VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Czy gmole dzialaja? Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 16:25, 03 Paź 2009
Jacek
A

 
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Dzięki ,dzięki , już szukam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:31, 10 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Witam ponownie.
Musze zaktualizować swoje dane. W zeszłym, tygodniu kolejna gleba Smile
Droga była błotnisata i nic nie mogłem zrobić jak tylko glebnąć Smile
Wylądowałem na kamieniach. Podnoszę Suzi i co widzę... gmol dociśnięty do owiewki bardziej starty niż poprzednim razem i po za tym nic.
Także raz jeszcze potwierdzam skuteczność gmoli.

p.s. fajne te kierunki, szkoda że teraz zobaczyłem tą stronę bo bym je łyknął.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:36, 10 Paź 2009
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





A czy po poprzedniej glebie wymieniałeś gmole?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:18, 10 Paź 2009
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Biały napisał:
Wracając do pytania z tematu musze przyznać, że gmole Givi działaja doskonale- upadek na skaliste podloże przy podjeździe pod górkę skutkował u mnie jedynie połamanym kierunkiem i delikatna ryska na czaszy Laughing
także polecam- nie wiem jak oryginały bo jakoś nie wzbudziły mojego zaufania jak kupowałem.

P.S. ktoś ma lub wie gdzie kupić akcesoryjne kierunki na przód- takie krótkie, żeby sie nie łamały przy każdym upadku Question



Ja mam takie jak w aukcji na allegro (numer 758242908) .Może to nie jest szczyt doskonałości i jakości ale wyglądaja nawet spoko, są krótsze także się nie łamią w razie kleksa a co najważniejsze są tanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:22, 10 Paź 2009
gogo
A2

 
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Właśnie nie wymienialem.
Po pierwszej glebie wygieły się troche (nie dotykały owiewki) - dlatego zostawiłem.
Teraz już doszły do owiewki, ale nic nie pękło tylko oczywiście doszły dodatkowe zarysowania.

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gogo dnia Sob 19:24, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:13, 19 Paź 2009
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Ja także przetestowałem ostatnio gmole! Uważam że sie sprawdziły. Straty to klamka hamulca, podnózek i pekniety czarny, plastikowy element owiewki z napisem v strom.Wydaje mi się że to w sumie kosmetyka, najważniejsze elementy zostały ochronione. Całe zajście miało miejsce na kursie doszkalającym technike jazdy motocyklem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:14, 28 Paź 2009
micek
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp





koko: no wlasnie, a ja jak sie wywalilem bez gmoli to zlamalem klamke , ten plastik co Ty, kerunek, no i pekl boczek na zbiorniku paliwa, wiec w sumie straty wcale nie wieksze.... a tu gmole nie dosc ze niewiele w sumie daly, to jeszcze strach ze wyginaja rame jakos pozostaje Neutral

pozdr.
micek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:52, 29 Paź 2009
koko
A

 
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





mysle że gmole dużo pomogły,szacuje że gdyby nie one do strat należałoby doliczyc także chłodnicęi boczek z napisem v strom.Poza tym nie sądze żeby gmole mogły odkształcic tak masywna ramę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:22, 19 Lis 2009
Jenes
A2

 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: podkarpackie





A miał może ktoś nieszczęście przetestować gmole Sw-Motech'a ??
Ja mam jakieś takie, już ze śladami ścierania Wink i sie zastanawiam czy ich jakoś nie podrasować - podwyższyć do góry tak np jak GIVI


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:54, 20 Lis 2009
PETER
Motocyklista

 
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 234
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW





sprawdziłem SV motech działają bardzo dobrze po przewrotce ślady tarcia na gmolu i podnóżku pasażera i nic więcej trochę sie naddał i jest bliżej boczka ,ślizg na asfalcie prędkość 40-60km /h dokładnie nie wiem myślałem ze będzie dużo gorzej do gmoli nie mam zastrzeżeń


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:19, 06 Gru 2009
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dziś podkorciło mnie zeby założyć gmole
Wszystko sżło jak po maśle ale przegiąłem pałę z dokreceniem i urwałem śrube Sad (jakieś miekkie te givi)
Jak teraz ją wciągnąć ? Wydaje się że trochę wystaje ale trzeba te trojkątne uchwyty zdjąć - jak to zrobić ? Co trzeba odkręcić (chodzi o lewą stronę )

PS czy nie powinienem jakieś lepsze śruby użyć czy raczej łagodniej dokręcac ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:36, 06 Gru 2009
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





jscoolg napisał:

PS czy nie powinienem jakieś lepsze śruby użyć czy raczej łagodniej dokręcac ?


Ja dokręcałem kluczem dynamometrycznym po tym jak na forum wyczytałem że można urwać śrubę przy dokręcaniu ...

Oryginały są najwyraźniej mocniejsze od tych w zestawie , warto więc zastosować zamiast nich jakieś wzmocnione np. 10.9 albo nawet 12.9 .

U mnie śruby Givi się jeszcze trzymają , ale specjalnie nie zakładałem na nie plastikowych zaślepek żeby to kontrolować na bieżąco Wink

PS.
Pamiętam że komuś z forumowych kolegów przy dokręcaniu też się śruba urwała , a innemu z kolei w czasie eksploatacji .
Może coś więcej napiszą w tym temacie .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:14, 07 Gru 2009
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A jakim momentem dokręcałeś ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:30, 07 Gru 2009
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





Takim samym jak dla oryginałów , czyli 35Nm .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:08, 25 Gru 2009
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzisiaj w wawie ok 8 stopni, ubrałem się i wskoczyłem na moto
Gmoli nie założyłem bo po tym jak mi pękła śruba nie miałem czasu się tym zająć
Pokorciło mnie żeby pojechać nad wisłę (mieszkam niedaleko wisły i mostu siekierkowskiego). Za wałem wislanym są takie ogródki i fajne błocko :) dziś jednak był tam lód i ledwo przejechałem. Wjechałem na utwardzoną trasę i już miałem wracać ale podkusiło mnie żeby wjechać w scieżke leśną. Jechałem powoli nie mogąc opanować moto, w końcu postanowiłem dodac trochę gazu (siedząc dupą na siedzisku). Ani się obejrzałem jak moto leżało w poprzek :( A ja bez gmoli !!! Moto zgasło, zaczęła migać kontrolka oleju (chyba ma autowyłącznik) ledwo bydlaka podniosłem. Na szczęści tak padł że plastiki całe ale wspornik na który jest podnóżk kierowcy się odgiął (ratując plastiki i wydech) Odgiął się nie tyle wspornik co jego mocowanie do tylnego podciągu Próbowałem go odgiać ale strasznie ciężko :(
Tak czy owak nie wjade już więcej w bloto bez gmoli!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:53, 28 Gru 2009
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dostałem pod choinkę zaje*isty komplet kluczy (rothewald z motoakcesoriów) i w końcu zamontowałem te piekielne gmole :)
Musiałem odkręcić ten trojkącik trzymający silnik (przymocowany do ramy). Udalo mi się złapać obcegami i odkręcić urwana śrube (2h rzeźby!!)
Zakupiłem śruby 10.9 - na razie dokręciłem z wyczuciem. Jak dorwe klucz dynamometryczny to wysmaruje klejem do śrub i dokręce jak należy. Na wyczucie już wole nie póbować bo znowu coś urwę.
Tak jak pisaliście - gmole pasują srednio, trzeba trochę siły włożyc w dopasowanie. Śruby givi są badziewne, naprawde miekkie !

Z gmolami wygląda zajebiście :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:50, 28 Gru 2009
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Zrobiłem sobie dziś rano krótką przejażdżkę. W powrotnej drodze zaskoczył mnie śnieg. Leżałem dwa razy na lodzie (po co odśnieżać osiedlowe uliczki), raz na prawo, raz na lewo. Gmole mnie uratowały - pękł nieznacznie kierunek, już posklejany. Ubity śnieg też pewnie zminimalizował straty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:16, 29 Gru 2009
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





jscoolg napisał:
Jak dorwe klucz dynamometryczny to wysmaruje klejem do śrub i dokręce jak należy. Na wyczucie już wole nie póbować bo znowu coś urwę.
Tak jak pisaliście - gmole pasują srednio, trzeba trochę siły włożyc w dopasowanie. Śruby givi są badziewne, naprawde miekkie !

Smarowanie loctitem tych śrub to chyba przesada...Suzuki je klei, żeby niepowołani ich nie mieli szans odkrecić natomiast dokrecone odpowiednio nie maja szans się wykrecić tym bardziej, że trochę kleju w gwincie zostaje po starych śrubach...Givi faktycznie są za miękkie (ja 1 przekreciłem montując stelaż pod kufry) ale ogólnie dostępne myślę że można dokrecać tylko "z wyczuciem" bez ustawiania momentu...

jscoolg napisał:
Z gmolami wygląda zajebiście :)

Potwierdzam !!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:20, 29 Gru 2009
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Moim zdaniem śruby wlasnie takie maja byc. Tlumacze to sobie w taki sposob, ze podczas naprawde duzej gleby gmole maja sie a) wygiac pochlaniajac energie i chroniac plastiki, b) powyrywac sruby z ramy, dlatego, aby jej samej nie wgiac... W chwili gdy skonczylem to pisac, sam przestalem w to wierzyc... Nie slyszalem o sytuacji, zeby gmole w DL wyrwaly sruby xD

GIVI to chyba wloszczyzna, a takowa nigdy nie moze byc dobrze spasowana, u mnie tez bylo naginanie, ale zle nie bylo :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:01, 29 Gru 2009
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





jscoolg napisał:
Jak dorwe klucz dynamometryczny to wysmaruje klejem do śrub i dokręce jak należy.


Jak napisałem powyżej - dokręcenie kluczem dynamometrycznym daje pewność że dokręcamy z odpowiednią siłą - nie za słabo żeby śruby się potem okręcały ani za mocno że się urwały .

Kleju nie zastosowałem i do tej pory jeszcze żadna się nie poluzowała , a specjalnie nie zakładałem zaślepek na śruby żeby był lepszy dostęp i można było to od razu dostrzec .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:22, 29 Gru 2009
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





V-Told przetestowane w boju - gmole Givi się uginają (nawet do plastików dochodzą), śrub z ramy nie wyrywają, a rama pozostaje prosta (pomiary).
Oglądając na spokojnie dzieło mojego zniszczenia doszedłem do wniosku, że gmole nie są wcale jednorazowe - odrobinę pracy metaloplastycznej, papier ścierny i puszka czarnego matu w sprayu i będą jak nowe. Pewnie przy ewentualnej ponownej glebie (nie planuję :) ale wiadomo jak jest...) łatwiej dojdą do plastików, ale i tak swoją rolę powinny spełnić ponownie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:08, 11 Sty 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja to mam chyba lewe łapy !!!
Poprzykręcałem gmole, na śruby 10.9, wymazałem loctite, pożyczyłem klucz dynamometryczny co piszczy i ....uwaliłem gwint tym razem w ramie Sad
Macie jakiś pomysł jak go naprawić ????
Pozdr

EDT
Znalazlem chyba patent
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/go:2/naprawa-zerwanego-gwintu,art14.html
Może się przyda Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Pon 22:14, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:18, 11 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





jscoolg napisał:
Ja to mam chyba lewe łapy !!!
Poprzykręcałem gmole, na śruby 10.9, wymazałem loctite, pożyczyłem klucz dynamometryczny co piszczy i ....uwaliłem gwint tym razem w ramie Sad
Macie jakiś pomysł jak go naprawić ????
Pozdr

EDT
Znalazlem chyba patent
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/go:2/naprawa-zerwanego-gwintu,art14.html
Może się przyda Smile

No to do dzieła skoro wiesz jak samemu sobie pomóc Laughing
A tak na poważnie to chyba masz niezłego "powera" w ręku, skoro nie pomógł nawet klucz dynamometryczny Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:56, 11 Sty 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





klucz ma z poł metra długości - dajcie mi dlugą dzwignie a przestawie ziemie Smile
Chyba wkręciłem trochę krzywo bo przy 35 NM nic by się nie urwało


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:03, 11 Sty 2010
Biały
Motonita

 
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1033
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wa-wa





jscoolg napisał:
klucz ma z poł metra długości - dajcie mi dlugą dzwignie a przestawie ziemie Smile
Chyba wkręciłem trochę krzywo bo przy 35 NM nic by się nie urwało

Spróbuj na poczatek "poprawić" gwint takim samym gwintownikiem jak oryginał- jeśli materiał jest miekki to może wystarczy, żeby trzymać gmol- tylko wkręcaj go prosto tym razem Laughing
Jeśli nie bedzie trzymał to mozesz zwiekszyć rozmiar gwintu tylko, że wtedy to już na stałe bedziesz miał tam grubszą śrubę Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:09, 11 Sty 2010
jscoolg
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 229
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Biały - gmol i wszystko trzyma sie jak diabli na 3 srubach myśle ze jak są 3 to 4 jest redundantna
Tak jak mowisz naajpierw spróbuje porawić gwint (z tym ze tym razem zlece to partaczom z PP) gdzie moto wybiera sie na obowiązkowy przegląd Smile
Jak nie pomoże to zastosuje te sprężynki Smile

BTW - adminie jak jedziemy po offtopie to daj znać - wydzielimy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Pon 23:10, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:26, 13 Sty 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja przy montażu ułamałem klucz z super-extra wzmocnionego materiału. Zawsze to lepiej ukręcić klucz niż śrubę, nie? Czy powinno się sprawdzać moment dokręcenia co jakiś czas?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:11, 14 Sty 2010
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





jscoolg napisał:

Chyba wkręciłem trochę krzywo bo przy 35 NM nic by się nie urwało


Zgadza się .

Ja miałem też problem z wkręceniem jednej śruby - po uważnym przyjrzeniu się jej okazało się że początek gwintu był uszkodzony - ale odpowiednia narzynka to zmieniła i w końcu zajęła swoje miejsce bez dłuższego sprzeciwu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:35, 15 Kwi 2010
nemezis
A1

 
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





ologc napisał:
DLuk napisał:
jak byś miał centralkę to jest taki wynalazek - coś jak mały wózek na kółkach pod centralkę - stawiasz na nim moto i dopychasz bokiem do ściany. Sam nie mam ale się czasem nad tym zastanawiam jak muszę upchnąć w garażu 2 moto i auto Smile


prawdę mówi, wózek jest cool



Hej, a gdzie takie cudo dostać można? Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:57, 16 Kwi 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





nemezis napisał:
Hej, a gdzie takie cudo dostać można? Cool


http://www.moto-akcesoria.pl/wozek-rothewald,p,25966


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:24, 17 Kwi 2010
iktorn79
A2

 
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WWL





Odpowiadając na pytanie czy gmole działają: tak, działają Smile
Ostatnio znalazłem się w sytuacji, w której próżno było szukać gruntu pod nogami, a jak juz go znalazłem to było za późno żeby utrzymać moto w pionie. Fakt, że nie gruchnął jak kłoda, tylko położył się na lewy bok. Można powiedzieć, że go odprowadziłem. Na gmolu GIVI otarcie, na handbarze otarcie, na obudowie lusterka otarcie, na podnóżku pasażera otarcie. Kierunek, osłona baku, zadupek i inne rzeczy nietknięte. Na gmolu to już właściwie nie ma śladu (czarny mat w sprayu), a handbar i lusterko przytarte są w niewielkim stopniu, równie dobrze można dorobić się takich "uszkodzeń" opierając moto o ścianę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:27, 22 Lip 2010
avaloon
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice





Może nie w temacie bo jeszcze nie miałem okazji się o tym przekonać ( i lepiej żeby nie) ale dzisiaj je zamontowałem (dużo pomógł mi ten temat) jedyny mankament to taki że gmole przyszły z Allegro już porysowane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:18, 16 Sie 2010
quadic
A1

 
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





letko napisał:
Gdyby nie gmole GIVI to ja nie miałbym żadnych plastików.
Jak najbardziej zachęcam do kupna ,ale tylko GIVI lub KAPPA oryginalne niewiele pomogą.

A czy Kappa to nie to samo co Givi? PDF'y mają takie same Twisted Evil Znając Włochów to wszystko możliwe Idea Ciekawe jakie są róznice w cenie Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez quadic dnia Pon 8:22, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:55, 16 Sie 2010
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





Ja bym jeszcze polecił Hepco Beckery, znajomy ma to w DL 1000, zaliczył dwie gleby podczas jednej jazdy i nawet kierunki mu nie poszły, tylko przytarł gmole i handbary - http://www.jackphelps.com/vstrom/images/dl650beckerbars.jpg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:55, 29 Mar 2012
greentop
A

 
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Połomia





V-Told napisał:
Ja bym jeszcze polecił Hepco Beckery, znajomy ma to w DL 1000, zaliczył dwie gleby podczas jednej jazdy i nawet kierunki mu nie poszły...

Poprzedni właściciel mojej diablicy 650 zainstalował gmole HepcoBecker.
Po parkingówie jeden gmol lekko dogięty i porysowany i przedni kierunek do wymiany. Innych strat nie zauważyłem.

Czyli jak Givi - troche działają troche nie Smile
Ale zawsze lepiej mieć gmole niż ich nie mieć...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:55, 30 Mar 2012
Gebels
A

 
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





Biorąc pod uwagę beznadziejny materiał z jakiego wykonane są owiewki w starym DLu, gmole to podstawa.
Gdybym nie miał gmoli, to moje owiewki były by połamane kilka razy w terenie i na asfalcie w ciągu ostatnich 2 lat.
Nie mówiąc już o idiotycznym mocowaniu bocznych owiewek przednich do chłodnicy, co jest jak dla mnie rozwiązaniem skandalicznym przez Suzuki.

Gmole gorąco polecam. Im większe tym lepsze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:54, 31 Mar 2012
soloconte
A

 
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Kupujcie zakladajcie , srednio 3 razy w roku gleba teren i parking i 0 sladow na lakierze a jak nie ma rys na gmolach to jak bym zolnieza bez karabinu widzial kazdy szlif dodaje im uroku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:00, 31 Mar 2012
qrs
Motocyklista

 
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





V-Told napisał:
A czy po poprzedniej glebie wymieniałeś gmole?


po szlifie gmole nie wyglądają zachęcająco, potrzebne jest odmalowanie, prostowanie ale już nie będą wyglądały jak oryginalne ;(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:17, 01 Kwi 2012
Gebels
A

 
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





niech se te gmole wyglądają paskudnie...
oby reszta nie była uszkodzona...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:59, 01 Kwi 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Gmole GIVI jak najbardziej dzialaja i warto je miec przy szlifie, moze po wypadku nie wygladaja i juz nie beda nigdy wygladac jak z przed, ale na pewno taniej wyjdzie kupic nowe gmole anizeli oslony.

tak wyglada moto po gmolowaniu, w moim przypadku byl to kilkunasto metrowy szlif na prawym boku



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Floydoo dnia Nie 11:02, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:43, 01 Kwi 2012
soloconte
A

 
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Floydoo napisał:
Gmole GIVI jak najbardziej dzialaja i warto je miec przy szlifie, moze po wypadku nie wygladaja i juz nie beda nigdy wygladac jak z przed, ale na pewno taniej wyjdzie kupic nowe gmole anizeli oslony.

tak wyglada moto po gmolowaniu, w moim przypadku byl to kilkunasto metrowy szlif na prawym boku



I kawalek migacza widac , wlasnie gdyby nie gmole pomyslcie jak by wyygladal taki motor po szlifie a tak jezeli nie sa dogiete to taki szlif po lakierze chyba nie wplywa na dalsze ich uzytkowanie .

Ja swoje tylko lakieruje miejscowo aby "rudy" nie zezal za duzo szczegolnie przez zime .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:53, 02 Kwi 2012
Gebels
A

 
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chotomów k. Warszawy





jak by ta owiewka miała się tylko przerysować, to może nie było by jeszcze tragicznie, ale one po prostu się łamią. Dodatkowo boczne owiewki są zamocowane dolną śrubą do chłodnicy i często uszkadzają ją w miejscu mocowania.
Gmol to podstawa i kropka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Czy gmole dzialaja?
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin