Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przegląd 12 tys., aktualne ceny POLandPOSITION

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xondz
Motocyklista



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Tarchomin

PostWysłany: Wto 19:24, 16 Cze 2009    Temat postu: Przegląd 12 tys., aktualne ceny POLandPOSITION

Zrobiłem właśnie przegląd gwarancyjny po 12 tys. km w PP. Poniżej ceny.

- DL650 przegląd po 12 tys. km - 322,08 zł
- Olej Shell 2,7l (VSX4-10W40) - 99,90 zł
- świece CR8E (4 szt.) - 165,40 zł
- filtr oleju - 50,29 zł
Razem: 637,67 zł

extra:
- Weryfikacja układów elektronicznych, kasowanie błędów - 149,33 zł
- wymiana płynu hamulcowego - 89,30 zł
- płyn hamulcowy DOT4 0,5 l - 19 zł
- filtr powietrza - 142,26 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:04, 16 Cze 2009    Temat postu:

jaki oni Ci filtr zalozyli? ja dzisiaj za K&N (KN-138) zaplacilem 44 zl, a Hiflofiltro kosztuje ze 25 zl.
dobrze sobie licza.
filtr powietrza tylko jakis tani Razz ja dalem za K&N (SU-1002) 240 zl, ale podobno "na cale zycie" i moc podnosi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 0:56, 17 Cze 2009    Temat postu:

Filtr oleju na pewno z logo "Suzuki" stąd taka cena.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:38, 17 Cze 2009    Temat postu:

ja zapłaciłem miesiąc temu w PP tak:

przegląd DL650 po 12000 146,4zl
filtr pow K&N 219,9zl
olej shell vsx4 10W40 2,7l 89,9zl
swiece cr8e 121,6zl
filtr 46,7zl
razem 624,5zl

extra
mycie fury i hamownia, bo mi sie cos tam nie podobało, na wolnych obrotach wiec jeszcze podłubali przy wtryskach i jest lepiej
oleju jakby na dzien dzisiejszy tez mniej wciąga:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 10:40, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 15:02, 17 Cze 2009    Temat postu:

ponieważ moto nie mam objęte gwarancją - bo prywatny import ze Szwajcarii - to przeglądy robię w nieautoryzowanym serwisie, u kumpla prowadzącego warszatt i stację diagnostyczną dekra... Dodam, że sam jeździ na 2oo i dba o nie... Smile
Nie wnikając w ceny oleju i innych mat. eksploatacyjnych, bo to wiadomo, że w autoryzowanym serwisie musi być drożej, ale na bazie subiektywnych doświadczeń z mojego sztormiaka kilka wskazówek dla tych co NIE MUSZĄ koniecznie wg serwisówki:
Przy przeglądzie po 12000 km (przy okazji stuknęło 2 lata od pierwszej rejestracji):

1) świece obejrzane, przeczyszczone, mają spokojnie dojechać do przeglądu przy 18000, a może nawet dłużej: (aktualnie 15500 km i nie czuć / nie słychać, żeby im coś dolegało...)
2) filtr powietrza - j.w.; miałem już nawet zamówiony u kumpla KN, ale sam stwierdził, że ten oryginalny jest po przedmuchaniu tak dobry, że nie ma serca go wyrzucać... Smile
3) oczywiście olej, filtr oleju wymienione, podobnie płyny hamulcowy, bo od nowości nie zmieniany;
4) przejrzane klocki hamulcowe - jeszcze nie do wymiany;
5) podokręcane mocowania lag, główka ramy itp.
6) przesmarowane dźwignie i linki hamulców, sprzęgła, nóżka.
7) komputera do dl-a nie ma więc kasowania błędów nie było...
Cool do tego montaż centralki i gmoli givi...

Razem wyniosło mnie to jakieś 200 pln - filtr oryginalny suzuki, olej castrol power 1 gps, ae jak pisałem nie cena jest ważna. Chodzi o to, że podawane w serwisówce czynności nie zawsze są konieczne, czasami są chyba celowo wpisane pod kątem zapewnienia dochodów sieci serwisów suzuki...
Tak mi się nasunęła taka refleksja.Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin