VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości -> I po Suzi...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
I po Suzi...
PostWysłany: Sob 19:07, 17 Maj 2008
Gość

 





Witam,
miałem dzisiaj wypadek na ul. Marynarskiej w kierunku Galerii Mokotów, nie wyhamowałem za górką przed hamującym przede mną na gwałt passatem i walnąłem go w tył. Być może wcześniej zblokowałem przednie koło, położyłem motocykl i wjechałem pod niego. Nie wiem, za szybko się wszystko działo, choć prędkość nie była duża bo ok. 70-80km/h. Ja wylądowałem na przeciwległym pasie w kierunku Żwirki i Wigury, pomiędzy samochodami jadącymi w przeciwną stronę. Mi się nic nie stało, oprócz stłuczonych kończyn, ale moje Suzuki DL, które miałem niecałe 4 tygodnie, dość mocno ucierpiało... może jest już do kasacji? Nie znam się za bardzo, ale nie wygląda najlepiej.

W związku z tym jakby ktoś już miał takie coś za sobą, albo może coś doradzić, co i jak sprawdzić, naprawiać czy sprzedać jak jest, to proszę o kontakt... Sad

Pozdrawiam

kmatek
504-274-723 (tel. poprawiony)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 16:34, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
PostWysłany: Nie 9:01, 18 Maj 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Witaj!

Najważniejsze, że jesteś cały! Trzymaj się chłopie! Gdybyś miał problemy prawne, to polecam Ci kontakt z Fundacją Zielony Liść. Na 100% nie odmówią Ci pomocy we wszelkich możliwych sprawach spornych przed sądami, czy ubezpieczycielem:
http://www.fundacjazielonylisc.iso.pl/
Trzy lata temu miałem wywrotkę na plamie oleju tuż przed skrzyżowaniem ze światłami w Ostrołęce. Prędkość była niewielka, ale złamałem obojczyk. Policja i prokuratura chciała Odwrócić sprawę i zrobić ze mnie sprawcę stworzenia niebezpiecznej sytuacji na jezdni, bo nieumiejętnie hamowałem na oleju Very Happy Fundacja pomogła napisać mi wszystkie pisma sądowe, odwołania itd. Wykonuj przemyślane kroki, a zeznania konsultuj z prawnikiem fundacji.
Po trzech latach jest nadzieja na umorzenie, bo nie zdecydowali się powołać biegłego, czy da się umiejętnie hamować na oleju Very Happy

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: I po Suzi...
PostWysłany: Nie 21:33, 18 Maj 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Kmatek napisał:

miałem dzisiaj wypadek na ul. Marynarskiej w kierunku Galerii Mokotów, nie wyhamowałem za górką przed hamującym przede mną na gwałt passatem i walnąłem go w tył.


wspolczuje, dobrze, ze jestes caly, znajac moje umiejetnosci to bym sie pewnie znalazl na tylnim siedzeniu tego pasata. trzymam kciuki, ze wszystko skonczy sie pomyslnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:16, 18 Maj 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Jak z opisu wygląda to chyba twoja wina jeśli masz Ac to można powalczyć jak możesz to znajdź jakiegoś człowieka pracującego w serwisie motocyklowym {nie musi być autoryzowany i} i niech ci zrobi wycenę naprawy lub tylko opis części uszkodzonych będziesz miał pogląd czy warto naprawiać i jakie to będą koszta ,pomoże ci to przy wycenie przez ubezpieczyciela, często jest tak że optycznie wygląda to strasznie a w rzeczywistości są to uszkodzenia tylko niewielkie i odwrotnie czasami niewiele widać o popsute są poważne rzeczy resztę będziesz załatwiał z ubezpieczycielem , lub we własnym zakresie a na ta chwile ciesz się ze jesteś cały pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:06, 19 Maj 2008
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Podałeś zły numer telefonu.
Jakie masz uszkodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:07, 19 Maj 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





WItam,
Najważniejsze, że jesteś cały i to się liczy jak to napisałeś jest dobrze Smile

Co do sprzęta:
- AC jak masz do salonu Suzuki i niech robią z AC szkodę,
- Wina jest Twoja nie dostosowałeś prędkości do warunków panujących na drodze,
- Pytanie czemu ten passat hamował gwałtownie (ale i tak niema znaczenia) waliłeś w tył więc jesteś winny,
- W takiej sytuacji jak niema wolnego któregoś pasa ruchu nie miałeś szans żeby uciekać z ABS czy bez.

Podsumowanie:
Twoja wina, salon Suzuki (AC), poszkodowany robi z Twojego (OC).
Ważne jak rama jest cała i silnik z osprzętem masz szanse na naprawę.
Jak nie, wypłącą kasę i kupisz nowego po dokładce ze swojej kieszeni.
Jeszcze ważne kolega pisze o Fundacji i dobrze masz sie tam zgłosić polecam po doświadczeniach Pawluka firmę DAS (to samo co tamta fundacja ale zdaję się większa). Jak dobrze rozegrasz sprawę to może i uda się mało dopłacić do sprzęta nowego.

Pozdrawiam,
Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:21, 19 Maj 2008
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





Brzo napisał:
polecam po doświadczeniach Pawluka firmę DAS


mozecie cos wiecej powiedziec na ten temat, zakladam ze to ta firma http://www.das.pl/ ale oni sprzedaja ubezpieczenia od ubezpieczen, da sie polise wykupic po fakcie? czy dzialaja jeszcze na innej zasadzie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CD...
PostWysłany: Pon 16:52, 19 Maj 2008
Gość

 





Jeśli chodzi o problemy natury prawnej to takowych nie ma. Moja ewidentna wina i tyle. Jechaliśmy ok 70km/h (ja i passat), na górce okazało się że jest korek, passat na 4 kołach stanął dęba a ja tylko pamiętam myśl "nie wyrobie się" a potem już leżałem na pasie jezdni w przeciwną stronę. Nie była to kwestia szaleńczej prędkości, tylko fizycznej niemożliwości wyhamowania pojazdem 2 kołowym. Nie wiem co i jak się stało... Nie wiem jak to sie stało że nie wjechał na mnie żaden samochód a dzięki pełnemu strojowi żadnych obrażeń oprócz potłuczeń też nie mam. Przyjechała Policja i karetka, ale ani ja ani Pan z Passata (bardzo miły, dziękuje za pomoc!) nie mieliśmy do niej żadnej sprawy, więc sobie pojechali, lekarze z karetki obejrzeli mnie, pomacali i też pojechali.
AC nie miałem, tylko OC, wiec sprawy około-ubezpieczeniowe też mi odpadają. Pozostaje kwestia motoru - czy jest co naprawiać, czy sprzedać na części, a jeśli tak, to jak to najlepiej zrobić? itd...
Ja sam chciałbym jeździć dalej, nie mam jakiejś psychicznej blokady, ale biorąc pod uwagę fakt, iż z motorku cieszyłem się niecałe 4 tygodnie i że okazała się to dla mnie bardzo kosztowna i krótkotrwała sprawa, aktualnie finansowo to jest już game over.

W załączeniu fotki moto: rano w promieniach słońca i popołudniu już po...

kmatek
504-274-723








Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:15, 19 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
PostWysłany: Pon 18:22, 19 Maj 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Ze zdjęć to tak strasznie nie wygląda wypadałoby zdjąć przód i sprawdzić ramę jeżeli ok. to resztę można zrobić ale koszty na pewno będą , ? ceny nie serwisowe : lagi ok. 360pln razy2 półki dolna i górna ok. 300pln ,stelaż ,szyba mocowanie ,kierunki +inne ? reszta wychodzi w praniu jak masz czas to do następnego sezonu dasz rade z kasą jak sprzedać to najlepiej na części więcej weźmiesz ale rozłoży to się w czasie jeśli chcesz w całości to w gazecie giełda motocyklowa lyb dizmar ogłaszają się ludzie skupujący takie sprzęty co do ceny trzeba ostro negocjować


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:41, 19 Maj 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Tak jak napisał PETER. Jeżeli tylko rama jest prosta, to warto odbudowywać! Jakoś wierzę, że dasz radę i jeszcze będziesz się cieszył frajdą z jazdy. Ja w kazdym razie trzymam kciuki. Daj sobie trochę czasu, ochłoń z emocji, a potem na spokojnie oceń sytuację.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:13, 19 Maj 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kmatek a co Ty za opony masz na tym DLu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:05, 19 Maj 2008
Gość

 





To są opony Metzeler.
PostWysłany: Pon 23:33, 19 Maj 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





witam,
chciałem sie dołączyć do wyrazów współczucia, ale najważniejsze że jesteś cały i nic poważnego się nie stało. Ty się cieszyłeś 4 tygodnie motocykle, a ja ostatnio samochodem się cieszyłem 4 dni, tak tak, nie jest to żart, całe 4 dni!!!! ale najważniejsze, że jestem cały i zdrowy, bo auto się odpracuje kiedyś, mimo że poszło do kasacji.
Jak widzę, z moto nie jest tak źle. Co prawda części do naszych motorków nie są tak dostępne jak do GSXRów czy CBRek, ale można spokojnie kupić wszystko, tylko trzeba się nachodzić. PETER podał ceny za które kupisz graty, a jako że trochę pracowałem przy lakierni i różnych blaszków się naoglądałem, to oceniam Cię na 2000 pln (licząc częsci i lakierowanie, klejenie...), zakładając, że rama jest prosta. Motocykl jest świeży i dlatego wydaje mi się, że lepiej jest odbudować i potem "odjeździć" te 2tyś plnów jak sprzedac jakiemuś handlarzynie za 5000 tys pln, bo więcej nie dostaniesz i siedzieć w domu. No chyba, że kupić GS 500 od mojego brata, ale podejrzewam, że nie będzie Cię interesowało, mimo że motocykl jest w bardzo ładnym stanie i zadbany Wink

pozdrawiam i pisz jak będziesz czegoś potrzebował, czasami sprowadzam różne graty z niemiec, holandii i mogę pomóc w załatwieniu "niemożliwego", jako że pracuje w branży mechanicznej to wszyscy się znają i pomagają, tak więc damy rade...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 4:50, 20 Maj 2008
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Nie jest tak źle.Rozbierz tylko przód i zobacz ramę.Plastiki kupisz na allegro a amorki na ten sezon można wyprostować na magnesówce. Przez zimę odłożysz kasę i sobie go zrobisz. Stelaż od przedniej owiewki też chyba nie uszkodzony.Najbardziej ucierpiała chyba półka i tu będzie koszt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:07, 20 Maj 2008
shczurek
A2

 
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





pozwole sobie dodac 3 grosze do siebie.
Moto nie wyglada az tak zle jak by sie moglo wydawac.
wiekszosc plastikow masz od odzysku.
Co do samej ramy, to sam przerabialem 2 V-stromy, ktore kupowalem z pokrzywionymi lagami i glowki ramy sa raczej wytrzymale, choc wcale nie sa masywne.
Mocowanie szyby musisz kupic, i raczej na rynku wtronym go nie znajdziesz, bo juz to przerabialem, w salonie koszt 200zl. Szyba przednia, polecam firme MGG Poland maja szyby do V-stroma po 130zl, i wykonanie calkiem niezle.
Lampe i stelaz masz cale wiec juz duzo kasy zostaje w kieszeni, lampa z uzywki to ok 800zl.
Przedni blotnik mozna znalezc za ok. 150zl, (jakby co to mam)
najwiecej beda Cie kosztowac lagi, jesli sie da to tak jak wyzej juz pisali, wyprosstowalbym tymczasowo.
do tego jeszcze podnozek kierowcy, ciezko znalezc.
Nie widze dokladnie na zdjeciach ale chyba masz dekle ssilnika uszkodzone ?? jesli tak to tez problem ze znalezieniem.
Życze powodzenia i Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:01, 21 Maj 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





no panowie, proszę nie doradzajcie prostowania lag, przecierz to grozi kryminałem!!! lagi można kupić już po 350 pln za sztukę brutto!!! a prostowanie to przecierz ostateczność... ja wiem, Polak potrafi, ale jak już doradzać to maks profesji !!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:51, 21 Maj 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





cały ten bałagan to ch... wielki. wiem jak boli i jak coś takiego czytam to przypomima sobie malucha w którego z...em jak sie patrzy brrrry. ważne że jesteś cały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:28, 23 Maj 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





> Kmatek
Jakby Cię interesowała szyba oryginalna do DL 650 to mam taką na zbyciu.
Szczegóły na priv.
Posdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:52, 29 Maj 2008
Gość

 





Witam,
Byłem w weekend w serwisie gdzie zawiozłem moto po wypadku. Obejrzałem go dokładnie, zdjąłem niektóre elementy, porobiłem zdjęcia (dostępne pod adresem: http://fotoforum.gazeta.pl/5,2,suzi-dl650,0.html
W serwisie powiedzieli że koszt naprawy to minimum 6-8k. Z drugiej strony ktos na forum pisal, ze za motor w obecnym stanie nie dostane wiecej jak 5k. Przygnebia mnie to mocno, bo miesiac temu zaplacilem za niego ponad 3x tyle. Fakt, byl w stanie idealnym, ale jak odejme od ceny zakupu koszty naprawy to wychodzi mi wartosc motoru cos kolo 10k, nijak 5 Sad

Ech...
PostWysłany: Czw 20:03, 29 Maj 2008
Gość

 





Siemaaa stary...czym Ty się przejmujesz, sprzęt nie wygląda źle, ciesz się że nie musisz szukać np. nogi na allegro, albo ręki...
żelastwo zawsze da się odbudować jeśli nie masz nic przeciw temu żeby Ci pomóc ze szczerego serca do zadzwoń pod ten nr. tel. 604 519 765 (Zbyszek) są to bardzo rzetelni chłopcy i odrestaurują Ci maszynę, będzie jak nowa i nie obiorą Cię jak przysłowiowego banana !!! Robią bardzo solidnie polecam ich z czystym sumieniem, nie robią fuszerki korzystam od lat z ich usług i tylko u nich kupuję i serwisuję maszyny powołaj się na mnie Czyli na Piotrka Brockiego nie oddawaj do autoryzowanego serwisu, i z doświadczenia doradzę Ci nie szukaj innego warsztaty ani używanych elementów eksploatacyjnych to grozi kalectwem...

Pozdrawiam Pietrek.,.,.

jeśli miałbyś jakieś pytania to jest mój nr. 606 742 822
PostWysłany: Czw 20:45, 29 Maj 2008
Wojtala
A2

 
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk





Pietrek dobrze radzi! Ceny serwisowe obejmują na 100 % wymianę na nowe wszystkich podrapanych plastików itd. Do tego droga robocizna i masz cenę z sufitu. Taka wycena ma sens gdybyś miał autokasco lub sprawcę, z którego ubezpieczenia byłaby naprawiana szkoda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:29, 29 Maj 2008
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





Co by nie mówić zdrowia się nie kupi a elementy pojazdu można a tak na marginesie żeby Cię pocieszyć to zdolny z ciebie chłopczyk sobie to nic nie zrobił a motorek to uszkodził jak wirtuoz trochę blachy {bak} trochę zawieszenie ,trochę hamulce, trochę ,plastiki, oczywiście żeby nie było silnik tez musiał zarysować no normalnie wirtuoz a tak naprawdę współczuje i odradzam serwis przy tego typu naprawach z własnej kieszeni składaj powoli dasz rade pojeździć jeszcze w tym sezonie wierze w to jak człowiek bardzo chce to może wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:51, 30 Maj 2008
Gość

 





Panowie, ale to nie są koszty z serwisu Suzuki tylko koszty z serwisu gdzie kupiłem motor (Podkowa Leśna motonita).
Same nowe części do wymiany od dealera Suzuki kosztowałyby kilkanaście tysięcy, więc jest to zupełnie nieopłacalne. Poniżej załączam wycenę od dealera:
1 błotnik przedni - 638zł
2 bak - 3227zł
3 kierunkowskaz przód lewy -155zł
4 dźwignia hamulca nożnego/tylnego- 335zł
5 dźwignia zmiany biegów - 296zł
6 dekiel popmy płynu do chłodnicy głównej-300zł
7 dekiel miski olejowej (z wlewem oleju)- 768zł
8 chłodnica główna- 1977zł
9 mocowanie przedniej szyby (wind screen brace)- 218zł
10 owiewka przód lewa-625zł
11 owiewka przód prawa-625zł
12 półka górna- 921zł
13 półka dolna - 1919zł
14 lagi (szt.1) - 1387 zł
15 rama tylna podsiedziskowa -1678 zł

W sumie więc lekko licząc ponad 15k, a do tego jeszcze robocizna. Natomiast swoją wcześniejszą wycenę na podstawie cen używanych i naprawianych części, którą zrobiłem z "motonitą", przedstawiam poniżej:

1. Felga przód (prostowanie, wyważanie, lakierowanie) - 50zł
2. Tarcze hamulcowe (pewnie krzywe, kupno używanych) - 400zł
3. Golenie dolne (lakierowanie) - 100zł
4. Oś koła (prostowanie) - 100zł
5. Lagi (kupno nowych nieoryginalnych, szt. 2) - 750zł
6. Błotnik (używany z allegro) - 200zł
7. Pólka dolna (prawdopodobnie lekko skrzywiona, prostować??-kupować używaną, ale jaka gwarancja że nie będzie krzywa?) - 150-800zł
8. Półka górna (prostować/kupować używaną?) - 100-800zł
9. Stelaż przedni (prostowanie) - 150zł
10. Szyba przód - jest całą (dziękuję za ofertę Smile
11. Obudowa przodu pod lampą (kupno używanej) - 100zł
12. Obudowa bok, przód, prawa (kupno nowej) - 625zł
13. Chłodnica (kupno używanej) - 800zł
14. Pokrywa sprzęgła (kupno używane) - 500zł
15. Pompa cieczy (kupno używane) - 400zł
16. Stopka hamulca (kupno używane) - 150zł
17. Dźwignia biegów (kupno używane - 150zł
18. Stelaż tylny (prostowanie) - 250zł
19. Obudowa przód bok lewy (lakierowanie) - 250zł
20. Kierunkowskaz lewy (kupno żywany) - 100zł
21. Mocowanie do szyby (kupno używane) - 100zł
22. Zbiornik paliwa (klepanie, lakierowanie) - 400zł

I wychodzi w ten sposób program minimum, bez robocizny, nie w serwisie Suzuki ani żadnym innym, koło 6k.

Jak na to Panowie się zapatrujecie? Czy ze zdjęć jesteście w stanie oszacować prawidłowość wyżej wymienionego zakresu prac? Jak się ma ta wycena do możliwości realnych?

Z góry dziękuję za odzew Smile

Pozdrawiam!
PostWysłany: Czw 14:37, 12 Cze 2008
Gość

 





Pytanie, czy ktos wie czy czesci od innych rocznikow (K5/K6/K7) beda pasowac do mojej K4?
PostWysłany: Czw 15:20, 12 Cze 2008
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kmatek zdaje się, że K4 i K5 to tak. Mozliwe, że K6 też się łapie. Natomiast K7 ma już zmiany konstrukcyjne np. zbirniczek do płynu chłodszącego, dłuższy wahacz itp. Tutaj już trzeba porównywać części.
Więcej informacji to trzeba po numerze VIN sprawdzić u dealera.

Pozdrawiam,
Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 16:08, 12 Cze 2008
Gość

 





Panowie, znalazlem takie oto czesci do swojej K4, ale to jest K7. Obejrzyjcie i dajcie znac co sadzicie.

http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253024,2,1.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253025,2,2.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253026,2,3.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253027,2,4.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253028,2,5.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253030,2,7.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253031,2,8.html
http://fotoforum.gazeta.pl/3,0,1253033,2,10.html
PostWysłany: Czw 17:40, 12 Cze 2008
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Kmatek napisał:
Panowie, znalazlem takie oto czesci do swojej K4, ale to jest K7. Obejrzyjcie i dajcie znac co sadzicie.


Tak jak było wspomniane wyżej, większość części powinna pasować, ale
niektóre różnią się (nawet k5 do k4).
Najlepiej porównaj numery części.

np tu:
http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?category=Motorcycles&make=Suzuki&year=2007&fveh=10126
http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?category=Motorcycles&make=Suzuki&year=2004&fveh=7230

przy okazji możesz zobaczyć ile kosztują nowe elementy.

Byłoby też dobrze gdybyś upewnił sie, że części które zamierzasz kupić pochodzą z legalnego źródła.

pozdro
p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Czw 17:42, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:59, 23 Lip 2008
Locke
A1

 
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Mazowiecki





Kmatek

Mam nadzieję że odrestaurowywanie idzie dobrze. POznaję tego DL, bo swojego też kupiłem w Motonicie, a Twoją czrnulkę widziałem jak stała zarezerwowana, a później w serwisie.

Zyczę powodzenia i oby wszystko poszło po Twojej myśli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:38, 23 Lip 2008
tomo203
A

 
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock





Cześć, najważniejsze ze jesteś cały, jak by co to posiadam oryginalną przednią szybe oraz czarny prawy boczek lekko przerysowany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:44, 30 Lip 2008
Gość

 





Hej,
Narazie zbieram części. Na prawy boczek lekko przerysowany być może będę reflektował, bo mój sie posypał całkowicie. Poszukuję też jeszcze lag, dźwigni zmiany biegów, dźwigni hamulca, prawego kierunkowskaza oraz mocowania szybki (sama szybka ocalała, ale plastikowy uchwyt ją trzymający już nie).

Jeśli ktoś mógłby pomóc to bardzo proszę (tel. 504-274-723).

Pozdrawiam
I po Suzi...
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin