 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:22, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kondziu napisał: | geniusz napisał: | Jeżeli chodzi o lampę przednią z Angli.
To jest patent na żarówki.
Mamy H4 wystarczy rozdzielić bakę od oprawki i skleić na jakiś klej składnikowy i świecą jak w europejczyku kwestia jest tego typu, że anglik ma obrucony o kilka stopni kołek ustalający w który wchodzi żearówka.
Podpatrzyłem u kumpla który mial normalną wersję przerobiłem żarówki i działa rewelacyjnie. |
Kurcze za bardzo tego nie kapuje.... przecież anglik ma wogóle zupełnie nie w tą strone odbłyśnik więc jak po tych czarach z żarówką można uzyskać prawidłowo świecący reflektor ?
Ahh właśnie ostatnio moje zegary wraz z motocyklem były u elektronika i głowił się z zegarami dwa dni i niestety mądre japońce specjalnie uszkadzają wejścia jakiś tam układów że nie da się przestawić dystansu z mil na km... zostaje się przyzwyczaić albo kupić europejskie.. |
Ja też tak się właśnie zastanawiam... Jak się popatrzy na odbłyśniki DL-a lewy - prawy, to różnią się trochę od siebie, właśnie dlatego żeby nam prawy reflektor oświetlał pobocze i znaki! Nie wiem jak jest w angliku bo nie oglądałem odbłyśników z bliska, ale wyobrażam sobie, że w angielskiej lampie jest dokładnie odwrotnie, tzn. lewy odbłyśnik jest taki jak u nas prawy, a prawy taki jak nasz lewy. Z całą pewnością w kontynentalnej lampie prawa żarówka nie jest "przekręcona" względem lewej, więc wątpię żeby w angielskich stosowano taki "zwód".
Identycznie sprawa wygląda jeżeli chodzi o reflektory amerykańskie, mają inne odbłyśniki niż europejskie kontynentalne i świecą w "kreskę" a nie w "kropkę"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
routerek
Motonita
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z kanapy w salonie/WAW
|
Wysłany: Pią 6:18, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | tzn. lewy odbłyśnik jest taki jak u nas prawy, a prawy taki jak nasz lewy. |
Raczej powinny być lustrzane, odbite względem osi motocykla . Ale nie można wykluczyć, że lekki obrót żarówką coś zmieni - na pewno nie będą to idealnie kontynentalne reflektory, ale może nie będą szły po lewej w górę,
m.
PS. Nadal czekam na fotkę przerobionej żarówki i promienia światła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BandziorGG
A1
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Włocławek, Gdańsk
|
Wysłany: Sob 0:02, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Chętnie wrzuce fotki ale po weekendzie, motocykl mam w innym mieście. Przy narmalnym ustawieniu żarówki snop światła unosi się w lewą stronę i wygląda mniej więcej tak \_ po lekkim przekręceniu żarówki robi się płasko a potem delikatnie zaczyna podnosić się w prawa strona. Tak jak pisałem nie jest idealnie odcięty światło-cień ale z powodzeniem niweluje oślepianie na lewą stronę i nawet jak się dobrze ustawi doświetla prawą stronę.
W moim przypadku żarówka jest przekrecona o szerokość wycięcia na blaszkę. Fajnie to wygląda jak się blaszki odegnie, włoży zarówkę tak jak oryginał, włączy na ścianę i zacznie się deliatnie obracać, widać jak na dłoni jak podniesiony na lewo snop światła opada. Jak dla mnie, uważam że taka operacja w 90% eliminuje problem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BandziorGG dnia Sob 0:08, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
A2
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 23:48, 16 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kurcze może i eliminuje problem ale czy to jest to ? przejedź się dl-em z lampami od anglika i lampami europejczyka ... wogóle całkiem inna bajka więc chyba jak ktoś kupuje anglika to wie na co się pisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BandziorGG
A1
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Włocławek, Gdańsk
|
Wysłany: Wto 21:11, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Poniżej fotki jak świeci lampa Angielska po delikatynym przekręceniu żarówki. Zdjęcia słabej jakości bo robione komórkę, niestety nie mam aparatu pod ręką.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BandziorGG dnia Wto 21:35, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BandziorGG
A1
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Włocławek, Gdańsk
|
Wysłany: Nie 21:15, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś wypróbował mój patent z przekeceniem żarówki i było OK? Jakie macie spostrzeżenia? Pytam z ciekawości czy u wszystkich to działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fish67
Motocyklista
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biskupiec R./Olsztyn
|
Wysłany: Pon 0:58, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Ja przekręciłem i jest ok. Na krótkich nikt z naprzeciwka nie narzeka, długie chyba normalnie. Przy pierwszym przeglądzie trochę miałczeli ale przeszedł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BandziorGG
A1
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Włocławek, Gdańsk
|
Wysłany: Pon 22:55, 31 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
To super, ja jestem przed przeglądem i byłem ciekaw czy to wystarczy. Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SRafal
A1
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Mysiadło
|
Wysłany: Czw 22:21, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
JA wykonałem patent którego jeszcze nikt nie spróbował, otóż zamalowałem odbłyśnik doświetlający lewą stronę drogi. Obecnie światła świecą na wprost i nikt nie mruga z przeciwka.
Dla zainteresowanych zamalowałem trapezową część odbłyśnika, użyłem do tego zwykłej szarej farby i małego wygiętego pędzelka.
Rafał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:36, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby tylko nie zaczeła Ci się ta farba smażyć od żarówki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Czw 22:48, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
SRafal napisał: | JA wykonałem patent którego jeszcze nikt nie spróbował, otóż zamalowałem odbłyśnik doświetlający lewą stronę drogi. |
Podobny pomysł jest wykorzystywany na promach kursujących między wyspami a prawostronną Europą . Można tam nabyć nalepki na lampy , które przysłaniąją niepożądaną część strumienia świetlnego . Tyle że przykleja się je na zewnętrzną część reflektora .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pazur
A1
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 0:18, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba sie tu wiekszosci naraze no ale coz dwie sprawy:
1. Mam Annglika od 2008, sam go z restza przywiozlem, niczym sie nie rozni od Europejczyka, poza tym ze jest zadbany i mozna ufac w to co w serwisowce napisane. Poza tym kupilem w miare swiezego bo z przebiegiem 3,5k. Tak wiec ogolnie, wtedy (kurs w porownaniu z dzisiejszym byl niski plus mialem duzo wolnego czasu) polecam taka wyprawe. Dzisiaj raczej by mi sie juz nie chcialo tak jezdzic.
2. Dziwi mnie ze:
a.) jest kilka osob ktore uwazaja ze wazniejsze jest zmiana zegarow niz lamp - nie ma opcji zebys nie oslepial nadjezdzajacego samochodu lub motocykla na angielskich lampach, tak wiec tu chodzi o bezpieczenstwo swoje i tych z przeciwka.
Lampa angielska od europejskiej rozni sie tym ze ma pasek odblysnika skierowany nie na ta strone co trzeba i nie ma szans zeby to przerobic, jako ze lampa to nierozbieralny element. Europejska ten pasek na z drugiej, a amerykanska ma rowne paski po obu stronach.
Oraz ze:
b.) kombinujecie z przerabianiem lamp, co ani nie jest bezpieczne ani swoja droga legalne, ale nie mnie to oceniac, ja tylko patrze z punktu widzenia uzytkownika drogi, bo mijam czasem ludzi ktorzy nie zdaja sobie sprwy z tego ze mnie oslepiaja. Jak kupilem swojego sprzeta, na allegro w 10 min znalazlem lampe europejska z rozbitego sztorma za bodajze 700zl, a moja wystawilem na angielskim ebayu, w efekcie wyszedlem 300zl za lampe bo mi sie nie chcialo czekac. Ale jak bym byl cierpliwy to pewnie i lepiej to mozna zrobic.
Panowie w czym problem? Na co wam takie patenty? Olejcie glupie zegary, a zadbajcie zeby byc bezpiecznym na drodze i dla siebie i dla innych.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:46, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Święta racja!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Pon 11:53, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
BandziorGG,
a czy po zagięciu tych 3 blaszek i zmontowaniu wszystkiego do kupy nie jest luźna żarówka co może powodować jej drgania i drgania światła ? Te 3 blaszki jakoś tam zawsze stabilizują żarówkę na miejscu a teraz trzymać ją będzie tylko sprężyna dociskająca.
Pytam bo też chcę coś wykombinowac ze swoim angielskim reflektorem, nikt nigdy co prawda mi nie migał, ale z tego co piszesz to ten zabieg może tylko pomóc a nic nie zaszkodzi, nie wyprostuje co prawda sytuacji na dobre jak w kontynentalnym reflektorze ale zawsze to coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fish67
Motocyklista
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biskupiec R./Olsztyn
|
Wysłany: Pon 22:34, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
przejechałem tak 7kkm i nic nie drga, nie przesuwa się i światło ok, ta sprężynka trzymajaca żarówki jest dość mocna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Wto 0:31, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
sorki za głupie pytanie ale ten trik to robimy tylko w lewej żarówce ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Wto 16:18, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przecież obydwa odbłyśniki mają profil angielski , więc kombinacja tylko z jednej strony oznacza że jesteś dopiero połowie zakończenia eksperymentu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Wto 20:22, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Iron napisał: | Przecież obydwa odbłyśniki mają profil angielski , więc kombinacja tylko z jednej strony oznacza że jesteś dopiero połowie zakończenia eksperymentu  |
może i tak ale jak się dobrze przypatrzeć to lewy i prawy odbłyśnik różnią się od siebie stąd moje pytanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:46, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Iron, w bardzo wielu motocyklach m.in. w Viaderku obydwa reflektory zezują, ale w DL-u tylko jeden, prawy lub lewy. Dobrze to widać jak się odłączy którąś żarówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hubert1711
Motonita
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 20:47, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W moim angliku K6 lakierowałem zbiornik ponieważ był zardzewiały od spodu. Zauważyłem to przy wymianie filtra, a przy okazji wypiaskowałem i polakierowałem centralną stopkę bo też była dość mocno zardzewiała.
A tak pozatym bez żadnych problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Wto 22:53, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Iron, w bardzo wielu motocyklach m.in. w Viaderku obydwa reflektory zezują, ale w DL-u tylko jeden, prawy lub lewy. Dobrze to widać jak się odłączy którąś żarówkę. |
Popatrz na fotkę lampy w DL-u z przykładowego anglika - po kształcie odbłyśnika widać wyraźnie , że oba reflektory podnoszą wiązkę , a nie tylko jeden .
Poza tym sprawdziłem to dokładnie zanim wymieniłem u siebie wersję angielską na kontynentalną , gdyby to była kwestia tylko jednej połówki lampy to na pewno bym coś z nią pokombinował żeby się zrobiła w całości amerykańska , a nie płacił kilkaset PLN-ów za używkę świecącą we właściwą stronę
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:13, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Być może, ale w kontynentalnej lampie w prawo zezuje tylko prawy reflektor.
P.S. Opchnij tą lampę na jebaju UK, zwróci Ci się część kosztów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Śro 9:51, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Być może, ale w kontynentalnej lampie w prawo zezuje tylko prawy reflektor. |
Widzę , że idziesz dalej w zaparte
W wersji kontynentalnej , tak samo jak w angielskiej zarówno prawy jak i lewy odbłyśnik podnoszą linię światła , tyle tylko że z odwrotnej strony .
roadrunner napisał: | P.S. Opchnij tą lampę na jebaju UK, zwróci Ci się część kosztów...  |
Biorąc pod uwagę cenę ostatnio oglądanej na allegro , w dodatku z uszkodzonym zaczepem , to chyba zwróciłaby mi się cała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Śro 11:03, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
no dobra, czyli należałoby obie żarówki przekręcić o 1-2 cm obwodu w kierunku przeciwnym do ruchu wskażówek zegara ?
BandziorGG, fish67, czy tak to właśnie robiliście ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:11, 29 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Iron napisał: | roadrunner napisał: | Być może, ale w kontynentalnej lampie w prawo zezuje tylko prawy reflektor. |
Widzę , że idziesz dalej w zaparte
W wersji kontynentalnej , tak samo jak w angielskiej zarówno prawy jak i lewy odbłyśnik podnoszą linię światła , tyle tylko że z odwrotnej strony .
roadrunner napisał: | P.S. Opchnij tą lampę na jebaju UK, zwróci Ci się część kosztów...  |
Biorąc pod uwagę cenę ostatnio oglądanej na allegro , w dodatku z uszkodzonym zaczepem , to chyba zwróciłaby mi się cała  |
Masz rację, zwracam honor
[link widoczny dla zalogowanych]
Obydwa reflektory "zezują" a mógłbym przysiąc że tylko jeden...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BandziorGG
A1
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Włocławek, Gdańsk
|
Wysłany: Pią 1:45, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, w moim przypadku obie lampy zezują i należy przekręcić żarówkę w obu lampach, po tym zabiegu nikomu nie bedziecie świecić po oczach, wystarczy przekrecić żarówkę o 1 cm - najlepiej robić to stając na wprost ściany, włączyć światła i przekręcać żarówkę aż zez opadnie i podniesie się z prawej strony i tyle. Zajmuje to w sumie 5-10 min. Oczywiscie aby było SUPER, SUPER i wogóle należy sprzedać lampe angielską i kupić europejską ale to wy decyzujecie hehe....
Żarówka się nie przesuwa i nic nie drga - ta sprezyna mocno trzyma żarówkę, nie ma z tym problemu no i przegląd przeszedł bez problemu.
Jeżeli chodzi o zegary to zakupiłem nowe tarcze, rozkręciłem zegary podmieniłem tarcze z mil na km i za 50żł mam piękne do tego wybrałem białe zegary w km/h. Jedynie licznik przebiegu liczy mile ale to mi nie potrzebne. Jezeli ktoś chce zobaczyć fotki jak to wygląda to dajcie znać to postaram się wrzucić. Moto jest w Gdańsku do obejżenia na żywo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BandziorGG dnia Pią 1:52, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Czw 9:01, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
prosze o focie tych zegarów bo tez zamawiam nowe tarczki i zobacze jak to w realu wyglada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tombo
A1
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:40, 08 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
DARKOM napisał: | prosze o focie tych zegarów bo tez zamawiam nowe tarczki i zobacze jak to w realu wyglada |
Też mam anglika, ja do DL650 zamawiałem tarcze na allegro u nich tachotuning_pl
Nie mieli matrycy do DL650 więc skanowałem i wysyłałem im moje oryginalne tarcze. Na tej podstawie zrobili przeskalowane w km/h.
Wykonanie przyzwoite, wszystkie otwory pasują idealnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karku
A1
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:24, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W moim "angliku" przy okazji wymiany napędu okazało się, że śruba od zębatki przy silniku była tak zapieczona, że nie dało się jej odkręcić. Musieli ją w serwisie rozpiłować i założyć nową, która kosztowała 50 zł + jeszcze coś za robociznę policzyli więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Omm80
A
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 18:37, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
jak chcesz przełączyć wskazania z mph na km...w trybie trip przytrzymaj przycisk adjust przez 2s i powinno przeskoczyć na km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 20:55, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Omm80 - takie cuda tylko w nowym , w starym niet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Sob 23:19, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Omm80 napisał: | jak chcesz przełączyć wskazania z mph na km...w trybie trip przytrzymaj przycisk adjust przez 2s i powinno przeskoczyć na km/h |
Niestety , nie da rady - w "starym" DL-u możesz go trzymać wcisniętego w nieskończoność i nie stanie się nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karku
A1
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:44, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Rdza = ukręcona śruba mocująca tylny zacisk (przy okazji wymiany klocków).
A co do lampy to ja swoją rozkleiłem i zamalowałem czarnym markerem te część lustra, która kieruje strumień światła na lewo. Teraz lampa świeci mi na płasko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:04, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
czy w nowym modelu 650 elektroniczny prędkościomierz posiada opcję zmiany mph na km/h?
Ile mniej więcej kosztuje europejski odbłyśnik do angielskiej lampy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 22:27, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wyczytane w instrukcji obslugi:
"Aby zmienić rodzaj jednostki z km na mile ustaw licznik w funkcji drogomierza, a następnie
naciśnij i przytrzymaj przez 2 sekundy przycisk ADJUST (1).
· Wybierz jednostkę prędkości zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
· Po zmianie wyświetlacza sprawdź poprawność ustawienia."
Odnosnie drugiego pytania niestety nie pomoge. Napisz do HADA, moze cos poradzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Nie 22:29, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|