Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana żarówek postojowych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 20:38, 02 Sie 2017    Temat postu: Wymiana żarówek postojowych

Witam ...czy ktos ma jakies pomysly jak wymienic zarowki postojowe ? Pot leje mi sie ...od dlubania i kombinowania jak sie dobrac do nich ..czy naprawde trzeba polowe moto rozebrac zeby wymienic dwie zaroweczki ? Moze ktos to ma za soba i moze pomoc .. Dzieki za porady ..PS 'szukajka' wywrocila kolami pol internetu ale niewiele pomogla ... Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Śro 20:41, 02 Sie 2017    Temat postu:

Było o tym na naszym forum na pewno, sam się udzielałem. Z tego co pamiętam trzeba je najpierw przekręcić a później ciągnąć. Nie pamiętam w która stronę, poszukaj na forum jeszcze.

Na tym zdjęciu troche widać wycięcia w gniazdach od postojówek. Ze strzałek narysowanych na po prawej stronie przy gnieździe postojówki wynika że żeby ją wsadzić trzeba włozyć i przekręcić w prawo. Wyciąganie odbywa się pewnie odwrotnie. to samo z drugiej strony z tego co widzę. Przekręcasz o 90*. Nie jest łatwo ale da się, poproś o pomoc może kogoś z mniejszymi i sprytniejszymi dłońmi.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Śro 20:51, 02 Sie 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 20:48, 02 Sie 2017    Temat postu:

'Macalem' pod czasza i pod palcami wyczulem ze jest tam w tym gnizezdzie jakas gumka i nie chcialem zbyt mocno szarpac za nia co by nie wyrwac ale widze ze dosyc mocno ona siedzi ...faktycznie gdzies czytalem ze trzeba chyba w lewo 1/4 obrotu i powinna wyjsc ale czy to prawda ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 21:44, 02 Sie 2017    Temat postu:

Dla zachowania zdrowia psychicznego polecam zdemontować deskę rozdzielczą, tak jest dużo prościej, sam wymieniałem postojówki i h4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 21:49, 02 Sie 2017    Temat postu:

He he chetnie bym to zrobil nawet zaczalem ale wymieklem bo zatrzaski plastikowe bajka imbusy tez ale nie chce to cos zejsc ...nie wiem czy ten plastik nachodzi na zegary czy jest pod nimi cos kur....a chorego ... Jakies wskazowki jak to sie sciaga ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 22:09, 02 Sie 2017    Temat postu:

Ludzie nie przesadzajecie. Drewniane rece macie ?
skrecasz kierownica w jedna strone, masz dosyc miejsca aby wlozyc lape wymacac przekrecic i wyjac.
Potem druga strona.
Postojowki sa na krotkich kabelkach spiete kostka z reszta instalacji.


dotyczy modeli 04-11 w nowszych nie wymienialem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Śro 22:33, 02 Sie 2017    Temat postu:

Ok ale ta kostke najpierw wypiac a potem przekrecac i probowac wyjac zarowke czy najpierw wyjac zarowke a potem z kostki ..?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Śro 22:34, 02 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Czw 7:25, 03 Sie 2017    Temat postu:

W nowszych tak samo, jak się wie co i jak to zajmuje nie więcej niż 10 minut na parę, sprawdzone dwa dni temu. Ja wkładałem rękę od dołu, chyba lepszy chwyt jest...
Nic nie wypinać, łapać nie za kabel ani gumkę tylko oprawkę żarówki, przy samej ściance czachy. Ja robiłem gołymi łapami ale łatwiej chyba w lekkich rękawiczkach, lepsze tarcie i więcej siły a przekręcić trzeba dość mocno, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, jakieś ćwierć obrotu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez staszek_s dnia Czw 7:27, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Czw 9:09, 03 Sie 2017    Temat postu:

oki dzieki zaraz ide do garazu pomeczyc sie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wildschek
A2



Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: OPOLE

PostWysłany: Czw 11:54, 03 Sie 2017    Temat postu:

a wiec tak ...zaroweczki wymienione !! .. ale zeby sie zbytnio sie nie meczyc z kombinacja paluszkami bo rzeczywiscie jest dosjscie od dolu ale jak dla mnie mimo wszystko dosyc trudno dostepne ... wiec sciagnalem caly panel + zegary i wszystko dostepne jest wtedy jak na dloni ... calosc operacji trwala moze ze 30 min .. to kilka zatrzaskow plastikowych + kilka srub imbusowych w sumie banal !! .. (ale tylko oczywiscie wtedy jak sie wie jak do tego podejsc) ...po odkreceniu imbusow od panela i bocznych owiewek sciagamy te plastikowe zatrzaski wciskajac ich srodek jest tam ich ze 4 sztuki .. rozlaczamy plastiki i wyciagamy z czuciem panel ale zeby calkowicie go odlaczyc wraz z zegarami trzeba wypiac 1 x kostke z wiazka elektryczna i schodzi grzecznie calosc ... wtedy mamy naprawde dostep do wszystkiego .. zrobilem kilka zdjec jak bede mial chwile to wrzuce .. pzdr i dzieki wszystkim za pomoc .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wildschek dnia Czw 11:57, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin