Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontaż rury wydechowej / malowanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid285
A2



Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:55, 15 Gru 2016    Temat postu: Demontaż rury wydechowej / malowanie

Witajcie, tak akurat ostatnio miałem chwilę czasu - myślę sobie - wypoleruję rurę wydechową. Zabrałem się do jej zdjęcia ale okazuje się że jest to nie lada wyczyn (przynajmniej w moim przypadku) bo pewnie poprzedni właściciel tego nie ruszał od lat. Pytanie jaka jest kolejność zdjęcia tej rury bo nigdzie nie mogę znaleźć. Odkręciłem już przód ale łączenie w okolicach "pod filtrem oleju" tak mocno trzyma że nie wiem czy ja mam akurat tam tak mocno skorodowane że nie jestem w stanie zdemontować czy jak?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 19:57, 15 Gru 2016    Temat postu:

Ja bym odkręcił osłonę silnika i wyczyścił rurę na motocyklu. Szmatka, pasta np.tempo i kilka chwil zabawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Czw 21:11, 15 Gru 2016    Temat postu:

To tutaj z przodu masz jeszcze dostęp łatwy do tej obejmy. Na tylnym cylindrze jest dopiero zabawa...
Jeśli motocykl działa i nie chcesz mieć problemów to zostaw to tak jak jest. Tak jak bzyku radzi, co możesz wyczyść na motocyklu, a lepiej nic nie odkręcaj bo wydech to bardzo paskudna sprawa. Wszystko zapieczone, skorodowane, śruby łatwo się urywają... Chciałem walczyć z tym kiedy wymieniałem łożyska w kiwaczce i kontrolowałem te w wachaczu. Najwygodniej było by zdjąć wahacz, a żeby go zdemontować, trzeba wykręcić wydech. Odpuściłem po krótkiej walce. Na szczęście nic nie popsułem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 23:29, 15 Gru 2016    Temat postu:

jak Suszny pisze jest troche zabawy.
Musialem w K 7 odkrecic caly uklad ( lacznie z koncowym ) i sie namanewrowac calym zestawem zeby wyszedl z drugiego cylindra. najlepeij miec pomocnika ktory trzyna moto bo trzeba troche sie naszarpac.
Uszczelki laczace ( te z metalowej siatki ) z reguly musisz zalozyc potem nowe.
Dla czystego kolanka mi by sie sie nie chcialo nawet oslony zdejmowac a co dopiero tyle kombinowac.
Ale kazdy ma inne zboczenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pią 7:12, 16 Gru 2016    Temat postu:

Operacja nie warta wysiłku - co z tego że zdejmiesz , wypolerujesz jak za kilka miesięcy będzie to samo. Ja zawsze poleruję przednie kolanko przy okazji wymiany oleju. Tak jak napisali poprzednicy nie ma co zdejmować - wypoleruj na przykręconej - to nie armatura świecić po oczach nie musi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid285
A2



Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:06, 16 Gru 2016    Temat postu:

w sumie też do tego wniosku powoli dochodzę, na dolnej obejmie jest strasznie wszystko zapieczone. Ale wiecie Panowie każdy chce mieć motorek ładny i taka skorodowana rura strasznie denerwuje.

Mam pytanie o lakier żaroodporny, próbował ktoś tego? Jak to wygląda itp? Bo wyczyszczę i po miesiącu będzie to samo wolę coś na stałe - myślę że czarny lakier żaroodporny mógłby być. Może ktoś cos takiego robił?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pią 13:29, 16 Gru 2016    Temat postu:

A myślisz że na lakierze nie zrobi się cegła ? to samo będzie - wystarczy że przejedziesz po błocku w deszczu itp.
Ja 90% jeżdżę po twardym więc czyszczenie raz na rok jest ok. Wystarczy papier ścierny wodny i 5 min roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin