Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dunlop TRAILMAX TR91

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 21:20, 04 Kwi 2012    Temat postu: Dunlop TRAILMAX TR91

Czy ktos ma doswiadczenia z tymi oponami? Testy czytalem pozytywne i po Bridgestone TW i Conti TA mam ochote wyprobowac cos innego.

sklep przypadkowy - tylko pogladowo, maja fajne obrazki Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 21:33, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 22:13, 04 Kwi 2012    Temat postu: Re: Dunlop TRAILMAX TR91

jotes napisał:
Czy ktos ma doswiadczenia z tymi oponami? Testy czytalem pozytywne i po Bridgestone TW i Conti TA mam ochote wyprobowac cos innego.


ZTCP to Topinka założył zanim zdr^H^H^H sprzedał DLa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 20:18, 05 Kwi 2012    Temat postu:

To fakt mialem te opony i byłem bardzo z nich zadowolony nie wiem jak ich żywotnością, bo przed zdradą Smile przejechałem na nich tylko kilka tysięcy. Opona świetnie trzymała na suchym i na mokrym. Jak dokończę swoje fabryczne to chyba znów do nich wrócę .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo528
A2



Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Buska Zdroju

PostWysłany: Pią 7:51, 15 Cze 2012    Temat postu:

Dalej użytkuję opony zakupione przez Topinkę (wraz z motocyklem oczywiście ), potwierdzam trzymają bardzo dobrze na mokrym, w ostatni weekend prawie 400 km w deszczu bez uślizgu) na suchym rewelacja.
Co do żywotności - przejechałem ok 4tys km, zbytniego zużycia nie widać, no może trochę co dziwo na przodzie.

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek k
Motocyklista



Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 10:21, 15 Cze 2012    Temat postu:

Dunlop TRAILMAX TR91 kupiłem jakieś 3 tyg temu. W porównaniu z fabrycznymi oponami rewelacja trzymają jak wściekłe. Kupione z przypadku - były tańsze od conti / sklep olekmotocykle/. Komplet za 850 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pią 10:36, 27 Lip 2012    Temat postu:

Mam dylemacik mały. Na dniach muszę zmienić oponki i mój wybór ograniczył się do tych własnie Dunlopów Trailmaxów TR91 lub Continentali Trail Attacków. Jedne i drugie mogę mieć w zasadzie w identycznej cenie w warsztacie motocyklowym, który od razu zrobi montaż. Nie wiem, ktore wybrać.
Wiem, że po obecnych Bridgestonach Trail Wingach to każde bedą lepsze ale jak już mam wybór to wolałbym lepsze. Jesli można mówić o moich wymaganiach to zalezy mi na oponach na szosę (na szutry w zasadzie nie wjeżdżam), fajnie jakby były ciche, nie starły się zbyt szybko w szczególności w środkowej strefie jak to ma miejsce w bridgestonach. Które z nich bardziej podpasują pod moje "wymagania" ? Kwestia trzymania na mokro i sucho jest oczywista ale to chyba w obu przypadkach bardzo podobnie wychodzi.

Acha, we wrzesniu jadę do Chorwacji, Czarnogóry i okolic, wyjdzie pewnie z 5000km więc może tamte jakieś "specyficzne" warunki będą przemawiały za którąś z nich ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 14:00, 27 Lip 2012    Temat postu:

krzychoo napisał:
Mam dylemacik mały.


I jedna i drugie beda dobre/bardzo dobre.
Dunlopy chyba minimalnie lepsze na mokrym.
W sumie możesz po prostu rzucić monetą.
Po za tym jak na szose to bardziej Conti Road Attack 2. Najbardziej poręczne (czy najłatwiej skrecają) a pozostałe parametry - sam top.

ATSD. Kiedy lecisz do Chorwacji?
Wybieram się do Słoweni, Chorwacji i moze Czarnogóry w terminie 16-28.09.2012


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Pią 17:24, 27 Lip 2012    Temat postu:

express napisał:




ATSD. Kiedy lecisz do Chorwacji?
Wybieram się do Słoweni, Chorwacji i moze Czarnogóry w terminie 16-28.09.2012


właśnie jakoś korci mnie na Dunlopy zwłaszcza, że przypomniało mi się, że niektórym na continentalach kierownica zaczęła drgać.

A do Cro i Czarnogóry jadę 1 września i wracam gdzieś tak 14-15 wrzesnia, jadę z kolesiem na transalpie.

EDIT: ma ktos może skana albo linka (nie moglem sam znaleźć w necie) do testu opon do turystycznych enduro jaki był podobno w motocykl-online numer 8/2011 ? będę wdzieczny bo ponoc dunlop tam wygral a conti było drugie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychoo dnia Pią 18:18, 27 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2695
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 22:11, 27 Lip 2012    Temat postu:

krzychoo napisał:

właśnie jakoś korci mnie na Dunlopy zwłaszcza, że przypomniało mi się, że niektórym na continentalach kierownica zaczęła drgać.

EDIT: ma ktos może skana albo linka (nie moglem sam znaleźć w necie) do testu opon do turystycznych enduro jaki był podobno w motocykl-online numer 8/2011 ? będę wdzieczny bo ponoc dunlop tam wygral a conti było drugie


TrailMaxy były pierwsze o tak zwany piczy włos.

Mam [link widoczny dla zalogowanych] do niemieckiego artykułu. Na polskim nie znajduje. Odezwij się na priv to poszukam papieru i zeskanuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 14:47, 28 Lip 2012    Temat postu:

jezdzilem na Conti TA, teraz mam od 5 tys.Dunlopy. Jak pisal juz express , obie dobre.Duzych roznic nie czuje.
moze Conti lekko pewniejsze prowadzenie na suchym a Dunlop na mokrym.
W conti mialem male drgania kierownicy po ok 7 tys km ( nic strasznego-da sie jezdzic Wink ), razem zrobilem 12tys i jeszcze bylo na dobre 2 ale mialem wyjazd wiec zmienilem wczesniej.
Wydaje mi sie ze Dunlopy z racji wiekszego profilu negatywnego moga byc troszke lepsze na piachu.
I chyba Dunlopy maja troche inny ksztalt poprzeczny opony...bardziej okragly przy feldze niz Conti..tz mimo przycierania podnozkow (a mam i tak krotsze i bez tych nipli) opona nie jest zamknieta
Question
no ale to nie wada Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychoo
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie

PostWysłany: Sob 16:04, 28 Lip 2012    Temat postu:

Jotes, a jak jest w przypadku obu opon z "kształtem" zużycia ? chodzi mi o to czy też tak środek idzie mocno jak w fabrycznych bridgestonach ? Wiem, że to bardziej kwestia stylu jazdy i okolic w jakich się jeździ (góry zakręty czy równiny) ale słyszałem, ze jedne opony są lepsze a inne gorsze pod tym względem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 0:22, 29 Lip 2012    Temat postu:

z tego co wiem to obie opony maja mieszanke dwuskladnikowa, tz srodek jest twardszy - odporniejszy na scieranie a boki z bardziej miekkiej gumy-przyczepnosc.
Na srodku opony masz tez glebszy bieznik, reszta zalezy jak pisales od drog i stylu jazdy.
u mnie zuszywaja sie "prawie"" jednakowo ze wskazaniem na srodek Wink
Jak sie nastawiasz na duzo jazdy po prostej to czytalem ze Michelin Anakee pozwala na duze przebiegi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz1989
A1



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 11:05, 24 Cze 2016    Temat postu:

Może miał ktoś do czynienia z tymi dwiema oponami :
DUNLOP TR91 i Michelin Anakee 2 ?
Z zakupem moto z przodu był Anakee 2 (końcówka). Przeglądając allegro znalazłem Anakee 2 z 2016r. za 390zł , a TR91 z 2014r. za 225zł.
Zastanawiam się, czy jest między nimi jakaś kolosalna różnica.
Dużo czytałem opinii na ich temat i obydwie dobrze sprawują się na suchym i mokrym. Mój styl jazdy to głównie asfalt i chciałbym żeby dawała poczucie bezpieczeństwa.
Co sądzicie o tych dwóch oponkach ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pią 11:15, 24 Cze 2016    Temat postu:

Mam TR91 z przodu. Na mokrym i na suchym jest OK. Z tyłu mam Metzeller Tourance EXP i następny będzie TR91 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz1989
A1



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 11:38, 24 Cze 2016    Temat postu:

czyli chyba warto zaoszczędzić 165zł na oponie wybierając TR91 zamiast Anakee. Rocznik opony chyba mało tutaj będzie miał znaczenia skoro to tylko 2 lata ?
Nic to się nie pogryzie z tym że z tyłu jest Anakee 2 ? Mieszanie takie opon ma znaczenie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remol71
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa

PostWysłany: Pią 11:40, 24 Cze 2016    Temat postu:

Ja kupiłem TR91 też chyba 2-letnią za rozsądne pieniądze i jestem zadowolony. Niestety nie pamiętam, który to sprzedawca z Allegro. Miałem 2 awaryjne hamowania przednim hamulcem i zachowanie opony wzorowe.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Pią 11:42, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 13:26, 24 Cze 2016    Temat postu:

Może rozważysz to.

[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi i te opony. z taką Żeźba bieżnika.
Idealne do Vsztorma.Przetestowane tysiace kilomertów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon Wojciechowski
A1



Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń okolice

PostWysłany: Śro 10:22, 13 Lip 2016    Temat postu:

Witam nie mogę znaleźć oponki na tył dunlop TR91 W żadnym sklepie może macie jakiś namiar na sklep proszę o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
denver_lublin
A



Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 18:12, 13 Lip 2016    Temat postu:

Spróbuj następcę Trialsmart.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon Wojciechowski
A1



Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń okolice

PostWysłany: Czw 11:21, 14 Lip 2016    Temat postu:

A co powiecie o taki układzie przód trailmax a tył trailsmart można skompletować za okół 700zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin