Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chlapacz na przednie koło
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondziu
A2



Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 22:08, 28 Lut 2011    Temat postu:

Nie wiem jak u kolegów ale w moim poprzednim moto Xj 900 div miałem taką przedłużkę i dwa razy zahaczyłem o krawężnik dość porządnie i nic się nie urwało było tylko lekko, że tak powiem przytarte, było przyklejone na poxipolu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szustylodz
Motonita



Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 9:50, 01 Mar 2011    Temat postu:

Kolega w Dl 1000 ma założonego Pyramida ale na dwa nity zamalowane na czarno. Wygląda to wizualnie bardzo dobrze i solidnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gmdkwika
A



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Wto 13:22, 01 Mar 2011    Temat postu:

Zamówiłem tego co proponował buli
Myślę że po dobrym odtłuszczeniu stykających się z sobą powierzchni poxipol
powinien wystarczyć jeśli nie pozostaną niestety nity.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafuss
A2



Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 22:08, 06 Mar 2016    Temat postu:

odgrzeję kotleta jeżeli chodzi o mój sposób przyklejenia przedłużenia błotnika to wykonali mi to panowie gdzie wstawiają szyby na klej do szyb, połączenie elastyczne i bardzo solidnie trzyma. Polecam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Pon 9:58, 07 Mar 2016    Temat postu:

a gdzie kupowałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fatboy
Motonita



Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:03, 07 Mar 2016    Temat postu:

Miałem taki sam chlapacz przyklejony na kleju do szyb i na pierwszym dobiciu na dziurze urwał się i o mało co to zniszczył by mi cały błotnik.Uratowało mnie tylko to że był na kleju a nie na wkrętach.Zbędny gadżet choć ładnie to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k0nrad
A



Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Chełm

PostWysłany: Pon 11:14, 07 Mar 2016    Temat postu:

u mnie siedzi na dwuskładnikowy klej epoksydowy Smile deszcz, dziury, lekkie szutry, błoto - odpukać już drugi sezon się trzyma Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 13:14, 07 Mar 2016    Temat postu:

Mam na jakimś zwykłym kleju I 3 małych wkrętach. Trzyma mocno już którys rok.
Znacznie mniej brudzi na buty i silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vater
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Pon 15:18, 07 Mar 2016    Temat postu:

fatboy napisał:
Miałem taki sam chlapacz przyklejony na kleju do szyb i na pierwszym dobiciu na dziurze urwał się i o mało co to zniszczył by mi cały błotnik.Uratowało mnie tylko to że był na kleju a nie na wkrętach.Zbędny gadżet choć ładnie to wygląda.


Jednak, jak by nie patrzeć - błotnik jest wiele tańszy od chłodnic, które obrywają kamieniami spod przedniego koła Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fatboy
Motonita



Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:40, 07 Mar 2016    Temat postu:

Ja tylko napisalem co moze sie stac a i tak kazdy zrobi jak uwaza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 17:29, 07 Mar 2016    Temat postu:

fatboy napisał:
Miałem taki sam chlapacz przyklejony na kleju do szyb i na pierwszym dobiciu na dziurze urwał się i o mało co to zniszczył by mi cały błotnik.Uratowało mnie tylko to że był na kleju a nie na wkrętach.Zbędny gadżet choć ładnie to wygląda.


Właśnie dlatego zrobiłem to inaczej. Mój w razie czego się ugnie i jedziemy dalej.


Suszny napisał:
Od dłuższego czasu czaiłem się na przedłużenie błotnika z przodu. Wielu z was ma założone te plastikowe które ładnie się komponują z całym błotnikiem. Mają jednak jedną wadę - są sztywne. Przy przejeżdżaniu przez jakąś przeszkodę łatwo nim zaczepić i złamać nie tylko samo przedłużenie ale i błotnik. Z cienkiej gumy która miałem w garażu wyciąłem sobie chlapak i zamocowałem go na dwóch śrubkach M4, od spodu dałem jeszcze blaszke alu, która dociska całą powierzchnie chlapaka do błotnika. Moim zdanie wygląda ładnie i będzie spełniał swoje zadanie.





Vater napisał:
Jednak, jak by nie patrzeć - błotnik jest wiele tańszy od chłodnic, które obrywają kamieniami spod przedniego koła Laughing

Popatrz się na zdjęcie poniżej i zastanów się czy jest możliwe aby kamień spod koła uderzył w chłodnice płynu...
Chłodnica oleju jak najbardziej ! Jest narażona, ale kto ma osłonę silnika ten ma chłodnicę zabezpieczoną. Mi chodziło raczej o to żeby nie ciapało wodą po butach i silniku.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pon 17:35, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Pon 19:51, 07 Mar 2016    Temat postu:

Rozumiem, że jest elastyczny, to jakaś samoróbka czy kupowałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 20:00, 07 Mar 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
Od dłuższego czasu czaiłem się na przedłużenie błotnika z przodu. Wielu z was ma założone te plastikowe które ładnie się komponują z całym błotnikiem. Mają jednak jedną wadę - są sztywne. Przy przejeżdżaniu przez jakąś przeszkodę łatwo nim zaczepić i złamać nie tylko samo przedłużenie ale i błotnik. Z cienkiej gumy którą miałem w garażu wyciąłem sobie chlapak i zamocowałem go na dwóch śrubkach M4, od spodu dałem jeszcze blaszke alu, która dociska całą powierzchnie chlapaka do błotnika. Moim zdanie wygląda ładnie i będzie spełniał swoje zadanie.


Sądzę, że taki chlapak zrobi osoba o nawet niewielkich zdolnościach manualnych. Blaszka od spodu nie jest konieczna, wystarczy dać szersze podkładki i też będzie. Najpierw wyciąłem sobie szablon z kartonu i przymierzałem, podcinałem tak jak mi się podobało. Później wyciąłem to samo w gumie.
Jutro to wykręcę i wrzucę w skaner to podeśle.

Mam jeszcze trochę gumy, gdyby ktoś chciał to za symboliczne piwo mogę wyciąć kilka sztuk i wysłać listem. (jak coś to PW)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafuss
A2



Dołączył: 09 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 20:21, 07 Mar 2016    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:
moj patent z wiaderka z castoramy sie sprawdza, latanie po szutrach mu nie straszne a całe błotko leci tylko na osłone plastikową, chłodnica 100%czysta.
Wczoraj zrobiłem ładna rundke szutrami, wiekszosc dróg juz jesyt sucha wiec mozna sobie pozwolic na małe co nie co

Co prawda nie widziałem twojej twórczości ale moje zdanie jest takie, że akcesoria dokładane do naszych maszyn powinny nie tylko spełniać swoje zadanie ale również jak najmniej szpecić, dla tego nie wykonywałem nic na własną rękę tylko za 50zł zakupiłem gotowy produkt z Alledrogo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:40, 07 Mar 2016    Temat postu:

Suszny napisał:
[...]Najpierw wyciąłem sobie szablon z kartonu i przymierzałem, podcinałem tak jak mi się podobało. Później wyciąłem to samo w gumie.
Jutro to wykręcę i wrzucę w skaner to podeśle.

Mam jeszcze trochę gumy [...]


Suszny właśnie miałem pytać czy przypadkiem nie zostawiłeś wzornika na podstawie którego wyciąłeś chlapacz z gumy, zaoszczędziłoby to potencjalnym naśladowcą przymierzania i docinania itd. Very Happy

Nie wiesz może skąd masz tą gumę z której wycinałeś chlapacz ?

Mam taki kawałek gumy tylko koloru brązowego i za ch.. to nie pasuje do czarnego błotnika Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Pon 20:42, 07 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Pon 20:47, 07 Mar 2016    Temat postu:

Nie mam pojęcia skąd jest ta guma, leżała i już Very Happy
Guma ma 2mm grubości i w środku jest zatopiony jakiś materiał jako wzmocnienie.

Link do zdjęcia. Żeby pobrać plik w pełnym rozmiarze klikamy:
(tuż nad zdjęciem) czynności - pobierz zdjęcie.
[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Śro 16:21, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fortic
A1



Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 6:04, 11 Cze 2016    Temat postu:

Witam,
I jak się sprawdzają chlapacze?, czy jest odczuwalna różnica przy jeździe w deszczu chodzi mi o wodę w okolicach butów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kryspin
A2



Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Śro 12:03, 17 Maj 2017    Temat postu:

Też jestem ciekawy jak guma wg. projektu szusznego spisuje się w deszczu pod kątem ochrony butów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Śro 18:24, 17 Maj 2017    Temat postu:

Spisuje się tak samo jak i plastikowy chlapacz. W sumie można by jeszcze zrobić na dole takie jajo zamiast na prosto ciąć, było by dłuższe i pewnie jeszcze lepiej by zbierało.
Nigdy nie zwróciłem uwagi na to czy z chlapaczem jest lepiej czy gorzej. Brudnym motocyklem się nie przejmuje, a na nogach mam zawsze wysokie wodoodporne buty wiec tu też nie mam porównania.
Jednak logicznie patrząc, musi być poprawa Razz

Jeśli interesuje Cię taki chlapacz to podaj mi swój adres do wysyłki na PW, to Ci wyśle taki i sam zobaczysz (za darmo oczywiście).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kryspin
A2



Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Czw 8:41, 18 Maj 2017    Temat postu:

Wczoraj już sobie zrobiłem,ale bardzo dziękuję za pomoc, guma kupiona i wycięta wg. twojego projektu teraz będę czekał na testy w niesprzyjającej mokrej pogodzie .Mam nowe byty trekingowe z goretexem ,ale jak na buty leci woda bezpośrednio z pod koła to goretex też nie pomoże po jakimś czasie zacznie puszczać wode zwłaszcza taki który już ma 2-3 sezony .Miałem pokrowce na buty ale one się bardzo rozrywają zajmują miejsce w bagażu są wiecznie brudne i moje ciężko się zakładały ,a plecaczkowi zepsuł się zamek .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Czw 8:47, 18 Maj 2017    Temat postu:

ja mam tę tworzywową przedłużkę w moim tysiacu ale za dużo nie pomaga jeżeli chodzi o chlapanie na stopy,,, raczej chroni chłodnice oleju... zamontowałem na 2 srubki, problemów przy podjazdach pod krawęznik nie było póki co

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin