VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> Przebieg na jednym zestawie napędowym. Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 14:39, 01 Wrz 2014
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





bartek666 napisał:
U mnie wymiana po 29500km.Łańcuch naciągany 1 raz,równomiernie rozciągnięty nie odchodził od zębatki.Wszystko pięknie tylko oringi zaczęły wyłazić.


Singlem tyle zrobiłeś? O to pytałem głównie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:13, 01 Wrz 2014
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 162 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Marulin napisał:
bartek666 napisał:
U mnie wymiana po 29500km.Łańcuch naciągany 1 raz,równomiernie rozciągnięty nie odchodził od zębatki.Wszystko pięknie tylko oringi zaczęły wyłazić.


Singlem tyle zrobiłeś? O to pytałem głównie.


A to temat o napedach singli ? zapytaj na na forum XT, dostaniesz precyzyjne odpowiedzi .
Ja liberalny jestem ale nie mieszajmy w technicznych tematach DLa

45 tys zrobione na oryginalnym. nie odstaje, lekko naciagniety. zobaczymy co dalej Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pon 20:16, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:12, 01 Wrz 2014
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





No dobra... Jak już mowa o DL. W 650 na oryginale dobiega 30tys. km i jeszcze kilka tys pojeździ. Ostatnie 5tys na olejarce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:21, 03 Wrz 2014
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Olejarkę polecam zakładać na nowy napęd. Jak stary dostaje stałego smarowania, to się ciągnie jak gumka w gaciach.
Ja najwięcej zrobiłem (i robię ciągle) około 40 000km, oryginalny wymieniłem podczas przeglądu 18kkm. Teraz mam 54 2xx km przy czym kilka setem jeździłem z padniętym przewodem/ślimakiem prędkościomierza. Łańcuch odstaje znacznie od zębatki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Czw 8:28, 11 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:33, 10 Wrz 2014
MarcinM
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





U mnie wytrzymał oryginał coś koło 28 tysięcy. Wymiana konieczna ze względu na nierównomierne wyciągniecie się łańcucha. Zobaczymy ile nowy zestaw wytrzyma. Tym razem sprawdzę go w swoich rękach, bo na starym przejechałem tylko 4,5 tysiąca km.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Przebieg na jednym zestawie napędowym.
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin