VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> Osłona silnika DL Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Nie 11:34, 15 Lut 2015
Irek1970
Motonita

 
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1127
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Strzegom





A no nijak.... to gadżet.
Jak się jednak nie śmiga po bezdrożach, a jedynie po ancwalcie, to wystarczająca jest ta gadżeciarska z plastiku.
Może Letko w napływie pozytywnych wibracji wykombinuje jakąś płytę z alu pod silnik.
Taką, aby można było zamontować razem z tą z plastiku.
Jak nie, to sam się za to wezmę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:06, 15 Lut 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





jaro_4setka masz PW

Inspektor masz dobre przecieki Very Happy Od poniedziałku ruszamy z osłoną do nowego V Strom 1000 w zmienionym kształcie i z nową farbą.

INFORMACYJNIE podaję dla kolegów niezorientowanych, że moja osłona pasuje do DL650 i nowego V-stroma 650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:23, 10 Mar 2015
denver_lublin
A

 
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 114
Przeczytał: 45 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





I jak koledzy z produkcją osłon, ruszyło coś??

Ja przed sezonem będę chciał się zabezpieczyć. Na chwilę obecną znalazłem coś takiego:
http://www.crashbars.eu/pl/p/Oslona-silnika-do-Suzuki-DL-1000-02-09-stalowa-czarna/117
Czarna stalowa pasował by mi najbardziej tylko zastanawiam się nad stroną praktyczną czy nie lepsza byłaby srebrna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:24, 17 Mar 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





denver_lublin masz PW


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 8:39, 07 Maj 2015
asz
A1

 
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 26
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa, Mazowieckie





No i na mnie tez przyszedł czas.
Zamówienie u Letko zrealizowane bardzo szybko.
jeśli chodzi o samą osłonę to na razie podziwiałem ją luzem i robi ogromne wrażenie. Dopracowana w najmniejszych szczegółach.
Jeszcze żeby ktoś ją zamontował jak jestem w robocie.....

PS. znajomy mechanik samochodowy jak popatrzył to stwierdził, że fachowa robota. No i na koniec dodał, że prędzej rozpi...ę moto niż płytę. Oby się mylił w części o rozpie...u moto.


Letko wielkie dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mam i ja!
PostWysłany: Nie 20:05, 10 Maj 2015
griba
A

 
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 117
Przeczytał: 50 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





No i mam i ja!

Pełen profesjonalizm - w wykonaniu, kontakcie, pakowaniu i wysyłce!

Płyta przeszła już - oczywiście pomyślnie - pierwsze testy w lekkim terenie. Wink

Dziękuję Letko i pozdrawiam,
Griba

P.S. W sumie banał, ale nie mając centralnej stopy i pomocy przy montażu, a mając gmole Kappa /Givi, można podeprzeć deską o nie moto (silnik na biegu!), aby podczas wykręcenia śruby bocznej nóżki nie nastąpiło jej przemieszczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:30, 19 Wrz 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Letko, ta oslona do Dl650 bedzie taka sama jak poprzednio? Byla zarabiscie pancerna, dostala u mnie tysiace kamieni i byla poorana ale nic sie nie urwalo. Ale zmienilem moto i mam teraz XT i powoli go ubieram. Jesli cos sie zmienilo to napisz prosze co, bo za oslona wlasnje sie rozgladam. Waga, grubosc blachy (stal, alu?), czy cos sie zmienilo wzgledem konta natarcia? Dla zainterwsowanych- poprzednia pasowala.do gmoli givi.
I jeszcze jedno: co myslicie o tej oslonie pomijajac kosmiczna cene 180€? Chodzi mi o sposob jej zamocowania bezposrednio do silnika. Jak to sie wg was zachowa przy uderzeniu w glaz przy predkosci 50 im na godzine? Nie w kamien tylko w przeszkode na ktorej moto sie zatrzyma. Bo ja mam watpilwosci co sie stsnie z tymi srubkami przy silniku.
http://www.moto-tour.com.pl/pol_pl_Czarno-srebrna-oslona-silnika-Suzuki-DL-650-V-Strom-11--42889_1.png


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Sob 19:28, 19 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:25, 19 Wrz 2015
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Nic się nie zmieniło jest identyczna jak poprzednio tylko z boku jest napis Vstrom Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:10, 20 Wrz 2015
yatza
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





KAMAN napisał:
Jak to sie wg was zachowa przy uderzeniu w glaz przy predkosci 50 im na godzine? Nie w kamien tylko w przeszkode na ktorej moto sie zatrzyma.


Przy takim uderzeniu (od 50km/h do 0km/h) wytrzymałość osłony będzie chyba najmniejszym problemem kierującego Wink Ale rozumiem o co chodzi...

Obecne alternatywy dla nowego V-Stroma to:

- Osłona SW-Motech lub Givi, obie w taki czy inny sposób mocowane do korpusu silnika. Przypuszczam, że przy dużym uderzeniu raczej wygną się wsporniki (są z blachy) niż zostaną wyrwane śruby mocujące do silnika. Ale zgaduję tylko...

- Osłony do starszego modelu, które wychodzi na to, że ograniczają nieco prześwit (w nowym nie ma chłodnicy oleju i osłona mogłaby być wyżej).

Tutaj http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/angry-bird,18566-25.html użytkownik cisza fajnie porównał oba typy osłon.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:30, 21 Wrz 2015
starcraft
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 346
Przeczytał: 24 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce





Juz pisałem o tym w wątku o halogenach, wczoraj w rzeszowie miałem poslizg z mojej winy i jedynym wyjściem zeby nie uderzyc w tył auta poszedłem bokiem na wysoki krawężnik
Skutki: porysowana lewa laga delikatnie no i porysowana osłona silnika.
nic wiecej sie nie stało ale gdybym nie miał tej osłony to kolektor na pewno byłby uszkodzony i nie wiadomo co wiecej.
Uważam ze nie ma co oszczędzac na osłone bo oby sie nie przydało ale w razie "w" warto mieć.
Nie zgodze się z przedmówcami że skoro nie jeździsz w terenie to jej nie potrzebujesz.
Postaram sie zrobic kilka fotek i jak dam rade to wstawie dla celów badawczych Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:48, 21 Wrz 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





No wlasnie Yatza, ta oslona sw motech jest tak zrobiona ze jest blizej kolektora i to jest bardzo na plus bo trudniej sie na niej zawiesic, ale to mocowanie do silnika mnie martwi. Zakladam jednak ze sw motech wie co robi i Suzuki zaklada to jako swoje akcesorium wiec nie powinno tych srob wyrwac. Mozesz miec racje, ze jest to tak pomyslane zeby przy konkretnym uderzeniu wygiac wsporniki z blachy, ale cholera wie. Slabo by bylo jakby oslona urwala 6 srob z pokrywy silnika. I czy mozna to zamontowac samodzielnie? Nic nie poplynie spod dekli? No i ta cena...masakryczna, prawie 900 zl a w suzuki o ile.pamietam chca za to 1100 czy 1200 zl.
Do vstroma z chlodnica oleju oslona Letko jest najlepszym wyborem, jest nie do pokonania. Zgadzam sie tez z przedmowca-jak ktos zawadzi o kraweznik filtrem oleju w miescie to stwierdzi ze jednak oslona by sie przydala


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:49, 21 Wrz 2015
yatza
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





KAMAN napisał:
Slabo by bylo jakby oslona urwala 6 srob z pokrywy silnika. I czy mozna to zamontowac samodzielnie? Nic nie poplynie spod dekli? No i ta cena...masakryczna, prawie 900 zl a w suzuki o ile.pamietam chca za to 1100 czy 1200 zl.


Możesz też rozważyć osłonę Givi (model RP3101). Kosztuje ok. 550zł, jest mocowana na śrubie montowanej w otworze pozostałym w korpusie chyba po właśnie chłodnicy oleju (pomiędzy osłoną i śrubą są blaszane wsporniki - tutaj schemat montażu: http://www.motobagaz.pl/pdf/RP3101.pdf )...

Zawiesić motocykl na przeszkodzie na tym pewnie nie bardzo można, Givi zresztą nazywa to "oli carter protection" Wink Ale przed kamieniami i innymi niespodziankami na drodze chroni...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yatza dnia Pon 19:58, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:12, 25 Wrz 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





No i ta oslona givi mi odpowiada, przylega do wydechu i nie marnuje miejsca na chlodnice oleju ktorej w tym roczniku DLa juz nie ma. Nie wyglada na super solidna bo jest nitowana i blacha nie jest zbyt gruba, ale zawsze lepiej tym zaryc dzwona w kraweznik niz filtrem oleju. No i faktycznie porownalem schemat z linka co podeslales z silnikiem - sa w nim gotowe gwintowane miejsca na jej zacsepienie wiec montaz powinien byc blyskawiczny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:30, 25 Wrz 2015
yatza
A2

 
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Montaż jest faktycznie szybki i dość łatwy.

Je najpierw przykręciłem wszystkie wsporniki a do nich płytę... I miałem trochę zabawy z podkładkami na samym dole (część nr 15). Mało miejsca tam jest... Klnąc przy ostatniej podkładce pomyślałem, że mogłem je czymś lekko przykleić do płyty...

Być może lepiej jest skręcić dolne wsporniki z płytą i potem to zakładać, ale nie wiem czy będzie tam wystarczająco miejsca na włożenie dość długiej śruby (nr 7).

Niemniej życzę udanego użytkowania osłony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:32, 28 Wrz 2015
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Mam tę osłonę GIVI RP3101. Montaż bezproblemowy, gumowe podkładki przykleiłem kropelką butaprenu. Zero drgań.
Osłona zaliczyła solidne spotkanie z kamieniem. Właściwie zatrzymałem się na niej. Efekt to nieco pogiete mocowania oraz wgieta osłona z przodu (wszystko do wyprostowania). Nity trzymią. Bez osłony miałbym rozwalony karter. I spory kłopot.
Po zdjęciu osłony dopiero widać ile na niej śladów od mniejszych kamieni, bez osłony wszystko by szło na filtr oleju i karter.
Jak ktoś ostro jeździ w kamienistym terenie to lepsze będa osłony z grubszego aluminium, mocowane dodatkowo do gmoli.
Na pewno fabryczna osłona z tworzywa nie chroni przed niczym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:04, 28 Wrz 2015
Janusz W
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1291
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz





"Na pewno fabryczna osłona z tworzywa nie chroni przed niczym." - na pewno przed wiatrem ale taką mam i jakoś do tej pory wytrzymuje spokojną jazdę po asfalcie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:51, 06 Paź 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Oslona fabryczna plastikowa to nie jest zadna oslona, od dolu jest dziura. W tym roku w Maroko kumpel sie nadzial z tym na glaz i oslona jest cala, ale wydech wgiety do 2/3 przepustowosci.
Wlasnie dzis zamontowalem givi RP. Przed montazem przykleilem gumowe podkladki do plyty bo potem ich wlozenie to bylaby masakra. Moje wrazenia: wyglada super i wazy tylko z wspornikami i srubami 1.75 kg. Od przodu praktycznie przylega do kolektora i dzieki temu kat natarcia jest znakomity. Minusy: srednio mnie przekonuje jej budowa na nity i zastanawiam sie czy tego nje oddac do pospawania. Po drugie: mialem oslone od Letko, ktora jest ciezsza i wychodzi za duzo do przodu ale Letkowa nie obnizala Vsteoma nawet o mm a ta wisi pod rurami 1,5 cm co mi sie nje podoba. No i Letkowa jest niezniszczalna. Montaz Givi do silnika tez srednio mi sie podoba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Wto 15:52, 06 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 21:48, 08 Paź 2015
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Nie warto spawać. Nity wytrzymają. Słaby punkt to grubość blachy od przodu i brak mocowania do gmoli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:21, 11 Paź 2015
Nerka
A1

 
Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 8
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wasilkow





I ja w koncu zamontowlem oslone MOTO-LETKO, profesjonalnie wykonana super sie prezentuje na motorze i wyglada solidnie, pasuje do gmoli givi, montaz odbyl sie bez jakichkolwiek korekt, wszystkie otwory pasowaly idealnie. niestety nie moge dodac zdjecia ;( pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 1:16, 20 Paź 2015
daniel
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 40
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Ja się uparłem i zamontowałem osłonę Givi RP3101 do starszego modelu (2010) i do tego gmole Givi TN3101 (niby też nie od mojego modelu).
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/dl650al0-srebrny-szarak-z-wroclawia,21662.html
Gmole pasują bez problemu. Osłonę musiałem przesunąć trochę do przodu żeby się chłodnica oleju zmieściła. Było trochę walki z zamocowaniem ale się udało. W tym momencie osłona zbliżyła się do gmoli na milimetry. Dzięki temu można by wykombinować ewentualnie jakieś dodatkowe połączenie obu elementów jakby komuś zależało. Póki co wkraczam nieśmiało w świat szutrów gdzie osłona spisuje się super. Nie wiem natomiast jeszcze, jak to się zachowa w cięższym terenie albo w czasie zawiśnięcia na jakimś progu czy kamieniu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniel dnia Wto 1:18, 20 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:08, 01 Lut 2016
rambo729
A2

 
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 87
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Złotów - wielkopolska





Ten link powinien pomóc
http://www.dl650.org/photos/pbsoluces/Laurent08-sabot/index.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:27, 29 Mar 2016
Adison6
A1

 
Dołączył: 14 Mar 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: kozienice





witam.. czy temat z osłoną silnika nadal aktualny ??? potrzebna osłona do dl 650 09" - czarna . ????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:59, 05 Kwi 2016
chdx
A1

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 32
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice / Kopenhaga





Czytam i widzę, że jeżeli chodzi osłonę silnika to, GIVI, SW-Motech albo MOTO-LETKO, a gmole to także GIVI, SW-Motech albo Heed. Świeżo nowa Suzi potrzebuje na początek gmoli i osłony silnika. Powiedzcie mi, czy warto dopłacać do zestawu SW-Motech, osłona + gmole, przy czym osłona silnika opiera się także na gmolach, poprzez łączniki. W miarę daje to lepsze zabezpieczenie przed uderzeniem w "coś"? czy po prostu wystarczy zestaw: gmole GIVI, Heed + osłona GIVI? Różnica w cenie to gdzieś 400 złotych więcej dla zestawu SW-Motech, bo tak to 1200 złotych, za osłonę GIVI + gmole Heed albo GIVI.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:47, 06 Kwi 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





kojarzy ktos jakąś stronke z porównaniami wygladu nowego malego z osłonami róznych producentów?
GDzies na forum ktos podawął taka stronke dotyczącą kufrów i pomyślałem czy moze jest coś podobnego dla osłon. Niestety w nowym małym niektóre osłony leża o wiele brzydziej niz w starym ale niestety nie pamiętam producentów Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:00, 06 Kwi 2016
czekol
A2

 
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 81
Przeczytał: 160 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn





W małym nowym najlepiej chyba wyglada givi bo jest dedykowana do nowego. W starym była chłodnica oleju i pozostałe osłony jakoś tak bardzo odstają z przodu (robi sie dziura).

Za gmole i osłonę givi zapłaciłem niecałe 900 zł - różni dostawcy znalezieni na allegro - szukaj po symbolach TN3101 i RP3101.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czekol dnia Śro 11:01, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:04, 06 Kwi 2016
daniel
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 40
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





czekol napisał:
W małym nowym najlepiej chyba wyglada givi bo jest dedykowana do nowego. W starym była chłodnica oleju i pozostałe osłony jakoś tak bardzo odstają z przodu (robi sie dziura).

Za gmole i osłonę givi zapłaciłem niecałe 900 zł - różni dostawcy znalezieni na allegro - szukaj po symbolach TN3101 i RP3101.


Tak jak pisałem wcześniej, zamontowałem do starego DL650 rocznik 2010 "niededykowany" zestaw Givi TN3101 i RP3101. Gmole pasują idealnie. Natomiast osłonę trzeba było przesunąć do przodu względem oryginalnych otworów montażowych. Dzięki temu chłodnica oleju się zmieściła a osłona fajnie siedzi i nigdzie nie odstaje Smile Zrobiłem tak bo nie podobały mi się osłony dedykowane do tego modelu.

Tak to wygląda


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:47, 06 Kwi 2016
stasiek
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 789
Przeczytał: 101 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo





senkju Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:44, 06 Kwi 2016
brono
A2

 
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 56
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg





Daniel a uważasz, że zasłonięta osłoną chłodniczka oleju będzie spełniała swoją funkcję?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:39, 07 Kwi 2016
daniel
A1

 
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 40
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





stasiek napisał:
senkju Smile

jułelkam Very Happy

brono napisał:
Daniel a uważasz, że zasłonięta osłoną chłodniczka oleju będzie spełniała swoją funkcję?

Myślałem o tym ale uznałem, że założę, pojeżdżę i zobaczę. No i zobaczyłem, że temperatura silnika bez zmian (max. 3 "klocki" na wskaźniku temperatury) więc chyba jest ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:09, 09 Maj 2016
secondtribe
A1

 
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Jako, że to mój pierwszy post na forum, wypadałoby się przywitać, a więc CZEŚĆ! Smile

Przechodząc do pytania, jaką osłonę pod silnik do V-stroma 2005 lepiej nabyć, stalową czy aluminiową i dlaczego? Wstępnie zainteresował mnie HEED.

(dałbym linka do strony HEED z tymi osłonami, ale za względu na to, że jest to mój pierwszy post, automat forumowy wziął to za spam).

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:17, 09 Maj 2016
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jako, że to Twój pierwszy post zapraszam do przywitalni
http://www.vstromclub.fora.pl/przywitalnia,13/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Otzi dnia Pon 9:17, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:30, 09 Maj 2016
secondtribe
A1

 
Dołączył: 22 Kwi 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Zrobione Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:07, 09 Maj 2016
Mati!
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 340
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olkusz





Alu, bo jest lzejsza? Very Happy
Wez tez pod uwage ta http://www.vstromclub.fora.pl/dostawcy-producenci-czesci-i-akcesoriow-sprzedam,60/s-oslona-silnika-dl-650-oraz-dl-klv-1000,2107-50.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:39, 09 Maj 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 142 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Ale aluminiowa przy uderzeniu pęknie, a metalowa się odkształci i wyprostujesz ją nawet kamieniem na trasie.
Ostatnio był przykład na forum.

https://www.youtube.com/watch?v=G9vqJjfKsQ4&feature=youtu.be

http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/upadki-te-glupie-i-niefortunne,24040-25.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:34, 09 Maj 2016
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Muszę sprostować
To była jedna z pierwszych osłon jakie robiliśmy i faktycznie była za krótka i w tym miejscy co na fotce pękała nawet bez uderzenia.
Po prostu było tam za mało "mięsa" i pękała. Ta wada to już historia i wydaje mi się, a raczej jestem pewny, że prędzej tym Twoim kamieniem wyklepiesz aluminiową niż stalową.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:23, 09 Maj 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





jako delikwent który właśnie popisał się tym przyhaczeniem osłoną powiem - jakbym miał kupować, brałbym stalową. wyklepać łatwiej i pospawać można samemu, do aluminium już potrzeba kogoś kto to spawa konstrukcje aluminiowe, bo mało kto ma odpowiednie gazy do spawania aluminium.


Letko, pytanie do Ciebie Wink (bo właśnie się dowiedziałem, że mam osłonę od Ciebie Wink zastanawiałem się wcześniej czyja to produkcja Wink ) powiedz mi, dlaczego ona od dołu nie jest pełna? tylko ma to wycięcie na tłumik, mimo że do tłumika daleko? żeby farba z niej nie schodziła, czy o co chodzi? jakby była pełna, to by chyba lepiej działała?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mar111cin dnia Pon 21:27, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:07, 10 Maj 2016
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





mar111cin napisał:

Letko, pytanie do Ciebie Wink (bo właśnie się dowiedziałem, że mam osłonę od Ciebie Wink zastanawiałem się wcześniej czyja to produkcja Wink ) powiedz mi, dlaczego ona od dołu nie jest pełna? tylko ma to wycięcie na tłumik, mimo że do tłumika daleko? żeby farba z niej nie schodziła, czy o co chodzi? jakby była pełna, to by chyba lepiej działała?


Osłony SwMotecha oraz oryginalne osłony Suzuki miały takie wycięcia w dnie.
Prawidłowo zamontowana osłona to taka gdzie w tym właśnie otworze wystaje nieco poniżej osłony łączenie obu rur wydechu.
Ten bardziej płaski element wydechu i wraz z osłoną tworzą jaby jedną powierzchnie z dnem osłony.
Dzieje się tak tylko przy jak najbardziej podniesionej po zamontowaniu przedniej części osłony ponad podłożem (drogą).
Jeżeli masz wydech oddalony od dna osłony to montaż jest źle wykonany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:40, 29 Sie 2016
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Odświeżam temat.
Osłona wykonana z blachy aluminiowej o grubości 3 mm , spawana, spawy nie szlifowane.
Dla przypomnienia ostatni wzór





Chętnych na zakup osłony zapraszam na PW, telefonicznie lub do Giełdy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez letko dnia Pon 14:51, 29 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:43, 02 Gru 2016
letko
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1505
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń





Odświeżam
Niestety nie mam możliwości odebrania PW więc proszę o kontakt telefonicznie albo na motoletko@gmail.com


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Osłona silnika DL
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 13 z 13  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin