VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> filtr powietrza
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
filtr powietrza
PostWysłany: Wto 18:23, 16 Lis 2010
Linchof
A

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





hej,
mam pytanie odnosnie filtra powietrza.
Czy taki bedzie pasowal do 650 K5 ???
w nawiazie jest napisane "bez uszczelki", co to oznacza??
moze polecacie jakas inna lepsza firme???
Ktos uzywa tych filtrow u siebie?

http://www.moto-akcesoria.pl/filtr-powietrza-delo-13780-06g00-do-motocykla-kawasaki_--suzuki,p,38633

pozdrawiam i z gory dziekuje za podpowiedzi.
Maciej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:05, 16 Lis 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Z zamienników dobre są Hiflofiltro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:15, 16 Lis 2010
konra.dzik
Administrator

 
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2364
Przeczytał: 27 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Z tego co pamiętam w Hiflo też nie ma uszczelki, ja musiałem sobie przełożyć ze starego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:44, 16 Lis 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Kup sobie K&N.O ile pamiętam to chyba SU1002 ale sprawdź w katalogu i nie kombinuj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:39, 16 Lis 2010
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





vpawel napisał:
Kup sobie K&N.O ile pamiętam to chyba SU1002 ale sprawdź w katalogu i nie kombinuj.


no tak, ale w/g mnie kombinowaniem jest zakup k&n'a
bo ten jest drogi, wymaga obsługi - czyli koszty rosną
a jeśli idzie o "tuning" to bez wymiany dysz w gaźnikach g.. daje

wracając do tematu złego słowa o Delo powiedzieć nie mogę, ale wolę Hifo
cena podobna a wszędzie można kupić i na pewno będzie dobry
jak już napisano też nie ma uszczelki, trzeba przełożyć ze starego filtra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:43, 16 Lis 2010
Mlody
Motonita

 
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 973
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





buli napisał:
vpawel napisał:
Kup sobie K&N.O ile pamiętam to chyba SU1002 ale sprawdź w katalogu i nie kombinuj.


no tak, ale w/g mnie kombinowaniem jest zakup k&n'a
bo ten jest drogi, wymaga obsługi - czyli koszty rosną
a jeśli idzie o "tuning" to bez wymiany dysz w gaźnikach g.. daje


No tak ale kupujesz K&N raz a potem tylko czyścić co jakiś czas. Koszt K&N'a to około 230zł + zestaw czyszczący 60zł =290zł komplet (zestaw myślę starczy na 2 czyszczenia)

Filtr Hiflo - około 100zł i średnio po 12-18tys do wyrzucenia.
Jeżeli ktoś zamierza sprzętem zrobić większy przebieg to K&N jest bardziej opłacalną inwestycją. W moim przypadku koszt zakupu zwróciłby mi się już po sezonie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:08, 16 Lis 2010
buli
A2

 
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków





Mlody napisał:

Filtr Hiflo - około 100zł i średnio po 12-18tys do wyrzucenia.
Jeżeli ktoś zamierza sprzętem zrobić większy przebieg to K&N jest bardziej opłacalną inwestycją. W moim przypadku koszt zakupu zwróciłby mi się już po sezonie.


ok, jeśli ktoś jeździ bardzo dużo, to k&n może mieć uzasadnienie
ale żeby koszty się wyrównały trzeba zrobić ponad 50kkm, dla mnie minimum 6 lat
(hiflo można kupić za 80zł , czyli 1/3 ceny k&n)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:08, 16 Lis 2010
bibop
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





kupuj kna i juz. 230 pln to raptem 3 tankowania, a o filtrze zapominasz na 50-80 tys. km (chyba ze non stop jezdzisz po pustyni).
Po 50 tys. kupujesz zestaw do czyszczenia tak jak Mlody napisal wyciagasz filty, stwierdzasz, ze jeszcze nie trzeba go myc i znowu zapominasz.

oczywiscie wymiane i czyszczenie robisz sam bo to dziecinnie latwe, a nie dajesz nabic kase w serwisach... no i przy okazji poznajesz budowe DLa co moze sie kiedys przydac.

edit: ja wlasnie 2 sezon mam DLa i juz 50k jest Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 23:09, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:30, 17 Lis 2010
Pawluk
Administrator

 
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





buli napisał:

a jeśli idzie o "tuning" to bez wymiany dysz w gaźnikach g.. daje



hmmm... Smile

p.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawluk dnia Śro 12:45, 17 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:24, 17 Lis 2010
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dobrze, że nie mam gaźników w dl-u bo już się wystraszyłem, że niepotrzebnie K&N zamontowałem. SmileSmileSmile
U mnie po 25 ty.km na K&N (trochę szutrów było, ale generalnie asfalt) dla swojego dobrego samopoczucia wyczyściłem go i nasączyłem tym preparatem (nie musiałem kupować bo kolega w EXC450 ma K&N i używa tego "oleju" b. dużo...), ale tak naprawdę to nie wymagał wielkiego czyszczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:15, 17 Lis 2010
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja swojego zamontowałem jak motorek miał 1000kemów.Oryginalny od razu wyp.....m.
Co 12tysi czyszczę i nasączam bo częściej nie ma sensu.Dawno się zamortyzował


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:58, 19 Lis 2010
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Fiter K&N zakupiłem u Tomka w moto bagazu koszt 200 zł . jest okey .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:36, 20 Lis 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Ja też miałem K&N, myłem go płynem do mycia silników a nasączałem smarem do łańcucha w spray-u i też było dobrze!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:57, 21 Lis 2010
jelad
A1

 
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





Ja kupuję w Inter-Motors za 80 zł Hiflo mają uszczelkę-gotowe do montażu, ale co sezon około 9 tyś km wymiana, czyli K&N w rezultacie nie wychodzi drogo, warto więc chyba rozważyć większe koszty zakupu K&N


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:56, 30 Lis 2010
jakubdl1000
Motonita

 
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 719
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





jeżdze na tym filtrze DELO i jest sympatycznie,
są dostepne filtry, dobre i tanie firmy Vicma, jeszcze nie znanej na polskim rynku a popularnej na zachodzie, dostepne sa tu: http://sklep.motodream.pl/ a cena do DL1000 to 69zł. co do sklepu to moge polecici bo robie tam zakupy osobiście.
a co do KN to pieniadze w błoto, bo motocykl zaczyna wiecej palic (nie wiele wiecej ale troszkę tak) a na przykład 100ml/100km wieksze apalanie to od wymiany do wymiany czyli po 18000km przy cenie benzyny 4,6zł to 83złote, wiec gdzie KN sie opłaca???? w opowieściach albo na torze wyścigowym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 20:01, 30 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:13, 24 Sie 2012
*jacek*
A2

 
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom





Wczoraj w serwisie w Radomiu usłyszałem, że montowanie filtra K&n jest szkodliwe dla silnika.Ze jest to filtr który ma poprawiac osiągi silnika a nie dbac o silnik.Że jest rzadki, że przepuszcza kurz i w efekcie niszczy pierścienie.
Włos mi się zjeżył po tym info bo mam taki założony od niedawna.
Pytanie mam do kolegów którzy jeżdżą na k&n jakiś już czas: czy przy wyciąganiu filtra do mycia jest kurz pomiędzy filtrem a silnikiem??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:34, 24 Sie 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





*jacek* napisał:
Wczoraj w serwisie w Radomiu usłyszałem, że montowanie filtra K&n jest szkodliwe dla silnika.Ze jest to filtr który ma poprawiac osiągi silnika a nie dbac o silnik.Że jest rzadki, że przepuszcza kurz i w efekcie niszczy pierścienie.
Włos mi się zjeżył po tym info bo mam taki założony od niedawna.
Pytanie mam do kolegów którzy jeżdżą na k&n jakiś już czas: czy przy wyciąganiu filtra do mycia jest kurz pomiędzy filtrem a silnikiem??


U mnie kurzu żadnego nie było. Airbox czyściutki.
Filtr był brudny jak cholera. Po wymyciu, nasączam preparatem K&N (oleisty taki).
Powietrza puszcza więcej bo ma większą powierzchnie filtracji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:17, 24 Sie 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Filtr K&N jest "rzadszy"od papierowego - to prawda. I jego funkcją nie jest lepsza ochrona silnika niż to robi filtr papierowy - też prawda. Jednak opowieści o niszczeniu silnika to chyba trochę nadużycie teorii.
Ideą filtra K&N jest primo wpuszczenie do silnika większej ilości powietrza (co w połączeniu ze zmienionymi mapami i wydechem powinno podnieść osiągi silnika), a secundo wyeliminowanie konieczności kupowania za każdym razem nowego filtra papierowego. Nie do przecenienia jest możliwość umycia filtra w trasie po jakimś wyjątkowo paskudnym, zakurzonym, piaszczystym odcinku. Wystarczy umyć, wysuszyć, w razie braku specjalnego natłuszczacza w warunkach polowych ludzie psikają smarem łańcuchowym i motocykl znowu oddycha, przy zapchanym filtrze papierowym wiele opcji z dala od sklepów motoryzacyjnych nie masz - może co najwyżej dziurki w nim porobić Smile lub wywalić całkiem i liczyć na opatrzność...Smile
Zrobiłem Vstromem z K&N prawie 50 000 i silnik nie zdradzał żadnych oznak "zniszczenia" - airbox przy każdym serwisie i sobie przecierałem, jakiś tam kurz pewnie był, ale przy papierowym filtrze też był...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:08, 24 Sie 2012
Saimon
A

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica





http://www.youtube.com/watch?v=LAJmVgvaFFQ&feature=plcp jest jeszcze parę ciekawych filmików tego pana Wink może komuś się przyda Smile http://www.youtube.com/watch?v=LAJmVgvaFFQ&feature=plcp


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Saimon dnia Pią 11:10, 24 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:42, 24 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





MaG napisał:
Filtr K&N jest "rzadszy"od papierowego - to prawda. I jego funkcją nie jest lepsza ochrona silnika niż to robi filtr papierowy - też prawda. Jednak opowieści o niszczeniu silnika to chyba trochę nadużycie teorii.
Ideą filtra K&N jest primo wpuszczenie do silnika większej ilości powietrza (co w połączeniu ze zmienionymi mapami i wydechem powinno podnieść osiągi silnika), a secundo wyeliminowanie konieczności kupowania za każdym razem nowego filtra papierowego. Nie do przecenienia jest możliwość umycia filtra w trasie po jakimś wyjątkowo paskudnym, zakurzonym, piaszczystym odcinku. Wystarczy umyć, wysuszyć, w razie braku specjalnego natłuszczacza w warunkach polowych ludzie psikają smarem łańcuchowym i motocykl znowu oddycha, przy zapchanym filtrze papierowym wiele opcji z dala od sklepów motoryzacyjnych nie masz - może co najwyżej dziurki w nim porobić Smile lub wywalić całkiem i liczyć na opatrzność...Smile
Zrobiłem Vstromem z K&N prawie 50 000 i silnik nie zdradzał żadnych oznak "zniszczenia" - airbox przy każdym serwisie i sobie przecierałem, jakiś tam kurz pewnie był, ale przy papierowym filtrze też był...


Marcin, sama prawda, jednak jak słusznie zauważyłeś, z powodu większej ilości powietrza, delikatnie zmienia się skład mieszanki. Silniki gaźnikowe wymagały w tej sytuacji regulacji gaźników a nawet wymiany dysz paliwowych. Silniki wtryskowe do pewnego stopnia radzą sobie ze zwiększoną ilością powietrza z pomocą czujników, ale odczuwalna jest zmiana w pracy silnika i tu też należało by się zmienić skład mieszanki i mapy zapłonu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 11:43, 24 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:49, 24 Sie 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Słuchaj Maga dobrze prawi ja mam filter K&N od 30000 km wydech leosia i nic się nie dzieje . Opinia osoby z serwisu chyba troche na wyrost .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:33, 24 Sie 2012
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Nie jest to niestety pierwsza osoba, która tak się wypowiada o KNach. Niestety wśród motocykli znajomych czy osób, które przyjeżdżały do mnie do warsztatu też można było zauważyć zależność pomiędzy filtrem powietrza, a braniem oleju przez silnik... Ja bym tego wynalazku w życiu do swojego motocykla nie założył.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:18, 24 Sie 2012
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





30000 km na K&N i zadnego ubytku oleju


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:32, 25 Sie 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jak się trochę poszpera w sieci to można na różnych forach znaleźć parę obrazków pokazujących różnice pomiędzy filtrem papierowym a KN i nie wygląda to tak pięknie. Owszem przepuszcza więcej powietrza ale też więcej syfu. Sad

Ja osobiście bym tego nie zakładał. Ewentualny przyrost mocy w DL'u jest na granicy błędy statystycznego. Wink To nie maszyna wyścigowa by się liczyła każda sekunda.
Z tym, że filtr starcza na całe życie to też nie do końca prawda bo i tak musimy ponosić koszty na środki do czyszczenia filtra.
O ile ktoś nie jeździ codziennie po pustyni to aż takie wielkie oszczędności to nie są.

Sprawa jest trochę podobna do sławnych świec irydowych. Wszyscy kupują bo starczają na wieki. Tyle tylko, że nikt jednoznacznie nigdzie nie piszę jaki jest bezpieczny przebieg dla świec irydowych w DL650.
Serwisówka zaleca zmianę zwykłych świec co 12000km. Ogólnie wiadomym jest, że starczają na spokojnie 24000km. Ja osobiście zmieniam co 12 dlatego ponieważ te 12000km jest rzeczą pewną.
Robię często długie przeloty i średnio mnie bawi stanie przy trasie bo akurat świeca dokonała żywota ze względu na bystrego właściciela, który zaoszczędził 100 zł. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:06, 25 Sie 2012
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1504
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Kurde a ja na oryginalnych świecach zrobiłem 30 tys km Shocked Całe szczęście że nie musiałem wymieniać na drodze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:19, 25 Sie 2012
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Moim zdaniem na świecach z czystym sumieniem można zrobić 24tys. km i wcale nie muszą być to irydowe. Honda zaleca wymianę świec właśnie co 24tys. czyli co 2 wymiana oleju, przy czym akurat do Varadero zalecane są właśnie irydowe. Wymiana świec co 12tys. w Suzuki zdecydowanie podyktowana jest na wyrost. A ew. spadek sprawności świec następuje stopniowo i w przypadku zużytych świec może objawiać się problemami z zapłonem zimnego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:53, 25 Sie 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





roadrunner napisał:
Moim zdaniem na świecach z czystym sumieniem można zrobić 24tys. km i wcale nie muszą być to irydowe. Honda zaleca wymianę świec właśnie co 24tys. czyli co 2 wymiana oleju, przy czym akurat do Varadero zalecane są właśnie irydowe. Wymiana świec co 12tys. w Suzuki zdecydowanie podyktowana jest na wyrost. A ew. spadek sprawności świec następuje stopniowo i w przypadku zużytych świec może objawiać się problemami z zapłonem zimnego silnika.

Pewnie masz rację. Chociaż z drugiej strony za 100zł oszczędności naprawdę wolę mieć święty spokój w podróży.
Zdaje sobie sprawę, że są osoby które na świecach zrobiły w DL650 i 50000km. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:40, 05 Wrz 2012
*jacek*
A2

 
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom





tak, znów nie na temat
GDYBY KTOŚ podzielił sie jeszcze swoimi doświadczeniami z filtrem K&N byłbym wdzięczny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez *jacek* dnia Śro 13:49, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:31, 05 Wrz 2012
Kostass
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Mam K&N wprawdzie nie w DL ale w XVS 1300 i po przejechaniu 20kkm nie zauwazyłem nic niepokojącego. Jak włozyłem filtr do motocykla czuc było , że silnik odetchnąl i stal sie zauważalnie żwawszy . Filtr czyszcze dość często co jakieś 4-5tys km , ale tam wystarczy odkręcić 4 śrubki , w DL niestaty jest troche wiecej zabawy . Nie zmieniałem też map zapłonu ani innych ustawień . Może dlatego ze mam power commandera . Moje doświadczenia z K&N sa jak najbardziej pozytywne .
A wracając do czyszczenia , to najpierw wydmuchuje kompresorem brud , później pryskam preparatem K&N , znów dmucham i nasączam olejem . Nie uzywam wody wieć nie musze czekac az filtr wychnie . Tak mi poradzono w Inter carsie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kostass dnia Śro 14:33, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 16:57, 04 Lis 2012
Leciutki1
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 294
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legnica i okolice





Witam, kupiłem filtr K&N w połowie sezonu tego roku, to była jedyna wystarczająco szybka opcja. Już wyjaśniam:
Przygotowywałem moto do dłuższej wycieczki , więc postanowiłem zajrzeć do filtra powietrza; moto po zakupie z Italy serwisował Szparag mechanior z afryką.
Zrobione 5kkm, Szparag nie miał czasu i odradzał sprawdzanie po takim przebiegu
ale zajrzałem i ZONG po wnikliwej analizie plastikowa obudowa leży na plastikowym kołnierzu filtra, cały Airbox w kurzu. KOLEGA Szparag nie przełożył
uszczelki , tel do ASO uszczelka prawie 70 zeta i parę dni czekania więc szybka decyzja, (K&N sam jest uszczelką) cena nowego papierzaka to ok. 80 zeta daje 150 zeta za 220 zeta kupiłem w tym samym dniu K&N i mam z głowy. Moto odetchneło pełną piersią czystym powietrzem, sezon się prawie kończy filtr jak nowy a po terenie latam całkiem sporo. Nie wszyscy mechanicy wiedzą że w DL
uszczelkę filtra się przekłada i nie występuje w zestawie z nowym filtrem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:38, 25 Gru 2012
goldi1978
A

 
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiry k/Poznania





Witam

Tak sobie czytam o tym filtrze K&N, bo mam zamiar taki zakupić i tu pytanie do posiadaczy Power Commandera III czy ma ktoś może mapę do wgrania pod ten filtr i standardowe wydechy do DL1000.

Szukałem po necie i nie udało mi się takowej znaleźć

Pozdrawiam
Goldi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
filtr powietrza
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin