VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne -> Wskażnik biegów GIPRO-S04
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wskażnik biegów GIPRO-S04
PostWysłany: Sob 15:33, 16 Paź 2010
enzo
A1

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koźle





Czy ktoś go podłączył?
Gdzie się wpiąć?
I co z tym TRE? jak to się ustawia i czy jest efekt?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:59, 16 Paź 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Poczytaj sobie ten temat: http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-elektroniczne-i-elektryczne,44/wskaznik-biegow-po-raz-kolejny,603.html
wszystkiego się dowiesz, a na przyszłość użyj wyszukiwarki!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 16:00, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:42, 16 Paź 2010
Otzi
Moderator

 
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





I leć najpierw do przywitalni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:45, 17 Paź 2010
enzo
A1

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koźle





Dzięki roadrunner
, ale niezupełnie o to mi chodzi (to zupełnie inny wskaźnik) Gipro ma możliwość wpięcia w istniejącą wtyczkę motocykla Bez przeróbek instalacji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:50, 17 Paź 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Wiem. Przeczytałeś cały temat? Tam jest i o GIPRO...
Spróbuj też tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/tre-plugplay,3689.html
i tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-elektroniczne-i-elektryczne,44/tre-timing-retard-eliminator,616.html
Poza tym, jak już mówiłem, użyj opcji forum "szukaj".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 15:54, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:32, 18 Paź 2010
enzo
A1

 
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koźle





Raczej czy tak?
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.speedohealer.com/your_pics/dl650/tutorial.htm&ei=wJ-8TPXHDYWLswbWx8HYDQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBcQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://www.speedohealer.com/your_pics/dl650/tutorial.htm%26hl%3Dpl%26rls%3Dcom.microsoft:pl
a może pod siedzeniem?
No i co to Tre poprawi i czy na pewno poprawi?
Piszcie jak to macie, bo jestem za stary na experymenty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:37, 18 Paź 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Nie mam wświetlacza biegu, ani tymbardziej TRE, ale z tego co mi wiadomo, to orginalna mapa zapłonu dla 1-go i 2-go biegu, ogranicza moment obrotowy i trochę inna jest charakterystyka oddawania mocy, ale tylko na tych dwóch biegach. TRE eliminuje to zjawisko, oszukując komp jeżeli chodzi o aktualnie zapięty bieg. Poza tym daje możliwość "przestrojenia" wskazań prędkościomierza w stosunku do sygnałów z impulsatora.

Olo Przenieś ten wątek do tematu "Wyświetlacz biegów..."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:41, 18 Paź 2010
ologc
Administrator

 
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk





już niech ten temat jest, musiałbym posty ręcznie przeklejać, a to za dużo roboty jest


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:44, 18 Paź 2010
roadrunner
Administrator

 
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2964
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa





Spox!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:55, 01 Cze 2015
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1900
Przeczytał: 77 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





Odświeżę temat! Nie chciałem tworzyć kolejnego tematu więc pytam bardziej zorientowanych w temacie kolegów! Zakupiłem Gipro- S02 do swojego dl 650 i niestety chyba nic z tego nawet jak go programuję(uczy się biegów) Z tego co wyczytałem na innych stronach dedykowana dla 650-ki jest wersja S04 a wersja S02 do 1000-ca.
Jeśli ktoś może pomóc piszcie!
Poniżej dołączam instrukcje do GIpro:


GIpro w/ATRE –Elektroniczny Wyświetlacz Biegów z nowoczesnym Eliminatorem Opóźniania Czasu - Pasuje do podłączenia w motocykla Suzuki EFI : GSX-R600 (2001+), GSX-R750 (1998+), GSX-R1000 (2001+), GSX1300R (1999+), GSX1400 (2001+), DL650 (2004+), DL1000 (2002+), SV650 (2003+), SV1000 (2003+), TL1000R/S (1997+), M109R / M1800R (2006+), GSF1250 Bandit (2007+) Wskazówki dla użytkowników

1.Wstęp Gratulujemy zakupu produktu GIpro. GIpro firmy HealTech-Electronics Ltd jest nie tylko najlepszym wyświetlaczem biegów dostępnym na rynku , ale także najlepszym urządzeniem TRE dla motocykli Suzuki. Urządzenie pasuje do wszystkich motocykli Suzuki wyposażonych w Czujnik Mechanizmu Położenia (GPS). Motocykle Suzuki z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) zazwyczaj są wyposażone w GPS. Urządzenie można także montować w motocyklach Suzuki wyposażonych w seryjny wyświetlacz biegów, żeby wykorzystać funkcje TRE. GIpro daje możliwość podglądu wybranej funkcji TRE. Urządzenie jest typu Plug-n-Go - dostarczany z zestawem kabli, montaż jest prosty i szybki. Przy zmianie motocykla wystarczy tylko przełożyć kable.

2. Gwarancja Aby zapewnić bezproblemowe działanie, wszystkie urządzenie GIPro są dokładnie sprawdzane i testowane przed wysyłką. Okres gwarancji wynosi 2-lata licząc od dnia sprzedaży. (Urządzenie nie może być uszkodzone oraz nie może być narażone na za wysokie napięcia.) W celu reklamacji prosimy o kontakt: biuro@bikestar.pl

3. Specyfikacja elektryczna - Akceptowane napięcie: +9V do +16V - Pobór prądu na wyłączonej stacyjce: 3.6 mA - 12V - Maksymalny pobór prądu: 85 mA – 12V - Zabezpieczenie przed zwrotnym napięciem 4. Lista cech: Szybki i dokładny Szybkie i dokładne wskazanie urządzenia dla zapewnienia bezpieczeństwa i lepszej kontroli jazdy. Szybka instalacja Plug-n-go kabel elektryczny prosty do podłączenia. Kompletna instalacja zajmuje 10 minut dla niektórych motocykli Suzuki. Wbudowany zaawansowany układ TRE Motocykle Suzuki wyposażone w EFI używają różnych map zapłonu na różnych biegach w celu dopasowania do przepisów hałasu i emisji spalin. W rezultacie, czas zapłonu jest opóźniany. Z uaktywnioną funkcją TRE (Timing Retard Eliminator/Eliminator opóźniania czasu zapłonu) przyśpieszenie motocykla jest lepsze na biegach 1 do 4. Poza tym ograniczenie maksymalnej prędkości będzie wyłączone dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, DL1000 i M109R (Uwaga: Funkcja TRE nie zwiększa mocy motocykla.) Nawet jeżeli funkcja TRE jest aktywowana, to przy biegu neutralnym automatycznie się wyłącza. Przez wciśnięcie przycisku zamontowanego na wyświetlaczu GIPro, użytkownik może natychmiast przełączać sie między czterema trybami: Wyłączenie, Mapa biegu 4, Mapa biegu 5 i Mapa biegu 6. Wybór wybranego trybu zostanie wyświetlony na wyświetlaczu. Jeżeli GIPro zostanie zainstalowana w motocyklu wyposażonym w seryjny wyświetlacz biegów, wyświetlacz motocykla staje się bezużyteczny. Jednak, urządzenie GIpro będzie wyświetlać dany bieg niezależnie czy funkcja TRE jest uaktywniona bądź nie. W celu przestrzegania przepisów zaleca sie nieaktywowanie funkcji TRE na publicznych drogach. Duży, czytelny wyświetlacz 1-calowy, jaskrawy wyświetlacz, w zwartej obudowie. Łatwy, pojedynczy przycisk operacyjny Wszystkie dostępne funkcje wybierane są za pomocą przycisku zamontowanego pod wyświetlaczem. Zbędne jest podłączenie programów lub kluczy za pomocą specjalnych kabli. Automatycznie regulowana jasność Jasność wyświetlacza zmienia sie automatycznie wraz z intensywnością światła otoczenia. Nagłe i szybkie zmiany intensywności światła otoczenia są ignorowane po to, by nie dopuścić do migania wyświetlacza podczas jazdy. Funkcja automatycznego uczenia Urządzenie jest programowalne automatyczne żeby dopasować się do motocykla Suzuki GSXR. Urządzenie jest kompatybilne z wszystkimi motocyklami Suzuki EFI. Auto Stand-by Ta funkcja umożliwia proste podłączenie bezpośrednio do + (plusa) akumulatora. Przy odłączanej stacyjce GiPro zużywa bardzo mały pobór prądu, tylko 3mA.
Solidna konstrukcja - nieprzemakalna obudowa - Wbudowana pamięć Flash, która zapisuje wszystkie ustawienia także przy odłączeniu zasilania. - W przypadku zwarcia albo przerwania obwodu elektrycznego, urządzenie powraca do trybu normalnego po usunięciu usterki. - Do produkcji zostały użyte materiały najwyższej jakości.


5.1. Aktywacja wyświetlacza Kiedy stacyjna jest wyłączona Off, przełącz stacyjne na pozycje RUN i ustaw nóżkę w pozycji pionowej, wyświetlacz będzie wskazywał aktualnie wybrany bieg.

5.2. Przeglądanie i zmiana trybu TRE 1. Uaktywnij wyświetlacz (patrz punkt 5.1) 2. Wciśnij i zwolnij przycisk. Aktualny tryb TRE będzie wyświetlany (migając) przez 3 sekundy. Urządzenie będzie wyświetlać jeden z tych znaków: - : Tryb normalny, TRE nie jest aktywowany 4 : Mapa biegu 4 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: DL1000 i M109R / M1800R 5 : Mapa biegu 5 jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, GSF1250 6 : Mapa biegu 6 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla pozostałych motocykli Suzuki 7 : Tryb specjalny wyłączający ograniczenie prędkości 180 km/h polecany dla motocykli Suzuki sprzedawanych w Japonii (np. GSX1400) 3.a. Jeżeli nie chcemy wybrać żadnego trybu, czekamy aż wyświetlacz przestanie mrugać (3 sekundy). Wyświetlacz wróci do normalnego działania. 3.b. Jeżeli chcemy zmienić ustawienia, wciśnij i zwolnij przycisk aż wyświetlacz zacznie mrugać. Wybór trybu TRE uzyskamy przez krótkie naciśnięcie przełącznika Kiedy żądany tryb mruga na wyświetlaczu, czekamy 3 sekundy aby zatwierdzić ustawienie. Urządzenie będzie pracować zgodnie z wybranym trybem TRE , a wyświetlacz wróci do normalnego działania. Uwaga: - Dla waszego własnego bezpieczeństwa, nie powinno się przeglądać i zmieniać trybów TRE podczas jazdy.

5.3. Rozpoczęcie automatycznego uczenia Jeżeli urządzenie wyświetla wybrany bieg nieprawidłowo, rozpocznij automatyczne uczenie: 1. Jeżeli posiadasz stojak, postaw motocykl na stojaku. W innym przypadku usiądź na motocyklu. 2. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). Upewnij się, że nóżka boczna jest złożona silnik jest wyłączony, stacyjka w pozycji RUN. Nie uruchamiaj silnika. 3. Wybierz pozycję dźwigni biegów na neutralny. 4. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 5. Puść przycisk. Jeżeli skrzynia biegów jest w pozycji neutralnej , “L” rozpoczynie się mruganie i automatyczne uczenie urządzenia. 6. Po upływie kilku sekund, następuje wyświetlenie i mruganie wyświetlacza (1, 2, 3, 4, 5 do 6). Wybierz bieg, który jest wskazany na wyświetlaczu. Po to żeby łatwo zmienić bieg na wyłączonym silniku, można kręcić tylnym kołem do przodu lub do tyłu. “L” miga podczas uczenia danego biegu. Powtarzaj ten punkt dopóki wszystkie biegi zostaną nauczone. Jeżeli jest potrzeba wykonania procesu jeszcze raz, wciśnij raz przycisk i przejdź do kroku 3. 7. Jeżeli wszystkie sześć biegów zostało nauczone, na wyświetlaczu pojawi się: “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund. Jeżeli Wasz motocykl posiada mniej niż 6 biegów, wciśnij i puść przycisk. Urządzenie zapisze nowe ustawienia na pamięci Flash, potem wyświetlacz wraca do normalnego działania.

5.4. Resetowanie urządzenia Reset spowoduje wyczyszczenie wszystkich danych oraz powrót do ustawień fabrycznych: - zapisaną pozycje biegów - TRE (zostanie tryb normalny, a tryb TRE będzie wyłączony) - Automatyczna czułość jasności wyświetlacza (poziom 4) 1. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). 2. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 3. Ponownie wciśnij przełącznik i trzymaj, żeby zakończyć automatyczne uczenie, aż pojawi się “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund . Fabryczne ustawienia zostaną przywrócone. Uwaga: Urządzenie przechowuje wszystkie dane nawet jeżeli zasilanie zostanie odłączone.

5.5. Sprawdzanie ustawień (domyślnych) albo wybranego trybu TRE Odłącz i podłącz zasilanie urządzenia z akumulatora. Na wyświetlaczu pokaże się “d” (domyślne) albo numer wybranego trybu, po jednej sekundzie, pojawi sie aktualny bieg.

5.6. Sprawdzanie i ustawianie automatycznej czułości jasności wyświetlacza Czułość może być regulowana w 10 poziomach, od 0 do 9. Domyślnie czułość ustawione jest na poziom 4. Jeżeli czułość zostanie ustawiona na poziom 9, automatyczny czujnik jasności będzie wyłączony i jasność będzie zawsze maksymalna, niezależnie od intensywności światła. 1. Wybierz neutral i ustaw kluczyk stacyjki na OFF. Wyświetlacz jest pusty. 2. Wciśnij przycisk i przekręć stacyjkę na ON. 3. Puść przycisk po upływie 3 sekund, na wyświetlaczu pojawi się “A”. 4. Aktualny poziom czułości zostanie wyświetlony (mruganie). 5.a. Jeżeli nie chcesz zmieniać poziomu czułości, poczekać aż wyświetlacz przestanie mrugać. Po upływie 3 sekund, wyświetlacz powróci do normalnego działania. 5.b. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia, wciśnij i puść przycisk podczas mrugania wyświetlacza. Przez naciskanie przycisku będzie sie zmieniał poziom czułości. Kiedy żądany poziom czułości został wyświetlony na urządzeniu, odczekaj 3 sekundy. Urządzenie wróci do normalnego działania, i nowy poziom czułości zostanie zapamiętany.

5.7. Czyszczenie wyświetlacza Wyświetlacz Led wykonany jest Plexiglas oraz filtrującego elementu. Wycierać delikatną i wilgotną tkaniną. Aby uniknąć zdrapania elementu filtrującego, nie wycieraj suchą tkaniną. Urządzenie jest wodoodporne, jednak należy unikać bezpośredniego strumienia wody na wyświetlacz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GryzliGT dnia Śro 0:37, 28 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:40, 02 Cze 2015
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1367
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





Wg strony http://www.healtech-electronics.com/products/gpds/ - sekcji "compatibility"
- do DL650 pasują wersje Gipro with ATRE p/n: GIpro-S04 lub GIpro DS-series p/n: GPDS-S01
- do DL1000 Gipro with ATRE p/n: GIpro-S02 lub GIpro DS-series p/n: GPDS-S01

Wg tego co napisałeś masz wersję do 1000-ca. Napisz do sprzedawcy czy można odmienić albo do producenta czy można łatwo przerobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:54, 07 Sie 2015
olo66
A1

 
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jasło





Ktoś rozjaśni montaż. Gdzie szukać wtyczek do podłączenia Gipro S02 pacjent klv 1000.Nie chcę czegoś schrzanic.Podpowiedzi mile widziane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:14, 27 Paź 2015
mily9ser
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 219
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie





Witam,przeczytałem cały opis ze 20razy.Brak zrozumienia,ale zakupiłem wraz z kolega z forum,,Bosman,,i powiem tak.Ten wskaźnik to zawodostwo.Wprawdzie musiałem nauczyć go biegów(to dziecinnie proste)dopiero po obcowaniu z urządzeniem instrukcja wyżej jest wpełni zrozumiała i przejżysta.Zmienialiśmy mapy z kolegą,ale zauważyłem,że niestety zamiast dodawać lepszego dołu to w moim przypadku nie jest to tak do końca prawda,zauważyłem że moto robi sie mułowate,a po wyłączeniu map wraca wszystko do normy.Mimo tego gorąco polecam,nie szuka się po zamontowaniu ,,7-go,, biegu.wyświetlacz sam się rozjaśnia lub ściemnia w zależności od pory dnia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wskażnik biegów GIPRO-S04
Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin