Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klucze do napędu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 19:56, 22 Gru 2016    Temat postu: Klucze do napędu

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:52, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waluś
A



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło

PostWysłany: Pią 8:28, 23 Gru 2016    Temat postu:

Czesc Smile Nie znam historii z Twoimi swiatlami ale wymiana całej wiązki to trochę karkołomne wydarzenie, które wg mnie mija się z celem... Co z tymi swiatłami? Może przybliżysz nam problem. Vstrom ma parę nieszczęsnych wtyczek, które potrafią zawieść w najmniej odpowiednim momencie Wink
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 9:29, 23 Gru 2016    Temat postu:

Myślę, że nikt nie podejmie się wymiany całej instalacji elektrycznej.
Jeśli tak, to tylko z gotową nową instalacją do podmiany.
Zdobycie takowej to będzie chyba cud, a koszt zapewne kilka tysięcy zł.
Podaj link do wątku z twoim problemem, postaramy się coś zadziałać.
Jaki to motong ?
Może to coś banalnego, w postaci kostki ujebanej, jak Waluś napisał.
Damy radę na bank !
W ostateczności podjedziesz do mnie do garage i popatrzymy.
Masz do mnie 40 km. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pią 9:36, 23 Gru 2016    Temat postu:

Tutaj historia:
http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/brak-swiatel-mijana-drogowych,10098.html


Wymiana całej wiązki również i mi wydaje się niepotrzebna. Zajmij się tylko uszkodzonym odcinkiem. I zanim zaczniesz ciąć kable czy je wymieniać warto było by posprawdzać przejścia na poszczególnych odcinkach. Nawet jeśli nie znasz się na elektryce (tak jak ja), to przejścia na kablach sam sobie posprawdzasz. Wymiana elementu wiązki to ostateczność, a wymiana całej instalacji jest niepotrzebna.

Skontaktuj się z kolegą - griba - z naszego forum. Mi baaaardzo pomógł przy jeszcze gorszym temacie związanym z elektryką ( http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/zwarcie-blad-c13-c14-c15-c21-c23-c29,25063.html ). Można powiedzieć, że przez telefon, nie widząc motocykla na oczy moimi rękami naprawił mi motocykl Very Happy
Może i Tobie będzie mógł pomóc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pią 9:37, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 9:36, 23 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:51, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 9:45, 23 Gru 2016    Temat postu:

Skoro poruszałeś kostką i ją wyczyściłeś i światła się pokazały, to wiemy gdzie jest problem.
Nie jest źle.
Trzeba schemat elektryczny dorwać i zlokalizować kabel odpowiedzialny za światła.
Następnie zrobić bypass nowym przewodem.
Może ktoś podrzucić schemat ?
EDIT:
Może to coś pomoże ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 9:58, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 10:48, 23 Gru 2016    Temat postu:

Sprawdź w skrzynce bezpieczników czy jest napięcie na przewodzie żółtym i białym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ps.pablo
A



Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Pią 11:05, 23 Gru 2016    Temat postu:

Hej. Miałem podobnie jak Ty, po wyczyszczeniu i sprawdzeniu kostki pokazały się dosłownie na 50 km i znowu padły. Po drugim podejściu do tematu okazało się, że kostka w miejscu gdzie idzie kabel od świateł jest w środku "wytopiona". Tak więc polutowałem kabel omijając kostkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waluś
A



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło

PostWysłany: Pią 11:08, 23 Gru 2016    Temat postu:

Kurcze wydaje mi sie, ze zbyt słabo przeserwisowałeś te wtyczki za chlodnicą. Jeśli dobrze pamiętam to za światła odpowiada pierwsza czarna z prawej strony. Samo psiknięcie/wyczyszczenie nie pomaga, trzeba jeszcze podoginać styki wewnątrz kostki. Jeśli po wczesniejszym zabiegu swiatła ożyły to trzeba jeszcze raz to sprawdzic Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:21, 23 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:51, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 11:46, 23 Gru 2016    Temat postu:

Sprawdź czy jest napięcie na przewodach żółtym i czarno niebieskim, które wchodzą do kostki nad chłodnicą od strony lampy.
Następnie, jak pisałem wcześniej w bezpiecznikach na żółtym i białym.
Naostrz sobie końcówkę od miernika na igłę i wbij w izolację, aż wyjdzie na wylot.
Można też wbić igłę i na niej zmierzyć czy jest napięcie.
To najprostszy sposób.
Jak instalacja jest w kiepskim stanie, to otworek nie będzie dramatem.
zawiń po pomiarze izolacją.
Bez tych pomiarów jesteśmy ciągle w czarnej dupie i będziemy tylko bić pianę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 12:06, 23 Gru 2016    Temat postu:

MaxiLager, z tego co piszesz wnioskuję, że uszkodzoną masz KOSTKĘ, a nie całą wiązkę. Oczywiście, nie ma tu pewności, ale wiele na to wskazuje. Chyba najrozsądniej jest więc wymienić uszkodzony element, a nie pół moto Wink . Przy czym nie bawiłbym się tu w jakieś czyszczenia, czy doginania blaszek, tylko ordynarnie bym uciął całą kostkę i wstawił nową, ale już hermetyczną. Owszem, będziesz musiał rozebrać pół moto, bawić się lutownicami etc. ale zakładam, że naprawianie tego na 50km już ci się znudziło Wink . I spokojnie zrobi to każdy, kto umie trzymać lutownicę w ręku.



Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pią 12:16, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:23, 23 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:50, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 12:35, 23 Gru 2016    Temat postu:

Jest zima i jest sporo czasu.
Nie ma co się denerwować.
Ja bym zdjął wszystkie klamoty jeszcze raz, obcinał przewody parami z wtyczki i gniazda.
Nasuwał koszulkę termo z klejem w środku i lutował.
Następnie na połączenie koszulka i tak po kolei.
Wywalasz wtyczkę z gniazdem i jest spokój.
Raz a porządnie zrobiona rzecz daje sporo satysfakcji pomimo trudów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 12:53, 23 Gru 2016    Temat postu:

Też tak można, tylko wtedy już robisz to na stałe...

https://www.youtube.com/watch?v=r3Wh1r8XKyo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 13:04, 23 Gru 2016    Temat postu:

Nie sądzę żeby kiedykolwiek było potrzebne rozłączanie tego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 13:12, 23 Gru 2016    Temat postu:

Jakby kogoś jednak interesowały ceny wiązek to proszę bardzo:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 13:34, 23 Gru 2016    Temat postu:

3 Tysie za wiązkę plus z 1000 za robotę.
Tanio jak barszcz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 13:42, 23 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:50, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 13:48, 23 Gru 2016    Temat postu:

Gdzie tam w czarnej Wink . Zorientuj się, czy to kostka, wstaw nową, albo zalutuj kable i finał Smile . Roboty może na 2 godziny. Hermetyczna kostka to kilkanaście pln, a zalutowanie to kawałek cyny i izolacji Wink .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pią 13:49, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 13:51, 23 Gru 2016    Temat postu:

Ja kiedyś wyciągałem 3 razy w ciągu miesiąca silnik z Drag Stara 1100.
Kawał grzmota i masa rozkręcania.
Dwa razy w ciągu 3 dni, bo założyłem nakrętki na głowicy nie w tej kolejności.
To była załamka Smile
Ta kostka to pikuś, Dasz radę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 17:04, 23 Gru 2016    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
I spokojnie zrobi to każdy, kto umie trzymać lutownicę w ręku.


Lutownica do SuperSeal? Po co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:05, 23 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:49, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 19:10, 23 Gru 2016    Temat postu:

express napisał:
miotacztruskawek napisał:
I spokojnie zrobi to każdy, kto umie trzymać lutownicę w ręku.


Lutownica do SuperSeal? Po co?

Bo nie zawsze dobrze zaciśniesz, zwłaszcza jak nie masz zaciskarki. A plując odrobiną cyny nie pozostawiasz wątpliwości Wink .

MaxiLager napisał:
naprawa w centrum miasta może budzić niezdrowe zainteresowanie Smile

E tam... +10 do lansu, a zimą nawet więcej Razz .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 23:00, 23 Gru 2016    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:

Bo nie zawsze dobrze zaciśniesz, zwłaszcza jak nie masz zaciskarki. A plując odrobiną cyny nie pozostawiasz wątpliwości Wink .
.


Zaciskarka kosztuje drobny ułamek ceny nowej wiązki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 23:21, 23 Gru 2016    Temat postu:

express napisał:
miotacztruskawek napisał:

Bo nie zawsze dobrze zaciśniesz, zwłaszcza jak nie masz zaciskarki. A plując odrobiną cyny nie pozostawiasz wątpliwości Wink .
.


Zaciskarka kosztuje drobny ułamek ceny nowej wiązki Wink

Niewątpliwie Wink , do tego jest tańsza od zestawu do lutowania. Z kolei lutownica finalnie ma więcej zastosowań i łatwiej znaleźć osobę która ją ma i potrafi obsługiwać Wink . No ale to już niech MaxiLager kombinuje co i jak mu pasuje, się opłaca i ma możliwość załatwienia Wink .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pią 23:22, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 0:43, 24 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:49, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waluś
A



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło

PostWysłany: Sob 9:12, 24 Gru 2016    Temat postu:

express napisał:
miotacztruskawek napisał:

Bo nie zawsze dobrze zaciśniesz, zwłaszcza jak nie masz zaciskarki. A plując odrobiną cyny nie pozostawiasz wątpliwości Wink .
.


Zaciskarka kosztuje drobny ułamek ceny nowej wiązki Wink

Jak już offtopujemy to z doświadczenia powiem, że oblutowane zaciski/oczka/wsuwki znacznie zwiększają żywotność takich połączeń Exclamation Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Waluś dnia Sob 9:13, 24 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Sob 9:23, 24 Gru 2016    Temat postu:

Ja bym zrobił to na stałe, bez złączy.
Wszystko w koszulki termo z klejem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 10:52, 24 Gru 2016    Temat postu:

Kiedy MaxiLager już powiedział, że ma zamiar zrobić to na skrzynkę piwa Razz Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxiLager
A1



Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 11:30, 24 Gru 2016    Temat postu:

test

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaxiLager dnia Sob 13:49, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin