Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Osłona silnika DL
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek
A



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 17:07, 10 Lut 2009    Temat postu:

letko napisał:
Bardzo proszę kolegow którzy maja już założoną taką osłonę o informację czy ten otwór w dolnej części osłony jak tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] służy do chłodzenia rury wydechowej? Czy jest on we wszystkich osłonach różnych producentów?

Pozdr.


w płytach sw-moteh również jest to wycięcie u dołu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna

PostWysłany: Wto 17:09, 10 Lut 2009    Temat postu:

to czekamy do jutro co z tego wyjdzie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:59, 10 Lut 2009    Temat postu:

letko napisał:

Ja mam na mysli taką osłonę [link widoczny dla zalogowanych]


Letko, nikt Cię nie podejrzewał o atrapkę.
Oglądałem dziś DL'a od spodu. W miejscu tej dziury jest wlot kolektora tylnego cylindra i lekkie obniżenie w stosunku do kolektora przedniego cylindra. Taka buła. Wydaje mi się, że dzięki tej dziurze cała płyta idzie nieco wyżej i nie musi być jakoś specjalnie kształtowana żeby nie tarła w zakrętach. Ale może niech ktoś posiadający płytę z dziurą oglądnie czy faktycznie tak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Wto 23:49, 10 Lut 2009    Temat postu:

Letko jutro czekamy na dobre wiesci od Ciebie.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 13:39, 12 Lut 2009    Temat postu:

Jestem po rozmowie z głównym technologiem i sprawa naszych osłon ma sie następująco.
Wykonanie z blachy aluminiowej o grubości 3mm ryflowanej (gładkiej nie mają). Pan twierdził że wszystkie dotychczasowe osłonydo motocykli i dodatki do samochodów roblili z blachy ryflowanej i jest to ponoć bardzo ładne.

Koszty wykonania do DL 650 miały by się zamknąć w cenie 450 - 500zł (wolałbym tą pierwszą cenę). Do DL 1000 byłoby taniej (dokładnie jeszcze nie wiem ile) bo odpada wycinanie w dolnej części tego otworu na rurę wydechową i wykonanie uchwytu metalowego pod silnikiem do którego jest przykręcona osłona. Niestety nie mam rysunku na ten metalowy uchwyt.
Może cyryl DL1000 mógłby jakoś pomóć bo już wykonał coś takiego też wg tej stronki którą wcześniej podałem.

Otwory będą wycinane wodą i jest możliwość wycięcia znaczka Suzuki z boku tak jak w tych z bodajże Sw-Motech. Może któś mógłby dać wzór takiego znaczka bo ja sobie jakoś nie radzę z grafiką.
Uchwyty do gmoli będzie trzeba wykonać samemu albo zamówimy takie wygięte płaskowniki też u nich (znowu parę złotych).

W przyszłym tygodniu umówiłem się że będą robić jedną dla mnie żebym mógł Wam pokazać na zdjęciach jak to wyszło i w jakiej ostatecznej cenie się zmieszczę.

Jeżeli będą chętni to będziemy zamawiać następne po uprzedniej wpłacie kaski na moje konto i podaniu czy do 650 czy do litra.
Ale to dopiero jak już będziemy znać cenę końcową.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 13:42, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 17:29, 12 Lut 2009    Temat postu:

CZyli jak dobrze rozumiem, teraz bedziesz robil prototyp dla siebie. Zobaczymy jak to wyjdzie i ew. jaka bedzie ostateczna cena przy wiekszej liczbie i mamy sie decydowac kto jest chetny na zakup ?
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 17:29, 12 Lut 2009    Temat postu:

letko wieczorem wstawie zdjęcia. Tylko, że to jeszcze nie jest na moto. Może pomogęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 19:41, 12 Lut 2009    Temat postu:

mradom napisał:
CZyli jak dobrze rozumiem, teraz bedziesz robil prototyp dla siebie. Zobaczymy jak to wyjdzie i ew. jaka bedzie ostateczna cena przy wiekszej liczbie i mamy sie decydowac kto jest chetny na zakup ?
/mr/


Mam nadzieję że cena zamknie się w 450zł. Ale zobaczymy jak królik doświadczalny (czyli ja) zapłaci to będzie wiadomo co i jak.
Większa liczba dla nich zaczyna się od 50szt, a jak znam życie to jeżeli będzie chociaż 5 chętnych to i tak będzie sukces.
Na cenę rzędu 200zł nie ma co liczyć bo jak ktoś zna technologię wykonania takiego "wynalazku" to wie, że wycinanie na obrabiarce cyfrowej, a nastepnie spawanie aluminium w osłonie Argonu i dalsza obróbka profesjonalna nie może kosztować jak robota chałupniczego kowala. A myślę że chcemy żeby to wyglądało jak wyrób fabryczny.

cyryl DL1000 napisał:
letko wieczorem wstawie zdjęcia. Tylko, że to jeszcze nie jest na moto. Może pomogęSmile


cyryl czy Ty zmieniałes wymiary oslony podane na stronie francuzkiej czy zachowałeś takie jak na rysunku? Jest to ważne, żeby nie było jakiegoś zamieszania jak ktos zamówi do 1000-ca
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 19:50, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 21:46, 12 Lut 2009    Temat postu:

Już odpowiadam!
Nie zmieniałem żadnego z podanych wymiarów i jak przymierzam to pasuje do mojego 1000 K4. Musze to wszystko jeszcze pospawać. Wyciąć otwory i pomalować proszkowo chyba na czarno.
Letko proponowałbym Ci zostawić moto u tego majstra bo z tą osłoną jest taka sprawa, że w szablonie podane są kąty i jeśli np. za słabo dogną boki to automatycznie pociągnie to przednią ścianę do wewnątrz, jeśli zaś zagną boki za mocno, przód będzie za bardzo odgięty i osłona będzie za długa.
Moja płyta zrobiona jest z gładkiej blachy aluminiowej 3mm. Na razie zostawiłem dłuższą ta górną część bo nie mam jeszcze założonych gmoli i dopiero później dotnę.



Mocowanie zrobiłem podobne do tego co było na stronie francuskiej. Jak przymierzam do motoru to powinno pasować, kwestia odpowiedniego dogięcia.






Podaję wymiary mocowania. Nie są super dokładne ale 0,1cm nie chodzi.



Nie wiem co jeszcze mogę napisać. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie, może pomogę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Czw 21:49, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 22:31, 12 Lut 2009    Temat postu:

No No Kawał dobrej roboty.
Gratuluję!! Dzięki za fotki i info.
Ten wspornik to też z alu ?
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 22:41, 12 Lut 2009    Temat postu:

Wszystko jest z tej samej blachy.
Jaka tam dobra robota. Wynik weekendowej nudy. Na końcowy efekt trzeba jeszcze poczekać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Odi
A2



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 22:46, 12 Lut 2009    Temat postu:

Cyryl, szacunek! Naprawde ladnie to wygląda. Az zaluje, ze nie mam w domu TIGa do Alu. Moze pomysle nad kwasowką albo w ostatecznosci zwyklą stalą. Koniecznie pochwal sie zdjeciami gdy wszystko bedzie pospawane, powiercone i pomalowane.

Pozdrawiam,
Odi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 22:54, 12 Lut 2009    Temat postu:

Blachę załatwił mi przyszły teściu. Wycinałem sam taką małą szlifierką. Później wyginanie.
Tylko chęci trzeba mieć....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Wto 19:46, 17 Lut 2009    Temat postu:

Dzisiaj przyjęli do wykonania w Czwartek mam się zgłosić po odbiór. Sam jestem ciekawy jak to będzie wyglądała.
Jak tylko będę miał osłonę w domu zrobię krótka fotorelację.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 14:56, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 14:57, 19 Lut 2009    Temat postu:

Dzisiaj Czwartek byłem widziałem osłonka sie robi Smile Pięknie wycięte otwory i cały szkielet. Teraz zostało gięcie i spawanie.
Musiałem z gościem który to wycina podyskutować nad wymiarami bo przy wsporniku pod silnikiem brakowało wymiarów na rysunku. Zrobią mi jeden wspornik z cienkiej blachy żebym mógł powyginać i przymierzyć do motocykla a później zrobią już z blachy i grubości 3mm.
Mam nadzieję że w przyszłym tygodniu będzie już zamontowana na moim DL-u Very Happy
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Czw 16:09, 19 Lut 2009    Temat postu:

gorzej niż powieść w odcinkach, ty to wiesz jak podgrzewać atmosferę Razz

ciekawy jestem jak wyjdzie w końcowym rezultacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 19:12, 19 Lut 2009    Temat postu:

Very Happy Kurde też się denerwuję bo obiecanek wykonania było dużo, a nic z tego nie wyszło. Mnie się uda bo już dzisiaj widziałem to co wyszło po wycięciu wodą pod ciśnieniem 4tys atm. Mówię Wam coś niesamowitego jaka precyzja Shocked .
Osłona miała być z brachy ryflowanej ale znaleźli jeden arkusz gładkiej i zrobili z gładkiej. Następną każę im zrobić z ryflowanej i zobaczymy która jest fajniejsza.
Materiału na gładką starczy na 4 szt. ale mam nadzieję że jakby co to zamówią blachę gładką.
cdn Smile

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StesiU
A2



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trzebnica

PostWysłany: Czw 21:29, 19 Lut 2009    Temat postu:

Panowie tez jestem na etapie konstrukcji takiej plyty ale zastanawiam sie czy taki kawał 3 milimterowej blachy nie będzie zbyt ciężki?! w koncu to kawał zelastwa :/
moze by zrobić to z 2 mm??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 21:41, 19 Lut 2009    Temat postu:

Dlatego trzeba stosowac aluminiowa blache.
Firmy np. SW-Motech robia z 3mm wiec trzeba sie tym sugerowac.
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 22:03, 19 Lut 2009    Temat postu:

Ja zrobiłem z gładkiej blachy aluminiowej 3mm i osłona nie jest cieżka.
2,5 albo 3mm to odpowiednia grubość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StesiU
A2



Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trzebnica

PostWysłany: Pią 13:23, 20 Lut 2009    Temat postu:

no tak aluminium jest lzejsze od stali ale do tego spawania potrzeba jakąs specjalną spawarke a ja niestety nie dysponuje takową Sad
wytne w stali 2,5 i 3 zobacze co z tego wyjdzie jak będzie masakrycznie ciezkie to będe kombinował z aluminium Very Happy
w przyszłym tyg powinny być juz jakieś efekty mojej pracy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Pią 13:46, 20 Lut 2009    Temat postu:

Poczekaj na efekty letko, uwazam, ze jak juz robic to porzadnie i estetycznie.
Letko, czy bedziesz na koniec dysponowal ostatecznymi rysunkami w formacie CAD?
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pią 14:09, 20 Lut 2009    Temat postu:

mradom napisał:
Letko, czy bedziesz na koniec dysponowal ostatecznymi rysunkami w formacie CAD?
/mr/


Cała moja dokumentacja to wydruk z internetowej francuzkiej strony V-Stroma (z tej samej dokumentacji korzystał cyryl DL1000 ).
Jak zanosłem te wydruki to oni mówili że sobie to zeskanują i że to juz połowa sukcesu. Brakuje tam kilku wymiarów ale myślę że jakoś damy radę.
Miałem dzisiaj odebrać ten wspornik do którego jest osłona przykręcona pod silnikiem, ale nawaliła maszyna do wycinania.
Muszę czekać do Poniedziałku aż załatwią rurkę wysokociśnieniową Evil or Very Mad
Muszę ten wspornik wykonany z cienkiej blachy dopasować do moojego motocykla żeby mieli wzór na następne sztuki.

Mam nadzieję że końcowy wyrób nie będzie odbiegał jakością wykonania od tych za 750zł.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Pią 14:27, 20 Lut 2009    Temat postu:

Wiec ciekawe, czy firma moze te pliki CAD Tobie oddac.
Maszyny CNC pracuje na podkladach CAD.
Mozna jeszcze dac do jakiegos anodowania to aluminium, nie bedzie takie surowe.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pią 15:25, 20 Lut 2009    Temat postu:

mradom napisał:
Mozna jeszcze dac do jakiegos anodowania to aluminium, nie bedzie takie surowe./mr/


No tak tylko co z kosztami ? Ale zapytam się czy jest taka możliwość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:14, 26 Lut 2009    Temat postu:

Letko, załatwili tę rurkę? Cała Polska czeka na podsumowanie przedsięwzięcia z fotkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 21:44, 26 Lut 2009    Temat postu:

Embarassed Byłem dzisiaj maszyna jest naprawiona kazali mi przyjśc jutro żebym odebrał wspornik tzw "testowy" i mamy porozmawiać o tym jak to ma być gięte.
Chyba najpierw każę im to popwyginać i zabiorę to przymierzyc do motocykla. Jak będą wszystkie kąty ok to dam do spawania.
Trzeba to zrobić dobrze za pierwszym razem żeby następne robili już bez bólu.
Też myślałem że to wszystko będzie szło szybciej, ale do wiosny jeszcze troszkę czasu zostało i bardzo proszę o cierpliwość.
Jak tylko będzie się czymś pochwalić to na pewno fotki zobaczycie pierwsi.

Pozdrawiam - letko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 21:51, 26 Lut 2009    Temat postu:

Letko trzymamy za slowo.
Co do anodowania, to kiedys sie dowiadywalem w wawie o taka usluge i nie sa to duze pieniadze a efekt raczej pozytywny.
Jak mozesz to popytaj tych Twoich fachowcow, moze cos doradza jak "wykonczyc" to surowe aluminium.

/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Sob 8:36, 28 Lut 2009    Temat postu:

Żeby koledzy nie myśleli że nic nie robię Smile

Prośba do cyryl DL1000 - Zmierz proszę długość Twojej osłony już po wygięciu (tak od otworów pod silnikiem do miejsca styku z gmolami) oraz szerokość rozwarcia osłony pod silnikiem.
Chciałbym porównać wymiary z tym co nam wyjdzie. Mówiłeś że trzeba uważać bo w zależności jak się wygina to wymiar się skraca lub wydłuża.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 13:21, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin2
A



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin

PostWysłany: Sob 11:18, 28 Lut 2009    Temat postu:

wygląda kusząco, a czy będzie w kolorze czarnym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Sob 18:51, 28 Lut 2009    Temat postu:

marcin2 napisał:
wygląda kusząco, a czy będzie w kolorze czarnym?


Jak będzie taka potrzeba to pomyślimy

cyryl DL1000 Pilnie czekam na info od Ciebie. W poniedziałem muszę podać wymiary.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 21:44, 28 Lut 2009    Temat postu:

Sory Panowie, że się nie odzywałem ale cały tydzień zawalony pracą i dzisiaj jeszcze 10h w szkole siedziałem Confused
Jutro wymierzę to co mam już ugięte i postaram się jakoś przedstawić wymiary na fotce.
Letko- a nie lepiej dla 100% pewności podjechać moto jak już będą mieli wstępnie wygiete i przymierzyć dokładnie przed spawaniem?

Co do wycięcia to rewelacja. Moja garażowa wydumka się chowa. Bardzo dokładna robota.
Co do dodatkowego rzędu otworów to odradzam. Ogólnie jak najniżej powinno być jak najmniej otworów. Zostawić te na wysokości chłodnicy oleju no i może te na boku. Reszta niepotrzebna i tylko może być problem jak wbije się jakaś gałąź w lesie. No chyba, że nie zapuszczacie się do lasu na wycieczki Smile

Pozdrawiam a wymiary wkleję jutro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Sob 22:18, 28 Lut 2009    Temat postu:

cyryl DL1000 napisał:
Letko- a nie lepiej dla 100% pewności podjechać moto jak już będą mieli wstępnie wygiete i przymierzyć dokładnie przed spawaniem?


Fajnie by było ale unas jest jeszcze śnieg Sad Spadlo ponad 80cm i boczne drogi to jeszcze masakra, ado tej firmy trzeba właśnie kawałek jechać boczna drogą.
Jeżeli Twoje wymiary będa podobne do tych które obliczyłem metodą prób i błędów to możemy wiginać i spawać.

Pozdr. letko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 22:34, 28 Lut 2009    Temat postu:

letko napisał:
Fajnie by było ale unas jest jeszcze śnieg Sad Spadlo ponad 80cm.


O kurcze... Z jednej strony zazdroszczę a z drugiej nie.
Zazdroszczę bo bym sobie jeszcze na nartach pośmigał. Nie zazdroszczę bo nie można motorem jeździć.
U nas dzisiaj +5 stopni, słońce i śniegu już nie widać. Do szkoły mam 50km i dzisiaj jechałem już motorkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Nie 18:52, 01 Mar 2009    Temat postu:

letko, bardzo obiecujaca to wyglada, nawet kolor fabryczny jest w porzadku.
ja tez dodatkowe otwory odradzam, plyta straci na trwalosci/wytrzymalosci a chlodzenie juz chyba bedzie wystarczajace.
Super - gratuluje
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 19:09, 01 Mar 2009    Temat postu:

Sprawdziłem wymiary mojej płyty. Nie jest to dokładne co do mm.
Tam gdzie jest 31 może być 30 a tam gdzie 43 może być 44 ale to wszystko zależne o czym napisze dalej.
Sprawa ma się tak, że jeśli masz dokładnie wycięta blachę, dokładnie wycięte kąty to rozwarcie będzie ściśle powiązane z długością. Jeśli szerokość zrobisz mniejszą to automatycznie płyta bardziej pochyli się do przodu i będzie dłuższa ale część nazwijmy to czołowa będzie niższa. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz bo inaczej nie umiem tego wytłumaczyć.
Powinno być dobrze. To może jak u Was dużo śniegu to weź wygięta ale jeszcze nie pospawana do domu na przymiarkę?? Jak nie będzie pasowała to najwyżej dogną albo rozegną.
A powiedz w jaki sposób będą to wyginać? W giętarce do blachy raczej się zablokują jak będą mieli już część wygiętą.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Nie 19:16, 01 Mar 2009    Temat postu:

Mysle, ze regulowac polozeniem oslony mozna tez poprzez nazwijmy to "jezyk" (czyli fragment oslony, poprzez ktory bedzie ona mocowana do gmoli), tylko formatka letko za duzo materialy w tym miejscu nie ma.
Letko, czy uchwyt tylnY do podwieszenia plyty tez bedzie z blachy 3mm, moze jakas grubsza bedzie wieksza wytzymalosc calosci?
/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Nie 19:19, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 20:04, 01 Mar 2009    Temat postu:

Poprzez to co nazwałeś "językiem" Można wyregulować wysokość podwieszenia pod gmole ale nie wyregulujesz tym źle ugiętej szerokości a co za tym idzie długości. Kąty to czysta matematyka. Jak coś jest odpowiednio wyliczone (a wymiary z francuskiej strony są dobre) to jeśli w jednym miejscu za bardzo zagniesz to w innym żeby Ci pasowało do spawania musisz bardziej odgiąć i już może nie pasować na moto. Proste i logiczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Nie 23:23, 01 Mar 2009    Temat postu:

cyryl DL1000 serdeczne dzięki za informacje. Muszę Ci powiedzieć że mnie wg moich "kombinacji' wyszła długość 44cm a co zatym idzie po wyginaniu szerokośc rozwarcia powinna też wyjść taka jak u Ciebie.
Jak będą wyginać nie wiem, ale mówili że nie ma żadnego problemu. Jak będzie naprawdę to się okaże.

mradom uchwyt pod silnikiem będzie z blachy stalowej o grubości 3 mm i napewno to wystarczy. Ten na zdjęciu jest z blachy o grubości 1mm, ale to dlatego żeby się go lepiej wyginało i posłuży jako wzorzec.

Pozdr. letko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 23:44, 01 Mar 2009    Temat postu:

Letko, wiadomo już jaka będzie cena końcowa tzn. materiał + robocizna?
Oraz czy można będzie zamówić w późniejszym terminie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Pon 0:02, 02 Mar 2009    Temat postu:

Nie wiem tak do końca. Jedni chcą żeby oslona była anodowana (a widziałem że oryginalne są "świerze" drudzy chcą pomalowane proszkowo na czarno i jak tu wiedzieć co ile będzie kosztowalo? Jak moja będzie gotowa to zacznę negocjacje cenowe przy wykonaniu większej ilości (o ile będą chętni bo jak na razie to mam same pytania o dokumentację)
Pozdr. letko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Śro 19:27, 04 Mar 2009    Temat postu:

Dzisiaj odebrałem wygiętą ale niepospawaną osłonę żeby przymierzyć do mojego DL-a.

Myślę że nie ma się czego wstydzić.
Montaż osłony do gmoli będzie od wewnętrznej strony czyli od strony silnika. U mnie na zdjęciu jest nieprzykręcona i dolega do gmola od zewnętrznej strony rurki gmola.
Trzeba jeszcze tylko przygiąć samą końcówkę i można dawać do spawania.
Nie znam jeszcze ceny ale napewno ta moja pierwsza będzie najdroższa bo niektóre elementy były wykonane podwójnie tak jak np uchwyt pod silnik i połowa blachy osłony (z blachy stalowej) jako wzorzec do wyginania.
Jak Wam się podoba?

Pozdr. letko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 13:22, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:55, 04 Mar 2009    Temat postu:

wyglada super Smile) ale mocowałbym raczej normalnie czyli tak zeby zaslonic srube trzymajaca gmole razem, bo piekna to ona nie jest a i mniej wody bedzie na nia lecialo:)
ogolnie fantastyczna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin2
A



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin

PostWysłany: Śro 19:58, 04 Mar 2009    Temat postu:

dla mnie bomba Smile , ale kolor stanowczo musi być czarny, zapodaj jeszcze cenę. Jeśli będzie konkurencyjna do tej "oryginalnej" to jestem chętny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 20:45, 04 Mar 2009    Temat postu:

Ja też jestem za!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misior
A2



Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW

PostWysłany: Czw 8:45, 05 Mar 2009    Temat postu:

cześć
prześledziłem bardzo uwaznie ten post o płycie i musze powiedzieć chłopaki, a zwłaszcza Letko - gratuluje porfi podejścia do tematu...
sam nosiłem się z zamiarem zrobienia jej własnym kosztem, już nawet plan zrobienia szablonu był, ale jak znalazłem to forum to banan pojawił mi sie na gebie Smile
Miałem plan wycinać to CNC (laserem) równie perfekcyjnie co wodą... ale niestety do wyceny nalezy przesłać rysunek, którego nie miałem. Jest kilka takich firm w moim mieście (wodą też tną) i miałem zamiar rozesłać zapytanie do kilku i wybrac najlepszą cenowo opcję.
Z Waszą pomocą sprawa się trochę wyklarowała i spokojnie odrysuje wektora, no chyba że ktoś miałby odrazu plik .CAD wtedy byłoby po sprawie...
Jak tylko będe coś wiedział - napisze cos o kosztach cięcia...
Letko - z wczesniejszych ustaleń wiem, że zakup jednego arkusza blachy i wycinanie w nim kilku takich form (CNC) znacznie obniży koszty 1 szt.
Czyli jak wiadomo - w kupie taniej.
...a może by tam jakieś logo Suzuki doadać Wink
pozdr. 4 all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Czw 14:32, 05 Mar 2009    Temat postu:

No to szanowni forumowicze FINAŁ!! Smile


Niestety nie mam mozliwości anodowania. Ja zostawiam surowe aluminium.
Dam jeszcze wykonać jedną osłonę z blachy ryflowanej bo wydaje mi się że będzie też fajnie wyglądać.
W skład oferowanego kpl wchodzi osłona z uchwytem pod silnik.
Mocowanie do gmoli musicie wyrzeźbić sami.
Jak będzie jakaś konkretna ilośc zamówień postaram się dogadać żeby docięli nam blaszki potrzebne do montażu do gmola. Dotychczas się bałem zamawiać bo nie wiedziałem czy zmieszczę się w 500zł Smile
Nie ukrywam że kilka szt wystawię także na Allegro za cenę ok 450 zł.
Widziałem oferowaną tam osłonę do Hondy Africa za ponad 600zł.
W końcu "trochę" się najeździłem.

Osoby zainteresowane zakupem osłon proszę o informację na PW z podaniem do jakiego zamawiacie modelu 650 czy 1000 (1000 ma niewycinany otwór po silnikiem - może utargujemy na malowanie) i jaki kolor (czarny, srebrny lub niemalowana)

Zamówienia będę realizował w kolejności wpłat na konto które podam na PW.
Bardzo proszę o podawanie adresu do wysyłki.

Pozdrawiam letko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 13:23, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 14:49, 05 Mar 2009    Temat postu:

Powiem szczerze przyjacielu, ze sie spisales na medal. Ekstra wyszlo.

Mamy prototyp wiec mozna sie zastanowic, co ew. zmienic\dodac.
Ja propozuje cos wyciac na bocznych podgieciach (tam, gdzie jest pelny material) - plyta nabierze lekkosci i estetyki Smile. Moze jakis napis?

Letko, ci Twoim fachowcy mowili moze, na ile malowanie proszkowe bedzie odporne mechanicznie na rozne rzeczy, ktore moga ta oslone spotkac np. kamienie?

/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Czw 15:14, 05 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misior
A2



Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAKÓW

PostWysłany: Czw 14:56, 05 Mar 2009    Temat postu:

No stary...w takim razie ja porzucam moje plany i chylę czoła... Cool
Pełna profeska... wyszło lux
Jesli moge sie podłączyc pod zamówienie to bardzo proszę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zulus
A



Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Czw 15:04, 05 Mar 2009    Temat postu:

No naprawdę pierwsza liga Shocked
Namieszałeś mi tylko w głowie tą osłoną z blachy ryflowanej i chyba poczekam na zdjęcia Very Happy jak ona wyjdzie. Gdyby nie ten dopisek to już bym Ci słał info na PW z zamówieniem.
Gratulacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Strona 2 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin