętam gdzie było kupowane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 531
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Śro 17:50, 27 Mar 2019    Temat postu:

emulator to w zasadzie jedyna opcja, no chyba że zębatkami będziesz "nadganiał" Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakal
A1



Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 18:25, 27 Mar 2019    Temat postu:

Czyli mniejsza zembatka na tył...albo wieksza na przód i metoda prób i błędów.
Można to jakoś wyliczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 531
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Śro 18:41, 27 Mar 2019    Temat postu:

Ale to oczywiście wpłynie na dynamikę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szary1977
A2



Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn

PostWysłany: Pią 21:20, 29 Mar 2019    Temat postu:

Ja mam taki gadżet [link widoczny dla zalogowanych] tylko starszy model i skalibrowałem sobie prędkościomierz bo mam inną zębatkę przód i tył a nawet jak zmienisz oponę na inną to możesz skalibrować. Mam nawet możliwość zmiany km/h na mph.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szary1977 dnia Pią 21:22, 29 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukaszReda
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2018
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Reda

PostWysłany: Pon 12:01, 08 Kwi 2019    Temat postu:

Struna napisał:
emulator to w zasadzie jedyna opcja, no chyba że zębatkami będziesz "nadganiał" Wink

Szanowni panowie, wytłumaczcie mi proszę o co chodzi gdyż zgłupiałem. Skoro czujnik prędkościomierza zamontowany jest przy kole, co ma za znaczenie jakiej wielkości tarcze założymy??? Ja zmieniłem z przodu w Dl650 z 15 na 16zębów (jestem mega zadowolony) i nie zauważyłem żadnej różnicy pomiędzy licznikiem a GPS przed i po zmianie. Na mój chłopski rozum jeżeli czujnik byłby przed "zestawem napędowym" miało by to znaczenie, ale w przypadku gdy czujnik jest przy kole to "łan ciul" co się dzieje przy napędzie. Ktoś wytłumaczy? 😜👊


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 531
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pon 12:07, 08 Kwi 2019    Temat postu:

Tak, masz rację - jeśli czyta z koła to jedynie zmiana średnicy koła wpłynie na wskazania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artsys
A



Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 134
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 12:13, 08 Kwi 2019    Temat postu:

Struna napisał:
Tak, masz rację - jeśli czyta z koła to jedynie zmiana średnicy koła wpłynie na wskazania.

Ale w 1000 "czyta" nie z koła, a właśnie z zębatki zdawczej, czyli niezbędne jest albo zabawa ze zmianą zębów, albo przeskalowanie liczników


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 531
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pon 12:21, 08 Kwi 2019    Temat postu:

No - to jakby wszystko jasne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin