VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma -> q-man oiler Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
q-man oiler
PostWysłany: Pon 11:10, 27 Lis 2017
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Witam serdecznie,
definitywnie zrezygnowałem z motooilera i szukam czegoś nowego. Ostatnio w jednym z miesięczników branżowych znalazłem reklamę q-man oiler. Forumowa wyszukiwarka nie znalazła żadnej informacji na temat tego urządzenia, ale może ktoś ma je i mógłby podzielić się opinią z potrzebującym kolegą?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:37, 03 Gru 2017
pyra
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 205
Przeczytał: 70 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





i ja się przyłączę do powyższego pytania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:05, 03 Gru 2017
mar
Motonita

 
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 531
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin





Namawiam do Lubrixa zamontowałem jakieś dwa lata temu i jest o.k. produkt polski, cena chyba niska bo to było 370plz jakość dobra. Tej o którą pytacie nie znam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:09, 03 Gru 2017
Pepo
Motonita

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 526
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Koledzy, miałem Scottoiler. Odpiąłem (sprzedam). Może gdybym jeździł dziennie po 100 km co najmniej to bym zostawił. Nie jeżdżę po bezdrożach i szutrach jak w Afryce. Syfi motor bardzo. Ja jeżdżę po asfalcie i nielicznych ubitych. Raz na tydzień lub dwa stawiam na podpórce za ośkę i przecieram naftą a potem sprejem dobry smarek pryskam. Działa. Nie naciągałem już łańcuszka od roku bo nie trzeba. 25 tysia pękło więc może na wiosnę lub jesień wymienię. 10 lat to i tak sporo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:35, 03 Gru 2017
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2277
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





nie wnikajac w dyskusje czy warto ( bo warto ) zamieszam dodatkowo i polece tez polski produkt " Wilku"
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam druga juz , pierwsza zrobila prawie 50 tys km (sprzedana z moto ) druga juz 20 tys km i zero problemow.
Sama olejarka i przede wszstkim support kolegi ( motocyklista ) jest naprawde godny polecenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 22:37, 03 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:54, 03 Gru 2017
Pepo
Motonita

 
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 526
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów





Może warto. Pogmyram i dołożę do Scottoilera centralkę by zapodać oil kiedy warto a nie kiedy podciśnienie wzrasta. Problem scottoilera to właśnie kiedy.... Jak szaleję na dzielni po czarnym to mi to na uj. A wtedy maneta prawie do oporu, podciśnienie max i olej się leje. Bez sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:33, 04 Gru 2017
szuwarek
Motonita

 
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 528
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie





Ja też mam olejarkę Wilkuj, lepiej czy gorzej, ale działa. Na blacie już 23 tyś km i wciąż oryginalny napęd. W olejarce padł zawór sterujący i centralka, ale w centralce była wada jakiegoś podzespołu więc bez problemu dostałem nową. Coś tam jeszcze modernizowałem pod siebie i potwierdzam słowa kolegi wyżej - współpraca z producentem pierwsza klasa! Poczuwa się do odpowiedzialności za produkt i służy pomocą, kiedy potrzeba. Wracając do Scootoilera, może to kwestia niewłaściwej regulacji dozowania oleju i dlatego właśnie leje? Pytam, bo znam osoby, które z niego korzystają (też na podciśnienie) i są zadowoleni z działania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:20, 04 Gru 2017
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Maszynka "Wilkuj" jest powszechnie znana, a producent ma bardzo dobrą opinię. Zainteresowałem się Q-manem bo wydaje mi się, że jest to nowe rozwiązanie i kto wie może się okazać bardzo ciekawe. Póki co wstrzymuję się z zakupem bo pewnie wcześniej niż w marcu nie pobrykam, a może do tego czasu pojawi się na Forum ktoś z doświadczeniem w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:17, 04 Gru 2017
mikee86
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 271
Przeczytał: 37 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom





No to jeśli jeszcze nie dokonałeś zakupu, to poczytaj sobie o olejarce McCoi. Produkcji niemieckiej, zbudowana na pompce (nie leje jak głupia na łańcuch tak jak Scootoiler), dawkowanie oleju jest uzależnione od ilości przejechanych km (można sobie ustawić np. co 6km lub 8km itp), posiada opcje na deszcz - wtedy kapie częściej i chyba opcję na trasy o luźnym podłożu. No i w porównaniu do Scoot'a nie musisz lać specjalnego oleju, ja mam wlany chyba olej silnikowy do samochodu lub przekładniowy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:43, 04 Gru 2017
Fryderyk
A2

 
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jest jeszcze Pro-Oiler - holenderski wynalazek z wieloma możliwościami konfiguracji, ale też działający na zasadzie porcji oleju podawanego przez pompę co określony dystans.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:57, 05 Gru 2017
staszek_s
Motonita

 
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 726
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk





Coraz lepiej, zbliżamy się do tysiąca PLN, kto da więcej...? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:38, 05 Gru 2017
JARON
Motonita

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 939
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Moim zdaniem instalacja automatycznych olejarek opłaca się, w jakimś sensie, tylko osobom które jeżdżą naprawdę sporo km rocznie. Większość kierowników którzy tu są zarejestrowani robi średnio 7-10 tyś km rocznie. A przy takich dystansach smar w sprayu jest w zupełności wystarczający i bardziej opłacalny.
Matematycznie ujmując, jeden spray 400ml najlepszego jaki moim zdaniem się nadaje, w cenie 45 zł wystarcza na 12 użyć co 600 km Wychodzi na to że jedna puszka wystarcza na 7000 km Jeżeli co drugi rok kierownik zrobi dwa razy więcej km,czyli 14000 km, to w 10 lat przejedzie motocyklem 100 tyś i w tym czasie zużyje smaru w sprayu za 675 zł. Oczywiście można używać smaru tańszego, powiedzmy za 32 zł za 500ml wtedy na spokojnie 100 tyś przebiegu ogarnie za 480 zł cenę rozkładając oczywiście w obu przypadkach na 10 lat.
Oba spraye podaję w oparciu o ceny z aledrogo.
Jeśli chodzi o olejarkę jaka by nie była zawsze wchodzi w rachubę cena jej zakupu (czasem montażu) dostrojenia kapania (czasem kupa nerwów) no i zakup oleju do niej.
Reasumując,ja osobiście uważam ,że spray jest lepszy i wygodniejszy do motocykla z napędem łańcuchowym używanym do jazdy rekreacyjnej i sporadycznych dalszych wypadów.

Ps linki do sprayów o których piszę:
Smar tani
[link widoczny dla zalogowanych]

smar którego używam:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ceny można jeszcze bardziej zaniżyć kupując w sklepach stacjonarnych (odchodzi koszt przesyłki)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JARON dnia Wto 11:41, 05 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:15, 05 Gru 2017
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1190
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy





Już w drugim motocyklu mam scottoilera i jestem bardzo zadowolony. Zaangażowanie w obsługę łańcucha spada prawie do zera.
Czy chlapie? Jest regulacja i jak się z niej korzysta, w szczególności podczas zmian temperatury to jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:25, 05 Gru 2017
Piterpan
A

 
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 150
Przeczytał: 43 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Tez mam scotta i nie narzekam. Nie wroce juz napewno do smarowania sprayem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:09, 05 Gru 2017
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2277
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 41 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





@JARON - mi jakos nigdy na 12 razy ne starczylo zawsze bylo to < niz 10.
Ale pomijajac te kwsetie , smar przyciaga kurz ktory tworzy swietna mase scierna dla napedu.
Nie mam ochoty myc lancucha co chwila a z olejarka zrobilem prawie 50 tys na napedzie.
Zalewam zbiorniczek na wiosne i zapominam o smarowaniu. W podrozach czesto mam duzo w deszczu i wtedy olejerka przydaje sie podwojnie.
Regulacja pozwala dozowac smarowanie a mi ewentualnie brudna felga nie przeszkadza. Na wiosne znowu umyje Wink
Jest jeszcze aspekt u mnie akurat celowego braku centralki.
Generalnie jazda motocyklem ma robic fun wiec takie kalulacje sa malo sensowne.
Bardziej przekonuje mnie teza ze ktos lubi sprayowac lancuch .

edit.
uzywany przezemnie wczesniej S 100 , jako 400 ml wedlug producenta wystarcza na 4 razy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 20:26, 05 Gru 2017, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:17, 05 Gru 2017
MAREK WASNIEWSKI
A1

 
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 47
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDYNIA





Auto Sterowanie Ręczne Smarownica Lube Pitbike Tuning Smarowanie Automatyczne Łańcuch Motocykla Olejarka
[link widoczny dla zalogowanych]
(from AliExpress Android)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MAREK WASNIEWSKI dnia Wto 21:18, 05 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:01, 05 Gru 2017
JARON
Motonita

 
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 939
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza





Jotes i ja to szanuję, wypowiedziałem się tylko w swoim imieniu i ewentualnie osób które jeżdżą maks 10 tys rocznie i mają dylemat czy zakładać jakąś olejarkę. A w sprawie klejenia się kurzu czy piasku, to właśnie dlatego używam Motula C3 ten spray jest właśnie przystosowany do off road-u. Cały ten sezon go stosowałem i nie myłem nigdy łańcucha. Myślałem że na koniec go będę musiał myć , a ty się okazało , że wystarczyło złapać go co ogniwo przez suchą szmatkę i kurz schodził po jednym pociągnięciu. W zasadzie wiele tego nie było bo cały sezon można było określić kolor łańcucha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:38, 15 Gru 2017
pyra
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 205
Przeczytał: 70 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Podwójna dysza olejarki, to potrzeba czy zbytek ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:34, 15 Gru 2017
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 882
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





pyra napisał:
Podwójna dysza olejarki, to potrzeba czy zbytek ?


Moim zdaniem zbytek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:05, 15 Gru 2017
Henryk Kwinto
A1

 
Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Kupiłem Scotta używanego za 250, ustawiłem na 1/4 i śmiga. raz na 1000km wystarczy przetrzeć szmatką zębatkę żeby usunąć zabrudzenia. W zestawie były dwie dysze (z jedną nie użytkowałem), montaż samodzielny, moim zdaniem warto było. Łańcuch wygląda jak nowy, a o przebiegu to się pewnie okaże po czasie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:30, 23 Gru 2017
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 180
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





jestem posiadaczem olejarki Smarbike
to prawdopodobnie protoplasta Q-man'a
Q-MAN OILER zamówiłem sobie na gwiazdkę i czekam na dostawę
na dzień dzisiejszy mogę jedynie stwierdzić ze to jedyna na rynku(PL)olejarka z wymuszonym podawaniem środka smarnego
dodając do tego rozbudowany a jednocześnie prosty w obsłudze sterownik z czujnikiem ruchu kola
prawie bezinwazyjny montaz(tylko + i -)
to jest bezkonkurencyjna
jak na moj gust to scoot i cala reszta wymieka
ale o gustach sie nie dyskutuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Sob 8:42, 23 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:03, 27 Gru 2017
Paweł W
A2

 
Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 50
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Zamontowałem Cobrra nemo 2 , miałem też w poprzednim motocyklu i byłem b.zadowolony. Polecam, prosty montaż w 10 minut , ładnie wykonana i sprawnie działająca.Ilość oleju można regulować
Link jak działa https://www.youtube.com/watch?v=r8nsc4YFsC8


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:03, 27 Gru 2017
sowator
A

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ciekawa opcja ten Q-Man...muszę podumać ale chyba o to mi chodziło. Tylko ta cena :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:17, 27 Gru 2017
bacaoca
Motonita

 
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 529
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Używam Motooiler'a w drugim motocyklu, jestem zadowolony. Zalewam olejem przekładniowym. Po odpowiedniej regulacji problem z chlapaniem praktycznie nie istnieje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:33, 02 Sty 2018
Radek84
A2

 
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 68
Przeczytał: 54 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/Śniadowo





Challenger daj prosze znac jak wypadna poerwsze testy tej olejarki. Jestem na etapie wyboru i wacham sie miedzy scottem a tą. Dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:22, 02 Sty 2018
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1190
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy





Radek84 napisał:
Challenger daj prosze znac jak wypadna poerwsze testy tej olejarki. Jestem na etapie wyboru i wacham sie miedzy scottem a tą. Dzieki


Jakbyś chciał scotta na żywo zobaczyć to daj znać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:17, 04 Sty 2018
Challenger
A

 
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 180
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk





Radek84 napisał:
Challenger daj prosze znac jak wypadna poerwsze testy tej olejarki. Jestem na etapie wyboru i wacham sie miedzy scottem a tą. Dzieki



testy to dopiero na wiosne Very Happy
ale ..dostałem go już do reki i powiem szczerze ze szczena opadla
zrobie cos w rodzaju unboxingu to sam zobaczysz
Na dzien dzisiejszy opieram sie na doswiadczeniach smarbike'a i opisach q-man'a
coraz bardziej utwierdzam sie w tym ze sie nie pomylilem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:21, 04 Sty 2018
sowator
A

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Challenger napisał:
...zrobie cos w rodzaju unboxingu to sam zobaczysz
...


Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:48, 18 Sty 2018
dawig
A

 
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 135
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin





Gdzie zamawiałeś? Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:15, 18 Sty 2018
Żółwik z Galapagos
A

 
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WM Gdańsk





JARON napisał:
Moim zdaniem instalacja automatycznych olejarek opłaca się, w jakimś sensie, tylko osobom które jeżdżą naprawdę sporo km rocznie. Większość kierowników którzy tu są zarejestrowani robi średnio 7-10 tyś km rocznie. A przy takich dystansach smar w sprayu jest w zupełności wystarczający i bardziej opłacalny.
Matematycznie ujmując, jeden spray 400ml najlepszego jaki moim zdaniem się nadaje, w cenie 45 zł wystarcza na 12 użyć co 600 km Wychodzi na to że jedna puszka wystarcza na 7000 km Jeżeli co drugi rok kierownik zrobi dwa razy więcej km,czyli 14000 km, to w 10 lat przejedzie motocyklem 100 tyś i w tym czasie zużyje smaru w sprayu za 675 zł. Oczywiście można używać smaru tańszego, powiedzmy za 32 zł za 500ml wtedy na spokojnie 100 tyś przebiegu ogarnie za 480 zł cenę rozkładając oczywiście w obu przypadkach na 10 lat.
Oba spraye podaję w oparciu o ceny z aledrogo.
Jeśli chodzi o olejarkę jaka by nie była zawsze wchodzi w rachubę cena jej zakupu (czasem montażu) dostrojenia kapania (czasem kupa nerwów) no i zakup oleju do niej.
Reasumując,ja osobiście uważam ,że spray jest lepszy i wygodniejszy do motocykla z napędem łańcuchowym używanym do jazdy rekreacyjnej i sporadycznych dalszych wypadów.
Ps linki do sprayów o których piszę:
Smar tani
[link widoczny dla zalogowanych]
smar którego używam:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgadzam się z kolegą Jaronem.
Maszynki, które zalewają nam łańcuch, zębatkę i odrobinę ciuchów Razz są faktycznie dla długodystansowców, oraz na konkretne wielotysięczne w KM trasy. Spray to spray, zawsze wożę, zawsze mam i nigdy mnie nie zawiódł, ot tak po prostu...
A używam teraz taki, i bardzo sobie chwalę:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:56, 07 Lut 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Challenger napisał:
jestem posiadaczem olejarki Smarbike
to prawdopodobnie protoplasta Q-man'a
Q-MAN OILER zamówiłem sobie na gwiazdkę i czekam na dostawę
na dzień dzisiejszy mogę jedynie stwierdzić ze to jedyna na rynku(PL)olejarka z wymuszonym podawaniem środka smarnego
dodając do tego rozbudowany a jednocześnie prosty w obsłudze sterownik z czujnikiem ruchu kola
prawie bezinwazyjny montaz(tylko + i -)
to jest bezkonkurencyjna
jak na moj gust to scoot i cala reszta wymieka
ale o gustach sie nie dyskutuje Wink


Właśnie dziś dostałem Q-mana, ale montować będę dopiero na wiosnę, póki co motocykl stoi na kołkach i aku wyjęty.
Challenger, gdybyś wcześniej montował i mógł się podzielić doświadczeniami, to byłbym zobowiązany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:02, 07 Lut 2018
sowator
A

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Ja dostałem tydzień albo dwa temu. Niebawem będę zakładał jak znajdę chwilę czasu bo moto ma zbiornik ściągnięty do wymiany filtra powietrza, to będzie łatwiej. Trochę problem mam ze znalezieniem miejsca na zbiornik oleju bo w DL 1000ABS za wiele miejsca nie ma na takie gadżety.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:49, 08 Lut 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Od Pana Grzegorza Włodarczyka - właściciela Q-Man, dostałem następującą informację:

"Oczywiście robiliśmy DL-650 , pozwolę sobie więc podesłać jakieś zdjęcia, które znalazłem, aby zobaczył Pan jak to jest rozplanowane. Co prawda, był tam zastosowany inny rodzaj dyszy i poprzednia jeszcze wersja sterownika, jednak jak najbardziej można powielić sposób rozmieszczenia.
Co do zasilania, to "-" bezpośrednio z akumulatora a "+" z kabla zasilającego tylną lampę. Nie pamiętam koloru przewodu, jednak to był kabel który idzie (patrząc siedząc na motocyklu), lewą rynienką pod siedzeniem."

Oraz kilka zdjęć. Może się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:41, 09 Mar 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Czy ktoś już może zainstalował Q-mana?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:08, 09 Mar 2018
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 882
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





Artbea napisał:
Czy ktoś już może zainstalował Q-mana?


rzeczywiście, ponad 30 postów, a większość nie w temacie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:44, 10 Mar 2018
sowator
A

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Mam, założyłem i nawet metra jeszcze nie przejechałem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:25, 12 Mar 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





A mógłbyś podesłać jakieś zdjęcia, co i jak? Szczególnie mnie interesuje jak zainstalowałeś dyszkę, jaki i gdzie wpiąłeś się w zasilanie i gdzie umieściłeś przełącznik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:28, 12 Mar 2018
sowator
A

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Artbea napisał:
A mógłbyś podesłać jakieś zdjęcia, co i jak? Szczególnie mnie interesuje jak zainstalowałeś dyszkę, jaki i gdzie wpiąłeś się w zasilanie i gdzie umieściłeś przełącznik.


Spoko, ale średnio lubię wstawiać tutaj fotki bo trochę zachodu.
Dysze zamontowałem na blaszce z aluminium przykręconej na śrubie od osłony łańcucha. nie wpinałem się w zasilanie bo wyprowadziłem sobie kable do podłączenia elektronicznych akcesoriów załączanych z przekaźnika sterowanego + ze stacyjki. Zbiorniczek pod kanapą, pompka obok bezpieczników w jakiejś wolnej mikro przestrzeni. Sterownik leży na gumie-osłonie ABSu. Przełącznika póki co nie montowałem w liczniku czy przy kierownicy tylko podłączyłem sam przełącznik bez kabla przedłużającego bezpośrednio do sterownika i zostawiłem pod kanapą. Stwierdziłem, że przecież nie używa się go często a prawie w ogóle. Jeżeli się okaże, że przyda się częściej, to go wyprowadzę. Pewnie przy kierownicy dorobię jakiś uchwyt, bo w plastiku w okolicy licznika słabo z miejscem. Kolega mówił żebym sobie zamontował w plastiku bocznym pod kanapą ale jakoś tego :nie widzę" Rolling Eyes
Jak zbiorę się w sobie, to zrobię aktualne foty wszystkiego co porobiłem przez zimę i wrzucę do wątku o moim moto "Black friday" Cool i może tutaj samego q-man'a.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:26, 13 Mar 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Bardzo dziękuję. Ciekawa koncepcja ze sterownikiem. Też tak zrobię. Nie mam pojęcia jak się zamieszcza fotki na portalu, ale gdyby Ci się chciało zrobić ze 2 ujęcia montażu dyszy i przesłać mi na prywatny adres, to byłbym zobowiązany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:55, 21 Mar 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Artbea napisał:
Od Pana Grzegorza Włodarczyka - właściciela Q-Man, dostałem następującą informację:

"Oczywiście robiliśmy DL-650 , pozwolę sobie więc podesłać jakieś zdjęcia, które znalazłem, aby zobaczył Pan jak to jest rozplanowane. Co prawda, był tam zastosowany inny rodzaj dyszy i poprzednia jeszcze wersja sterownika, jednak jak najbardziej można powielić sposób rozmieszczenia.
Co do zasilania, to "-" bezpośrednio z akumulatora a "+" z kabla zasilającego tylną lampę. Nie pamiętam koloru przewodu, jednak to był kabel który idzie (patrząc siedząc na motocyklu), lewą rynienką pod siedzeniem."

Oraz kilka zdjęć. Może się przyda.



No to biorę się do roboty i pojawia się banalny problem, który kabel w dl 650 zasila lampę tylną? zgodnie z sugestią Producenta powinienem wlutować się do niego z "+". Proszę o podpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:40, 25 Mar 2018
darekmarciniak1
A1

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno





Wyjmij oprawkę z żarówką i sprawdź jaki zasila pozycyjne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:37, 09 Kwi 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





No to zrobione, przetestowane i działa. "+" wlutowałem do kabla stacyjkowego, a dostałem się do niego wypinając z uchwytów gniazdo bezpieczników. Bezpiecznik rozrusznika jest opisany na wieczku gniazda, a z pod niego wychodzi pomarańczowy kabelek.

Wspornik dyszki przykręciłem od strony koła do nagwintowanego otworu znajdującego się w tulei fabrycznie przyspawanej pod wahaczem.

Sterownik, zbiornik na olej oraz pompkę umieściłem pod kanapą. O dziwo najwięcej problemów miałem z wywierceniem otworu 16 mm aby zamontować przełącznik. Z godnie z instrukcją powinno się to zrobić rozwiertaczem, ale takowego nie posiadam, a w sklepach typu castorama, brak. W sklepach specjalistycznych jest za ok. 70 zł ale żeby jeden otworek miał tyle kosztować? Jakoś dałem radę. A najważniejsze, że urządzenie fajnie podaje olej i nie chlapie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:55, 11 Kwi 2018
mRadek
A

 
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 172
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger





Możesz wrzucić zdjęcia jak zamontowałeś?

Jka zamontowałeś czujnik obrotu koła?

Kupiłem ten sam zestaw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mRadek dnia Śro 13:56, 11 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:27, 11 Kwi 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Zdjęcia chętnie zamieszczę, problem w tym że mi to nie wychodzi. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zamieszcza się zdjęcia? Widzę ikonkę "img" ale wymagane jest chyba podanie adresu http.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:59, 12 Kwi 2018
sowator
A

 
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 133
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Tutaj masz jak ja zamontowałem, trochę prowizorka ale takie są najtrwalsze Wink
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/v-strom-1000-abs-l5-black-friday,30067.html#426875


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:44, 13 Kwi 2018
Artbea
A2

 
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Dzięki Sowator. Ja tez już zamontowałem, a nawet ze 3 stówki przejechałem. Bardzo fajnie podaje olej, nic nie chlapie, zatem jest OK. Tak jak pisałem na początku mojego wątku, kilka sezonów użytkowałem moto oiler i mogę chcę napisać tylko jedno, nie ma porównania. Rocznie przejeżdżam ok 12 tysięcy i automatyczna olejarka jest dla mnie ważna, a wygląda na to, że ten model spełnia moje oczekiwania.

Nie potrafię załączyć zdjęć do posta, a chętnie bym się podzielił swoimi dokonaniami Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:47, 22 Kwi 2018
mRadek
A

 
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 172
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger





Zamontowane, wrzucam parę fotek.

Zbiorniczek

[link widoczny dla zalogowanych]

Sterownik

[link widoczny dla zalogowanych]

Pompka

[link widoczny dla zalogowanych]

Dysza

[link widoczny dla zalogowanych]

Czujnik koła,,,, tu było trochę zabawy

Wersja 1, działająca prowizorka

[link widoczny dla zalogowanych]

Wersja 2, na gotowo

Spiłowany wspornik osłony łańcucha, aby obniżyć czujnik

[link widoczny dla zalogowanych]

Wiercimy.... osłona łańcucha

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Zamontowany czujnik

[link widoczny dla zalogowanych]

Rzut z góry pod siedzenie

[link widoczny dla zalogowanych]

Zapomniałem zrobić zdjęcie przełacznika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:11, 22 Kwi 2018
darekmarciniak1
A1

 
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 42 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno





A jak naciągniesz łańcuch to czujnik trafi na szpilki?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:12, 22 Kwi 2018
mRadek
A

 
Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 172
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger





Mam taką nadzieję Smile

Ale faktycznie, jeśli czujnik nie sięgnie do szpilek, to wykorzystam ten otwór do mocowania wspornika czujnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:54, 04 Sie 2018
Kriss
A

 
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 113
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg





A ja mam inne pytanie do użytkowników Smile Po ostatniej podróży ok 7 tyś km - z tą właśnie oliwiarką - felga fakt sucha Smile Ale zasyfione wszystko inne aż po kufer centralny Confused Okazuje się że przy standardowym zainstalowaniu na środku zębatki olej jest rozchlapywany z łańcucha - oryginalna osłona łańcucha nie daje rady wyłapać wszystkiego :/ Olej zalany dokładnie ten który dostarczył producent w zestawie - wiec to chyba nie wina oleju :/ Może za dużo leje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
q-man oiler
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin