Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szyba do v-stroma
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan7
A1



Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:25, 07 Cze 2017    Temat postu:

wysłałem szybe do reklamacji, z tego co mi powiedziano , trzeba czekać 2-3 tygodnie
zobaczymy co z tego wyjdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz89
A1



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 8:53, 09 Cze 2017    Temat postu:

Panowie tak czytam, czytam i rzeczywiście oczekujecie żeby na motocyklu było jak w samochodzie.
Ja mam 200 cm wzrostu, użytkuje szybę Givi AirFlow już ponad rok i jestem bardzo zadowolony.
Co do rysowania szyby, fakt, coś się rysuję, ale to chyba dotyczy każdej szyby....to nie gorillaglass jak w telefonach...poza tym patrzy się nad szybą a nie przez...
Na początku przygody ze swoim dl 1000 k5 bardzo długo szukałem rozwiązania na nadmierne podmuchy wiatru w okolicach kasku...dwa metry wysokości robi swoje... Najpierw kupiłem szybę looster, tylko nie taką jak w linku podanym wcześniej, mianowicie bez takich wcięć...i osobiście odradzam, po pierwsze była tak wykonana, że rozmazywała to co było przez nią widać, a po drugie przy prędkości około 170-180 km/h zobaczyłem jak od mocowań zaczęły strzelać pajęczyny od pęknięć....cud że nie dostałem ją po głowie...
Tak więc podsumowując polecam wydać pieniądze raz a dobrze...a Givi ma to do siebie że ma bardzo duży zakres regulacji...i każdy znajdzie coś dla siebie...
Dodatkowo takie pytanie, skoro niektórzy montują tutaj takie żagle, to powiedzcie mi jak sobie radzicie podczas jazdy w deszczu, skoro w okolicach kasku nie ma prawie wcale pędu powietrza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 10:58, 09 Cze 2017    Temat postu:

Tomasz89 napisał:
...poza tym patrzy się nad szybą a nie przez...

A mozesz powiedziec dlaczego, w czym to przeszkadza ? Pytam serio Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 11:14, 09 Cze 2017    Temat postu:

Szyba zniekształca.
Blenda, szyba w kasku i do tego szyba z moto to zbyt wiele.
Oczywiście nikt nikomu nie zabrania.

EDIT
Zapomniałem jeszcze o tym, że można mieć okulary i kolejną szybę w postaci antifoga. Smile
Czyli patrzymy przez okulary, antifoga, blendę, szybę kasku i szybę moto.
Las wygląda wtedy chyba jak zielona plama Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 12:59, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz89
A1



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:16, 09 Cze 2017    Temat postu:

Oczywiście jak kto woli.
Dla mnie zniekształcenie szyby, zanieczyszczenia z owadów ( nie wiem jak wyglądają Wasze szyby po 500 km trasy, może są czyściutkie Smile ) , to wszystko przekształca się bezpośrednio na pole widzenia, a co za tym idzie na bezpieczeństwo. A jak ktoś ma na dodatek szybę przyciemnioną i patrzy przez nią jadąc nocą to ja już nie wiem....
Ja mam szybę ustawioną przeważnie na wysokości brody, może troszeczkę niżej i w takim ustawieniu struga powietrza trafia w górne otwory wentylacyjne kasku. Wszystko zależy od warunków pogodowych i rodzaju trasy...Jak gorąco i jak pada szyba leci na maxa do dołu....autostrada standardowe ustawienie itd...każdy ma swoje upodobania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
U-boot
Motocyklista



Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 12:37, 09 Cze 2017    Temat postu:

Piterpan napisał:
Tomasz89 napisał:
...poza tym patrzy się nad szybą a nie przez...

A mozesz powiedziec dlaczego, w czym to przeszkadza ? Pytam serio Wink

Wyobraź sobie że pada deszcz i patrzysz przez szybę. A wycieraczek i spryskiwacza brak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 12:37, 09 Cze 2017    Temat postu:

W Air Flow szyba jest tak zrobiona, że powietrze z pomiędzy szyb podbija powietrze nad szybą i nie trzeba jej wysoko ustawiać aby wiało nad kaskiem.
Ta przestrzeń pomiędzy szybami działa jak zwężka Venturiego



Mam talent, wiem Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pią 12:40, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 12:49, 09 Cze 2017    Temat postu:

Pytam z ciekawosci bo ja tak smigam Smile i dla mnie jest ok Wink gorzej jak sie pobrudzi wiec czesciej ja czyszcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:52, 09 Cze 2017    Temat postu:

A sprobowalem obnizyc ta szybe na maksa ( nie tylko givi) lecz podstawe aby calosc poszla na dol. Obnizylo sie ale mimo wszystko jak dla mnie i tak jest za wysoko tzn. nad szybe nie spojrze podczas jazdy Wink
Dopiero jak zdemontowalem givi to bylo ok no moze nawet za niska. Ale trudno. Skoro jest airflow to niech sobie bedzie i bede patrzyl przez niego. Wink
W sumie zrobilem tym dl teoszke km i mi to nie przeskdzalo. W deszczu rowniez Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piterpan dnia Pią 19:13, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 13:55, 14 Cze 2017    Temat postu:

Czytam szukam i chyba zdecyduję na Givi Airflow / Kappa Airstream i tu moje pytanie.
Spotkał się ktoś z przyciemnianymi/dymionymi wersjami szyby?

Lub czy ktoś próbował ją przyciemniać - uprzedzając pytania walory estetyczne Razz
Fabrycznej szyby nie da się przyciemnić folią z racji na wyprofilowanie, i boje się że z w/w może być to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Śro 14:00, 14 Cze 2017    Temat postu:

Walory estetyczne przeważają bezpieczeństwo ?
Ograniczasz sobie widoczność dla wyglądu moto ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 18:15, 14 Cze 2017    Temat postu:

A od kiedy patrzy się przez szybę? Ja zawsze patrzę nad szybą, no ale ok... zakazać fabrycznie przyciemniamych/dymionych szyb motocyklowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 14:55, 01 Lip 2017    Temat postu:

Pytanko mam do posiadaczy starszych <2011 650tek o wzroście ~182cm z szybami Airflow/Airstream.
Szybę macie założoną w pozycji dolnej czy górnej, chodzi mi o ten Suzukowski oryginalny stelaż szyby pozwalający na założenie jej w dwóch wysokościach.

Szybę założyłem ale jeszcze nie testowałem bo u mnie pada, a z deflektorem ustawionym na najniższą pozycję wydaje się wysoka, może to tylko wrażenie w garażu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Sob 15:06, 01 Lip 2017    Temat postu:

Imo nie ma znaczenia, Ustawisz sobie na tej ruchomej części. zakres jest zaaajebisty.
Dałbym maksymalnie wysoko. bo zawsze można obniżyć na szynach..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Sob 17:21, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 15:46, 01 Lip 2017    Temat postu:

Szanowny kolego Irku, zadałem w tym temacie dwa pytania, a ty na obydwa odpisujesz nic nie wnoszące posty.
Jeśli nie znasz lub nie chcesz udzielić odpowiedzi na konkretne pytanie, to powstrzymaj się od odpowiedzi.
Pozdrawiam
Hawk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Sob 16:17, 01 Lip 2017    Temat postu:

Czytaj ze zrozumieniem.
GÓRNY.
To jest odpowiedź na pytanie.
Drugiego pytania nie zauważyłem.
Napisałem post, nie posty.
Po dokładne i idealnie wyważone odpowiedzi proponuję udać się do ASO, nie na forum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Sob 17:18, 01 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M4ciek
A2



Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wadowice / Kraków

PostWysłany: Wto 0:15, 04 Lip 2017    Temat postu:

Hawk, mam 180cm, K7 i Givi Airflow od tej zimy.
Szybę mam zamocowaną w pozycji górnej, co jest poniekąd wymuszone przez użycie uchwytu GPS od marselusa.
Deflektor mam wysunięty jakieś 4cm od najniższej pozycji, patrzę niewiele ponad szybą - poglądowe moje zdjęcie ze szkolenia suzuki:


Fotka bez blendy wysuniętej - lepiej widać położenie szyby względem wzroku: [link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem takie ustawienie wysokości jest ok - wyżej nie można, bo wtedy bym patrzył przez szybę (i tak patrzę jeśli muszę widzieć co jest bliżej niż 5m - wiadomo, ale przy normalnej jeździe czyt. wtedy gdy patrzę dalej do przodu, to oglądam drogę ponad szybą). Przy tym ustawieniu jest względna cisza przy prędkościach autostradowych - nieporównywalnie lepiej niż przy oryginalnej szybie z deflektorem Darkojaka (tym z regulowaną wysokością), no ale oryginalna szyba w połaczeniu z deflektorem jest nie tylko niższa, ale też węższa od Airflow, więc ciężko jednoznacznie ocenić wpływ samej jej wysokości na wyciszenie od pędu powietrza. Ogólnie szybę sobie chwalę, z takim minusem, że łatwo się rysuje niestety. No i robi za żagiel dość mocno - nie wyobrażam sobie wyciągać deflektor jakoś dużo wyżej - i tak daje się we znaki przy szybkich przelotach >= 130km/h. Z drugiej strony wolę takie lekkie "szarpanie", niż ciągły huk i brak dostatecznej osłony na autostradzie, a znowu przy jeździe głównie 60-90km/h ta szyba sprawdza się super (o ile nie ma porywistego wiatru). Fajnie wycisza, a szybki w kasku w ogóle nie trzeba czyścić z owadów.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez M4ciek dnia Wto 0:27, 04 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 7:26, 04 Lip 2017    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, właśnie sam mam górne mocowanie też wymuszone z racji uchwytu na navi, wydawało się zbyt wysokie ale tylko się wydawało.
Przy 182 cm wzrostu najniższe położenie deflektora jest troszkę zbyt niskie
W sobotę zrobiłem krótki przelot 120-140 km/h i całkiem fajnie to wygląda, muszę zrobić jeszcze test autostradowy Smile

Co do samej szyby, dolna część wygląda bardzo solidnie, jest szersza i ciut dłuższa od oryg. szyby Suzuki.
Deflektor natomiast mam wrażenie jakby był z gorszego jakościowo materiału, ale zapewne on ma być bardziej giętkiego materiału. Pomimo że nie patrzy się przez szybę to podczas testów wysokości położenia deflektora zauważyłem że kiepsko przez niego widać (załamuje obraz) gdzie przez szybę widać dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudi
A1



Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jawiszowice

PostWysłany: Czw 19:51, 06 Lip 2017    Temat postu:

wymieniacie tu przerozne modele szyb - Givi, Kappa, ....
Suzuki oferuje do malego AL7 szybe "Komfortowa, przednia turystyczna szyba SUZUKI z deflektorem – gwarantująca lepszą ochronę podczas jazdy : 638,00 zl"

czy ktos ma doswiadczenie wlasnie z nia? czy warto myslec o podmianie od razu w salonie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 21:10, 06 Lip 2017    Temat postu:

To jest kupa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darkobat
A1



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Skidziń /Oświęcim

PostWysłany: Pon 17:24, 17 Lip 2017    Temat postu:

Rudi.
Mam taką wymienioną w salonie i przy moim wzroście 188cm. i różnej kombinacją odnośnie ułożenia,pęd powietrza daje równo po kasku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewenement
A1



Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:12, 22 Lip 2017    Temat postu:

Cześć w tym temacie, tj szyby owiewki.
Mam taką, ale jest zżółka, matowa i porysowana, nie wiem co poprzedni właściciel z nią robil, chyba szorował pumeksem. Czy takie rzeczy się odnawia? Nie chcę tego robić sama bo mi się nie chce Wink godne miejsce do polecenia w Warszawie - Wołominie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bercik73
A1



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 22:12, 22 Lip 2017    Temat postu:

darkobat napisał:
Rudi.
Mam taką wymienioną w salonie i przy moim wzroście 188cm. i różnej kombinacją odnośnie ułożenia,pęd powietrza daje równo po kasku.


Proponuje zmienić lusterka.
Te suzukowskie kwadratowe żagle gonić w diabły a założyć
EK677I VICMA LEWE
EK677D VICMA PRAWE
dedykowane dla kawasaki ale podchodzą jak ulał do DL L2.
Wymieniłem i w końcu spokój cisza na kasku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystek
A1



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 7:18, 23 Lip 2017    Temat postu:

bercik73 napisał:
darkobat napisał:
Rudi.
Mam taką wymienioną w salonie i przy moim wzroście 188cm. i różnej kombinacją odnośnie ułożenia,pęd powietrza daje równo po kasku.


Proponuje zmienić lusterka.
Te suzukowskie kwadratowe żagle gonić w diabły a założyć
EK677I VICMA LEWE
EK677D VICMA PRAWE
dedykowane dla kawasaki ale podchodzą jak ulał do DL L2.
Wymieniłem i w końcu spokój cisza na kasku.

Widać dobrze w tych lusterkach ? Nie gorzej niż w oryginalnych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bercik73
A1



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 7:31, 23 Lip 2017    Temat postu:

krystek napisał:
bercik73 napisał:
darkobat napisał:
Rudi.
Mam taką wymienioną w salonie i przy moim wzroście 188cm. i różnej kombinacją odnośnie ułożenia,pęd powietrza daje równo po kasku.


Proponuje zmienić lusterka.
Te suzukowskie kwadratowe żagle gonić w diabły a założyć
EK677I VICMA LEWE
EK677D VICMA PRAWE
dedykowane dla kawasaki ale podchodzą jak ulał do DL L2.
Wymieniłem i w końcu spokój cisza na kasku.

Widać dobrze w tych lusterkach ? Nie gorzej niż w oryginalnych.


Co ma być widać to będzie widać .
Czy gorzej czy lepiej trudno mi powiedzieć na pewno Inaczej.
Pęd powietrza jakby spływa po bokach motocykla a nie celuje prosto w łeb z lewa i prawa.
Mnie ten układ się spasował. Szyba Givi Airflow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 10:55, 23 Lip 2017    Temat postu:

Są bardziej aerodynamiczne, widać w nich więcej i lepiej wyglądają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystek
A1



Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 15:11, 23 Lip 2017    Temat postu:

Dzięki. Rozumiem, że bez żadnych przeróbek czy też dedykowanych przejściówek pasują do DLa 650 od 2012r. ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Nie 16:08, 23 Lip 2017    Temat postu:

Ludzie, co wy z tym wiatrem, szumem itp.
Przecież to motocykl, musi wiać.
Lusterka szumią, kask szumi, opony za głośne......
Mam Anakee 3 i wyją, ale co z tego.
Dzisiaj w deszczu zakręty z tarciem uszami po ancwalcie i zero uślizgu.
Coś za coś.
Może lepiej na Gold Winga się przesiąść ?
Smile

Ewenement.
Podjedź do jakiegoś serwisu samochodowego gdzie polerują szkła reflektorów.
Koszt około 50 zł
Inna opcja. Wkrętarka z tarczą do polerowania , taka z filcem i pasta do usuwania rys na lakierze. Na przykład Tempo ( teraz Turbo K2 to się nazywa)
Wolne obroty i po godzinie jest nowa szyba Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Nie 16:22, 23 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1304
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Nie 21:51, 23 Lip 2017    Temat postu:

Irek, mam dokładnie te same przemyślenia. Powietrze musi docierać do kasku, choćby dla zapewnienia odpowiedniej wentylacji. To nie vespa, żeby montować szybę o gabarytach tej z Ikarusa;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bercik73
A1



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 22:11, 23 Lip 2017    Temat postu:

krystek napisał:
Dzięki. Rozumiem, że bez żadnych przeróbek czy też dedykowanych przejściówek pasują do DLa 650 od 2012r. ?


Ja brałem te
[link widoczny dla zalogowanych]

dla DL L2 z 2013 roku
znajdziesz tansze ale to będą badziewne chinole bez przejściówek (gwint lewy prawy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan7
A1



Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:31, 04 Sie 2017    Temat postu:

Cytat:
wysłałem szybe do reklamacji, z tego co mi powiedziano , trzeba czekać 2-3 tygodnie
zobaczymy co z tego wyjdzie




Witam, i tak REKLAMACJA UZNANA,
dziś otrzymałem nowiutką szybę givi AF3101
od 7 czerwca kiedy wysłałem ,do dziś trochę to dłuuuuuuużej było Sad

ale jest, czyli mogę pochwalić GIVI i jeśli mogę to specjalne podziękowania dla sklepu który pośredniczył w reklamacji
[link widoczny dla zalogowanych] z którym od samego początku świetny kontakt i pomoc w załatwieniu ,
Także podziękowania i pozdrowienia przesyłam Smile

teraz tylko zamontować i zobaczymy czy będę zadowolony Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Sob 13:14, 05 Sie 2017    Temat postu:

Tak całkowicie imho, to chyba za mocno Skręciłeś motylek do zaciskania szyby i pękła z tego powodu.
Dobrze, że firma uznała reklamację.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogdan7
A1



Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 13:33, 05 Sie 2017    Temat postu:

Kod:
chyba za mocno Skręciłeś motylek do zaciskania szyby i pękła z tego powodu


śruby mocujące motylek są fabrycznie zalakowane, pomalowane, i nie były ruszane przeze mnie, gdybym je ruszał to gwarancji na pewno by mi nie uznali

a motylek był zaciskany z czuciem a mimo to pojawił się pajączek

grunt że mam nową ,

ale oprócz tego też pewnie będzie się rysowała jak ta stara,
choć nie była używana zbyt długo,
a że tak będzie to raczej jestem pewny

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bogdan7 dnia Sob 13:35, 05 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Sob 13:36, 05 Sie 2017    Temat postu:

Mam idento i nic nie pękło od 3 lat.
Dziwne.
Jak Piszesz- najważniejsze, że reklamacja uznana.
Szerokości !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czw 19:03, 10 Sie 2017    Temat postu:

Wymiana lusterek bardzo pomogła !!! Teraz trzepie kaskiem dopiero powyżej 140 km/h jak się nie złożę na baku.... ale to chyba normalne. Bardzo mocne są zawirowania zwłaszcza za dostawczakiem typu sprinter, transit ... ale to chyba też normalne. Mam 180 cm i oryginalną szybę. Chciałbym zobaczyć jaka jest różnica przy dodatkowych bajerach ... czy warto dla mnie jeżdżąc głównie po aglomeracji śląskiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szary1977
A2



Dołączył: 14 Maj 2017
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krupski Młyn

PostWysłany: Wto 21:45, 15 Sie 2017    Temat postu:

Ja mam 195 cm wzrostu i posiadam szybę akcesoryjną GIVI do K2 i dodałem sobie deflektor oraz zmieniłem lusterka na te z kawasaki i też zauważyłem różnicę, nawet dla mnie była ogromna różnica jak wymieniłem szybę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Śro 11:02, 16 Sie 2017    Temat postu:

Ktoś już pisał, że zmiana lusterek pomaga, a ja wam powiem, po wczorajszej przejażdżce, że również dużo pomaga zdjęcie handbarów, bardzo dużo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 21:47, 16 Sie 2017    Temat postu:

Wydaje mi się, że wyeliminowanie turbulencji przez zmianę lusterek zależne jest od posiadanej szyby. W moim K2 przy wysokiej turystycznej szybie nic się nie zmieniło. Nie zdemontowałem całkiem lusterek bo mi się to nie udało, tylko skręciłem je tak, że były ustawione równolegle do osi motocykla. Zmian żadnych nie odczułem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Browar
A1



Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią 21:42, 25 Sie 2017    Temat postu:

Zaper napisał:
W 100% rozwiazałem problem w turbulencjami w DL 1000 k2, zmieniłem lusterka takie które przypominają kształtem lusterka od gs800 (jak ktoś chce mam dwa komplety jesze na sprzedaż - zamówiłem 3). Najbardziej pomogła jednak szyba Givi Airflow+madstad od letko+ adapter który powoduje że mogę od modelki 04- zamontować szybe do 02 i 03. Dudnienie ustąpiło w 100%. Mam tylko szum wiatru. Jak ktoś potrzebuje wiecej info to pytajcie.

Czy ktoś podpowie jak znaleźć adapter umożliwiający montaż szyby od k4 do moto k2?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bercik73
A1



Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 17:53, 27 Sie 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Browar
A1



Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Nie 20:38, 27 Sie 2017    Temat postu:

To jest regulator pochylenia szyby do k4 w górę. Mi chodziło o adapter do k2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 21:42, 27 Sie 2017    Temat postu:

Mam prośbę do osób, które zamontowały te bardziej aerodynamiczne lusterka.
Moglibyście wrzucić fotkę z porównaniem lusterek? Chodzi mi o to czy wystają na boki tak samo szeroko jak oryginały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 715
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:59, 28 Sie 2017    Temat postu:

Kitza: niestety nie zrobię Ci zdjęcia porównawczego bo stare lusterka wywiozłem 50km od domu, ale w temacie o mojej KLV możesz porównać zdjęcia po zakupie motocykla na oryginalnych lustrach i ostatnie po zmianie na te z Kawasaki Z750.
Też miałem obawy że będą potrzebne poszerzenia lusterek (w razie czego Vicma ma takie coś w ofercie, bodajże 2-3cm na stronę) ale po zamontowaniu okazało się że widoczność jest OK i nie trzeba nic poszerzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hawk1985
Motocyklista



Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 209
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 13:54, 28 Sie 2017    Temat postu:

Tu wrzuciłem zdjęcia przed i po montażu [link widoczny dla zalogowanych]
Te z Kawasaki sięgają dalej i więcej w nich widać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 14:46, 28 Sie 2017    Temat postu:

Podziękował dobry człowieku Smile
Obczaiłem zdjęcia @chrzanka ale na Twoich lepiej widać.
Po poprzednim moto zostały mi jakieś małe lusterka od (podobno) HD. Dziś albo jutro porobię testy i sprawdzę jak się ma teoria o mniejszych turbulencjach przy niefabrycznych lusterkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kitza
A



Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 7:50, 29 Sie 2017    Temat postu:

Nie mogę edytować swojego posta.

Przejechałem się dziś z mniejszymi lusterkami. Mniej więcej połowa wysokości oryginalnych i powiem, że faktycznie, jest różnica. Tak jak wcześniej szarpanie kaskiem zaczynało się przy ok. 120 km/h, tak teraz do 140 km/h jest spokój (pomijając hałas wiatru). Szarpanie zaczyna się od ok. 140 km/h z tym, że nie jest tak intensywne jak wcześniej. Jak jest przy wyższej prędkości, nie sprawdzałem, rzadko kiedy tak jeżdżę.
Mimo wszystko wybiorę chyba jednak deflektor. Lusterka, które dziś sprawdzałem są sporo mniejsze od tych z Kawasaki i obawiam się, że granica turbulencji może się spaść sporo poniżej 140 km/h. Choć Strom z tymi lusterkami wygląda sporo lepiej niż z oryginałami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 21:38, 29 Sie 2017    Temat postu:

jakos umknal mi zen temat .
duze znaczenie ma ksztalt lusterka od przodu. Te kawasaki sa wlasnie dobrze aerodynamicznie wyprofilowane.
Jezdzilem z nimi 6 lat i zabralem do nastepnego motocykla Wink
( jest gdzies temat o nich na tym forum )
Jezeli chcesz dluzsze ramie musisz kupic od ER 6 N - ramie jest chyba 2 cm dluzsze.
Chinskich podrobek nie polecm, lepiej upilnowac na portalach aukcyjnych uzywane oryginaly.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 21:43, 29 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koveras
A1



Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto 9:11, 12 Wrz 2017    Temat postu:

Panowie coś zaproponować do Dl 650 K7? Mam lusterka od Kawasaki, przy standardowej szybie z deflektorem telepie mną już przy 100km\h (mam 189cm), a jak zakładam wysokiego Lostera to jest niewiele lepiej. Givi Airflow czy coś innego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drmex
A1



Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 11:52, 12 Wrz 2017    Temat postu:

Od tygodnia mam Givi AF - jest rewelacyjnie, a mam 190 cm. Wcześniej miałem własnie wysokiego Loostera, nie dawał rady. Na AF przy prędkościach 160-170 spokojnie gadam przez interkom.
Nie żałuję zakupu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 715
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:02, 07 Cze 2018    Temat postu:

Moi drodzy - odświeżę kotleta.
Ja przy swoim wzroście (178) na seryjnej szybie z ochrony przed wiatrem byłem dość zadowolony ale czułem pęd wiatru na czole - tzn na kasku nad szybą. Z obowiązku dodam że korpus szyby zamocowany mam w położeniu wyższym - są dwie opcje wyżej/niżej.
Po dołożeniu niskiego deflektora do Darkojaka (wysokość 12cm, tylko regulacja kąta) okazało się że można jeździć z otwartą szybą w kasku, i to naprawde dość szybko. Ja czułem się komfortowo do 140kmh ale deflektor musiał być ustawiony najardziej "płasko" czyli przechylony do tyłu.
Jak ustawiałem go pionowo jak szyba w autobusie to robiły się dość odczuwalne zawirowania powietrza między deflektorem a moją twarzą i komfort wyraźnie malał.
Niestety efektem ubocznym lepszej ochrony przed wiatrem jest tendencja do "wężykowania" motocykla. Ja jeżdżę z kufrem i twierdziłem że to właśnie kufer ma kluczowy wpływ na to zjawisko.
Jest jeszcze inna ujemna cecha że górna krawędź deflektora jest mniej więcej w lini wzroku i w niektórych sytuacjach mi to przeszkadza.

I teraz przechodzę do sedna:
W ubiegłym roku kupiłem na forum od jednego z kolegów sportową szybe do V-stroma, oryginalną sygnowaną logo Suzuki, niższą od oryginalnej o ok 5-6cm i do tego zupełnie inaczej ukształtowaną. Miała być alternatywą na miasto na upalne dni. Tyle że w zeszłym roku zrobiłem z nią niewiele km i raczej przy bardzo przepisowych prędkościach.
W tym roku założyłem ją 3 dni temu, i w porównaniu do standardowej z deflektorem to przed wiatrem chroniony jest tylko korpus kierowcy.
Ale możecie mi wierzyć lub nie efekt wężykowania zniknął do prędkości absurdalnych, tak absurdalnych że nawet nie piszę. Przy bardzo wysokich prędkościach motocykl wyraźnie miał mniejszy opór i lepiej przyspieszał, czułem się jak na power nakedzie a nie DL-u. I cały czas z kufrem.

Korci mnie bardzo żeby przetestować wariant tej niższej szyby z deflektorem ale niestety mój Darkojak ma mocowania oddalone o 18cm a akurat w tym samym miejscu moja szybka ma bardzo mocne przetłoczenia. Ale będę kombinował.
W każdym razie spróbuję jeszcze założyć oryginalną szybę ale w niższej pozycji na stelażu czachy.

Robię to z ciekawości, bo naprawdę do ochrony przed wiatrem w starym DL nie można się przyczepić, może komuś się te spostrzeżenia przydadzą, a ja będę miał poczucie że sprawdziłem jaka jest różnica korzystając z tego czym dysponuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Strona 11 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin