Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możliwe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globtdm
A2



Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 18:45, 04 Kwi 2012    Temat postu: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możliwe

Kto z nas jadąc dl-em nie pomyślał, kurde przydało by się parę koników więcej, no cóż mi się zdarzyło i zacząłem grzebać, szukać, patrzeć, pytać i znalazłem, jest w europie producent Athena która oprócz tunigu do offroadu ma też miedzy innymi komplecik do v-stroma 650 (sv650, gladius).
w zestawie są tłoki uszczelki i trzeba wysłać do nich cylindry po zmianie tych elementów moc wzrasta nam do 82KM Smile
P400510100021 – zestaw big bore + komplet uszczelek do dl 650
490 EUR brutto
Rozwiercenie oraz pokrycie nicasilem 180eur brutto
całość jakieś 2800 Smile
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile

zresztą popatrzcie sami

[link widoczny dla zalogowanych]





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 19:50, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Niezłe Smile. Póki moto na gwarancji pewnie nie ma co się na to rzucać ale jest jakaś forma ewolucji. Z tymże z reguły przy dobrym tuningu o ile mi wiadomo trzeba też zerknąć na inne podsekretarz takie jak hamowanie, zawieszenie itp. Wyobrażam siebie ze całość motocykla jest stworzona do pewnych warunków. Czy dodanie dodatkowej mocy by zachwiało te równowagę? Do tej pory przypominają mi się saaby które po tuningu z 250 na 350 koni ladowały w rowach i na drzewach bo ich właściciele nie przewidzieli że układ hamulcowy nie był odpowiedni do mocy auta...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
globtdm
A2



Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 20:16, 04 Kwi 2012    Temat postu:

chyba o układ hamulcowy nie ma się co martwić bo taki sam siedzi w dużym dl-u

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 20:18, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Szkoda że nie ma do starszych DL-i, przed 2009 r. Przynajmniej ja to tak rozumiem.

Ps: Sorry, do DL-a od 2004, więc jak komuś silnik padnie to przy okazji można to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Śro 20:19, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:40, 04 Kwi 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

globtdm napisał:
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile


Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM Smile.
Waga to żadna różnica - zawsze powtarzam, że dobry obiad w połączeniu z 650-tką jest równy masie DL1000 Very Happy

EDIT: MotorKat - Saaby miały (i mają) na ogół napęd na przód, a przy takiej mocy przyczepność podczas agresywnego przyspieszania bez kontroli trakcji i temu podobnych dupereli tak się właśnie kończy. Ale nie zwalałbym tego na układ hamulcowy. Czy jedziesz 150km/h majac 130KM, czy jedziesz te same 150km/h mając 430KM, to nie ma żadnego znaczenia Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 20:44, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 22:16, 04 Kwi 2012    Temat postu:

globtdm napisał:
chyba o układ hamulcowy nie ma się co martwić bo taki sam siedzi w dużym dl-u


Raz już wykazałem że nie jest dokładnie taki sam.
Bardzo zbliożony, ale nie taki sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 22:24, 04 Kwi 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

V-Told napisał:
globtdm napisał:
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile

EDIT: MotorKat - Saaby miały (i mają) na ogół napęd na przód, a przy takiej mocy przyczepność podczas agresywnego przyspieszania bez kontroli trakcji i temu podobnych dupereli tak się właśnie kończy. Ale nie zwalałbym tego na układ hamulcowy. Czy jedziesz 150km/h majac 130KM, czy jedziesz te same 150km/h mając 430KM, to nie ma żadnego znaczenia Smile


Z tego co mi tłumaczono to moc hamowania w jakimś stopniu ma przewyższać moc napędową tąk? Chodzi za pewne o prędkości maksymalne i jak szybko można z nich wyhamować. Koledzy z Usa często wymieniają tylne zębatki na mniejsze (16 lub 15) a przy takim wzroście siły byśmy mieli sporo szybsze moto prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 22:29, 04 Kwi 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

MotorKat napisał:
Chodzi za pewne o prędkości maksymalne i jak szybko można z nich wyhamować. Koledzy z Usa często wymieniają tylne zębatki na mniejsze (16 lub 15) a przy takim wzroście siły byśmy mieli sporo szybsze moto prawda?


Jeśli takie wielkości to zębatki zdawcze czyli w uproszczeniu przednie.
Po zmianie z 17 na 16 lub 15 moto będzie wolniejsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 22:29, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Śro 22:59, 04 Kwi 2012    Temat postu:

No tak Masz racje. Pomyłka. Oryginał to 15 a zmieniają na 16/17

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 6:26, 05 Kwi 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

"Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem :)"

zresztą popatrzcie sami

Kompleksy jakieś ?......

Szkoda,że nic nie piszą o korbowodzie po takiej modyfikacji....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Czw 6:27, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 7:17, 05 Kwi 2012    Temat postu:

Masz rację. Jak to wpłynie na cały układ napędowy. Zależy pewnie od tolerancji producenta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konio
Maniak motocyklowy



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn

PostWysłany: Czw 8:06, 05 Kwi 2012    Temat postu:

Dl-a nie znalazłem, tylko DRZ po modyfikacji Athey, http://www.youtube.com/watch?v=9m6qgL3jxPY ale pomysł ciekawy jest...
Tylko że zastanawiam się czy nie taniej odblokować za 300 zł - to ok. 73 KM plus, zmiana zębatki, plus K&N no i będzie to samo prawie za parę zł a i spalanie nie tak wzrośnie jak po zwiększeniu pojemności

Edit: ale gdybym miał silnik do generalnego remontu to zrobiłbym to co powyżej plus to co proponuje athena. To byłoby coś Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konio dnia Czw 8:58, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotorKat
Motonita



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż

PostWysłany: Czw 8:16, 05 Kwi 2012    Temat postu:

Słuszna uwaga.zapomnialem o spalaniu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomano
Motocyklista



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka

PostWysłany: Czw 14:25, 05 Kwi 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

globtdm napisał:

Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile

zresztą popatrzcie sami



Właśnie widzę. Moment obrotowy tak jakoś słabo idzie w górę.
Po otroczeniu i z pasażerem najwyżej piach spod kół dużego nosem wciągniesz... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Słoniu
A1



Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północne okolice Warszawy

PostWysłany: Czw 14:52, 05 Kwi 2012    Temat postu:

700 ccm i tylko 82KM? Lipa.
Zerknijcie tutaj Smile
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawienia,28/silnik-v2-650-uspiony-potwor,7863.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 16:27, 02 Gru 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

V-Told napisał:

Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM Smile. )


Mógłbyś rozwinąć? Przekopuje forum w poszukiwaniu ciekawych informacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 22:35, 03 Gru 2012    Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli

rommel napisał:
V-Told napisał:

Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM Smile. )


Mógłbyś rozwinąć? Przekopuje forum w poszukiwaniu ciekawych informacji Smile


Filtr K&N, akcesoryjny wydech, Power Commander, odpowiednia mapa wtrysku (zrobiona do konkretnego egzemplarza) i będzie 110-115 kucyków.
Tyle ze to więcej niż 1000 PLN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 22:40, 03 Gru 2012    Temat postu:

a to czaju, no to jak dobrze poszuka to moze PC tanio na jebaju wyrwie, wydechy - hmmm, koło tysiaka idzie leovinci kupić, mapa to też troszke kasy jest - więc na chwile obecną zapomnę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin