Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dl650 dwie osoby

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmot106
A1



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:52, 19 Kwi 2014    Temat postu: dl650 dwie osoby

Panowie czy jazda w 650 i dwie osoby daje rade ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Sob 17:56, 19 Kwi 2014    Temat postu:

650 daje rade bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 17:59, 19 Kwi 2014    Temat postu:

raz jedna, a potem druga osobe i daje rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 18:02, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Hahaha zależy czego oczekujesz . Ja przesiadłem się z 40konnego Draga dla mnie OK . Jeżdżę z żoną + 3 kufry + torba luisa na centralnym + duży tankbag + 2*10 litrów na gmolach .Dla mnie po wzięciu pod uwagę wszystkich aspektów ( cena , spalanie , zasięg , komfort ) jest motocyklem idealnym . Jedyne co doprowadza mnie do szału to serwis co 6 000 .Na moje szczęście mam jeszcze Maszke ( stary Drag Star ) i radzę sobie w ten sposób , że robię jeden długi wypad DL , a dookoła komina Dragiem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmot106
A1



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:12, 19 Kwi 2014    Temat postu:

chodzi czy nie za słaby ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 18:17, 19 Kwi 2014    Temat postu:

Tak jak pisałem zależy czego oczekujesz . Przelot autostradą ze 160 na budziku bez problemu . Jazda po górkach Czarnogóry też . Oczywiście na górkach trzeba biegami mieszać .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmot106
A1



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:24, 19 Kwi 2014    Temat postu:

a jak sie zbiera, teraz jeżdżę cbr 600 110KM ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
instruktor
Motonita



Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask

PostWysłany: Sob 18:50, 19 Kwi 2014    Temat postu:

...przejedź się z kimś jako plecak przynajmniej i sprawa się wyjaśni...
Dla mnie osobiście mały DL również jest idealny pod wieloma względami; no ale ja uwielbiam V-ki, i nie lubię torowych prędkości Wink Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nita
Motocyklista



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 19:11, 19 Kwi 2014    Temat postu:

instruktor to tak jak ja vibracji v-ki nie zastąpi moc rzędówki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 6:34, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Da rade, no chyba, że jedziesz w grupie, gdzie przodownik będzie mocniejszy... Może się okazać, że przy wyprzedzaniach będziesz się męczył. Ale tak jak pisali inni. Jak się rozpędzi to idzie spokojnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sobek
A



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 7:14, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Daje rade ale jak lubisz agresywniej to 1000.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marmot106
A1



Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 7:20, 20 Kwi 2014    Temat postu:

wyprzedzanie z dwoma osobami na pokładzie, ja ważę 80 dziewczyna 60, do tego np kufer ... dlatego sie zastanawiam, jak sie bedzie zbierał ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
instruktor
Motonita



Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask

PostWysłany: Nie 8:20, 20 Kwi 2014    Temat postu:

nita napisał:
instruktor to tak jak ja vibracji v-ki nie zastąpi moc rzędówki Very Happy

...prawda Razz
... a który silnik najpiękniej brzmi na akcesoryjnych wydechach...??? Wink

... Marmot jeżeli faktycznie będziesz bardzo dużo jeździł z plecaczkiem załaddowany jak osiołek (kufry etc.), to chyba literek będzie bardziej wskazany. Cool W innych przypadkach maaały


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 11:22, 20 Kwi 2014    Temat postu:

marmot106 napisał:
wyprzedzanie z dwoma osobami na pokładzie, ja ważę 80 dziewczyna 60, do tego np kufer ... dlatego sie zastanawiam, jak sie bedzie zbierał ...


To zależy. Jak będziecie jechali sami, to spokojnie da rade. Oczywiście 1000 poradzi sobie lepiej, ale maluchem dramatu też nie będzie. No chyba, że jesteś cholerykiem Razz .
Nerwówka może się pojawić dopiero w grupie kilku mocnych maszyn, choć nie znaczy to, że nie da rady Wink .
W zeszłym roku leciałem w twinpaku ze Szczecina do Zakopca za gościem na K1600GT i kilkoma innymi maszynami pokroju R1200GS... Przy wyprzedzaniu bywała i czwórka, ale wszyscy spokojnie dojechali, a najmniejsze spalanie miałem i tak ja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 20:46, 20 Kwi 2014    Temat postu:

Przesiadając się z CBR600 raczej będziesz osiągami rozczarowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 21:21, 21 Kwi 2014    Temat postu:

Zakładam że w tej przesiadce nie chodzi o osiągi... bo nie pytasz o XXa... Dl650 przy Waszych gabarytach spokojnie daje radę i mnóstwo frajdy z jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
instruktor
Motonita



Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask

PostWysłany: Wto 10:14, 22 Kwi 2014    Temat postu:

... ja wczoraj po raz kolejny z żonką i pełnym kuferkiem centralnym ok 200 km - tak świątecznie wycieczkowo - i mały DL napraaaawdę daje radę w takim zestawieniu - gorąco polecam Razz - ale była zabawa....

p.s. pozdrowienia dla Challengera i Małżonki ( super kompani ) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez instruktor dnia Wto 10:17, 22 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marekcb500
A1



Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: rybnik

PostWysłany: Śro 12:35, 23 Kwi 2014    Temat postu:

Ja przesiadłem się z FZ6 Fazer na małego DLa i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim za wygodę podróżowania. Mocy do jazdy turystycznej we dwoje z trzema kuframi też mi wystarcza choc jest to zdecydowanie mniej żwawa maszyna niż Fazerek. Biorąc jednak pod uwagę takie aspekty jak komfort jazdy to Dl dla mnie jest suuuuper Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mmichal
A1



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:23, 23 Kwi 2014    Temat postu:

Przejedź się na jakimś to będzie najlepszy test. Dla mnie po przesiadce z vfr bardzo dobrze ale kolega przejechał sie z żona i powiedział ze nie zmieni z XX'a na coś takiego. Mi przeszkadzają tylko wstrzymywacze bo inaczej tego co nazywają hamulcami nazwać nie potrafię. Daleko temu do Vfr nawet i w 1000. No ale ja robię trasy po 1600 na raz więc chce mieć coś wygodniejszego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 18:56, 23 Kwi 2014    Temat postu:

mmichal napisał:
Mi przeszkadzają tylko wstrzymywacze bo inaczej tego co nazywają hamulcami nazwać nie potrafię.


Poszperasz, to znajdziesz sposób na przeróbkę hampli... W 200-250 można się z tym tematem zamknąć...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 19:29, 23 Kwi 2014    Temat postu:

Albo kupisz nowego V-Stroma 650 lub 1000 Wink
W nich zamontowano juz hamulce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pon 18:35, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Dober była jeszcze wersja bez zamontowanych hamulców .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
renzooku
Motocyklista



Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 18:52, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Najlepiej niech kolega kulnie się i tysiącem i małym dlem.
Tak jest najrozsądniej.

Ja tak zrobiłem i wybrałem litra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pon 19:20, 28 Kwi 2014    Temat postu:

Byly spowalniacze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jackZG
A1



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:17, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Do wszystkiego trzeba się jak to mówią przyzwyczaić. Ja wcześniej jeździłem VFR i z pasażerem i kuframi nie było żadnego problemu przy wyprzedzaniu, szybkich przelotach autostradą czy hamowaniu. Uważać trzeba było żeby przedniego koła nie podnosić przy ostrym przyspieszaniu. I po kupnie Dl 650 na pierwszej wycieczce przekonałem się że różnica w mocy jednak ma znaczenie, zwłaszcza wyprzedzając powyżej 120 km/h. Ale zmieniłem styl jazdy i ostatnio po 300 kilometrach doceniłem wygodę małego DL. Wszystkie dziury na naszych pięknych drogach suzuki przelatuje bezproblemowo, a w hondzie pewnie już bym miał obolałe nadgarstki. Co fajne mały DL jest poręczny na postoju i super smiga po zakrętach. Wydaje mi się że łatwiej się tym jeździ niż VFR. Nie ma szarpania silnika na agrafkach, super ochrona przed wiatrem. Na litrze nie jeździłem, to nie mam porównania, tylko jedna rzecz: DL nie kupuje się dla szybkiej jazdy. Inna sprawa, że faktycznie hamulce to on ma słabe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Wto 8:25, 29 Kwi 2014    Temat postu:

Właśnie - między starą 650 a nową duża różnica w hamulcach jest ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prezes77
A1



Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: kraków

PostWysłany: Sob 14:21, 03 Maj 2014    Temat postu:

ja gonię małym DL głównie w dwie osoby i 3 kufry - daje radę. a lekki nie jestem 130 kg Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
instruktor
Motonita



Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask

PostWysłany: Sob 14:40, 03 Maj 2014    Temat postu:

prezes77 napisał:
ja gonię małym DL głównie w dwie osoby i 3 kufry - daje radę. a lekki nie jestem 130 kg Smile


Postura jak na Prezesa przystało Wink LwG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pon 13:48, 05 Maj 2014    Temat postu:

A ja wróciłem z kolejnego dłuższego wypadu we dwoje na DeeLu i potwierdzam moje poprzednie odczucia - dobry turystyk na boczne drogi, jednak na autostrady już odrobinę za wolny.
Czyli szybkie przeloty na południe Europy nie będą jego domeną.

Dwie osoby, trzy aluminiowe kufry.
Licznikowe 130km/h (6.000 obrotów/minutę) - 5,3l/100km i w zasadzie to prawie maksymalna "niemęcząca" silnika prędkość w zestawieniu podróżnym jak powyżej.

Licznikowe 160-180km/h (autostrada Gdańsk-Włocławek), no jeszcze jakoś jedzie, raczej nic nie sygnalizuje że np. miałby się rozsypać silnik, tyle że spalił więcej niż BMW czy Moto Guzzi Stelvio. Ewidentnie to nie jego rejony prędkościowe.

A takie "użyteczne" licznikowe 150km/h -czyli jeszcze wygodna dla Pasażera prędkość podróżna - wydaje mi się że przykładowy odcinek Brenner-Berliner Ring byłby jednak dość męczący na małym Sztromku. Ja w każdym bądź razie w razie takiej podróży poszukam więcej czasu na podróż i bocznych dróg...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 13:56, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luxer
A1



Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Orzysz

PostWysłany: Wto 17:18, 06 Maj 2014    Temat postu:

Ja przy 190 wzrostu i 113 wagi zdecydowałem się na dużego, bo szczególnie na Mazurach pomiędzy zakrętami masz 3 sek na wyprzedzenie Smile a i opór wiatru przy moim wzroście, szczególnie w wietrzne dni... tak czy inaczej - zapas mocy dobrze mieć Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin