Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Artykuł - Suzuki V-Strom 1000 - test miejski

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 17:47, 06 Sie 2014    Temat postu: Artykuł - Suzuki V-Strom 1000 - test miejski

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2469
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 20:13, 06 Sie 2014    Temat postu:

Wszystko się zgadza , test wiarygodny .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 17:31, 07 Sie 2014    Temat postu:

Tak, zgadza się.
Jednak nie wspomniano o dziwnym przełożeniu pierwszego biegu na którym nie da się jechać w powolnym korku bez nieustannego używania sprzęgła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2469
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 20:17, 07 Sie 2014    Temat postu:

Spróbuj 2000 obrotow z nacisnietym lekko tylnym hamulcem .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 20:04, 17 Sie 2014    Temat postu:

Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Pon 14:09, 18 Sie 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce?

Czemu nie? Zważywszy że to raczej standardowa technika jazdy przy powolnym manewrowaniu. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Pon 14:10, 18 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 20:00, 23 Sie 2014    Temat postu:

SoH napisał:
Inspektor napisał:
Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce?

Czemu nie? Zważywszy że to raczej standardowa technika jazdy przy powolnym manewrowaniu. Smile


Dziwne, że to standardowa technika jazdy w korkach bo ani Vl 800 ani GSX650F, ani innymi którymi jeździłem nie musiałem tak robić, tzn nie zwracałem uwagi na to, że to mnie męczy więc chyba było inaczej niż hamowanie tylnym hamulcem przy 2000 obr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Nie 10:36, 24 Sie 2014    Temat postu:

Inspektor napisał:
SoH napisał:
Inspektor napisał:
Może to i sposób ale czy takie kombinacje powinny mieć miejsce?

Czemu nie? Zważywszy że to raczej standardowa technika jazdy przy powolnym manewrowaniu. Smile


Dziwne, że to standardowa technika jazdy w korkach bo ani Vl 800 ani GSX650F, ani innymi którymi jeździłem nie musiałem tak robić, tzn nie zwracałem uwagi na to, że to mnie męczy więc chyba było inaczej niż hamowanie tylnym hamulcem przy 2000 obr.

Pewnie nie musiałeś, ale jakbyś spróbował, to byś wyczuł bardzo pozytywne zachowanie moto przy tej technice. Bardzo też to pomaga przy ciasnych nawrotach, czy robieniu "szkolnej" ósemki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin