| 
			
				|  | VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 |  
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| LukaszReda Motocyklista
 
 
 Dołączył: 12 Maj 2018
 Posty: 255
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Reda
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 16:53, 07 Sty 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Mam już odczytane płytki, niestety dwie nieczytelne, suwmiarka podpowiada 1,68 na obu, mierzyłem też 175 i było 175 więc pozostaje mi uwierzyć w moją suwmiarkę cyfrową. Mam też pytanie, przy odkręcaniu śrub z mostka wałków usłyszeć można ciche syczenie i wydobywa się przy tym odrobina wody, czy to normalne? Płytki zamówione, pojutrze powinny być u mnie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  |  |  |  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Zolw_Danziger Maniak motocyklowy
 
 
 Dołączył: 03 Lut 2015
 Posty: 1346
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 6 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:44, 07 Sty 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak wstępnie Łukasz! Nie powinno w/g mej wiedzy być wody w mostkach wałków, tylko też nie wiem jak się ma to do temperatury wokół! czyli 0 na plusie...
 ale woda i syczenie w rozrządzie to raczej zły objaw. czy na pewno Ci się nie przewidziało, a może węże syczą obok
  u turków albo innych paciatych.. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| Pearl A2
 
 
 Dołączył: 13 Lip 2016
 Posty: 81
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Żarki, Jura Krk-Czwa
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 9:35, 08 Sty 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ja też miałem taki efekt kiedy odkrecilem śruby, jakby woda pod ciśnieniem wytysnela i po sprawie. Qyregulowalem, złożyłem, pali. Dodam, że wcześniej nie miałem żadnych problemów z silnikiem, przebieg 55k. Regulowalem niedawno, więc jeszcze nie jeździłem ale silnik trochę już pochodził na wolnych. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| LukaszReda Motocyklista
 
 
 Dołączył: 12 Maj 2018
 Posty: 255
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Reda
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 12:17, 08 Sty 2019    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Pearl napisał: |  	  | Ja też miałem taki efekt kiedy odkrecilem śruby, jakby woda pod ciśnieniem wytysnela i po sprawie. Qyregulowalem, złożyłem, pali. Dodam, że wcześniej nie miałem żadnych problemów z silnikiem, przebieg 55k. Regulowalem niedawno, więc jeszcze nie jeździłem ale silnik trochę już pochodził na wolnych. | 
 Właśnie tak jak napisałeś było i u mnie. Pewnie różnica temperatur i się woda skropliła. A ciśnienie? Wiadomo raz różnica temperatur a dwa przy wkrecaniu powietrze też mogło się jakby sprężyć.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| stasiek Motonita
 
 
 Dołączył: 11 Lut 2015
 Posty: 948
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Legionowo
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 8:54, 11 Mar 2020    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Odkopuje trochę temat Panowie ale chce się poradzić doświadczonych. Wziąłem się za kontrolę luzow zaworowych i chciałem się Ciebie poradzic
 Pacjent 64,5tys AL5 mały dl
 Wyszło mi tak:
 - przedni cylinder że ma luzy ok. 0.13 na prawym i lewym ssacym i 0.2 na obu wydechowycm
 - pomierzone płytki na ssacych to 188 i 185 (dwa razy sprawdzałem)  i 175 na obu wydechowych
 - tylny 0.1 na prawym i 0.15 na lewym ssacym i 0.2 na lewym i ok. 0.22-0.23 na prawym wydechowym
 Z tymi granicznym sprawa oczywista ale powiedzcie mi proszę czy te przypadki 0.13, 0.23 no i ewentualnie 0.15 ruszać i wymieniać na zaś?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez stasiek dnia Śro 8:59, 11 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| LukaszReda Motocyklista
 
 
 Dołączył: 12 Maj 2018
 Posty: 255
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Reda
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 9:17, 14 Mar 2020    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Graniczne jak piszesz do korekty, jeżeli jest 0.23 może zostać, 0.22 natomiast to wymiar który mieści się w normie i moim zdaniem jest ok, choć niektórzy pewnie by zmieniali płytkę jak już jest wszystko na wierzchu zwarzając na fakt, że luzy się zacieśniają. Musisz niestety liczyć się z tym, iż jeżeli masz luz 0.10 i np płytkę 180, to po włożeniu płytki 175 nie ma pewności że luz będzie wynosił 0.15, u mnie tak właśnie nie było  . Musiałem kombinować z płytkami co zostały i z tymi co kupiłem i udało mi się dopasować. Należy też pamiętać o samym pomiarze, płytka musi mieścić się w miarę swobodnie a nienp na mega wcisk, pozdrawiam. 
 P.S. luz 0.15 jest idealny.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez LukaszReda dnia Sob 9:18, 14 Mar 2020, w całości zmieniany 1 raz
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
		| Autor | Wiadomość |  
		| stasiek Motonita
 
 
 Dołączył: 11 Lut 2015
 Posty: 948
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/2
 Skąd: Legionowo
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 10:45, 14 Mar 2020    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No więc tak Panowie Idąc za zasada ze nie ma rzeczy jaki h by się nie dało spierdzielić ustawiłem przedni garnek znacznikami po wymianie płytek. Poskładałem kręcę i
 I kuźwa nie wsadziłem napinacza i wszystko poprzeskakiwalo :/
 Nie wiedziałem jak był tylny gar ustawiony znacznikami do regulacji (polecam zrobić fotę sobie na wszelki) nie kojarzyłem w którym obrocie wału i pozycji F ma być przód skladany
 Szybki telefon do kojota w późnej porze (zaznaczę ze pierwszy kontakt z nim telefoniczny) przeszkadzanie mu w domowych obowiązkach a ten bez problemu mi wszystko wytłumaczył z głowy jak to poskładać do kupy - szacun
  )) Kontrola po wszystkim na sucho czy nie ma kolizji i wczoraj kontrolnie odpaliłem maszynę i cyknela jak nowo narodzona od strzała
   Kończąc opiszę rady Kojota
 Ustaw wal do kontroli luzow tyłu (R w wizjerku)
 Cofnij delikatnie ZGODNIE Z RUCHEM WSKAZÓWEK ZEGARA wal o ok 270 stopni wal (nie powinno się tego robić ale awaryjnie można to zrobić - wałem ZAWSZE kręcimy przeciwnie do wskazówek zegara)
 W tym momencie pojawia się F w wizjerku (mój po pkt odniesienia) i mamy pozycje do złożenia walków dla przedniego gara
 Kontrolujemy później czy nie ma kolizji i cieszymy się z niespierdzielenia prostej roboty
   Kojot - jeszcze raz OGROMNE dzięki
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |  
		| Powrót do góry |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
 |