VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości -> Suzuki uruchomiło stronę o V-Strom 1000 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Suzuki uruchomiło stronę o V-Strom 1000
PostWysłany: Śro 14:29, 03 Lip 2013
TOMALA
A

 
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





http://suzuki-vstrom.com/index.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:54, 08 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Przynajmniej ludziska się douczą i przestaną narzekać, że w nowym "kaczy dziób" przejęto od BMW Cool


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:25, 08 Lip 2013
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





niestety nadal mnie się nie podoba Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:25, 08 Lip 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





Jak dla mnie wygląd super.... tylko ten nieszczęsny napęd łańcuchem :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:24, 09 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





SoH napisał:
Jak dla mnie wygląd super.... tylko ten nieszczęsny napęd łańcuchem :/


Napęd łańcuchem to mniejsza masa, czyli jakieś plusy jego też są. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:52, 09 Lip 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





tomano napisał:
(...)Napęd łańcuchem to mniejsza masa, czyli jakieś plusy jego też są. Cool


Mniejsza masa, mniejsze koszty produkcji, mniejsze koszty projektowe (bo w zasadzie się go nie projektuje, tylko dobiera z katalogu), zdecydowanie mniejsze straty mocy (w porównaniu do napędu walem)....
ale jak muszę go zmieniać co drugi sezon, to sorry Wineetou.
A jak zacznę sobie robić wyprawy za granice, to pewnie będę musiał zmieniać co sezon. W moim przypadku napęd łańcuchem to jedna z dwóch największych bolączek sztormiaka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:52, 09 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





SoH napisał:
[...]jak muszę go zmieniać co drugi sezon, to sorry Wineetou.

Nie no... co fakt, to fakt. Tu się zgodzę.

SoH napisał:

A jak zacznę sobie robić wyprawy za granice, to pewnie będę musiał zmieniać co sezon.

Też się zgodzę. Ja zmieniałem właśnie co sezon, cociaż zawsze zakłądałem najdroższy z możliwych i robiłem ponad 20kkm na jednej podmianie (max wyszło 24kkm), co było uznane za niezłe osiągi... Rolling Eyes

SoH napisał:
W moim przypadku napęd łańcuchem to jedna z dwóch największych bolączek sztormiaka.

A jaka jest druga z bolączek? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zdjęcia z testów nowego Suzuki V-Strom 1000
PostWysłany: Wto 11:15, 09 Lip 2013
PRZENIESIONY
Wto 21:22, 09 Lip 2013
TOMALA
A

 
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





http://www.motogen.pl/Suzuki-V-Strom-1000-szpiegowskie-zdjecia,18083.html

http://blogs.motorcyclistonline.com/spied-2014-suzuki-v-strom-1000-37175.html#axzz2YVCZrNXy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:03, 09 Lip 2013
PRZENIESIONY
Wto 21:23, 09 Lip 2013
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





tiaaaaa, ciekawe z jaką ceną wyskoczą za tę żabę - kwestia gustu oczywiście - mam jednak nieodparte wrażenie, że będzie podobna do innych maszyn oferujących silniki w okolicach tysiąca, tyle, że ta reszta za to samo oferuje wał.... obym się mylił....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:46, 09 Lip 2013
PRZENIESIONY
Wto 21:23, 09 Lip 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





W okolicach tysiąca to znaczy podobny do jakich modeli? KTM 990? Tam jest łańcuch. Cena może być zbliżona do Tigera 800 ale ten to nadal nie ta klasa.

Nie rozumiem tej podniety na punkcie wału. Wał to, wał tamto. Znakomita większość piewców wspaniałości wału, często powtarzają zdania przeczytane w prasie, sami nie mając konkretnego doświadczenia z tym rodzajem napędu.

Znając Suzuki, to będą chcieli...wróć, nie pozwolą raczej aby tak lubiany model okazał się kasztanem zaraz po premierze. Więcej, będą chcieli pewnie powtórzyć sukces 650'ki, a mając na względzie konkurencję, choć nie bezpośrednią, raczej cena będzie bardziej atrakcyjna niż przerażająca.

Ale nie ma co bić piany. Skoro tak bardzo zaawansowane są prace, szczegóły poznamy pewnie z końcem roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:59, 09 Lip 2013
PRZENIESIONY
Wto 21:23, 09 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





Wał zmienia jedynie tyle, że nie trzeba zmieniać co kilkanaście kkm. Ale dodaje za to masy. Ja zmieniłem DL-a na "coś z wałem", ale "wał" nie był głównym wyznacznikiem. W teren (albo cięższe drogi) nie wybrałbym go. Cool Do "długodystansowej turystyki asfaltowej" za to owszem.

Ale trzeba też spojrzeć na to tak, że nic poniżej 1200 wału nie ma, bo:
a) większe straty na wale
b) większa masa do przetachania, a momentu obrotowego nie wykrzeszesz bez zmiany pojemności Wink
więc, jak dla mnie, łańcuch do litra jest OK.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:04, 09 Lip 2013
PRZENIESIONY
Wto 21:24, 09 Lip 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





O to to tomano, dobrze gadasz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:22, 09 Lip 2013
PRZENIESIONY
Wto 21:24, 09 Lip 2013
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Przenoszę do wątku o nowym litrze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:28, 10 Lip 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:03, 10 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





cynek napisał:
Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry)

No i jeszcze zostaje BMW GS1200 Adventure... Ale z tych dwóch rzeczywiście Stelvio mi bardziej pasuje. Przejechałem się nawet takim i to, co mogę o nim powiedzieć, to tyle, że jest zaje...ty. Jakość wykonania wszystkiego jest o niebo lepsza niż w którymkolwiek japońcu jakim jeździłem, a detale są pomyślane dość ciekawie (grzane manetki sterowane z komputera i pokazywana na nim moc grzania, w starszym modelu schowek po prawej stronie itp.)

Ale musisz, Cynek, jednak pamiętać o innej sprawie: duży bak konieczny jest jedynie, jak jedziesz w głuszę i daleko jest od jednej stacji do drugiej. Jeżeli jeździsz po Europie, to nie ma sensu, bo:
1. Jak zatankujesz do pełna to podwyższa Ci się środek ciężkości bardziej, niż przy małym baku (co logiczne);
2. Zanim Twój motocykl zacznie się domagać wachy to Ty zgłodniejesz, lub po prostu będziesz chciał wyprostować nogi i i tak będziesz stawał częściej, niż na tankowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:41, 10 Lip 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





tomano napisał:
A jaka jest druga z bolączek? Rolling Eyes

Druga bolączka to serwis co 6tys km. Na mój styl jazdy to śmiesznie mało. Niby co drugi to tylko wymiana oleju i filtra... ale jednak.

Hada napisał:
Nie rozumiem tej podniety na punkcie wału. Wał to, wał tamto. Znakomita większość piewców wspaniałości wału, często powtarzają zdania przeczytane w prasie, sami nie mając konkretnego doświadczenia z tym rodzajem napędu.


Łańcuch ma same zalety i jedną wadę. Wał ma same wady i jedna zaletę. Tak więc wcale nie gloryfikuję napędu wałem. Ot moje osobiste preferencje, wynikające z mojego stylu wykorzystania motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:09, 10 Lip 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





tomano napisał:
cynek napisał:
Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry)

No i jeszcze zostaje BMW GS1200 Adventure... Ale z tych dwóch rzeczywiście Stelvio mi bardziej pasuje. Przejechałem się nawet takim i to, co mogę o nim powiedzieć, to tyle, że jest zaje...ty. Jakość wykonania wszystkiego jest o niebo lepsza niż w którymkolwiek japońcu jakim jeździłem, a detale są pomyślane dość ciekawie (grzane manetki sterowane z komputera i pokazywana na nim moc grzania, w starszym modelu schowek po prawej stronie itp.)

Ale musisz, Cynek, jednak pamiętać o innej sprawie: duży bak konieczny jest jedynie, jak jedziesz w głuszę i daleko jest od jednej stacji do drugiej. Jeżeli jeździsz po Europie, to nie ma sensu, bo:
1. Jak zatankujesz do pełna to podwyższa Ci się środek ciężkości bardziej, niż przy małym baku (co logiczne);
2. Zanim Twój motocykl zacznie się domagać wachy to Ty zgłodniejesz, lub po prostu będziesz chciał wyprostować nogi i i tak będziesz stawał częściej, niż na tankowanie.


OK. Ale jak zapragnę się zatrzymać (z jakiegokolwiek powodu) to ma być moja decyzja, a nie migającej lampki paliwa Very Happy
Jechałem kiedyś w grupie 3 małych Dl-i i jednego dużego. Strasznie było to wkurzające, że gość co 250km szukał stacji, podczas gdy my mieliśmy po pół baku. Zbiornik powinien mieć przynajmniej na 350-400km paliwa, bo inaczej bym oszalał Neutral


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:53, 10 Lip 2013
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





co stryjenka winszuje Smile każdy może mieć swoje zdanie i pomysły. Ja poczekam ale na prawdę musiałby mieć świetną cenę by mnie zachęcić - cena nowego małego już mnie zniechęciła - tak na dzień dobry. Powiedzcie, czy różnice między małym starym a nowym DL-em są tak duże, że uzasadniają podwyżkę o około 5 tysięcy? jeżeli mały golec kosztuje kupę kasy to ile będzie kosztował duży doposażony ? 65? 63? pewnie tak - a to są nieco absurdalne pieniądze - choć może będzie miał w sobie to coś. Do małego tigera bym go nie porównywał. Jeśli miałbym zmieniać zabawkę to na coś co radykalnie zmieni mi komfort jazdy. Coś co oscyluje w okolicach 800 cm pojemności, wygląda jak DL po mega odchudzaniu mnie nie przekonuje. Nie wjeżdżam w teren i pewnie to mi się nie zdarzy zbyt często. Potrzebuję fajnej, solidnej kobyłki, którą przejadę pół Europy bez mojego i jej wielkiego zmęczenia. Na razie DL wystarcza ale z coraz większą zazdrością patrzyłem na Stenerę kolegi, jego beztroskę napędową, moc itd... stąd mój pościk o zaletach wału i trochę rozczarowaniu łańcuchem w moto o większej mocy. Poza tym jakoś nie słyszę zachwytów nad starym 1000-em... z resztą chyba wiem dlaczego... byly z nami w podróży dwa duże DL-e... hm... lepiej nie komentować...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plus dnia Śro 12:55, 10 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:27, 10 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





plus cena nowego nie będzie aż taka, jaką przewidujesz. W tej cenie można już dostać motocykle wyższej klasy. Myślę, że będzie porównywalna z ceną dużego Versysa i pewnie o kilka tys. od niej niższa Rolling Eyes

Zaś co do tego, że nie słyszysz za dużo zachwytów nad starym dużym DL-em, to wynika to z faktu, że konstrukcja dość leciwa, i wszystko dbre, co można było o nim powiedzieć już powiedziano Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:14, 10 Lip 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





plus napisał:
(...) jeżeli mały golec kosztuje kupę kasy(...)

Hmm, konkurencja ma jakieś promocyjne ceny o których nie wiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:08, 10 Lip 2013
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





plus napisał:
Poza tym jakoś nie słyszę zachwytów nad starym 1000-em... z resztą chyba wiem dlaczego... byly z nami w podróży dwa duże DL-e... hm... lepiej nie komentować...


NO to już słyszysz Twisted Evil ja jestem zachwycony . Tak na marginesie stacji szukam co 350 km i ciągle uważam ,że to wspaniała maszyna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:27, 10 Lip 2013
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle Wink zgadzam się z Tomano - leciwy i nie ma co gadać - trzeba czekać na to co nowe. SoH - masz rację - problem polega na tym, że Dl za bardzo nie ma konkurencji w tym przedziale i dlatego może sobie suzuka pozwolić na podbijanie bębenka - pytanie tylko jak długo i jak bardzo. Kupiłbyś dziś nowego golasa za jakieś 35 tysia? a doposażonego za 40? jak już bym bardzo mocno rozważył zmianę modelu a co za tym idzie i marki. Ale chyba nie o tym tu miało być a o tysiącu - poczekamy zobaczymy, pocmokamy i jak będzie kasa to się zastanowimy - i jak na razie tyle w temacie. Możemy se pogdybać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:12, 10 Lip 2013
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





cynek napisał:
Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry)


Cynek mam coś dla Ciebie Smile http://shop.touratechpolska.pl/tank-43-litres-honda-africa-twin-rd07.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:28, 10 Lip 2013
Przemol
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica





cynek napisał:
Jeśli zbiornik nie będzie miał 30 litrów, to go nie kupię. Dla mnie wyznacznikiem jest ilość kilometrów do przejechania na baku paliwa. Jak na razie w tej klasyfikacji prowadzi MG Stelvio (32 litry)


W GSA mam 33 litry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:20, 11 Lip 2013
Hada
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2





plus napisał:
kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle Wink zgadzam się z Tomano - leciwy i nie ma co gadać - trzeba czekać na to co nowe. SoH - masz rację - problem polega na tym, że Dl za bardzo nie ma konkurencji w tym przedziale i dlatego może sobie suzuka pozwolić na podbijanie bębenka - pytanie tylko jak długo i jak bardzo. Kupiłbyś dziś nowego golasa za jakieś 35 tysia? a doposażonego za 40? jak już bym bardzo mocno rozważył zmianę modelu a co za tym idzie i marki. Ale chyba nie o tym tu miało być a o tysiącu - poczekamy zobaczymy, pocmokamy i jak będzie kasa to się zastanowimy - i jak na razie tyle w temacie. Możemy se pogdybać...


Poza tym, prawie każdy kto przejechał się dłużej niż 3km nowym DL'em, jest mega zadowolony z jazdy. Co jak co, ale trzeba przyznać, że pomijając wygląd, o którym nie dyskutuje się, Suzuki udał się lifting staruszka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:50, 11 Lip 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Pytanie tylko czy to lifting?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:26, 11 Lip 2013
wiewiór
A1

 
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Patrząc na szpiegowskie fotki jestem trochę zawiedziony. Liczyłem na sprzęt bardziej enduro, a będzie raczej szosówką. Nie dość, że brak szprychowych kół, to jeszcze kolektory ciągnięte dołem, więc nawet płyty się nie zamontuje, a pług to bardziej ozdobnik niż realna ochrona. Zawias też wygląda na 150 mm a nie 190, do tego prześwit jest bardzo mały więc większe doły mogą być smutkiem. W sumie jestem ciekaw jak całą resztą, mam tylko nadzieję, że nie dowalą takiej ilości elektroniki jak do 1190 Adventure, a wymiana żarówki nie będzie wymagać rozebrania całej czachy, bo będzie dramat.

Łańcuch, to akurat bardzo dobry patent i zupełnie nie rozumiem po jaką cholerę ładować do tego typu motocykla wał napędowy. Nie dość, że drastycznie podnosi masę nieresorowaną i pogarsza trakcję, to w przypadku awarii można sobie w głowę strzelić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wiewiór dnia Czw 15:29, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:27, 11 Lip 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





plus napisał:
kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle Wink


Bez przesady z tą awaryjnością. Mam ponad 35000 km przejechane na 1000.
Tylko standardowe przeglądy. Awarii brak.

A paliwożerność... no cóż 650 takiego kopa nie ma. W 1000 nikt nie narzeka na brak mocy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:44, 11 Lip 2013
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





express napisał:
plus napisał:
kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle Wink


Bez przesady z tą awaryjnością. Mam ponad 35000 km przejechane na 1000.
Tylko standardowe przeglądy. Awarii brak.

A paliwożerność... no cóż 650 takiego kopa nie ma. W 1000 nikt nie narzeka na brak mocy.


W sumie popieram.
Plus - mam głupie pytanie, skąd Twoje pojęcie o awaryjności DL-i? Bo ja swoim przejechałem około 55kkm (a nie byłem pierwszym właścicielem) i poza zwykłą serwisówką (wymiany płynów, filtrów, świec, napędu, klocków, itd...) nie przypominam sobie żadnych poważnych awarii... Rolling Eyes Ale ja głupi jestem i serwisowałem tak, jak producent przykazał, co 6kkm. Może gdybym go zajeżdżał bez serwisowania to rzeczywiście byłby awaryjny? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:51, 11 Lip 2013
KANGUR
Motonita

 
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 554
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ





plus napisał:
kangur - mógłbym zapytać czy co tyle samo szukasz serwisu ale - nie jestem złośliwe bydle Wink


Jeśli łańcuch wymieniony po 25 tys należy uznać za awaryjność modelu to każdemu życzę takich motocykli i takich awarii .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:41, 11 Lip 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





panowie, spokojnie, bo zaraz znowu zaczną udowadniać, że mały lepszy od dużego,



O ja tak to widze. Już była dyskusja o tym. Ja szukam stacji na trasie co 200 mil - czyli co 320 km. Na mieście co 150 mil, a nie znam pojecia jazda ekonomiczna, bo jak będę chciał byc ekonomiczny, to sobie skuter kupie...

Co do kardana - nie wiem czy ktoś zauwazył, ale kardany mają dolegliwość samego w sobie szarpania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Czw 21:42, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:45, 11 Lip 2013
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





nie dli Smile tylko tysiąców - może nie wszystkich ale podczas podróży mieliśmy dusze na ramieniu czy tysiące się nie rozpadną - może to z racji ich wieku, pewnie z powodu nieserwisowania itd. Uraza mam Smile choć sam tysiąca dawno temu testowałem i chwaliłem. Dziś staruszka bym już nie kupił - a propos - widzieliście wpis o sprowadzanych ze stanów z 2007 r z małymi przebiegami? słyszałem, że w stanach jak i we włoszech moto kupuje się po to by stało - stąd te przebiegi - a i pewnie garażowany, emeryta, którym jeździł tylko do kościoła... nie piszę więcej bo sobie wrogów narobię - KOCHAM WSZYSTKIE DLe Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez plus dnia Czw 21:46, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:09, 11 Lip 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





rommel napisał:
panowie, spokojnie, bo zaraz znowu zaczną udowadniać, że mały lepszy od dużego.


Przeciez nie ma czego udowadniac...to wiadomo juz od jakiegos czasu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:12, 11 Lip 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Dober napisał:

Przeciez nie ma czego udowadniac...to wiadomo juz od jakiegos czasu Wink


Te, a ostrzeżenie chcesz?! ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:35, 11 Lip 2013
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





O ocenę awaryjności lepiej pytać użytkowników, bo coś mi się wydaje, że po jeździe testowej wiele na ten temat nie ma się do powiedzenia Smile

U mnie 33 tyś km i na awaryjność mojego motocykla składa się wymiana uszczelki przy siłowniku sprzęgła - tej za 25 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:48, 11 Lip 2013
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 36 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zrobił się OT.
Temat wyższości nad niższościa jest więc może tam?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:05, 12 Lip 2013
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





konra.dzik napisał:

Cynek mam coś dla Ciebie Smile http://shop.touratechpolska.pl/tank-43-litres-honda-africa-twin-rd07.html


:
49 litrów do Viadra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:34, 27 Sie 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wracajac do glownego tematu,czyli nowego 1000.
Przygladajac sie zdjeciom w duzym powiekszeniu wynika, ze wzorem Versysa 1000, nie bedzie mozliwosci zamontowania centralnej stopki:-(
Wielki i niewybaczalny minus dla Suzuki. Brak tej czesci automatycznie wyeliminuje czesc z potencjalnych nabywcow...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:55, 05 Wrz 2013
TOMALA
A

 
Dołączył: 27 Lut 2013
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Nowe informacje:
http://www.motogen.pl/V-Strom-1000-nowe-informacje,18391.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:37, 13 Wrz 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wczoraj rozmawiałem z ASO Suzuki w sprawie nowego 1000. Juz mieli pierwsze prezentacje wyposażenia. Podobno płyta pod silnik będzie tylko plastikowa, jak w nowej 650. Poza tym moto ma być sprzedawane wraz z zestawem mocowań pod kufry (w cenie), ale kufry trzeba sobie będzie dokupić. A poza tym mówili, że straszna "kaczka", cokolwiek to znaczy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:05, 13 Wrz 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Szkoda, że nic o cenie nie mówili, bo to chyba będzie kluczowa sprawa.
Jak znam życie to taniej wyjdzie zdemontować oryginalne uchwyty i kupić komplet stalaż + kufry Givi/Kappa niż oryginały Suzuki:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:11, 13 Wrz 2013
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jak będzie droższy niż 45 tyś, to biorę Versysa 1000 albo Tigera XC Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:04, 13 Wrz 2013
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





cynek napisał:
Jak będzie droższy niż 45 tyś, to biorę Versysa 1000 albo Tigera XC Very Happy
Versys przeglądy co 6tyś. i łańcuch ale niska cena za 118KM kontrola trakcji, ABS o Tiger'ze krążą już legendy o "bezaawartyjności".

Trudny wybór. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:45, 13 Wrz 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Nowy VS1000 ma byc w PL pod koniec roku. Info od importera.
Na akcesoryjne stelaze, kufry, gmole troche bedzie poczekac. Akurat wyjda wszelkie wady "wieku dzieciecego".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:34, 22 Wrz 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Trochę nowych informacji na stronie o nowym DL1000 się pojawiło - w tym specyfikacja techniczne. Masa 228 kg z płynami eksploatacyjnymi (tzw. curb weight), pojemność silnika 1073 cm3 (czyli prawie DL1100), 20l zbiornik, prześwit 16,5 cm....

Link w pierwszym poście.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Nie 13:39, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:34, 22 Wrz 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wbrew wczesniejszym obawom - jest centralka!
Juz wiem jaki moto bedzie moim nastepnym w garazu...moze za rok? Dwa?

Teraz juz tylko czekam az go przetestujemy na prawo i lewo Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Nie 14:35, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:45, 22 Wrz 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Obawiam się, że na razie finansowo będzie poza zasięgiem, ale za 2-3 lata już powinny się pojawić pierwsze sztuki na rynku wtórnym i kto wie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:37, 22 Wrz 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





Dober, jak to, po co ci litry? Co wy macie z tymi litrami... Wink


eeee, MaG, a nie 1037 ccm?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Nie 18:39, 22 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:05, 22 Wrz 2013
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Pojemnosc akurat odgrywa tutaj najmniejsza role...moglby miec nawet 700, 800cm3
Poprostu podoba mi sie i ciekaw jestem, gdyz to zupelnie nowy model, nowa mysl konstrukcyjna etc.

Nie ulegam pogoni za wzrostem pojemnosci...podobnie jak iloscia Mpix w aparatach fotograficznych.

Czy kazdy nowy motocykl musi walczyc na pojemnosc?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:00, 22 Wrz 2013
ciachu
A2

 
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Powiem Wam, że czym dłużej się przyglądam temu sztormiakowi, to coraz bardziej mi się podoba.

Zastanawia mnie tylko jaka będzie jego cena.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Suzuki uruchomiło stronę o V-Strom 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin