Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wskaźnik O/D - co to jest ?

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Nie 21:09, 10 Maj 2009    Temat postu: Wskaźnik O/D - co to jest ?

Witajcie

Jak w temacie. Dziś spoglądając pod lekkim kątem na wyświetlacz zauważyłem pod tą czerwoną diodą na środku wskaźnik O/D- od czego to jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Nie 21:12, 10 Maj 2009    Temat postu:

siema,
bieg numer 6, w nomenklaturze angielskiej zwany Over Drive - czyli nadbieg Smile stąd na wyświetlaczy O/D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Nie 21:13, 10 Maj 2009    Temat postu:

Over Drive - wskaznik biegu szostego "nadbieg"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Nie 21:28, 10 Maj 2009    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź Smile

Czyli jak dobrze rozumiem, jadąc na moto na 6 biegu ten wskaźnik powinien się palić ?
Jak na razie na moim DL-u zrobiłem ze 150 km, na 6 biegu jechałem na pewno ale wskaźnik się nie zapalał :/ chyba że tak ma być ? Jutro się przejadę to sprawdzę jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawluk
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:32, 10 Maj 2009    Temat postu:

elementy wyświetlacza są takie same jak w DL-1000, ale w 650 szóstka nie jest nadbiegiem Razz, dlatego O/D się nie zapala.

p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiśnia
A1



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Suwałki/Warszawa

PostWysłany: Nie 22:01, 10 Maj 2009    Temat postu:

No to teraz wszystko jasne Smile dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi-049
Motocyklista



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 8:28, 11 Maj 2009    Temat postu:

miałem to samo w swoim litrze jak trzymając na sprzęgle na 1 biegu cofałem do tyłu , mam instrukcję po Włosku , więc kolega mi przetłumaczył że po prostu pisze; '' zmień bieg" i tak mi się zapala jak załącze 6 a jadę z małą prędkością -- poza tym to jest zielona kontrolka więc informacyjna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
domelto
A1



Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 15:01, 16 Cze 2009    Temat postu:

a może ktoś próbował uruchomić / podłączyć to ustrojstwo w DL-650?
myślałem o wyświetlaczu biegów, ale taka kontrolka w zupełności by wystarczyła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Śro 14:55, 17 Cze 2009    Temat postu:

A gu... prawda.W 1000 jest to wskaźnik zapięcia 6 biegu.W 650tce też tylko kabelek nie jest podpięty i elektronika wskaźnika jest trochę inna.(za dużo pisania)Jak chcesz mieć ten bajer to najlepiej kupić zegary od 1000,podłączyć czujnik,kabelek i pięknie działa.Nie kombinuj na wskaźnikach od 650 bo spalisz elektronikę wskaźnika.
Albo lepiej kup 1000ca i po bólu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 15:04, 17 Cze 2009    Temat postu:

vpawel napisał:
...Albo lepiej kup 1000ca i po bólu.


Cudne;) Najprostsze rozwiązania są najlepsze;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 22:23, 17 Cze 2009    Temat postu:

Ale 1000 dla nas z 650 jest za silny Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Śro 23:04, 17 Cze 2009    Temat postu:

heh, wystarczy troche 1000em pojezdzic i mysli sie juz o jakims 1500 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 8:05, 18 Cze 2009    Temat postu:

Ja tez czasami mysle, ze ten moj rumak juz jakis wolowaty sie robi Smile
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stafford
A2



Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 17:02, 18 Cze 2009    Temat postu:

Szuja napisał:
heh, wystarczy troche 1000em pojezdzic i mysli sie juz o jakims 1500 Very Happy


Poważnie mówisz Szuja, czy żartujesz?
Ja mam wrażenie, że wykorzystuję max połowę zakresu obrotu manety a mocy i tak jest dużo za dużo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stafford dnia Czw 17:03, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 17:39, 18 Cze 2009    Temat postu:

Stafford, rzecz w tym, ze niby te puszki zostaja w tyle jak manete odkreci sie, ale ja waze prawie 110 kg, brakuje mi tego bzzzzz i znikniecia z horyzontu Very Happy. Troche zartuje z tym ostatnim, ale jakos szybko przyzwyczailem sie do mocy oferowanej przez 1000a, nie taki diabel straszny jak go malowali wczesniej. Dochodze do wniosku, ze nie moc moto jest niebezpieczna a zachowanie dosiadajacego takie moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:05, 18 Cze 2009    Temat postu:

glowa dosiadajacego oczywiscie, ale tez bardzo wazne jest, jak moc jest przekazywana na kolo... w motocyklach takich jak nasze moc przekazywana jest plynnie, nie ma tak na dobra sprawe co zaskoczyc. Jak popatrzysz/poczytasz relacje jak sie jezdzi na scigach, to tam w dolnym zakresie obrotow jest przyjemnie, ale jak wkreca sie na "swoje" to nagle jest duzy przyrost mocy i sprzet idzie na gume. jest to niebezpieczne w winklach, bo jak malo doswiadczony motocyklista za mocno sypnie z garsci to moze go ladnie poniesc i zaliczyc moze highside.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 16:48, 19 Cze 2009    Temat postu:

Dokładnie tak jak piszecie głowa to największa moc moto !! Smile Powiem szczerze że zrobiłem parę kilometrów na 1000-cach i jeżdżę z kolegami którzy maja 1000-ce, albo oni nie odkręcają albo moja 650 jest tak dobra, na próbach przyśpieszenia tak do 160-170 żadnej różnicy nie widzę, a że brakuje mocy po jakimś czasie to normalne, ale trzeba pogadać z pilotami F-16 czy im też kiedyś zaczyna brakowaćSmile Ja myślę że tak !! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 17:05, 19 Cze 2009    Temat postu:

temat popłynął, czas go zakończyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin