VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT -> Regulacja zaworów -problem z zębatką
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulacja zaworów -problem z zębatką
PostWysłany: Wto 21:43, 15 Lis 2011
seku
A2

 
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Regulowałem zawory w swoim DL1000 i z uwagi, ze nie moglem odkręcić śruby znajdującej się na środku dekla alternatora, po której odkręceniu mamy możliwość obracania wałem podczas regulacji, odkręciłem i zdjąłem cały dekiel alternatora, po czym kilkukrotnie obróciłem wałem. Lecz nie zauważyłem, że spadła z wałka zębatka znajdująca się z lewej strony koła magnesowego, opisana w serwisówce jako "starter idle gear". Powyższa zębatka obraca inną zębatkę opisaną jako "starter torque limiter" znajdującą się z przodu bloku silnika.

I teraz zastanawiam się czy przez to rozregulowałem coś w silniku co należy ustawić ponownie poprzez znaki na wałkach itp. czy może zębatki te nie mają ściśle określonego położenia względem siebie i nic nie zepsułem. Confused

Niestety nie potrafię załączyć zdjęcia. Sad
Mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:41, 16 Lis 2011
Coliniak
Motonita

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere





na moje sa to zebatki przenoszace naped z rozrusznika i niespecjalnie istotne beda znaczki, obejrz oba elementy jak maja cechy to pewnie trzeba je zlozyc wg nich, swoja droga jezeli jest to istotne to powinno byc oznaczone jasno w servisowce tak jak jest np opisany rozrzad i ustawienie walkow..

powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:15, 17 Lis 2011
seku
A2

 
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 54
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Obejrzałem zębatki, nie posiadały ozankowań, wiec złożyłem wszystko do kupy, odpaliłem motocykl i wszytko jest ok. Więc wniosek taki, że nie muszą być względem siebie ustawione w określony sposób Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulacja zaworów -problem z zębatką
Forum VStromClub Strona Główna -> WARSZTAT
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin