VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możliwe
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możliwe
PostWysłany: Śro 19:45, 04 Kwi 2012
globtdm
A2

 
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





Kto z nas jadąc dl-em nie pomyślał, kurde przydało by się parę koników więcej, no cóż mi się zdarzyło i zacząłem grzebać, szukać, patrzeć, pytać i znalazłem, jest w europie producent Athena która oprócz tunigu do offroadu ma też miedzy innymi komplecik do v-stroma 650 (sv650, gladius).
w zestawie są tłoki uszczelki i trzeba wysłać do nich cylindry po zmianie tych elementów moc wzrasta nam do 82KM Smile
P400510100021 – zestaw big bore + komplet uszczelek do dl 650
490 EUR brutto
Rozwiercenie oraz pokrycie nicasilem 180eur brutto
całość jakieś 2800 Smile
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile

zresztą popatrzcie sami

http://www.athenaparts.com/files/pdfs/P400510100021_P400510100022-KitElaborazioneSUZUKI_ING.pdf





Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:50, 04 Kwi 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Niezłe Smile. Póki moto na gwarancji pewnie nie ma co się na to rzucać ale jest jakaś forma ewolucji. Z tymże z reguły przy dobrym tuningu o ile mi wiadomo trzeba też zerknąć na inne podsekretarz takie jak hamowanie, zawieszenie itp. Wyobrażam siebie ze całość motocykla jest stworzona do pewnych warunków. Czy dodanie dodatkowej mocy by zachwiało te równowagę? Do tej pory przypominają mi się saaby które po tuningu z 250 na 350 koni ladowały w rowach i na drzewach bo ich właściciele nie przewidzieli że układ hamulcowy nie był odpowiedni do mocy auta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:16, 04 Kwi 2012
globtdm
A2

 
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





chyba o układ hamulcowy nie ma się co martwić bo taki sam siedzi w dużym dl-u


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:18, 04 Kwi 2012
Adamar
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1218
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK





Szkoda że nie ma do starszych DL-i, przed 2009 r. Przynajmniej ja to tak rozumiem.

Ps: Sorry, do DL-a od 2004, więc jak komuś silnik padnie to przy okazji można to zrobić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Śro 21:19, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Śro 21:40, 04 Kwi 2012
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





globtdm napisał:
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile


Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM Smile.
Waga to żadna różnica - zawsze powtarzam, że dobry obiad w połączeniu z 650-tką jest równy masie DL1000 Very Happy

EDIT: MotorKat - Saaby miały (i mają) na ogół napęd na przód, a przy takiej mocy przyczepność podczas agresywnego przyspieszania bez kontroli trakcji i temu podobnych dupereli tak się właśnie kończy. Ale nie zwalałbym tego na układ hamulcowy. Czy jedziesz 150km/h majac 130KM, czy jedziesz te same 150km/h mając 430KM, to nie ma żadnego znaczenia Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 21:44, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:16, 04 Kwi 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





globtdm napisał:
chyba o układ hamulcowy nie ma się co martwić bo taki sam siedzi w dużym dl-u


Raz już wykazałem że nie jest dokładnie taki sam.
Bardzo zbliożony, ale nie taki sam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Śro 23:24, 04 Kwi 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





V-Told napisał:
globtdm napisał:
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile

EDIT: MotorKat - Saaby miały (i mają) na ogół napęd na przód, a przy takiej mocy przyczepność podczas agresywnego przyspieszania bez kontroli trakcji i temu podobnych dupereli tak się właśnie kończy. Ale nie zwalałbym tego na układ hamulcowy. Czy jedziesz 150km/h majac 130KM, czy jedziesz te same 150km/h mając 430KM, to nie ma żadnego znaczenia Smile


Z tego co mi tłumaczono to moc hamowania w jakimś stopniu ma przewyższać moc napędową tąk? Chodzi za pewne o prędkości maksymalne i jak szybko można z nich wyhamować. Koledzy z Usa często wymieniają tylne zębatki na mniejsze (16 lub 15) a przy takim wzroście siły byśmy mieli sporo szybsze moto prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Śro 23:29, 04 Kwi 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





MotorKat napisał:
Chodzi za pewne o prędkości maksymalne i jak szybko można z nich wyhamować. Koledzy z Usa często wymieniają tylne zębatki na mniejsze (16 lub 15) a przy takim wzroście siły byśmy mieli sporo szybsze moto prawda?


Jeśli takie wielkości to zębatki zdawcze czyli w uproszczeniu przednie.
Po zmianie z 17 na 16 lub 15 moto będzie wolniejsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 23:29, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:59, 04 Kwi 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





No tak Masz racje. Pomyłka. Oryginał to 15 a zmieniają na 16/17


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Czw 7:26, 05 Kwi 2012
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





"Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem :)"

zresztą popatrzcie sami

Kompleksy jakieś ?......

Szkoda,że nic nie piszą o korbowodzie po takiej modyfikacji....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Czw 7:27, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:17, 05 Kwi 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Masz rację. Jak to wpłynie na cały układ napędowy. Zależy pewnie od tolerancji producenta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:06, 05 Kwi 2012
Konio
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn





Dl-a nie znalazłem, tylko DRZ po modyfikacji Athey, http://www.youtube.com/watch?v=9m6qgL3jxPY ale pomysł ciekawy jest...
Tylko że zastanawiam się czy nie taniej odblokować za 300 zł - to ok. 73 KM plus, zmiana zębatki, plus K&N no i będzie to samo prawie za parę zł a i spalanie nie tak wzrośnie jak po zwiększeniu pojemności

Edit: ale gdybym miał silnik do generalnego remontu to zrobiłbym to co powyżej plus to co proponuje athena. To byłoby coś Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Konio dnia Czw 9:58, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:16, 05 Kwi 2012
MotorKat
Motonita

 
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż





Słuszna uwaga.zapomnialem o spalaniu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Czw 15:25, 05 Kwi 2012
tomano
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: zza biurka





globtdm napisał:

Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem Smile

zresztą popatrzcie sami



Właśnie widzę. Moment obrotowy tak jakoś słabo idzie w górę.
Po otroczeniu i z pasażerem najwyżej piach spod kół dużego nosem wciągniesz... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:52, 05 Kwi 2012
Słoniu
A1

 
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północne okolice Warszawy





700 ccm i tylko 82KM? Lipa.
Zerknijcie tutaj Smile
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawienia,28/silnik-v2-650-uspiony-potwor,7863.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Nie 17:27, 02 Gru 2012
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





V-Told napisał:

Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM Smile. )


Mógłbyś rozwinąć? Przekopuje forum w poszukiwaniu ciekawych informacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli
PostWysłany: Pon 23:35, 03 Gru 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





rommel napisał:
V-Told napisał:

Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM Smile. )


Mógłbyś rozwinąć? Przekopuje forum w poszukiwaniu ciekawych informacji Smile


Filtr K&N, akcesoryjny wydech, Power Commander, odpowiednia mapa wtrysku (zrobiona do konkretnego egzemplarza) i będzie 110-115 kucyków.
Tyle ze to więcej niż 1000 PLN.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:40, 03 Gru 2012
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





a to czaju, no to jak dobrze poszuka to moze PC tanio na jebaju wyrwie, wydechy - hmmm, koło tysiaka idzie leovinci kupić, mapa to też troszke kasy jest - więc na chwile obecną zapomnę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możliwe
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin