VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Gmole do DL650 K7 - Kappa, Givi czy Suzi ?? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gmole do DL650 K7 - Kappa, Givi czy Suzi ??
PostWysłany: Czw 9:26, 28 Cze 2007
kolodziejskim
A2

 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieniewice, k.Błonia





Witam...

Szybkie pytanko ?? ktore lepiej chronia ?? suzi podobno odpada w przedbiegach ale pod uwage trzeba brac Smile

a Kappa albo Givi ?? sa jakies roznice ?? ktore polecacie ??

Pzdr
Michal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:31, 28 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





givi maxia - mega przestrzeń - 2 kaski - przy dużch prędkościach i dużym wietrze trochę nosi
ja mam gmole givi i są ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:13, 28 Cze 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dawaj Givi MAXIA i gmole GIVI jednak najlepsze są.

Prędkość do 160 w DL 650 na luzie ponad troszkę czuć, że pęd powietrza rozbija się o kufer. Co do bocznych nie mam więc się nie wypowiadam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:41, 28 Cze 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Brzo napisał:
Dawaj Givi MAXIA i gmole GIVI jednak najlepsze są.

Prędkość do 160 w DL 650 na luzie ponad troszkę czuć, że pęd powietrza rozbija się o kufer. Co do bocznych nie mam więc się nie wypowiadam Very Happy

jak się jedzie samemu to faktycznie przeszkadza - powietrze zakręca za kierowcą i uderza o topcasa - tak jest zawsze - z niedużym obciążeniem leciałem z topem podad dwie stówki i nie odleciał. Próbę prędkości przeszedł pomyślnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:47, 29 Cze 2007
kolodziejskim
A2

 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieniewice, k.Błonia





dzieki za podpowiedzi...

kuferek wzialem kappa 46... poprzednio mialem givi maxia 52... pozyjemy zobaczymy... w koncu trza cos zmieniac w zyciu Smile

bocznych na razie nie potrzebuje wiec nawet nie ogladam...

gmole... maja mi sciagnac kappy... jak beda za dlugie terminy to poprosze o givi...

kurcze normalnie jajko zniose czekajac na odbior sprzetu Smile
moze chociaz mi instrukcje do niej dadza wczesniej Smile

pzdr
michal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:01, 01 Lip 2007
kolodziejskim
A2

 
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bieniewice, k.Błonia





kurcze musi ktos sprawdzic cos innego... jakos tak wszyscy by monotematyczni byli Smile okazalo by sie na zlocie ze gdyby nie rejestracje to wszyscy maja takie same moto Smile

a tak powaznie... gmole to jeszcze duzy znak zapytania... Kappy nie ma na skladzie wiec beda kombinowac z Givi... no chyba ze Kappe gdzies dorwa...

jak dobrze pojdzie to pon-wt rejestracja i najpozniej piatek odbior... zanosi sie upojny weekend Wink

aha... instrukcje juz dostalem Smile

Pzdr
Michal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:26, 01 Lip 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Witam
Mam Givi przetestowane parkingowo na wszystkie strony
Very Happy .Klamki i kierunki nie wytrzymały ale gmole spisały się na medal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:13, 02 Lip 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





No cóż przy glebie nic nie pomoże... Ja miałem glebę na DLku Gmole GIVI spełniły swoje zadanie odnośnie chłodnic i motocykla (to co metalowe). Natomiast plastiki w drobny mak poszły. Widziałem inne DLki po podobnej glebie i straty ludzie mieli większe (rozwalone chłodnice).- gmole innych firm.

Więc jestem do nich przekonany mimo, że są miękkie jednak spełniły swoje zadanie. A plastik zawsze się posypie. Obyście nigdy tego nie doświadczyli Smile

Pozdrwiam,
Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:53, 02 Lip 2007
sly
Gość

 





niema się czym chwalić, ale ja miałem w zeszłym tygodniu jedną glebę na zegrzu,ot chciało się dl-a na crosa przysposobić i na mokrej trawie ....bum.oprócz pękniętej spinki nic się nie stało.
I wczoraj na mazurach na betonowym parkingu drugie bum ,tym razem oprócz lekkiego zadrapania na gmolu ,nic się nie stało.gmole givi rulezzzz
a tak na marginesie jaki jest sens kupowania gmoli które nie chronią plastkiów,kierunków,czy klamek ?przecież do tego służą,chyba żę są to gmole suzukowskie które chronią tylko kartery silnika.
PostWysłany: Pon 9:49, 02 Lip 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Żaden gmol nie pomoże jak konkretnie glebniesz. Inne parkingowe gleby to plastik bez gmoli da radę. Jeszcze nie widziałem sprzęta po mocnym walnięciu aby mu plastiki przetrwały no chyba, że to golas Wink Gmole mają chronić silnik i jego osprzęt a nie plastik. ALe zgadzam się fajnie by było, żeby też chroniły plastiki ale to jest raczej nie wykonalne ale to już mechanika kratownic itd. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:09, 02 Lip 2007
sly
Gość

 





główne założenie gmoli to ochrona silnika,i tu się zgadzam w całej rozzzzccciiąągggłości Smile
tak miałem w fazerkach,i tu po wywrotce na zapiaszczonym asfalcie pękła owieka,kierunek zarysował się zbiornik straty na około 2500,ale silnik i osprzęt spoko.Choć pociecha z gmoli niewielka.
prawdą jest również że do wiekszości motocykli ciężko jest zamontować gmole w stylu givi dl.
Natomiast jeśli taka możliwość istnieje,to trzeba zakładać.
W moim przypadku gdyby nie gmole givi to zakładając teoretycznie że plastiki by nie popękały (w co wątpię) to i tak byłyby do wymiany licząc same owiewki to będzie koło 1500.
konkluzja taka że givi zrobiło do vee gmole z prawdziwego zdarzenia które dużo wytrzymują i mocno chronią motocykl,i keszeń Smile
PostWysłany: Pon 19:52, 02 Lip 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





sly napisał:

a tak na marginesie jaki jest sens kupowania gmoli które nie chronią plastkiów,kierunków,czy klamek ?przecież do tego służą,chyba żę są to gmole suzukowskie które chronią tylko kartery silnika.


Żadne gmole nawet Givi nie chronią kierunkowskazów (oryginalnych z Suzuki) nie mówiąc już o klamkach.
Klamki to mogą uratować tylko handbary.
Kierunki trzeba zmienić na małe żeby nie wystawały poza obrys gmoli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:55, 03 Lip 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





jak ŁUP to klamki kierunki lecą i już, mi tam handbary sie poskładały, porysowały ale się trzymają. Po rewitalizacji są jak nowe. Zaznaczam, że jedno ŁUP odbyło się z prędkością mega podświetlną tzw. parkingówka a dgrugie nawet bez mojej obecności. Asfalt się rozpuścił i ..... parę stówek poszło się jeb.... Ale byłem wtedy wk...ony, niemiłosiernie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:07, 04 Lip 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Jak to? poleciały Ci klamki pomimo tego ze miałeś handbary?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:21, 04 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja mam gumole Givi.Mam też stelaże do kufrów bocznych Givi.Mój sprzęt jest po 3 ślizgach asfaltowych,co prawda przy małej prędkości ale..
Gumole ochroniły mi plastyki a stelaże od kufrów bocznych cały tył motocykla.Jedynie co wymieniłem to dźwignię hamulca i kierunek.Nawet jak nie będziesz zakładał kufrów bocznych to stelaż zamontuj.Masz ochronę nawet przy niezłym ślizgu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:01, 05 Lip 2007
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





letko napisał:
Jak to? poleciały Ci klamki pomimo tego ze miałeś handbary?

klamka poleciała jak sam się wywalił a w tysiącu hadbary są w standarcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:21, 05 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja miałem swoim dl-em niezłego ślizga i givi ochroniło mi plastiki.Mam też stelaż do kufrów givi o on ochronił mi cały tył motocykla.Niestety gumole musiałem wymienić no i kierunek.Nic więcej nie miałem uszkodzone.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:27, 05 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Oryginalne handbary chronią tylko przed wiatrem.Nawet placek parkingowy spowoduje wygięcie klamek(nie mówiąc już o ślizgu)dlatego ja wymieniłem swoje na polisporty.Są z twardego materiały i dają normalną ochronę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:36, 05 Lip 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Które Polisporty założyłeś ja założyłem Sharpy.Trochę trzeba było się pomęczyć ale spasowały Tylko jak się je tak pomaltretuje rękami to też sprawiają wrażenie miękkich ale ponoć są silne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:44, 05 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Zmień sobie oryginalne handbary(są do dupy) na polisporty.Nie stracisz klamek.ja kupiłem w larssonie i jestem zadowolony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:47, 05 Lip 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Nie pamiętam nazwy.Są w katalogu i mają podobne wymiary co suzukowskie,tylko nie wiem czy będą pasować do oryginalnej kiery,ponieważ są dłuższe.Ja mam szerszą kierę z poprzeczką(tomaselli)też z larssona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:56, 24 Wrz 2007
Gość

 





letko napisał:
Które Polisporty założyłeś ja założyłem Sharpy.Trochę trzeba było się pomęczyć ale spasowały Tylko jak się je tak pomaltretuje rękami to też sprawiają wrażenie miękkich ale ponoć są silne.


Zalozyles na oryginalna kiere? A co z ciezarkami, na zdjeciu widac jakby otwory na koncach handbarow byly troche male zeby je zmiescic.
PostWysłany: Czw 18:47, 27 Wrz 2007
Gość

 





boczne Givi E36 wytrzymują spokojnie glebę parkingową na full załadowanego motocykla - straty? absolutne ZERO, nawet śladu na kufrach, Givi rulez Very Happy
PostWysłany: Czw 22:27, 27 Wrz 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





coolargol napisał:

Zalozyles na oryginalna kiere? A co z ciezarkami, na zdjeciu widac jakby otwory na koncach handbarow byly troche male zeby je zmiescic.


Tak założyłem na oryginalną kierownicę i ciężarki zostają na swoim miejscu.Wykorzystałem też oryginalne śruby którymi są przykręcone ciężarki.
Trzeba uważać przy przykręcaniu (najlepiej jak jest druga osoba) bo przy siłowym przykręcaniu hanbarów wepchnąłem nakrętkę do której przykręca się ciężarki do wewnątrz kiery i musiałem przewrócić moto żeby ją wytrzepać .Na szczęście się udało Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:09, 28 Wrz 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Letko Ty to masz krzepę Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:32, 03 Paź 2007
Nowaczyk
A

 
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno





Czy jak kupię gmole givi to jestem w stanie (bez przerobek) zalozyc suzikowska oslone po silnikiem?

Nowaczyk


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:17, 03 Paź 2007
Brzo
Administrator

 
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Nie założysz trzeba uszy dospawać do gmoli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:00, 03 Paź 2007
Gość

 





Nowaczyk napisał:
Czy jak kupię gmole givi to jestem w stanie (bez przerobek) zalozyc suzikowska oslone po silnikiem?


Patrz moj post o gmolach Hecpo-Becker. Problem jest praktycznie ten sam - oslona suzukowska to sw-motech. Za nazwe Suzuki doplacasz ok 25% ceny.

Niestety trzeba troche pokombinowac.
PostWysłany: Śro 23:20, 03 Paź 2007
Gość

 





Po takim zachwalaniu przez Was gmoli Givi sam je zamowilem (380 PLN za komplet), pomimo posiadania oryginalnych gmoli Suzuki (te niestety nie uchronily plastikow przed gleba parkingowa).
Zima sie zbliza wiec trzeba sie zabezpieczyc przed wiekszymi uszkodzeniami w przypadku jakichkolwiek gleb Smile
Pozdrawiam
PostWysłany: Sob 18:06, 08 Gru 2007
Zulus
A

 
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





letko napisał:
Które Polisporty założyłeś ja założyłem Sharpy.Trochę trzeba było się pomęczyć ale spasowały Tylko jak się je tak pomaltretuje rękami to też sprawiają wrażenie miękkich ale ponoć są silne.


Letko, czy mówiłeś o tych Polisportach? [link widoczny dla zalogowanych] . Zamierzam kupić ale chcę być pewny że będą pasować. Jeżeli to te to podpowiedz proszę jaką techniką je zakładałeś ponieważ pisłeś, że "trochę się trzeba było pomęczyć" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:27, 08 Gru 2007
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Zulus napisał:

Letko, czy mówiłeś o tych Polisportach? [link widoczny dla zalogowanych] . Zamierzam kupić ale chcę być pewny że będą pasować. Jeżeli to te to podpowiedz proszę jaką techniką je zakładałeś ponieważ pisłeś, że "trochę się trzeba było pomęczyć" Smile

Tak dokładnie te same trzeba się "trochę" namęczyć żeby je założyć ale nie bój się nie złamią się. Przykręciłem je oryginalnymi śrubami od ciężarków kierownicy i siedzą jak z fabryki Smile
W pierwszej chwili jak ich przymierzysz to będziesz myślał że kicha ale jak się przyłożysz to nie ma problemu. Trzeba je po prostu przegwałcić Very Happy
Życzę udanego montażu.
Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:31, 13 Gru 2007
vpawel
Motonita

 
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 674
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków





Ja mam te same.Trochę się bnamęczyłem żeby je założyć ale są leprze od fabrycznych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:37, 17 Lut 2008
Alan
A2

 
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa / Radość





macalik napisał:
Po takim zachwalaniu przez Was gmoli Givi sam je zamowilem (380 PLN za komplet), pomimo posiadania oryginalnych gmoli Suzuki (te niestety nie uchronily plastikow przed gleba parkingowa).
Zima sie zbliza wiec trzeba sie zabezpieczyc przed wiekszymi uszkodzeniami w przypadku jakichkolwiek gleb Smile
Pozdrawiam



czy masz te gmole ??? Tez szukam do swojego K8

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:18, 19 Lut 2008
Gość

 





vpawel napisał:
Ja mam te same.Trochę się bnamęczyłem żeby je założyć ale są leprze od fabrycznych.


czy mógłby mi ktos wyjaśnic w czym polisporty są lepsze od oryginalnych ,które spawdziły mi sie w dl 1000 znakomicie.

teraz mam dl 650 i zamierzam dać handbary ,stąd moje pytanie.
no i na czym polega to "przegwałcanie" Shocked Very Happy Very Happy

i kłeszczon do letka :
jak tam instalacja wydechu ?????
PostWysłany: Śro 13:22, 20 Lut 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





a może ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie z Polisportami?? jakoś mam dużo na kierownicy i nie za bardzo widzę tem możliwość zamontowania jeszcze tych osłon. Oryginalne miałem mocowane do śruby od klamki sprzęgła i hamulca, i na końcu kiery, ale tych jakoś u siebie nie widze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:52, 20 Lut 2008
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Bratek DL1000 napisał:
a może ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie z Polisportami?? jakoś mam dużo na kierownicy i nie za bardzo widzę tem możliwość zamontowania jeszcze tych osłon. Oryginalne miałem mocowane do śruby od klamki sprzęgła i hamulca, i na końcu kiery, ale tych jakoś u siebie nie widze...


Wysłałem Sedowi na maila zdjęcia moch Polisportów. Jak znajdę te zdjęcia to mogę przesłać. Możesz też zapytać Seda czy je jeszcze ma.
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:41, 20 Lut 2008
Gość

 





Mam twoje zdjęcia letko. Handbarów jeszcze nie kupiłem nie miałem czasu ale na wiosnę dokonam tego czynu. Muszę je najpierw obejrzeć w sklepie. Bratek wyslij mi swojego emaila, jak znajdę chwilę czasu to Ci przeslę wszystkie zdjęcia od letko.
Tymczasem pozdrawiam
Sed
PostWysłany: Czw 23:02, 21 Lut 2008
Bratek DL1000
Motocyklista

 
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy





Dzięki za zdjęcia, widze że i u mnie da rade jednak zamontować, chociaż w tydiący jest hydrauliczne sprzędło, ale co tam, spróbuje Smile
zamówie, założe i zdam relacje jak mi poszło Wink

Sed, widzę, że mamy do siebie niedaleko, bo ja tom z Rancha spod Komstancina Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:31, 22 Lut 2008
Buber dl 1000
Motonita

 
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





letko napisał:
Jak to? poleciały Ci klamki pomimo tego ze miałeś handbary?

na klamce jest specjalne wycięcie i podczas składania sie handbarów trzaska w tym miejscu. w 650 nie masz sprzędła hudraulicznego i to całe szczęście , że kalamka sie robi krutsza bo mozna tłoczek rozpierniczyć. dodatkowo handbary trzaskają na mocowaniach przy srubach- chociaż to nie znaczy, że nie spełniają one dalej swoich funkcji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:34, 24 Lut 2008
Gość

 





Bratek DL1000 napisał:
Dzięki za zdjęcia, widze że i u mnie da rade jednak zamontować, chociaż w tydiący jest hydrauliczne sprzędło, ale co tam, spróbuje Smile
zamówie, założe i zdam relacje jak mi poszło Wink

Sed, widzę, że mamy do siebie niedaleko, bo ja tom z Rancha spod Komstancina Wink


Bratek, nawet całkiem blisko musimy sie zmówić kiedy:) a ja właśnie dzisaj popołudniu pierwszy raz w tym roku na nowym Dlku pozwoliłem sobie pojeździć po tej pięknej miejscowości (Konstancin) szkoda że się nie ustawiliśmy
PostWysłany: Sob 23:37, 07 Lut 2009
Stafford
A2

 
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Efekt wczorajszej gleby na błotku nad Wisłą przy gmolach Givi to pęknięte mocowanie handbara (do sklejenia) i klamka sprzęgła (do wymiany). Plastiki i kierunek całe. Faktem jest, że upadłem na miękkie.
Polecam gmole GIVI Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stafford dnia Sob 23:38, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:39, 18 Wrz 2011
Jadedalej
A1

 
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Siedlce





Witajcie,

Rozważam zakup gmoli. Te od Givi są większe, więc więcej chronią przy upadku, ale czy nie przeszkadzają w czasie szybkiej jazdy? Czy ktoś zauważył kłopotliwe turbulencje z ich powodu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:12, 18 Wrz 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Nic takiego sie nie dzieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:41, 20 Wrz 2011
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





I ja się podepnę pod stary temat. Czy gmole givi są takie same do Dl'a 650 rocznika 2003 i 2004. Mam rocznik 2003,a wygląda jak model K4 Rolling Eyes (np zegary inne Smile ) ? Czuwaj


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maras wroclaw dnia Wto 8:48, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:20, 20 Wrz 2011
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Tak! takie same


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:36, 20 Wrz 2011
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





A to dzięki. "Cisnęli" mnie w sklepie o rocznik, mówiąc ,że te gmole givi które mam kupić są do roczników 2004-2010
[link widoczny dla zalogowanych]
Swoją drogą zamieszanie wynika z tego, że motocykl w dowodzie rocznik 2003,a model 2004 Smile dziwne Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maras wroclaw dnia Wto 9:38, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:49, 20 Wrz 2011
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1506
Przeczytał: 48 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Ja byłem pewny że K4 to był pierwszy rocznik produkcji DL650 Shocked
Jednak rama i silnik na pewno jest taka sama, a może jest tak że wyprodukowany w 2003r jako model K4 ?
Są na forum koledzy którzy mają bardziej opanowaną historię produkcji DL650.
Ja mam model K4 i takie same gmole.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 9:50, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:29, 20 Wrz 2011
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





"a może jest tak że wyprodukowany w 2003r jako model K4 ?"


Myślę, że to o to chodzi:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:48, 20 Wrz 2011
V-Told
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Piaseczno





maras wroclaw napisał:
"a może jest tak że wyprodukowany w 2003r jako model K4 ?"


Myślę, że to o to chodzi:)


DL 650 został wprowadzony w 2004 roku, więc skąd ty wytrzasnąłeś 2003, to nie wiem Smile. Chyba że to jeden z tych motocykli, na których prowadzone są testy przed wypuszczeniem do produkcji, ale to raczej mało możliwe Wink. DL 1000 jest produkowany od 2002, a chyba nie mylisz 1000'ca z 650-tką.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 11:49, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:36, 20 Wrz 2011
maras wroclaw
A2

 
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Nie, nie mylę z tysiącem:) Może o to chodzi:

Suzuki DL 650 V-Strom (Historia i modyfikacje)
"Grudzień 2003 Pierwsze modele trafiają do salonów i klientów
[link widoczny dla zalogowanych]

2004 DL 650 K4 ramy srebrne , kolory: Czarny YAY, Niebieski YBB, Srebrny matowy YDZ"

i jeszcze tu wzmiankę przeczytałem:) :
[link widoczny dla zalogowanych]

a i po kupnie gmoli dostałem instrukcję 03/04
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maras wroclaw dnia Wto 13:01, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Gmole do DL650 K7 - Kappa, Givi czy Suzi ??
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin