VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> ANGLIK - problemy i różnice Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 1:45, 02 Mar 2012
BandziorGG
A1

 
Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Włocławek, Gdańsk





Panowie, w moim przypadku obie lampy zezują i należy przekręcić żarówkę w obu lampach, po tym zabiegu nikomu nie bedziecie świecić po oczach, wystarczy przekrecić żarówkę o 1 cm - najlepiej robić to stając na wprost ściany, włączyć światła i przekręcać żarówkę aż zez opadnie i podniesie się z prawej strony i tyle. Zajmuje to w sumie 5-10 min. Oczywiscie aby było SUPER, SUPER i wogóle Smile należy sprzedać lampe angielską i kupić europejską ale to wy decyzujecie Smile hehe....

Żarówka się nie przesuwa i nic nie drga - ta sprezyna mocno trzyma żarówkę, nie ma z tym problemu no i przegląd przeszedł bez problemu.

Jeżeli chodzi o zegary to zakupiłem nowe tarcze, rozkręciłem zegary podmieniłem tarcze z mil na km i za 50żł mam piękne do tego wybrałem białe zegary w km/h. Jedynie licznik przebiegu liczy mile ale to mi nie potrzebne. Jezeli ktoś chce zobaczyć fotki jak to wygląda to dajcie znać to postaram się wrzucić. Moto jest w Gdańsku do obejżenia na żywo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BandziorGG dnia Pią 1:52, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:01, 08 Mar 2012
DARKOM
Motonita

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 565
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA





prosze o focie tych zegarów bo tez zamawiam nowe tarczki i zobacze jak to w realu wyglada


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:40, 08 Mar 2012
tombo
A1

 
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





DARKOM napisał:
prosze o focie tych zegarów bo tez zamawiam nowe tarczki i zobacze jak to w realu wyglada


Też mam anglika, ja do DL650 zamawiałem tarcze na allegro u nich tachotuning_pl
Nie mieli matrycy do DL650 więc skanowałem i wysyłałem im moje oryginalne tarcze. Na tej podstawie zrobili przeskalowane w km/h.
Wykonanie przyzwoite, wszystkie otwory pasują idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:24, 29 Mar 2014
karku
A1

 
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





W moim "angliku" przy okazji wymiany napędu okazało się, że śruba od zębatki przy silniku była tak zapieczona, że nie dało się jej odkręcić. Musieli ją w serwisie rozpiłować i założyć nową, która kosztowała 50 zł + jeszcze coś za robociznę policzyli więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:37, 29 Mar 2014
Omm80
A

 
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





jak chcesz przełączyć wskazania z mph na km...w trybie trip przytrzymaj przycisk adjust przez 2s i powinno przeskoczyć na km/h


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:55, 29 Mar 2014
scalmar
Motocyklista

 
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 499
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





Omm80 - takie cuda tylko w nowym , w starym niet.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:19, 29 Mar 2014
Iron
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD





Omm80 napisał:
jak chcesz przełączyć wskazania z mph na km...w trybie trip przytrzymaj przycisk adjust przez 2s i powinno przeskoczyć na km/h


Niestety , nie da rady - w "starym" DL-u możesz go trzymać wcisniętego w nieskończoność i nie stanie się nic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:44, 01 Maj 2014
karku
A1

 
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków





Rdza = ukręcona śruba mocująca tylny zacisk (przy okazji wymiany klocków).
A co do lampy to ja swoją rozkleiłem i zamalowałem czarnym markerem te część lustra, która kieruje strumień światła na lewo. Teraz lampa świeci mi na płasko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:04, 04 Maj 2014
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





czy w nowym modelu 650 elektroniczny prędkościomierz posiada opcję zmiany mph na km/h?
Ile mniej więcej kosztuje europejski odbłyśnik do angielskiej lampy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:27, 04 Maj 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Wyczytane w instrukcji obslugi:

"Aby zmienić rodzaj jednostki z km na mile ustaw licznik w funkcji drogomierza, a następnie
naciśnij i przytrzymaj przez 2 sekundy przycisk ADJUST (1).
· Wybierz jednostkę prędkości zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
· Po zmianie wyświetlacza sprawdź poprawność ustawienia."

Odnosnie drugiego pytania niestety nie pomoge. Napisz do HADA, moze cos poradzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Nie 22:29, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ANGLIK - problemy i różnice
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin