Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

vstrom i miasto

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Czw 9:00, 04 Paź 2012    Temat postu: vstrom i miasto

czesc
potrzebuje waszych opinii na temat vstroma 650,jak tym sie jezdzi w miescie.
Ze na asfalty i szutr da rade to wiem Wink ale bedzie tez uzywany do warszawskich korkow.
aktualnie jezdze mala zwinna er5 i w korki jest rewelacja,w trase jednak srednio wygodne.
a ze zalapalem bakcyla turystycznego to chce sie przesiąść i nie wiem czy stromik nie bedzie za ciezki do codziennego uzytku
dzieki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikmac
A



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:46, 04 Paź 2012    Temat postu:

da rade bez problemu, ja jezdze bardzo agresywnie w korkach i zazwyczaj przegazowuje silnik za jakimis sportami, co sie wloka.
Oszem nakedy sie lepiej wcisna, ale to sa pojedyncze przypadki. Masz wyzej kierownice, powyzej lusterek wiec szerokosc kiery nie przeszkadza, a reszta moto jest taka sama w szerokosci.
Samo prowadzenie DLa jest smiesznie proste, to wielki skuter o dzwieku przejezdzajacego metra...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Czw 10:31, 04 Paź 2012    Temat postu:

no ja wlasnie tez preferuje jak to ujoles agresywna jazde w korkach Wink
nie jestem w stanie stać za samochodami skoro mogę nie stac Wink
roznica w szerokosci miedzy stromem a er5 to 8cm,dla mnie to duzo.
Wczoraj jadac specjalnie zerkalem na odleglosci miedzy pojazdami po bokach a mna i jest to wbrew pozorom duzo. ALE ..
To byly odleglosci miedzy lusterkami,dlatego jak kiera jest wyzej to te odleglosci inaczej beda wygladac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Czw 10:45, 04 Paź 2012    Temat postu:

Ja jeżdżę nie po Warszawie, ale w niej bywam, i powiem Ci, że przy tym, co u nas w Poznaniu było przed EURO2012 to Wy tam w Wawie po prostu nie wiecie, co to są korki... Wink

Ale do rzeczy: ja jeżdżę dużym, który troszeczkę masywniejszy od małego jest i w Poznańskich korkach się sprawdza bardzo dobrze nawet we dwie osoby. Poza tym dużo zależy od objeżdżenia moto. Po przesiadce najprawdopodobniej przez jakiś czas będziesz miał trudniej, ale potem się przyzwyczaisz i uznasz, że to jest sprzęt stworzony do omijania korków Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Czw 11:03, 04 Paź 2012    Temat postu:

dzieki za info Smile
pytam generalnie o korki,ale ze wskazaniem na Warszawe. dlatego ze nasi zarządcy dróg. Zamiast poszerzać droge o jeden pas,wola z 2 pasów zrobić trzy bez poszerzania Wink Tacy sprytni sa polacy Wink i wtedy nie ma zmiłuj z przeciskaniem trzbea kombinowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 11:17, 04 Paź 2012    Temat postu:

A ile masz wzrostu??? Pytam, bo akurat dla mnie (~174 cm) DL jest trochę wysoki i zdecydowanie lepiej mi się jeździ między samochodami niższym i zwinniejszym Sportsterem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Czw 11:26, 04 Paź 2012    Temat postu:

Dl-em w korkach jeździ się prawie jak skuterem, tylko wyżej... potwierdzam. Jak najbardziej na miasto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Czw 11:31, 04 Paź 2012    Temat postu:

biblo napisał:
A ile masz wzrostu??? Pytam, bo akurat dla mnie (~174 cm) DL jest trochę wysoki i zdecydowanie lepiej mi się jeździ między samochodami niższym i zwinniejszym Sportsterem...

oo to ciekawe,ja mam 182cm,waga 86
moj kolega jezdzi sportsterem no i w korkach konczy sie tak ze na miejscu na niego czekam pare ladnych minut
min dlatego tez chce zmienic er5,czasem mam wrazenie jak bym jechal skuterkiem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez crass dnia Czw 11:32, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 11:58, 04 Paź 2012    Temat postu:

crass napisał:
(...)
moj kolega jezdzi sportsterem no i w korkach konczy sie tak ze na miejscu na niego czekam pare ladnych minut
(...)


Żartujesz... Smile No chyba, że Twój kumpel ma przy swoim Sporciaku jakieś gmole, sakwy, itd... Ja mam "golasa"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Czw 12:41, 04 Paź 2012    Temat postu:

a jak już się nie zmieścisz pomiędzy to ładujesz się na pas zieleni i też tniesz prawie jak po asfalcie, który sport tak da radę pozostawiając nadal komfortowe warunki prowadzenia Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 13:12, 04 Paź 2012    Temat postu:

Pewnie, że nie da... Ale jak do Sporciaka założysz puste, akcesoryjne tłumiki, to kierowcy sami się rozstępują i nie trzeba jeździć po trawnikach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Czw 13:46, 04 Paź 2012    Temat postu:

biblo napisał:
Pewnie, że nie da... Ale jak do Sporciaka założysz puste, akcesoryjne tłumiki, to kierowcy sami się rozstępują i nie trzeba jeździć po trawnikach Smile


taaa... a jak obudzisz jakieś dziecko śpiące w samochodzie to jeszcze parasolką po kasku oberwiesz od wrażliwej mamusi w puszce Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kostass
Motocyklista



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 14:58, 04 Paź 2012    Temat postu:

Potwierdzam , jeździ sie bezstresowo ale warunek .... musisz zdjąc boczne kufry Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiuksu
Motocyklista



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śl.

PostWysłany: Czw 15:09, 04 Paź 2012    Temat postu:

Właśnie jak wybadasz sprzęta jedzie wręcz sam ty tylko siedzisz i patrzysz na wszystkich z góry Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:47, 04 Paź 2012    Temat postu:

Jak V-Strom się nie wciśnie, to nic się nie wciśnie. Jak nie przejdziesz na skręconej kierownicy, to albo się kierowcy rozjadą, albo... i tak byś się nie zmieścił Very Happy

Zaletą są wielkie światła, a jak zmienisz wydech, to i na 650 będą się przed tobą rozjeżdżać. Siedzisz wysoko, daleko widzisz i lepiej się planuje manewry. A jak już musisz postać/posiedzieć, to na wygodnej kanapie Wink

Ja też sporo latam po mieście i nie widzę problemów. Choć do tego w sumie kupiłbym KTM-a 990 Supermoto Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapi
A1



Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:27, 04 Paź 2012    Temat postu:

Ja przesiadłem się z SV650S i po tygodniu jazdy przeciskam się w korkach już tak samo jak poprzednim moto. Kierownica owszem jest wysoko , ale niestety coraz więcej na mieście ostatnio modnych SUV'ów i wtedy są lekkie problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 13:59, 05 Paź 2012    Temat postu:

Też się przesiadałem z er-ki na v-stroma. Pierwsze wrażenie - o matko jakie to duże i czemu lampa nie skręca za kierownicą Smile W korkach spokojnie daje radę - poręczny jak mało który motorek, tylko trzeba uważać jak się z kuframi jeździ Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cinek
Motocyklista



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żmigród

PostWysłany: Pią 14:08, 05 Paź 2012    Temat postu:

Dasz radę Smile
Ja wysoki nie jestem, ale prowadzę DL-a z przyjemnością po ciasnych uliczkach, to bardzo posłuszna maszyna Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 821
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:11, 07 Paź 2012    Temat postu:

Co do agresywnej jazdy w korkach to bym uważał, bo jak jakiś taxi -arz wypuści pasażera to się zdziwisz,
druga rzecz to problemem są z lustra od transitów (bo lusterka to nie są), są dokładnie na wysokości moich lusterek i czasami trzeba kierownicą popracować.

Co do ścigów to oni mają generalnie niezdrowo pod sufitem, kiedyś bardzo się spieszyłem do domu i jechałem wyjątkowo szybko miedzy autami ale okazało się, że można szybciej. Generalnie przy takim dynamicznym slalomie latem bardziej się boje kto mi wjedzie pod lusterka niż puszek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzechu
A2



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: 3miasto

PostWysłany: Nie 16:19, 07 Paź 2012    Temat postu:

Do miasta jak najbardziej.
Ja jak jeżdżę turystycznie z kuframi bocznymi, a potem miejsko już bez, to mam 'schizy', ze się nie zmieszczę - znaczy,ze kuferkami zahaczę Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzechu dnia Nie 16:20, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
New-v
A2



Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:20, 11 Paź 2012    Temat postu:

Jak koledzy - na miasto i korki bardzo poręczny, a wysokość pozwala Ci być widocznym w lusterkach puszkarzy sporo wcześniej niż z nakeda. Nie to, żebym chwalił bo mam, jest naprawdę OK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Sob 7:55, 13 Paź 2012    Temat postu:

crass napisał:

roznica w szerokosci miedzy stromem a er5 to 8cm,dla mnie to duzo.


To wogóle nie ma znaczenia, co Wy z tymi wymiarami?! Rzadko się zdarzy żeby moto było przyblokowane ze względu na wielkość.
Cała magia i extaza szybkiej jazdy w korkach to umiejętne operowanie gazem, sprzęgłem i biegami. I od czasu do czasu hamulcem.

V-Strom jest rewelacyjnym motocyklem na korki ze względu na duży zasięg wzroku kierowcy i szeroką kierownicę co pomaga na duże "dociskanie" jej na przeciwskręcie przy manewrowaniu pomiędzy lusterkami. Jedynie można uderzyć kufrem centralnym podczas mocnego wychylenia o bok samochodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Sob 8:19, 13 Paź 2012    Temat postu:

DL w koreczkach spisuje sie wysmienicie ,a jak brak drogi żeby cos ominąc to jak ktos napisał poboczem i jazda ..... mi DL lepiej sie manewruje niż R-1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Sob 8:37, 13 Paź 2012    Temat postu:

ja w korkach bardzo często wyprzedzam inne moto, które jadą wolniej i bardziej bojaźliwie, maxiskutery to seryjnie.... naprawdę nie ma co dyskutować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jawa
A



Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:37, 18 Paź 2012    Temat postu:

Większość z jakichś 35 tys. km zrobiłem po Warszawie. Motor jest łatwy w manewrowaniu, przejeżdża nad lusterkami osobówek Smile (trzeba uważać na SUVy i dostawcze). Musisz tylko unikać bardzo wąskich pasów, jak np. w centrum, choć tam nawet skutery mają problem z przejechaniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 8:51, 13 Gru 2012    Temat postu:

Ja poprzednio jeździłem er 5 i po 100 km w mieście lepiej się czułem już na vstromie. Jedynie być może w korkach było ciut łatwiej na er5, ale i tak vstrom lepszy na miasto (ma np. zaje....sty kufer z tyłu Smile)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 14:58, 26 Gru 2012    Temat postu:

Ja też po Wawie jeżdżę. W korkach używam (pewnie w Polsce nielegalnie) myku z moich czasów Paryskich. Włączamy awaryjne. Ludzie się rozstępują automatycznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kedzip
A1



Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:18, 02 Sty 2013    Temat postu:

Generalnie po mieście dobrze się jeździ DL-em. to za sprawą wysokiej pozycji, więcej widzisz- szybciej wiesz co się dzieje przed samochodami jadącymi przed Tobą. Mimo, że silnik widlasty to nie szarpie bardzo, dobrze znosi 'zły' bieg Smile i nie gaśnie przy tym w najmniej oczekiwanym momencie. O lusterka SUV-ów lub innych dostawczaków się nie martw za bardzo Smile, nie zrobisz im krzywdy nawet jak je lekko posmerasz ku wściekłości ich szoferów. W razie co ręka do góry w ramach przeprosin i jedziesz dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KBM
A1



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:03, 16 Mar 2013    Temat postu:

Ja latam DL-em po Wawie już klika lat i dla mnie jest bardzo zwrotną maszyną.
Faktem jest, że dość wysoko ma środek ciężkości, ale nie mam żadnego problemu z bardzo wolną jazdą czy z chwilowymi zatrzymaniami.
Ogólnie mało jest miejsc gdzie się nie mieszczę, a silnik i skrzynią wiele wybaczają Smile

Lusterka osobówek biorę góra, a SUVy i dostawczaki, najczęściej albo delikatnie fajerą majtnę prawo-lewo, albo nawet jak bym zahaczył, co rzadko mi się zdarza to tak jak pisał kedzip niewiele im się stanie.
Wszystko kwestia wyczucia, ale w życiu na żadnego przecinaka bym się nie zamienił.

Pozycja na DLu po prostu rewelacyjna i jedyne co bym zmienił, to kanapę obszył i może trochę miększego materiału pod zad dodał Smile
Ogólnie kanapa jest dobra, ale ja latam całymi dniami i w upały, a to czasem się przekłada Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Sob 19:50, 16 Mar 2013    Temat postu:

Potwierdzam i ja... smigam 1000-em po warszawie w sezonie praktycznie codziennie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torchio
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia

PostWysłany: Nie 7:07, 17 Mar 2013    Temat postu:

ja również potwierdzam. DL nadaje się do miasta bardzo dobrze.
Faktycznie tu może pomóc wzrost. bo czasami trzeba sie pewnie podeprzeć jak to na wysokim moto. Ja mam 180 cm wzrostu i uwazam ze jest idealny. W korkach jest bardzo łatwy w prowadzeniu i manewrowaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Nie 10:05, 17 Mar 2013    Temat postu: Re: vstrom i miasto

crass napisał:
czesc
potrzebuje waszych opinii na temat vstroma 650,jak tym sie jezdzi w miescie.

Gdybyś zadał to pytanie na forum Goldwinga, to może byłoby o czym pogadać Smile
Przez trzy lata jeździłem litrowym DL-em we wrocławskich korkach i zawsze spod świateł ruszałem pierwszy.
Mam dokładnie takie same wymiary jak Ty 182/85 i uważam, że 650 jest za mały dla mnie.
Tak więc nie masz nad czym dumać, bierz DL-a Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crass
A2



Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warsaw

PostWysłany: Pią 5:59, 26 Kwi 2013    Temat postu:

no to i ja moge sie juz wypowiedziec Smile. Faktycznie DL rewelacyjnie jezdzi sie w korkach Smile Całe Żwirki spokojnie środkiem sobie przelatuje Smile I kurcze jak na takeigo kolosa jest mega zwrotny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 10:20, 26 Kwi 2013    Temat postu:

DL to nie kolos, i jest przeraźliwie zwrotny, prawie tak jak GS, i do tego troszkę "cieńszy" w korkach, idealny motocykl na miasto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sladek
Motocyklista



Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:50, 26 Kwi 2013    Temat postu:

"idealny motocykl na miasto" idealny to nie jest Smile

Faktycznie jeździ się dobrze ale znalazł bym kilka innych bardziej "idealnych".

W DL przeszkadza wysokość lusterek - wysokość dostawczaków.
Wysokość (i szerokość) kierownicy - akurat trafia w lustra SUV-ów.

Jeździć się jeździ bardzo dobrze - ale określenie "idealnie" (w mojej ocenie) bardziej pasuje do Duke od KTMa czy nawet GSFa gdzie najszerszą częścią są bary kierownika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Pią 14:07, 26 Kwi 2013    Temat postu:

sladek napisał:
(...)

W DL przeszkadza wysokość lusterek - wysokość dostawczaków.
Wysokość (i szerokość) kierownicy - akurat trafia w lustra SUV-ów.

(...)


z tego co wiem to DL jednak jest idealny, to dostawczaki i SUVy maja zle umieszczone lusterka i przez to w nie sie trafia.

Bo co mozna wiecej? Dolozyc tryb "przeciskanie sie" i po wlaczeniu lusterka maja sie elektrycznie skladac do srodka? Hmm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sViety
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lodz

PostWysłany: Sob 22:42, 04 Maj 2013    Temat postu:

Moim zdania najlepszy na trasy ale w miescie tez sobie radzi, ze mna na grzbiecie calkiem niezle Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rsu
A1



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 10:33, 31 Maj 2013    Temat postu:

Poruszanie się w korkach na DLu ocemiam w zasadzie jako bezproblemowe pomimo niskiego wzrostu (172 cm) - zwrotne moto i napęd też dobrze się sprawdza /650/. W mojej sytuacji wzrostowej jak są głębokie koleiny i górka na środku pod światłami to nie wjeżdżam w środek - na szybkie i pewne podparcie w razie nagłej potrzeby raczej staram się nie liczyć.
Jeżeli chodzi o wysokość lusterek "pasującą" do suvów i dostawczaków do zgadzam się ze sladkiem) czyli w sumie jest bardzo dobrze ale nie idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziarapl
A1



Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 10:42, 07 Cze 2013    Temat postu:

przed dl'em śmigałem na sv s, która duża nie jest. pierwsze wrażenia miałem : "jak ja się tym kolosem w korkach zmieszczę", ale jak to czasem bywa życie zaskakuje i dl jest o niebo lepszy w korkach niż się może wydawać. jak wcześniej wspomniano kierownica jest wysoko ponad lusterkami ( wyjątkiem są dostawczaki ), a dodatkowo kierowcy odsuwają się na widok tak dużego motocykla przeciskającego się w korku. porównywałem go z multistradą czy explorerem i dl jest o niebo lepszy w lawirowaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Wiadomości Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin