Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kosz sprzeglowy - raz jeszcze ..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Sob 20:29, 06 Sty 2018    Temat postu: Kosz sprzeglowy - raz jeszcze ..

Witam mam pytanie ...czy jest mozliwe zeby 25 tys. po regeneracji kosz sprzeglowy ponownie zaczal wpadac w wibracje czyli sypie sie ?? Poprzedni wlasciciel mowil ze byl robiony u Michala Szramy ...ja w tym sezonie przelatalem ponad 12 tysi ...wiec w sumie od regeneracji wychodzi jakies 25 tys.moze kapke wiecej...i niestety coraz mocniej odczuwa sie wibracje zwlaszcza najmocniej w przedziale 2.5- 3.5 tys obr.. Na 5 biegu jakby mniej poza 4 tys
..i 120 km /h ..ale potem znow drgania na 6 biegu kolo 5 tys obr i 140 km ... Czyzby to oznaczalo ze sypie sie znow kosz ? Oczywiscie wyraznie slychac na luzie walenie kosza a po nacisnieciu klamki sprzregla cichnie.. Mam na liczniku 83 tys ..moto Dl 1000 z 2006 r.. Czy mozna ponownie regenetrowac i jakie sa teraz ceny ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Sob 21:45, 06 Sty 2018    Temat postu:

Witaj,

Po pierwsze kosz się nie sypie. Występuje luz. Rozebrać zweryfikować stan nitów, sprężyn ew pytać Pana Szramy co dalej. Kosze w DL'u są bardzo proste. Dziwi mnie trochę że przy tak małym przebiegu był już robiony. U siebie miałem podobny przebieg i kosz jak go weryfikowałem był jak nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Sob 22:38, 06 Sty 2018    Temat postu:

83 tys to maly przeebieg ? hmmm jak milo sie zrobilo ...tak oczywiscie chodzilo o luz .....czytalem na forum ze ludzie regenerowali juz przy 25 tys ... ten wypada ze kolo 60 tys.. byl robiony wiec zakladajac ze przebieg zgodny to troche przelatal na Oryginalnym ....natomiast od regeneracji ca. 25 tys trudno powiedziec czy duzo czy malo nie natrafilem na opinie ile kosz wytrzymuje po regeneracji ? wiem ze rozebranie i sprawdzenie to jedyna mozliwosc weryfikacji ale czysto teoretycznie czy po regeneracji kosze maja dozywotnia gwarancje czy moze tez maja "limit" zywotnosci i czy mozna je ponownie poddac regeneracji..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Nie 11:06, 07 Sty 2018    Temat postu:

To zależy na czym polegała już poprzednia regeneracja. U mnie w takim wypadku musiałem mieć chyba wymieniony wcześniej już kosz skoro tak mało wytrzymują. To i tak musi sprawdzić tak naprawdę osoba, która będzie to regenerować. Tylko w takiej firmie uzyskasz odpowiedź czy da się coś jeszcze zrobić czy nie, w końcu oni dają na to "gwarancję". Osobiście nie jestem tutaj specjalistą, ale wydaje mi się że jak byłaby dobrze przeprowadzona to nie powinno być problemu z kolejną regeneracją. Chyba że kosz został mechanicznie zniszczony w jakiś sposób (miałem w swojej karierze kosz, który mechanik potraktował młotkiem i przecinakiem żeby zagiąć obsady sprężyn ...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 13:06, 17 Sty 2018    Temat postu:

Witam , mam pytanko czy jest jakis znany i sprawdzony patent na odkrecenie nakreki kosza sprzeglowego ? wiem ze jest klucz z EBC Nr. Kat. 722.33.56 od Larsena ale on niekosztuje malo jak na zwykly kawalek blachy ciety CNC .. a na dodatkek gosc mowi ze jest do sprowadzenia .. wiec mysle ze nie jest to dosyc popularny gadzet i jest jakis patencik na odkrecenie tego bez urwania ramion kosza .. mam porzadny kompresor i klucze udarowe ale jakos nie mam przekonania czy to wystarczy poza tym i tak chyba trzeba zblokowac jakos to .. a potem wszystko skrecic z 150 Nm wiec i tak trzeba blokowac .. jakies pomysly ???

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Śro 13:06, 17 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Druid_666
A1



Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lwówek

PostWysłany: Śro 13:24, 17 Sty 2018    Temat postu:

Klucz udarowy da radę. Sam tak odkręcałem bez najmniejszego problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 14:08, 17 Sty 2018    Temat postu:

a czy taki kluczyk ktos uzywa nie wiem czy ten zakres nie jest zbyt maly no i cena choc tez nie mala ale do zgryzienia bo z EBC kszycza 140 PLN .. link ponizej

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Śro 14:20, 17 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 14:25, 17 Sty 2018    Temat postu:

nie ma nikt u Ciebie na wsi małej sprężarki i klucza pneumatycznego? Smile...tak jest najprosciej...albo wez motka na przyczepkę i do oponiarza podjedz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 14:41, 17 Sty 2018    Temat postu:

Coliniak napisał:
nie ma nikt u Ciebie na wsi małej sprężarki i klucza pneumatycznego? Smile...tak jest najprosciej...albo wez motka na przyczepkę i do oponiarza podjedz Smile


przeciez napisalem wczesniej ze mam porzadny kompresor i klucze udarowe tez sa .. ale o ile z odkreceniem byc moze nie ma obawy... o tyle zastanawiam sie jak pozniej to przykrecic .. przeciez tam powinno sie zakrecic kluczem dynamometrycznym z momentem z 150Nm ..pewnie ze mozna ustawic udar na +/- ale czy to sie nie rozsypie za jakis czas ???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Śro 14:42, 17 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Śro 17:04, 17 Sty 2018    Temat postu:

Jak masz zdolności w pracy w Cadzie to możesz sobie takie sam zaprojektować (żeby objął koronę kosza) i po prostu wyciąć wodą koszt ok 50-60zł (przynajmniej u mnie gdzie mieszkam) możesz też spróbować ręcznikiem owinąć kosz i wtedy odkręcać, słyszałem że ktoś tak robił ale wiadomo jest to partanina. Odkręcisz udarem pewnie bez problemu jednak co z dokręceniem z momentem? możesz mieć problem. Ja zawsze klucza używam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAREK WASNIEWSKI
A1



Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: Śro 17:48, 17 Sty 2018    Temat postu:

Wrzuć 6 bieg i wciśnij hamulec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Śro 19:00, 17 Sty 2018    Temat postu:

Jeśli nie masz wiedzy na ten temat to odpuść i zawieź do specjalisty.
Rozkręcisz i co zobaczysz ?
Luz jest duży czy mały ? Na palec lub suwmiarkę ?
A skąd wiesz jaki powinien być lub czy to normalne ?
Chcesz jeździć czy dłubać ?
Ja wolę jeździć.... Dłubię przy elektryce bo lubię i się na tym znam.
Mechanikę poza wymianą oleju, łańcucha i klocków odpuszczam.
To nie samochód.
Jak lubisz pić Whiskey to kupujesz czy próbujesz wskrzesić "Ducha Puszczy" samemu ? Jak masz wątpliwości co do hałasów i drgań to zrób dobry film jeśli nie chcesz jechać do speca.
W Katowicach jest kilku dobrych mechaników motocyklowych to w Opolu też pewnie są. Forum podpowie gdzie na dzielnicy jest.
Jak nie to zapraszam do Katowic i tu mam trzech mechaników motocyklowych z benzyną zamiast krwi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pepo dnia Śro 19:02, 17 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żółwik z Galapagos
A



Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WM Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:58, 17 Sty 2018    Temat postu:

A mnie się zdaje, że kosz sprzęgłowy jak i same tarcze sprzęgłowe, to nie jest żaden jakiś tam MEGA trudny temat.
Nie odżegnywał bym kolegi od tego, że by spróbował i pocisnął temat.
Jak mawiali starzy górale:..." jak sie nie psewruciss, to sie nie naucyss, A HEJ!!!"
Życzę powodzenia w akcji! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 20:27, 17 Sty 2018    Temat postu:

Hmmm cala wiedza jest w manualu a czytac ze zrozumieniem potrafie ...prosilem o wskazowke a nie porade typu odpusc sobie bo nie dasz rady ... Oczywiscie mozna miec lewe rece i poruszac sie w zakresie serwisowym wymiany olej - benzyna ...a jak trafi sie padaka na trasie to usiasc i plakac ..bo potrafie olej zmienic i nic poza tym...!! ja mam zamiar i ambicje troszke wiecej niz ta wymiana oleju ..
..
a tak sie sklada ze mam warunki calkiem niezle .. bo od wieu lat prowadze sprzdaz i serwis duzo bardziej skomplikowanych , duzych urzadzen przemyslowych ... i zawsze bazuje na DTR.../dokumentacji techniczno rucjowej / .. oczywiscie jak piszesz mozna oddac do mechanika i dalej zyc w niewiedzy serwisowej .co mi wymienil i czy w ogole cos wymienil ? ..uwazam ze to nie metoda ...tam gdzie mozna samemu zrobic tam trzeba to robic ...u mnie akurat wymieniam tarcze sprzegla wraz z przekladkami i nie ma zadnej ale to powtarzam zadnej filozofii w tym jedynie co mnie niepokoi to to ze kosz ma lekkie bicie prawdopoobnie na nitach ale zeby to potwierdzic chce go sciagnac ...nastepnie wyslac do dooceny ewentualnej regeneracji do Wawy do serwisu Michala Szramy ..chodzilo mi jedynie o porade osob ktore to maja za soba (sciaganie kosza) ale coz ...za taka natomiast porade kolegi Pepo to podziekowal ..!! radz komu innemu ! ..jak ktos wymienia jedynie olej to po co w ogole udziela nic nie wnoszacych "porad".. 'Zasada nigdy nie zabieraj glosu jak nie masz do powiedzenia '...

Ps .. Mario Swd i Marek wielkie dzieki za utwierdzenie mnie w przekonaniu zakupu kluczyka ..ZOLWIK - dokladnie tak jak piszesz !!!!
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Śro 21:14, 17 Sty 2018    Temat postu:

Tak trzymaj, to dobra postawa. Przynajmniej jak zrobisz sam będziesz wiedzieć co zrobiłeś. Taki prosty klucz możesz zrobić też sobie sam pod wymiar. Dwa prostowniki z grubszej blachy, spawarka i tyle. To tak jakbyś nie chciał wydawać tych stu złotych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 21:32, 17 Sty 2018    Temat postu:

... dokladnie tak walsnie uwazam .. umiesz czytac i nie masz lewych rak to sam to zrob ... bo juz mialem tak rok temu mechanior tak robil robil az H..ja zrobil a kase wzial ... pozniej sie okazalo ze nawet swiec nie wymienil ... a czlowiek przeciez nie ma rentgena w oczach zeby stwierdzic czy cos bylo dlubane ... jak sam tego czlowiek nie zrobi to nigdy nie bedziesz mial pewnosci czy bylo cokolwiek robione... natomaist co do klucza mysle ze zrobic tez mozna ze starych przekladek tarcz ..stalowych .. i tak wymieniam komplet bo tarcze poza wymiarami a przekladki przypalone wiec zamowilem pelny zestaw serwisowy z TRW .. komplet tarcz + przekladki , sprezyny i uszcelka wiec wykorzystam stare dospawam tylko po dwa prety / uszy z lewej i prawej i bedzie ok.. od oceny czy bedzie kosz do regeneracji sa fachowcy i dlatego pojedzie do Wawy .. poskladac to bulka z maslem . Pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Czw 10:45, 18 Sty 2018    Temat postu:

Panowie zanim sciagne ten kosz i wysle do serwisu Michala Szramy ponizej wstawiam linki do oceny czy rzeczywiscie ma on na tyle luz zeby cokolwiek przy nim robic. Tak jak pisalem wczesniej sprawdzilem tarcze sprzeglowe i wiekszosc byla poza zakresem zarowno grubosci jak tez niektore gorne zeby, dodatkowo niektore tarczki byly przypalone tak samo zresza jak pzrekladki stalowe, rowniez sprezyny dociskowe sa poza standardowym wymiarem, zerknijcie nizej na te filmiki i ocencie czy kosz moze byc do regeneracji bo jak jeszcze nie to zakladam nowe kompletne sprzeglo i skrecam.

1. [link widoczny dla zalogowanych]
2. [link widoczny dla zalogowanych]
3. [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Czw 11:04, 18 Sty 2018    Temat postu:

jak bedziesz skladal to uwazaj na te 2 stalowe pierscienie co sa "na dnie" bo maja różny kształ i istotne jest jak je założyć..

,,,co do sprezarki i udaru to mea culpa bo zbyt szybko czytam Smile


powodzenia w pracy z motkiem!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Czw 17:29, 18 Sty 2018    Temat postu:

Luz, który pokazujesz na filmikach ma występować, pakiet płytek nie jest idealnie dopasowany do korony, tak samo jak reszta. Oczywiście wymiary poza normami wskazują zużycie.
Weryfikacja "tzw lużnego" - tyrkoczącego kosza trochę inaczej przebiega. Z tego co kiedyś pytałem to sprawdza się oprócz samego spasowania kosza, wymiaru sprężyn jeszcze sam kosz na wyważarce dynamicznej. Nie wiem czy w garażu będziesz wstanie to prawidłowo sprawdzić (oprócz oczywiście wymiarów nominalnych). Nie jestem tutaj fachowcem, swoje kosze weryfikowałem w firmie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Czw 18:54, 18 Sty 2018    Temat postu:

Dzis rozmawialem z p. Michalem Szrama w sprawie tego kosza wyslalem tez mu te filmiki do weryfikacji .. mowi ze zagladnie na te filmiki i da mi znac .. tak jak pisalem ponoc ten kosz juz byl u niego na regeneracji i mowil ze tez ma prawo sie 'ubic' na wewnetrznym pierscieniu wszystko zalezy od stylu jazdy i km przejechanych a powinno sie bez problemu zrobic ok 50 tys .. mowil tez ze zregenerowany kosz na nitach nie powinien miec luzu ..na razie czekam na ocene tych filmow .. dodatkowo powiedzial ze on swoja robote zaznacza grawerem na koszu od strony zebatki ze strony zewnetrznej .. ach no i oczywiscie mozna regenerowac ponownie.. wiec w sobote go sciagne jak znajde chwile i wysle go do W-wy .. okres oczekiwania na dzis ok 2-3 tyg,, bo ma duzo roboty .. Pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
semil
A1



Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:33, 18 Sty 2018    Temat postu:

Mój kosz też tam był, cicho było przez jakieś 2-3 tyś po regeneracji , teraz zrobiłem już jakieś 25 tyś więcej, jeżdżę ze stoperami w uszach więc mi nie przeszkadza, i przyjąłem tezę że taki urok tego silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Pią 11:29, 19 Sty 2018    Temat postu:

Hmm..wlasnie rozmawialem z p. Michalem Szrama i mowil zebym tego kosza nie robil bo wyglada ze jest ok
..natomiast trche zmattwil mnie tym ze sprzeglo ltore zamowilem z TRW jest nie za dobre bo sie skleja i od jakiegos czasu zauwazyl ze wlasnie sie z nimi cos dziwnego dzieje i tak samo z EBC. ..wiec zaklada juz tylko oryginalne bo ze 15 zestawow TrW reklamowal ...i moje pytanie czy kyos zakladal Trw i rzeczywiscie tak sie dzieje ..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reeich
A1



Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:03, 21 Lut 2019    Temat postu:

Witam a może ktoś jeszcze kogoś polecić zamiast tego Szramy bo z nim jest bardzo trudny kontakt chodzi o regeneracja kosza w dl650

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:06, 22 Lut 2019    Temat postu:

Może ta firma [link widoczny dla zalogowanych]
Z opisu wyglada nieźle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Pią 21:39, 22 Lut 2019    Temat postu:

reeich napisał:
Witam a może ktoś jeszcze kogoś polecić zamiast tego Szramy bo z nim jest bardzo trudny kontakt chodzi o regeneracja kosza w dl650


Przerabiałem tematy regenerowanych koszy ale w znacznie większych przebiegach. Do 60-80 tys kosz w dl nie wykazywał oznak luzu.

Lepiej kup używany kosz z powypadkowego moto ze stosunkowo małym przebiegiem będziesz mieć pewniejszy produkt niż po regeneracji, którą ktoś mi może zrobić po łebkach. Na tym niestety trzeba się znać i wcale nie chodzi tutaj o wymianę sprężyna na twardsze czy inne przypadki, które np na YT pokazują "fachowcy". Bardzo dużo robi wyważenie po regeneracji kosza, które nie każda firma umie zrobić prawidłowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukaszReda
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2018
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Reda

PostWysłany: Sob 1:42, 23 Lut 2019    Temat postu:

reeich napisał:
Witam a może ktoś jeszcze kogoś polecić zamiast tego Szramy bo z nim jest bardzo trudny kontakt chodzi o regeneracja kosza w dl650

A co się dzieje konkretnie z koszem? Pytam ponieważ ostatnio też chciałem regenerować, Michał Szrama po obejrzeniu filmików z moim sprzęgłem napisał, że w Dl650 sprzęgła jeszcze nie regenerował gdyż są one praktycznie niezniszczalne. Napisał też że ostateczny werdykt oczywiście po ogledzinach na stole, ale na pierwszy rzut oka on by tego nie ruszał. Wspomniał, że kosz w Dl650 są wykonane bardzo nieprecyzyjnie, ale za to mega trwałe. Mój troszkę słychać i ma lekki luz, ale one ponoć takie już są, trwałe i niedoskonałe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Sob 8:31, 23 Lut 2019    Temat postu:

Luźny/bardzo luźny kosz zaczyna "chrobotać" oczywiście nie tylko bo towarzyszą temu wibracje i różnica w doznaniach akustycznych przy wciśniętej i puszczonej klamce sprzęgła. Nie są to jedyne objawy jest o tym masa tematów w necie. Dobrze Ci p.Szrama powiedział. Dlatego dziwi mnie że jest problem z koszem. Ja miałem również problem przy przebiegu 80 tys km ale polegał on na nieumiejętnym montażu tarcz sprzęgła, które niszczyły kosz i zaczęło nim rzucać. Inny temat. Handlarze czasami żeby uciszyć kosz robią różne cuda jak np sprawią sprężyny widziałem taki patent. To tyle jeśli już wróżymy z fusów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 11:21, 23 Lut 2019    Temat postu:

W moim 650 k5 z przebiegiem po ad 130tys km zdecydowałem się na regenerację kosza. Powstał luz w otworze kosza gdzie pracuje zębatka. Luz być może niewielki w porównaniu do tego co widziałem na filmach i zdjęciach dotyczących koszy w 1000cach. Ale wystarczający żeby kosz zaczął hałasować. Nic poza głośniejszą pracą nie zauważyłem.

Tarcze i przekładki są ok (nie wymieniałem nigdy), zębatki i sprężyny również.
Pewnie gdybym nie zwracał na to uwagi to dalej bym jeździł, ale że już rozebrałem i miałem to na stole, zdecydowałem się, że będę regenerował.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin