VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła -> Dunlop TRAILMAX TR91
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Dunlop TRAILMAX TR91
PostWysłany: Śro 22:20, 04 Kwi 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Czy ktos ma doswiadczenia z tymi oponami? Testy czytalem pozytywne i po Bridgestone TW i Conti TA mam ochote wyprobowac cos innego.

sklep przypadkowy - tylko pogladowo, maja fajne obrazki Smile

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/dunlop-trialmax-tr91-150-70-r17-69-v-tyl-tl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 22:33, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Re: Dunlop TRAILMAX TR91
PostWysłany: Śro 23:13, 04 Kwi 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





jotes napisał:
Czy ktos ma doswiadczenia z tymi oponami? Testy czytalem pozytywne i po Bridgestone TW i Conti TA mam ochote wyprobowac cos innego.


ZTCP to Topinka założył zanim zdr^H^H^H sprzedał DLa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:18, 05 Kwi 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





To fakt mialem te opony i byłem bardzo z nich zadowolony nie wiem jak ich żywotnością, bo przed zdradą Smile przejechałem na nich tylko kilka tysięcy. Opona świetnie trzymała na suchym i na mokrym. Jak dokończę swoje fabryczne to chyba znów do nich wrócę .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:51, 15 Cze 2012
pablo528
A2

 
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 66
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Buska Zdroju





Dalej użytkuję opony zakupione przez Topinkę (wraz z motocyklem oczywiście ), potwierdzam trzymają bardzo dobrze na mokrym, w ostatni weekend prawie 400 km w deszczu bez uślizgu) na suchym rewelacja.
Co do żywotności - przejechałem ok 4tys km, zbytniego zużycia nie widać, no może trochę co dziwo na przodzie.

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:21, 15 Cze 2012
leszek k
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 308
Przeczytał: 38 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Dunlop TRAILMAX TR91 kupiłem jakieś 3 tyg temu. W porównaniu z fabrycznymi oponami rewelacja trzymają jak wściekłe. Kupione z przypadku - były tańsze od conti / sklep olekmotocykle/. Komplet za 850 zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:36, 27 Lip 2012
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





Mam dylemacik mały. Na dniach muszę zmienić oponki i mój wybór ograniczył się do tych własnie Dunlopów Trailmaxów TR91 lub Continentali Trail Attacków. Jedne i drugie mogę mieć w zasadzie w identycznej cenie w warsztacie motocyklowym, który od razu zrobi montaż. Nie wiem, ktore wybrać.
Wiem, że po obecnych Bridgestonach Trail Wingach to każde bedą lepsze ale jak już mam wybór to wolałbym lepsze. Jesli można mówić o moich wymaganiach to zalezy mi na oponach na szosę (na szutry w zasadzie nie wjeżdżam), fajnie jakby były ciche, nie starły się zbyt szybko w szczególności w środkowej strefie jak to ma miejsce w bridgestonach. Które z nich bardziej podpasują pod moje "wymagania" ? Kwestia trzymania na mokro i sucho jest oczywista ale to chyba w obu przypadkach bardzo podobnie wychodzi.

Acha, we wrzesniu jadę do Chorwacji, Czarnogóry i okolic, wyjdzie pewnie z 5000km więc może tamte jakieś "specyficzne" warunki będą przemawiały za którąś z nich ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:00, 27 Lip 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





krzychoo napisał:
Mam dylemacik mały.


I jedna i drugie beda dobre/bardzo dobre.
Dunlopy chyba minimalnie lepsze na mokrym.
W sumie możesz po prostu rzucić monetą.
Po za tym jak na szose to bardziej Conti Road Attack 2. Najbardziej poręczne (czy najłatwiej skrecają) a pozostałe parametry - sam top.

ATSD. Kiedy lecisz do Chorwacji?
Wybieram się do Słoweni, Chorwacji i moze Czarnogóry w terminie 16-28.09.2012


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:24, 27 Lip 2012
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





express napisał:




ATSD. Kiedy lecisz do Chorwacji?
Wybieram się do Słoweni, Chorwacji i moze Czarnogóry w terminie 16-28.09.2012


właśnie jakoś korci mnie na Dunlopy zwłaszcza, że przypomniało mi się, że niektórym na continentalach kierownica zaczęła drgać.

A do Cro i Czarnogóry jadę 1 września i wracam gdzieś tak 14-15 wrzesnia, jadę z kolesiem na transalpie.

EDIT: ma ktos może skana albo linka (nie moglem sam znaleźć w necie) do testu opon do turystycznych enduro jaki był podobno w motocykl-online numer 8/2011 ? będę wdzieczny bo ponoc dunlop tam wygral a conti było drugie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychoo dnia Pią 19:18, 27 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:11, 27 Lip 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





krzychoo napisał:

właśnie jakoś korci mnie na Dunlopy zwłaszcza, że przypomniało mi się, że niektórym na continentalach kierownica zaczęła drgać.

EDIT: ma ktos może skana albo linka (nie moglem sam znaleźć w necie) do testu opon do turystycznych enduro jaki był podobno w motocykl-online numer 8/2011 ? będę wdzieczny bo ponoc dunlop tam wygral a conti było drugie


TrailMaxy były pierwsze o tak zwany piczy włos.

Mam link do niemieckiego artykułu. Na polskim nie znajduje. Odezwij się na priv to poszukam papieru i zeskanuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:47, 28 Lip 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





jezdzilem na Conti TA, teraz mam od 5 tys.Dunlopy. Jak pisal juz express , obie dobre.Duzych roznic nie czuje.
moze Conti lekko pewniejsze prowadzenie na suchym a Dunlop na mokrym.
W conti mialem male drgania kierownicy po ok 7 tys km ( nic strasznego-da sie jezdzic Wink ), razem zrobilem 12tys i jeszcze bylo na dobre 2 ale mialem wyjazd wiec zmienilem wczesniej.
Wydaje mi sie ze Dunlopy z racji wiekszego profilu negatywnego moga byc troszke lepsze na piachu.
I chyba Dunlopy maja troche inny ksztalt poprzeczny opony...bardziej okragly przy feldze niz Conti..tz mimo przycierania podnozkow (a mam i tak krotsze i bez tych nipli) opona nie jest zamknieta
Question
no ale to nie wada Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:04, 28 Lip 2012
krzychoo
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie





Jotes, a jak jest w przypadku obu opon z "kształtem" zużycia ? chodzi mi o to czy też tak środek idzie mocno jak w fabrycznych bridgestonach ? Wiem, że to bardziej kwestia stylu jazdy i okolic w jakich się jeździ (góry zakręty czy równiny) ale słyszałem, ze jedne opony są lepsze a inne gorsze pod tym względem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 1:22, 29 Lip 2012
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1823
Przeczytał: 160 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





z tego co wiem to obie opony maja mieszanke dwuskladnikowa, tz srodek jest twardszy - odporniejszy na scieranie a boki z bardziej miekkiej gumy-przyczepnosc.
Na srodku opony masz tez glebszy bieznik, reszta zalezy jak pisales od drog i stylu jazdy.
u mnie zuszywaja sie "prawie"" jednakowo ze wskazaniem na srodek Wink
Jak sie nastawiasz na duzo jazdy po prostej to czytalem ze Michelin Anakee pozwala na duze przebiegi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:05, 24 Cze 2016
Tomasz1989
A1

 
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Może miał ktoś do czynienia z tymi dwiema oponami :
DUNLOP TR91 i Michelin Anakee 2 ?
Z zakupem moto z przodu był Anakee 2 (końcówka). Przeglądając allegro znalazłem Anakee 2 z 2016r. za 390zł , a TR91 z 2014r. za 225zł.
Zastanawiam się, czy jest między nimi jakaś kolosalna różnica.
Dużo czytałem opinii na ich temat i obydwie dobrze sprawują się na suchym i mokrym. Mój styl jazdy to głównie asfalt i chciałbym żeby dawała poczucie bezpieczeństwa.
Co sądzicie o tych dwóch oponkach ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:15, 24 Cze 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Mam TR91 z przodu. Na mokrym i na suchym jest OK. Z tyłu mam Metzeller Tourance EXP i następny będzie TR91 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:38, 24 Cze 2016
Tomasz1989
A1

 
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





czyli chyba warto zaoszczędzić 165zł na oponie wybierając TR91 zamiast Anakee. Rocznik opony chyba mało tutaj będzie miał znaczenia skoro to tylko 2 lata ?
Nic to się nie pogryzie z tym że z tyłu jest Anakee 2 ? Mieszanie takie opon ma znaczenie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:40, 24 Cze 2016
Remol71
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 215
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wwa





Ja kupiłem TR91 też chyba 2-letnią za rozsądne pieniądze i jestem zadowolony. Niestety nie pamiętam, który to sprzedawca z Allegro. Miałem 2 awaryjne hamowania przednim hamulcem i zachowanie opony wzorowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Pią 12:42, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:26, 24 Cze 2016
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Może rozważysz to.

http://www.scigacz.pl/Opona,Metzeler,Tourance,7119.html

Chodzi i te opony. z taką Żeźba bieżnika.
Idealne do Vsztorma.Przetestowane tysiace kilomertów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:22, 13 Lip 2016
Szymon Wojciechowski
A1

 
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń okolice





Witam nie mogę znaleźć oponki na tył dunlop TR91 W żadnym sklepie może macie jakiś namiar na sklep proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:12, 13 Lip 2016
denver_lublin
A

 
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 114
Przeczytał: 45 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





Spróbuj następcę Trialsmart.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:21, 14 Lip 2016
Szymon Wojciechowski
A1

 
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Toruń okolice





A co powiecie o taki układzie przód trailmax a tył trailsmart można skompletować za okół 700zł


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dunlop TRAILMAX TR91
Forum VStromClub Strona Główna -> Opony, koła
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin