Wysłany: Czw 20:26, 18 Cze 2009 |
|
|
greszio |
A1 |
|
|
Dołączył: 04 Maj 2009 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: WPR. . . . |
|
|
 |
 |
 |
|
Witam
Niebawem wybije 12.000km a to czas wymiany świeczek. Zastanawiam się czy włożyć oryginały Denso...chyba U24ESR-N czy ich zamiennik NGK CR8E, a może wypasik irydowy CR8EIX.
Lata ktoś na tych irydowych i czy warto z 28zł dopołacić na 55zł za sztukę?
PS w K8 świece są z boku silnika a nie od góry jak w K4...?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:34, 18 Cze 2009 |
|
|
ologc |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Sty 2008 |
Posty: 1636 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Monachium/Gdańsk |
|
|
 |
 |
 |
|
masz od góry i od boku w sumie 4 świece |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:05, 18 Cze 2009 |
|
|
Xondz |
Motocyklista |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2008 |
Posty: 206 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Warszawa/Tarchomin |
|
|
 |
 |
 |
|
Nie masz gwarancji na ten sprzęt i nie robisz przeglądów w autoryzowanych stacjach ?
Oryginalnie w serwisie wkładają CR8E (OEM NGK) i cena to 41,35 zł/szt. Oczywiście w K8 są 4 świece. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:32, 19 Cze 2009 |
|
|
vpawel |
Motonita |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2006 |
Posty: 676 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Warszawa Pruszków |
|
|
 |
 |
 |
|
Zdecydowanie polecam te irydowe.Konstrukcja tej świecy zapewnia stabilną iskrę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:15, 19 Cze 2009 |
|
|
greszio |
A1 |
|
|
Dołączył: 04 Maj 2009 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: WPR. . . . |
|
|
 |
 |
 |
|
Moto jest od Bogusławskiego z gwarancją i owszem ale przeglądy robię tam gdzie chcę (ważny rachunek z warsztatu motocyklowego), więc części mogę sam kupować.
Jeżeli te irydowe sa OK to na ile km wystarczą? może 24tys? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:33, 19 Cze 2009 |
|
|
cyryl DL1000 |
Motocyklista |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2008 |
Posty: 316 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Kopanki, Wielkopolska |
|
|
 |
 |
 |
|
irydowych teoretycznie już nigdy sie nie wymienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:35, 19 Cze 2009 |
|
|
bibop |
Maniak motocyklowy |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2009 |
Posty: 1751 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Warszawa |
|
|
 |
 |
 |
|
ooo... to ciekawa informacja
znalazlem na stronie NGK takie cos (dla 650-ek):
standard - CR8E
platyna - CR8EVX
iryd - CR8EIX
ja rowniez prosze o opinie czy warto wymienic na irydowe. bede wymienial "na dniach" to od razu moge cos lepszego zalozyc |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Pią 14:58, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: Pią 16:04, 19 Cze 2009 |
|
|
greszio |
A1 |
|
|
Dołączył: 04 Maj 2009 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: WPR. . . . |
|
|
 |
 |
 |
|
DL ma w oryginale Denso a odpowiednik irydowy to IU24.
Jakościowo górna półka, tylko gorzej z dostępnością.
Ja chyba kupię te irydowe NGK (sklep na łopuszańskiej swiece.e24h.pl maja po 55zl), chociaż w Dominatorze po wsadzeniu irydówki poleciała mi cewka aczkolwiek przypuszczenia sa że była już da bani i to zbieg okoliczności. Bo Dominator to stary był... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:34, 20 Cze 2009 |
|
|
fanwee |
A |
|
|
Dołączył: 13 Cze 2009 |
Posty: 107 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Skąd: Brzesko |
|
|
 |
 |
 |
|
greszio napisał: | ...gorzej z dostępnością... |
Kupiłem w Autokompleks.pl wysyłkowo bez problemu.
pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|