Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

q-man oiler
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:10, 27 Lis 2017    Temat postu: q-man oiler

Witam serdecznie,
definitywnie zrezygnowałem z motooilera i szukam czegoś nowego. Ostatnio w jednym z miesięczników branżowych znalazłem reklamę q-man oiler. Forumowa wyszukiwarka nie znalazła żadnej informacji na temat tego urządzenia, ale może ktoś ma je i mógłby podzielić się opinią z potrzebującym kolegą?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pyra
Motocyklista



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 18:37, 03 Gru 2017    Temat postu:

i ja się przyłączę do powyższego pytania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar
Motonita



Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 550
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 22:05, 03 Gru 2017    Temat postu:

Namawiam do Lubrixa zamontowałem jakieś dwa lata temu i jest o.k. produkt polski, cena chyba niska bo to było 370plz jakość dobra. Tej o którą pytacie nie znam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 22:09, 03 Gru 2017    Temat postu:

Koledzy, miałem Scottoiler. Odpiąłem (sprzedam). Może gdybym jeździł dziennie po 100 km co najmniej to bym zostawił. Nie jeżdżę po bezdrożach i szutrach jak w Afryce. Syfi motor bardzo. Ja jeżdżę po asfalcie i nielicznych ubitych. Raz na tydzień lub dwa stawiam na podpórce za ośkę i przecieram naftą a potem sprejem dobry smarek pryskam. Działa. Nie naciągałem już łańcuszka od roku bo nie trzeba. 25 tysia pękło więc może na wiosnę lub jesień wymienię. 10 lat to i tak sporo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 22:35, 03 Gru 2017    Temat postu:

nie wnikajac w dyskusje czy warto ( bo warto ) zamieszam dodatkowo i polece tez polski produkt " Wilku"
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam druga juz , pierwsza zrobila prawie 50 tys km (sprzedana z moto ) druga juz 20 tys km i zero problemow.
Sama olejarka i przede wszstkim support kolegi ( motocyklista ) jest naprawde godny polecenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 22:37, 03 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 23:54, 03 Gru 2017    Temat postu:

Może warto. Pogmyram i dołożę do Scottoilera centralkę by zapodać oil kiedy warto a nie kiedy podciśnienie wzrasta. Problem scottoilera to właśnie kiedy.... Jak szaleję na dzielni po czarnym to mi to na uj. A wtedy maneta prawie do oporu, podciśnienie max i olej się leje. Bez sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Pon 16:33, 04 Gru 2017    Temat postu:

Ja też mam olejarkę Wilkuj, lepiej czy gorzej, ale działa. Na blacie już 23 tyś km i wciąż oryginalny napęd. W olejarce padł zawór sterujący i centralka, ale w centralce była wada jakiegoś podzespołu więc bez problemu dostałem nową. Coś tam jeszcze modernizowałem pod siebie i potwierdzam słowa kolegi wyżej - współpraca z producentem pierwsza klasa! Poczuwa się do odpowiedzialności za produkt i służy pomocą, kiedy potrzeba. Wracając do Scootoilera, może to kwestia niewłaściwej regulacji dozowania oleju i dlatego właśnie leje? Pytam, bo znam osoby, które z niego korzystają (też na podciśnienie) i są zadowoleni z działania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:20, 04 Gru 2017    Temat postu:

Maszynka "Wilkuj" jest powszechnie znana, a producent ma bardzo dobrą opinię. Zainteresowałem się Q-manem bo wydaje mi się, że jest to nowe rozwiązanie i kto wie może się okazać bardzo ciekawe. Póki co wstrzymuję się z zakupem bo pewnie wcześniej niż w marcu nie pobrykam, a może do tego czasu pojawi się na Forum ktoś z doświadczeniem w temacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 18:17, 04 Gru 2017    Temat postu:

No to jeśli jeszcze nie dokonałeś zakupu, to poczytaj sobie o olejarce McCoi. Produkcji niemieckiej, zbudowana na pompce (nie leje jak głupia na łańcuch tak jak Scootoiler), dawkowanie oleju jest uzależnione od ilości przejechanych km (można sobie ustawić np. co 6km lub 8km itp), posiada opcje na deszcz - wtedy kapie częściej i chyba opcję na trasy o luźnym podłożu. No i w porównaniu do Scoot'a nie musisz lać specjalnego oleju, ja mam wlany chyba olej silnikowy do samochodu lub przekładniowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryderyk
A2



Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:43, 04 Gru 2017    Temat postu:

Jest jeszcze Pro-Oiler - holenderski wynalazek z wieloma możliwościami konfiguracji, ale też działający na zasadzie porcji oleju podawanego przez pompę co określony dystans.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Wto 8:57, 05 Gru 2017    Temat postu:

Coraz lepiej, zbliżamy się do tysiąca PLN, kto da więcej...? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1215
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 11:38, 05 Gru 2017    Temat postu:

Moim zdaniem instalacja automatycznych olejarek opłaca się, w jakimś sensie, tylko osobom które jeżdżą naprawdę sporo km rocznie. Większość kierowników którzy tu są zarejestrowani robi średnio 7-10 tyś km rocznie. A przy takich dystansach smar w sprayu jest w zupełności wystarczający i bardziej opłacalny.
Matematycznie ujmując, jeden spray 400ml najlepszego jaki moim zdaniem się nadaje, w cenie 45 zł wystarcza na 12 użyć co 600 km Wychodzi na to że jedna puszka wystarcza na 7000 km Jeżeli co drugi rok kierownik zrobi dwa razy więcej km,czyli 14000 km, to w 10 lat przejedzie motocyklem 100 tyś i w tym czasie zużyje smaru w sprayu za 675 zł. Oczywiście można używać smaru tańszego, powiedzmy za 32 zł za 500ml wtedy na spokojnie 100 tyś przebiegu ogarnie za 480 zł cenę rozkładając oczywiście w obu przypadkach na 10 lat.
Oba spraye podaję w oparciu o ceny z aledrogo.
Jeśli chodzi o olejarkę jaka by nie była zawsze wchodzi w rachubę cena jej zakupu (czasem montażu) dostrojenia kapania (czasem kupa nerwów) no i zakup oleju do niej.
Reasumując,ja osobiście uważam ,że spray jest lepszy i wygodniejszy do motocykla z napędem łańcuchowym używanym do jazdy rekreacyjnej i sporadycznych dalszych wypadów.

Ps linki do sprayów o których piszę:
Smar tani
[link widoczny dla zalogowanych]

smar którego używam:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ceny można jeszcze bardziej zaniżyć kupując w sklepach stacjonarnych (odchodzi koszt przesyłki)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JARON dnia Wto 11:41, 05 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 14:15, 05 Gru 2017    Temat postu:

Już w drugim motocyklu mam scottoilera i jestem bardzo zadowolony. Zaangażowanie w obsługę łańcucha spada prawie do zera.
Czy chlapie? Jest regulacja i jak się z niej korzysta, w szczególności podczas zmian temperatury to jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:25, 05 Gru 2017    Temat postu:

Tez mam scotta i nie narzekam. Nie wroce juz napewno do smarowania sprayem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 20:09, 05 Gru 2017    Temat postu:

@JARON - mi jakos nigdy na 12 razy ne starczylo zawsze bylo to < niz 10.
Ale pomijajac te kwsetie , smar przyciaga kurz ktory tworzy swietna mase scierna dla napedu.
Nie mam ochoty myc lancucha co chwila a z olejarka zrobilem prawie 50 tys na napedzie.
Zalewam zbiorniczek na wiosne i zapominam o smarowaniu. W podrozach czesto mam duzo w deszczu i wtedy olejerka przydaje sie podwojnie.
Regulacja pozwala dozowac smarowanie a mi ewentualnie brudna felga nie przeszkadza. Na wiosne znowu umyje Wink
Jest jeszcze aspekt u mnie akurat celowego braku centralki.
Generalnie jazda motocyklem ma robic fun wiec takie kalulacje sa malo sensowne.
Bardziej przekonuje mnie teza ze ktos lubi sprayowac lancuch .

edit.
uzywany przezemnie wczesniej S 100 , jako 400 ml wedlug producenta wystarcza na 4 razy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 20:26, 05 Gru 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MAREK WASNIEWSKI
A1



Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: Wto 21:17, 05 Gru 2017    Temat postu:

Auto Sterowanie Ręczne Smarownica Lube Pitbike Tuning Smarowanie Automatyczne Łańcuch Motocykla Olejarka
[link widoczny dla zalogowanych]
(from AliExpress Android)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MAREK WASNIEWSKI dnia Wto 21:18, 05 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1215
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 23:01, 05 Gru 2017    Temat postu:

Jotes i ja to szanuję, wypowiedziałem się tylko w swoim imieniu i ewentualnie osób które jeżdżą maks 10 tys rocznie i mają dylemat czy zakładać jakąś olejarkę. A w sprawie klejenia się kurzu czy piasku, to właśnie dlatego używam Motula C3 ten spray jest właśnie przystosowany do off road-u. Cały ten sezon go stosowałem i nie myłem nigdy łańcucha. Myślałem że na koniec go będę musiał myć , a ty się okazało , że wystarczyło złapać go co ogniwo przez suchą szmatkę i kurz schodził po jednym pociągnięciu. W zasadzie wiele tego nie było bo cały sezon można było określić kolor łańcucha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pyra
Motocyklista



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 11:38, 15 Gru 2017    Temat postu:

Podwójna dysza olejarki, to potrzeba czy zbytek ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pią 16:34, 15 Gru 2017    Temat postu:

pyra napisał:
Podwójna dysza olejarki, to potrzeba czy zbytek ?


Moim zdaniem zbytek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henryk Kwinto
A1



Dołączył: 13 Lip 2017
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:05, 15 Gru 2017    Temat postu:

Kupiłem Scotta używanego za 250, ustawiłem na 1/4 i śmiga. raz na 1000km wystarczy przetrzeć szmatką zębatkę żeby usunąć zabrudzenia. W zestawie były dwie dysze (z jedną nie użytkowałem), montaż samodzielny, moim zdaniem warto było. Łańcuch wygląda jak nowy, a o przebiegu to się pewnie okaże po czasie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger
A



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk

PostWysłany: Sob 8:30, 23 Gru 2017    Temat postu:

jestem posiadaczem olejarki Smarbike
to prawdopodobnie protoplasta Q-man'a
Q-MAN OILER zamówiłem sobie na gwiazdkę i czekam na dostawę
na dzień dzisiejszy mogę jedynie stwierdzić ze to jedyna na rynku(PL)olejarka z wymuszonym podawaniem środka smarnego
dodając do tego rozbudowany a jednocześnie prosty w obsłudze sterownik z czujnikiem ruchu kola
prawie bezinwazyjny montaz(tylko + i -)
to jest bezkonkurencyjna
jak na moj gust to scoot i cala reszta wymieka
ale o gustach sie nie dyskutuje Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Sob 8:42, 23 Gru 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł W
A2



Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:03, 27 Gru 2017    Temat postu:

Zamontowałem Cobrra nemo 2 , miałem też w poprzednim motocyklu i byłem b.zadowolony. Polecam, prosty montaż w 10 minut , ładnie wykonana i sprawnie działająca.Ilość oleju można regulować
Link jak działa https://www.youtube.com/watch?v=r8nsc4YFsC8


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:03, 27 Gru 2017    Temat postu:

Ciekawa opcja ten Q-Man...muszę podumać ale chyba o to mi chodziło. Tylko ta cena :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:17, 27 Gru 2017    Temat postu:

Używam Motooiler'a w drugim motocyklu, jestem zadowolony. Zalewam olejem przekładniowym. Po odpowiedniej regulacji problem z chlapaniem praktycznie nie istnieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek84
A



Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/Śniadowo

PostWysłany: Wto 11:33, 02 Sty 2018    Temat postu:

Challenger daj prosze znac jak wypadna poerwsze testy tej olejarki. Jestem na etapie wyboru i wacham sie miedzy scottem a tą. Dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 22:22, 02 Sty 2018    Temat postu:

Radek84 napisał:
Challenger daj prosze znac jak wypadna poerwsze testy tej olejarki. Jestem na etapie wyboru i wacham sie miedzy scottem a tą. Dzieki


Jakbyś chciał scotta na żywo zobaczyć to daj znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger
A



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk

PostWysłany: Czw 0:17, 04 Sty 2018    Temat postu:

Radek84 napisał:
Challenger daj prosze znac jak wypadna poerwsze testy tej olejarki. Jestem na etapie wyboru i wacham sie miedzy scottem a tą. Dzieki



testy to dopiero na wiosne Very Happy
ale ..dostałem go już do reki i powiem szczerze ze szczena opadla
zrobie cos w rodzaju unboxingu to sam zobaczysz
Na dzien dzisiejszy opieram sie na doswiadczeniach smarbike'a i opisach q-man'a
coraz bardziej utwierdzam sie w tym ze sie nie pomylilem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:21, 04 Sty 2018    Temat postu:

Challenger napisał:
...zrobie cos w rodzaju unboxingu to sam zobaczysz
...


Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawig
A



Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Czw 15:48, 18 Sty 2018    Temat postu:

Gdzie zamawiałeś? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żółwik z Galapagos
A



Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WM Gdańsk

PostWysłany: Czw 18:15, 18 Sty 2018    Temat postu:

JARON napisał:
Moim zdaniem instalacja automatycznych olejarek opłaca się, w jakimś sensie, tylko osobom które jeżdżą naprawdę sporo km rocznie. Większość kierowników którzy tu są zarejestrowani robi średnio 7-10 tyś km rocznie. A przy takich dystansach smar w sprayu jest w zupełności wystarczający i bardziej opłacalny.
Matematycznie ujmując, jeden spray 400ml najlepszego jaki moim zdaniem się nadaje, w cenie 45 zł wystarcza na 12 użyć co 600 km Wychodzi na to że jedna puszka wystarcza na 7000 km Jeżeli co drugi rok kierownik zrobi dwa razy więcej km,czyli 14000 km, to w 10 lat przejedzie motocyklem 100 tyś i w tym czasie zużyje smaru w sprayu za 675 zł. Oczywiście można używać smaru tańszego, powiedzmy za 32 zł za 500ml wtedy na spokojnie 100 tyś przebiegu ogarnie za 480 zł cenę rozkładając oczywiście w obu przypadkach na 10 lat.
Oba spraye podaję w oparciu o ceny z aledrogo.
Jeśli chodzi o olejarkę jaka by nie była zawsze wchodzi w rachubę cena jej zakupu (czasem montażu) dostrojenia kapania (czasem kupa nerwów) no i zakup oleju do niej.
Reasumując,ja osobiście uważam ,że spray jest lepszy i wygodniejszy do motocykla z napędem łańcuchowym używanym do jazdy rekreacyjnej i sporadycznych dalszych wypadów.
Ps linki do sprayów o których piszę:
Smar tani
[link widoczny dla zalogowanych]
smar którego używam:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgadzam się z kolegą Jaronem.
Maszynki, które zalewają nam łańcuch, zębatkę i odrobinę ciuchów Razz są faktycznie dla długodystansowców, oraz na konkretne wielotysięczne w KM trasy. Spray to spray, zawsze wożę, zawsze mam i nigdy mnie nie zawiódł, ot tak po prostu...
A używam teraz taki, i bardzo sobie chwalę:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:56, 07 Lut 2018    Temat postu:

Challenger napisał:
jestem posiadaczem olejarki Smarbike
to prawdopodobnie protoplasta Q-man'a
Q-MAN OILER zamówiłem sobie na gwiazdkę i czekam na dostawę
na dzień dzisiejszy mogę jedynie stwierdzić ze to jedyna na rynku(PL)olejarka z wymuszonym podawaniem środka smarnego
dodając do tego rozbudowany a jednocześnie prosty w obsłudze sterownik z czujnikiem ruchu kola
prawie bezinwazyjny montaz(tylko + i -)
to jest bezkonkurencyjna
jak na moj gust to scoot i cala reszta wymieka
ale o gustach sie nie dyskutuje Wink


Właśnie dziś dostałem Q-mana, ale montować będę dopiero na wiosnę, póki co motocykl stoi na kołkach i aku wyjęty.
Challenger, gdybyś wcześniej montował i mógł się podzielić doświadczeniami, to byłbym zobowiązany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 17:02, 07 Lut 2018    Temat postu:

Ja dostałem tydzień albo dwa temu. Niebawem będę zakładał jak znajdę chwilę czasu bo moto ma zbiornik ściągnięty do wymiany filtra powietrza, to będzie łatwiej. Trochę problem mam ze znalezieniem miejsca na zbiornik oleju bo w DL 1000ABS za wiele miejsca nie ma na takie gadżety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:49, 08 Lut 2018    Temat postu:

Od Pana Grzegorza Włodarczyka - właściciela Q-Man, dostałem następującą informację:

"Oczywiście robiliśmy DL-650 , pozwolę sobie więc podesłać jakieś zdjęcia, które znalazłem, aby zobaczył Pan jak to jest rozplanowane. Co prawda, był tam zastosowany inny rodzaj dyszy i poprzednia jeszcze wersja sterownika, jednak jak najbardziej można powielić sposób rozmieszczenia.
Co do zasilania, to "-" bezpośrednio z akumulatora a "+" z kabla zasilającego tylną lampę. Nie pamiętam koloru przewodu, jednak to był kabel który idzie (patrząc siedząc na motocyklu), lewą rynienką pod siedzeniem."

Oraz kilka zdjęć. Może się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 15:41, 09 Mar 2018    Temat postu:

Czy ktoś już może zainstalował Q-mana?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pią 16:08, 09 Mar 2018    Temat postu:

Artbea napisał:
Czy ktoś już może zainstalował Q-mana?


rzeczywiście, ponad 30 postów, a większość nie w temacie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 23:44, 10 Mar 2018    Temat postu:

Mam, założyłem i nawet metra jeszcze nie przejechałem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:25, 12 Mar 2018    Temat postu:

A mógłbyś podesłać jakieś zdjęcia, co i jak? Szczególnie mnie interesuje jak zainstalowałeś dyszkę, jaki i gdzie wpiąłeś się w zasilanie i gdzie umieściłeś przełącznik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:28, 12 Mar 2018    Temat postu:

Artbea napisał:
A mógłbyś podesłać jakieś zdjęcia, co i jak? Szczególnie mnie interesuje jak zainstalowałeś dyszkę, jaki i gdzie wpiąłeś się w zasilanie i gdzie umieściłeś przełącznik.


Spoko, ale średnio lubię wstawiać tutaj fotki bo trochę zachodu.
Dysze zamontowałem na blaszce z aluminium przykręconej na śrubie od osłony łańcucha. nie wpinałem się w zasilanie bo wyprowadziłem sobie kable do podłączenia elektronicznych akcesoriów załączanych z przekaźnika sterowanego + ze stacyjki. Zbiorniczek pod kanapą, pompka obok bezpieczników w jakiejś wolnej mikro przestrzeni. Sterownik leży na gumie-osłonie ABSu. Przełącznika póki co nie montowałem w liczniku czy przy kierownicy tylko podłączyłem sam przełącznik bez kabla przedłużającego bezpośrednio do sterownika i zostawiłem pod kanapą. Stwierdziłem, że przecież nie używa się go często a prawie w ogóle. Jeżeli się okaże, że przyda się częściej, to go wyprowadzę. Pewnie przy kierownicy dorobię jakiś uchwyt, bo w plastiku w okolicy licznika słabo z miejscem. Kolega mówił żebym sobie zamontował w plastiku bocznym pod kanapą ale jakoś tego :nie widzę" Rolling Eyes
Jak zbiorę się w sobie, to zrobię aktualne foty wszystkiego co porobiłem przez zimę i wrzucę do wątku o moim moto "Black friday" Cool i może tutaj samego q-man'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 9:26, 13 Mar 2018    Temat postu:

Bardzo dziękuję. Ciekawa koncepcja ze sterownikiem. Też tak zrobię. Nie mam pojęcia jak się zamieszcza fotki na portalu, ale gdyby Ci się chciało zrobić ze 2 ujęcia montażu dyszy i przesłać mi na prywatny adres, to byłbym zobowiązany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 19:55, 21 Mar 2018    Temat postu:

Artbea napisał:
Od Pana Grzegorza Włodarczyka - właściciela Q-Man, dostałem następującą informację:

"Oczywiście robiliśmy DL-650 , pozwolę sobie więc podesłać jakieś zdjęcia, które znalazłem, aby zobaczył Pan jak to jest rozplanowane. Co prawda, był tam zastosowany inny rodzaj dyszy i poprzednia jeszcze wersja sterownika, jednak jak najbardziej można powielić sposób rozmieszczenia.
Co do zasilania, to "-" bezpośrednio z akumulatora a "+" z kabla zasilającego tylną lampę. Nie pamiętam koloru przewodu, jednak to był kabel który idzie (patrząc siedząc na motocyklu), lewą rynienką pod siedzeniem."

Oraz kilka zdjęć. Może się przyda.



No to biorę się do roboty i pojawia się banalny problem, który kabel w dl 650 zasila lampę tylną? zgodnie z sugestią Producenta powinienem wlutować się do niego z "+". Proszę o podpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekmarciniak1
A1



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno

PostWysłany: Nie 18:40, 25 Mar 2018    Temat postu:

Wyjmij oprawkę z żarówką i sprawdź jaki zasila pozycyjne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:37, 09 Kwi 2018    Temat postu:

No to zrobione, przetestowane i działa. "+" wlutowałem do kabla stacyjkowego, a dostałem się do niego wypinając z uchwytów gniazdo bezpieczników. Bezpiecznik rozrusznika jest opisany na wieczku gniazda, a z pod niego wychodzi pomarańczowy kabelek.

Wspornik dyszki przykręciłem od strony koła do nagwintowanego otworu znajdującego się w tulei fabrycznie przyspawanej pod wahaczem.

Sterownik, zbiornik na olej oraz pompkę umieściłem pod kanapą. O dziwo najwięcej problemów miałem z wywierceniem otworu 16 mm aby zamontować przełącznik. Z godnie z instrukcją powinno się to zrobić rozwiertaczem, ale takowego nie posiadam, a w sklepach typu castorama, brak. W sklepach specjalistycznych jest za ok. 70 zł ale żeby jeden otworek miał tyle kosztować? Jakoś dałem radę. A najważniejsze, że urządzenie fajnie podaje olej i nie chlapie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mRadek
A



Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger

PostWysłany: Śro 13:55, 11 Kwi 2018    Temat postu:

Możesz wrzucić zdjęcia jak zamontowałeś?

Jka zamontowałeś czujnik obrotu koła?

Kupiłem ten sam zestaw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mRadek dnia Śro 13:56, 11 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:27, 11 Kwi 2018    Temat postu:

Zdjęcia chętnie zamieszczę, problem w tym że mi to nie wychodzi. Czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zamieszcza się zdjęcia? Widzę ikonkę "img" ale wymagane jest chyba podanie adresu http.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sowator
A



Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:59, 12 Kwi 2018    Temat postu:

Tutaj masz jak ja zamontowałem, trochę prowizorka ale takie są najtrwalsze Wink
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/v-strom-1000-abs-l5-black-friday,30067.html#426875


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:44, 13 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki Sowator. Ja tez już zamontowałem, a nawet ze 3 stówki przejechałem. Bardzo fajnie podaje olej, nic nie chlapie, zatem jest OK. Tak jak pisałem na początku mojego wątku, kilka sezonów użytkowałem moto oiler i mogę chcę napisać tylko jedno, nie ma porównania. Rocznie przejeżdżam ok 12 tysięcy i automatyczna olejarka jest dla mnie ważna, a wygląda na to, że ten model spełnia moje oczekiwania.

Nie potrafię załączyć zdjęć do posta, a chętnie bym się podzielił swoimi dokonaniami Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mRadek
A



Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger

PostWysłany: Nie 17:47, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Zamontowane, wrzucam parę fotek.

Zbiorniczek

[link widoczny dla zalogowanych]

Sterownik

[link widoczny dla zalogowanych]

Pompka

[link widoczny dla zalogowanych]

Dysza

[link widoczny dla zalogowanych]

Czujnik koła,,,, tu było trochę zabawy

Wersja 1, działająca prowizorka

[link widoczny dla zalogowanych]

Wersja 2, na gotowo

Spiłowany wspornik osłony łańcucha, aby obniżyć czujnik

[link widoczny dla zalogowanych]

Wiercimy.... osłona łańcucha

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Zamontowany czujnik

[link widoczny dla zalogowanych]

Rzut z góry pod siedzenie

[link widoczny dla zalogowanych]

Zapomniałem zrobić zdjęcie przełacznika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darekmarciniak1
A1



Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głowno

PostWysłany: Nie 20:11, 22 Kwi 2018    Temat postu:

A jak naciągniesz łańcuch to czujnik trafi na szpilki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mRadek
A



Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin/Stavanger

PostWysłany: Nie 21:12, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Mam taką nadzieję Smile

Ale faktycznie, jeśli czujnik nie sięgnie do szpilek, to wykorzystam ten otwór do mocowania wspornika czujnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss
A



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 16:54, 04 Sie 2018    Temat postu:

A ja mam inne pytanie do użytkowników Smile Po ostatniej podróży ok 7 tyś km - z tą właśnie oliwiarką - felga fakt sucha Smile Ale zasyfione wszystko inne aż po kufer centralny Confused Okazuje się że przy standardowym zainstalowaniu na środku zębatki olej jest rozchlapywany z łańcucha - oryginalna osłona łańcucha nie daje rady wyłapać wszystkiego :/ Olej zalany dokładnie ten który dostarczył producent w zestawie - wiec to chyba nie wina oleju :/ Może za dużo leje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin