VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Metzeler - awaria
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 9:08, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Taka sytuacja..
Niedziela (wczoraj), temperatura powietrza 32stC, asfaltu pewnie około 50stC. Jadę sobie autostradą i trzymam >180kmh. Po około godzinie jazdy moto zaczyna delikatnie wężykować. Myślę: ale dmucha..
Zwolniłem do 160kmh, jest ok, ale tylko na chwilę. Znów wężykuje.. myślę: ale wiatr.
Zwolniłem do 130 > 110 > 90kmh i czuję, że coś bardzo nie tak..
Widzę zjazd, jeszcze jakieś 100m. Prędkość 70 >60 > 40 i mam problem uprowadzić moto.
Wreszcie stanąłem przy barierce na "ślimaku". Kapeć z tyłu.
Znalazłem dziurę. Zestaw naprawczy do ręki, kapeć zrobiony w 3min i już elegancko pompuję sobie koło. Gdyby nie 32 stopnie, ciuchy motocyklowe i auta jeżdżące za plecami z prędkościami ponaddźwiękowymi, byłoby nawet sympatycznie.
Ok, wsiadam i jadę. Trochę rzuca, ale myślę, że to przez niskie ciśnienie. Jest Orlen. Nabiłem 2,3Bar i...



upuściłem więc do 1,7Bar, Power Tapem objechałem kilkakrotnie na około, żeby jej nie rozdarło i w drogę. Udało mi się rozpędzić zestaw do 40kmh i doczłapać z biedą 90km.

Opona Metzeler Tourance Next. Trochę boli, bo nie jest stara - ma 2 tygodnie. Produkcja 2016.
Obstawiacie, że sytuację spowodował przejazd ok 500m na "wylewającym się" powietrzu, czy jazda ponad godzinę z wyższą prędkością przy tej temp asfaltu?
Felgi i opony dotknąć się nie dało (wiem, że przy niskim ciśnieniu mocno się nagrzewa)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:17, 25 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





bado napisał:
(...)
Kapeć z tyłu. Znalazłem dziurę. Zestaw naprawczy do ręki, kapeć zrobiony w 3min i już elegancko pompuję sobie koło.
(...)
Ok, wsiadam i jadę. Trochę rzuca, ale myślę, że to przez niskie ciśnienie. Jest Orlen. Nabiłem 2,3Bar i...



upuściłem więc do 1,7Bar, Power Tapem objechałem kilkakrotnie na około, żeby jej nie rozdarło i w drogę.


Ale co takiego się stało z tą oponą? Pękła? Zdeformowała się? Z Twojego zdjęcia niewiele wynika... albo jestem ślepy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 9:18, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:20, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Zerknij na lewą krawędź bieżnika. Deformacja była tak duża, że opona przechodziła 2mm od łańcucha. Wybrzuszenia były w 2 miejscach. Jedno długości ok 10cm, drugie ok 30cm.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:37, 25 Lip 2016
patryk
Motocyklista

 
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów





dramatycznie to wygląda. Temperatura i prędkość mogły się przyczynić, ale główną przyczyną raczej była jakaś wada fabryczna.

Kumpel ma założone Nexty w Hondzie Shadow i wczoraj zauważyliśmy podłużne bruzdy o głębokości kilku mm na obwodzie opony.
Ciśnienia były raczej prawidłowe, moto nie przeciążane, prędkości do 130 km/h. Już myśleliśmy, że trzeba będzie reklamować jakąś wadę fabryczną.


Po zbadaniu okolic koła okazało się, że prawdopodobnie przy przejeżdżaniu po nierównościach opona dobijała pod błotnik i ocierała się o śruby z niego wystające, a te wyżłobiły bruzdy. Chyba da się z tym jeździć, ale śruby trzeba będzie skrócić albo jakoś podnieść moto na tylnym amorze lub go utwardzić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk dnia Pon 11:53, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:41, 25 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





bado napisał:
Zerknij na lewą krawędź bieżnika. Deformacja była tak duża, że opona przechodziła 2mm od łańcucha. Wybrzuszenia były w 2 miejscach. Jedno długości ok 10cm, drugie ok 30cm.


OK, rozumiem. Przydałaby się jeszcze fotka zrobiona pod kątem, pokazująca tył i bok opony...

Mnie też się wydaje, że z tą oponą jest coś "wewnętrznie"... Ja bym ją reklamował...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:49, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





@patryk: nie pocieszasz mnie.. powoli zaczynam żałować, że nie kupiłem Scorpion Triali.

Wrócę z pracy, zrobię foty pod kątem.
Sprzedawcę mam kawałek od siebie, koło już w bagażniku, żeby mu to dziś pokazać, ale zgodnie z prawem Murphiego.. od 25 do 31 przebywa na urlopie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:42, 25 Lip 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Ja bym reklamował- w szczególności, że to tak nowa opona. Jak kupowałeś, to przecież ci nikt nie przedstawił jakie są skrajne warunki pracy opony (przy jakiej max temperaturze może być użytkowana), więc to nie może być powód dla którego się rozjechała.
Tym bardziej, że opona kupiona 2 tygodnie temu, rok produkcji 2016- więc nówka. Jeżeli kupowałeś jako konsument- osoba prywatna (nie na firmę). To w pierwszych 6 miesiącach od zakupu, to na sprzedawcy leży obowiązek udowodnienia tobie że produkt nie miał wady fabrycznej, a np. był używany nieodpowiednio, a nie na tobie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:13, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Chłopaki, dzięki za opinie, udam się na pewno do sprzedawcy i napiszę, co udało mi się załatwić.
Mam jednak przeczucie, że wiele nie zdziałam. Dlaczego?
Dlatego, że sprzedawca nie ma w zwyczaju dawać dowodów zakupu (wiem, miałem się domagać). Kupione w hurtowni Sky-Seba Moto. Nie piszę tego, by robić reklamę, ale żeby było wiadomo, że nie kupiłem u kradzieja. Choć teraz jest to raczej bez znaczenia. Kupiłem tam już kilka kompletów i nie było problemów, więc nie pomyślałem, żeby się upominać. Tym samym strzeliłem sobie w kolano. No chyba, że sprzedawca jedzie na Dni Młodzieży i w ramach miłosierdzia da chociaż rabat na kolejną..

Napisałem do Metzelera. Ciekawe, czy zareagują.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:18, 25 Lip 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





Z formalnego punktu widzenia do złożenia reklamacji w ramach rękojmi sprzedawcy dopuszczalny jest jakikolwiek dowód zakupu- choćby potwierdzenie płatności kartą czy (co bardzo ciekawe) zeznania świadka który potwierdzi że w danym dniu był świadkiem tego że w tym sklepie kupiłeś ten a nie inny produkt- jeżeli masz tego typu dowód zakupu, to już problem sprzedającego, aby w ewidencji sprzedaży (czy to w kopiach paragonów czy w historii faktur) odnaleźć dowód sprzedaży. Wiesz, to nie śrubka za 5 zł, tylko opona za kilka dobrych stów. Ja bym jednak się zainteresował dokładniej tematem- nawet nie tyle chodzi o kasę, co o bezpieczeństwo i sam fakt- no bo chyba nie po to kupujesz nową oponę, żeby ją co dwa tygodnie zmieniać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:31, 25 Lip 2016
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 155 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





obawiam sie ze sam producent bez dowodu zakupu tez za duzo nie zrobi.
szczegolnie jak napiszesz ze byl kapec i opona naprawiana smodzielnie.

mozliwe ze wina i wada opony a mozliwe tez ze podczas jazdy na kapciu uszkodzila sie karkasa opony i dlatego potem bokiem wydmuchalo .

w kazdym razie wspoczuje "takiej przygody"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:44, 25 Lip 2016
Waluś
A2

 
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 96
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło





Cześć. Dla mnie to wygląda jak błąd w sztuce i naruszenie wzmocnienia opony podczas montażu na felgę...
[edit] jesli jechałeś bez powietrza zbyt dlugo to faktycznie mogło się to po kapciu rozwialić.
Odnosnie samej opony to ja mam ją u siebie w Bandziorku i kilka tysięcy na niej zrobione i złego słowa powiedzieć nie mogę (a prędkości czasem mocno autostradowe były).
pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Waluś dnia Pon 12:59, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:46, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Niestety też sądzę, ze kapeć zabił bok opony.

Mentalnie już się nastawiłem, że sprzedawca powie: panie, ja pana na oczy nie widziałem, więc pewnie skończy się na zakupie nowej.
Częstotliwość wymian mam jak zawodnik SBK Wink

Podejrzewam, że gdyby się to stało poza autostradą, to oponę bym uratował. Po pierwsze, jechałbym wolniej, po drugie, mógłbym się zatrzymać od razu i nie zostałaby uszczypnięta felgą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:28, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Wybaczcie post pod postem, ale..
Napisałem do Metzeler UK opisując sytuację i po 10 minutach dostałem maila z Pirelli Polska z prośbą o podanie danych sklepu, gdzie zakupiłem opony oraz dowodu zakupu (zonk).
Aaale podjechałem do sprzedawcy. Zobaczył koło, pogwizdał znacząco i powiedział, że mam zdjąć gumę z felgi i przywieźć. Zrobimy protokół i będziemy reklamować. Powiedziałem, że nie mam od nich paragonu, ale nie przejął się specjalnie.
A więc będzie reklamacja.

Dla zainteresowanych jeszcze jakieś foty. Swoją drogą, miałem szczęście Smile















Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:15, 25 Lip 2016
Lompi
Motonita

 
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 559
Przeczytał: 82 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok





No wygląda to faktycznie nieciekawie. Fajnie, że koleś sam zaproponował reklamacje- więc coś może z tego będzie.

PS. Być może masz rację, gdybyś od razu się zatrzymał to może by tego nie było- ale teraz to już tylko gdybanie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:31, 25 Lip 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





No ciekaw jestem, jak będzie z tą reklamacją, bo te uszkodzenia wyglądają na "pochodzenia mechanicznego"... W każdym razie życzę powodzenia.

P.S. I właśnie dlatego czujniki ciśnienia w oponach to fajna sprawa! Ja złapałem gumę na Białorusi na remontowanej drodze o sfrezowanej nawierzchni, a na takiej nawierzchni niestabilny/wężykowaty tor jazdy to normalna rzecz. I gdybym nie zobaczył czerwonej lampki TPMS i spadającej w oczach wartości ciśnienia, to jechałbym dalej niczego nieświadomy. Mogłoby się to skończyć podobnie jak u Ciebie, co w białoruskich realiach oznaczałoby dłuuugie oczekiwanie na nową oponę lub zakończenie wyprawy do Mongolii na samym jej początku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:43, 25 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





biblo napisał:
No ciekaw jestem, jak będzie z tą reklamacją, bo te uszkodzenia wyglądają na "pochodzenia mechanicznego"... W każdym razie życzę powodzenia.
...
P.S. I właśnie dlatego czujniki ciśnienia w oponach to fajna sprawa!


Prawdę mówiąc, spodziewam się właśnie decyzji: reklamacja niezasadna. Bronił się nie będę, ponieważ podejrzewam, że ja ją dobiłem.

Co do czujników to rzeczywiście fajna sprawa. Złośliwość rzeczy martwych, że też musiała na frezowanym asfalcie popuścić..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:49, 25 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Mi to wygląda na dojechanie opony przez jazdę bez powietrza, nawet kilka km wystarczy, temperatura była tylko dodatkowym katalizatorem zniszczenia. Napisz jak dostaniesz odpowiedź ale nie liczyłbym na cuda chyba że podejdą do tematu czysto pr-owo...
Żeby wrócić do tematu - po kilku tys. km polecam każdemu Pirelli Scorpion Trail II, nie znalazłem słabych stron, najlepsza z moich dotychczasowych opon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:14, 25 Lip 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





MaG napisał:
Mi to wygląda na dojechanie opony przez jazdę bez powietrza, nawet kilka km wystarczy, temperatura była tylko dodatkowym katalizatorem zniszczenia. Napisz jak dostaniesz odpowiedź ale nie liczyłbym na cuda chyba że podejdą do tematu czysto pr-owo...
Żeby wrócić do tematu - po kilku tys. km polecam każdemu Pirelli Scorpion Trail II, nie znalazłem słabych stron, najlepsza z moich dotychczasowych opon.


Masz porównanie do Anakee 2? Nadają się na lekki teren? Pytam, bo jestem w zasadzie przeddzień wymiany opony. Rozważałem Anakee 2 i TKC70. Na podstawie opinii w necie wybrałem Anakee2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:25, 26 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Na szutry nadają się doskonale, na lekkim błocie lepiej jechały od typowych szosówek typo pilot road i pirelli angel, ale są na pewno mniej "terenowe" od anakee2.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:47, 26 Lip 2016
M4ciek
A1

 
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 39
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wadowice / Kraków





@bado dobrze że nic Ci się nie stało i współczuję nowego bądź co bądź kapcia.
Jakbyś jednak musiał zmienić to również polecam Ci Pirelli Scorpion Trail 2 - po szutrach raczej nie jeżdżę, a nawet jeśli to nie czuję się żeby się wypowiadać w tej płaszczyźnie, ale na asfalcie robią robotę doskonałą. Bardzo pewnie się czuję na tych oponach. Jeśli tylko nie będą się kończyć za szybko to następne też takie kupie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M4ciek dnia Wto 22:48, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:02, 27 Lip 2016
mast
Motonita

 
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 577
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn





MaG napisał:
polecam każdemu Pirelli Scorpion Trail II, nie znalazłem słabych stron, najlepsza z moich dotychczasowych opon.


Potwierdzam. Po firmowych, Anake 3, Tourans Next mam Scorpiony Trial2. Rewelacja! Na mokrym trzymmają jak przyklejone, na autostradzie jak po sznurku, na błocie nie śmigałem, lekki szuter spoko. Latam z małą bandą po Alpach; u mnie bez jednego uślizgu a u innych były.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 8:50, 27 Lip 2016
Riczi
A1

 
Dołączył: 04 Lip 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jednoznacznie opona uszkodzona przez jazdę bez powietrza z winy drivera który w porę nie wyczuł kapcia.
Krawędź felgi spruła oponę od wewnątrz co jest z resztą doskonale widoczne na focie.
Na wskutek tego uszkodził się kord - szkielet opony i ponowne jej napompowanie skutkowało mega bombażem.
Fakt, ze firma chce w ogóle dyskutować w kwestii ewentualnej reklamacji świadczy jedynie o jej profesjonalizmie,
a w sytuacji w której naprawdę by uwzględniono to roszczenie należało by o Metzelerze śpiewać piosenki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:00, 28 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





Riczi napisał:
Jednoznacznie opona uszkodzona przez jazdę bez powietrza z winy drivera który w porę nie wyczuł kapcia.
Krawędź felgi spruła oponę od wewnątrz co jest z resztą doskonale widoczne na focie.
Na wskutek tego uszkodził się kord - szkielet opony i ponowne jej napompowanie skutkowało mega bombażem.
Fakt, ze firma chce w ogóle dyskutować w kwestii ewentualnej reklamacji świadczy jedynie o jej profesjonalizmie,
a w sytuacji w której naprawdę by uwzględniono to roszczenie należało by o Metzelerze śpiewać piosenki :)


O ile w ogóle dojdzie do reklamacji (póki co nie mogę dostać się do sprzedawcy), to nie spodziewam się cudów i nie mam zamiaru się z producentem przepychać. Jeśli uzna, że wina po mojej stronie, kupię nową gumę i jeżdżę dalej.

Mimo to, sceptycznie podchodziłbym do tak jednoznacznej opinii, że przyczyna tak rozprutej opony to w 100% wina tego, że przejechałem ok 1km na uchodzącym powietrzu. Na feldze nie ma nawet śladu gumy, nie mówiąc o jakimkolwiek uszkodzeniu, czy zadrapaniu lakieru. Na oponie nie znalazłem wyraźnych śladów kontaktu z felgą. Ciężko mi uwierzyć, że taki odcinek drogi pokonany na obniżającym się ciśnieniu sprzętem, który waży 200kg, robi sieczkę z nowej opony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:07, 28 Lip 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





bado napisał:
sprzętem, który waży 200kg,


200 kg? Tyle nie waży żaden VStrom.
223 czy 226 kg, plus akcesoria, paliwo, jeździec w kurtce, spodniach, kasku, butach, jakiś bagaż. W 300 ciężko się zmieścić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:08, 28 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





no tak, ale 300kg nie spoczywa stale na tylnym kole.

(wg. producenta AL2 214kg)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bado dnia Czw 11:09, 28 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:52, 28 Lip 2016
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Szkoda nerwów na reklamację. Tak jak pisał Riczi opona zajechana z winy użytkownika.
Wiem coś na ten temat bo to mój zawód Smile
Faktycznie jakby uznali to jako reklamację to trzeba by pośpiewać na ich cześć Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 11:57, 28 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:28, 28 Lip 2016
bado
A2

 
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Cz-Dz





eeech.. Smile no cóż, tak się pewnie skończy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:49, 28 Lip 2016
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





letko napisał:
Tak jak pisał Riczi opona zajechana z winy użytkownika.
Wiem coś na ten temat bo to mój zawód Smile


Zabrzmiało tak, jakbyś zawodowo zajeżdżał opony. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:29, 28 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





letko je zawodowo rozpruwa rantem opony:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:44, 28 Lip 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Magu - a mówiłem że oponki dadzą radę .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:14, 28 Lip 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





U nas cała ekipa się już na nie przesiadła - w rozmiarze do Versysa1000 też są genialne:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:21, 28 Lip 2016
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





No super , Zbynio nie będzie koła zapasowego woził .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:18, 01 Sie 2016
odyniec
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 219
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.





Najlżejszy V-Strom wazył goły 213 kg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Metzeler - awaria
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin