VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom -> dl650 dwie osoby
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
dl650 dwie osoby
PostWysłany: Sob 18:52, 19 Kwi 2014
marmot106
A1

 
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Panowie czy jazda w 650 i dwie osoby daje rade ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:56, 19 Kwi 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





650 daje rade bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:59, 19 Kwi 2014
Szuja
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3137
Przeczytał: 133 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa





raz jedna, a potem druga osobe i daje rade


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:02, 19 Kwi 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





Hahaha zależy czego oczekujesz . Ja przesiadłem się z 40konnego Draga dla mnie OK . Jeżdżę z żoną + 3 kufry + torba luisa na centralnym + duży tankbag + 2*10 litrów na gmolach .Dla mnie po wzięciu pod uwagę wszystkich aspektów ( cena , spalanie , zasięg , komfort ) jest motocyklem idealnym . Jedyne co doprowadza mnie do szału to serwis co 6 000 .Na moje szczęście mam jeszcze Maszke ( stary Drag Star ) i radzę sobie w ten sposób , że robię jeden długi wypad DL , a dookoła komina Dragiem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:12, 19 Kwi 2014
marmot106
A1

 
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





chodzi czy nie za słaby ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:17, 19 Kwi 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





Tak jak pisałem zależy czego oczekujesz . Przelot autostradą ze 160 na budziku bez problemu . Jazda po górkach Czarnogóry też . Oczywiście na górkach trzeba biegami mieszać .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:24, 19 Kwi 2014
marmot106
A1

 
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





a jak sie zbiera, teraz jeżdżę cbr 600 110KM ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:50, 19 Kwi 2014
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





...przejedź się z kimś jako plecak przynajmniej i sprawa się wyjaśni...
Dla mnie osobiście mały DL również jest idealny pod wieloma względami; no ale ja uwielbiam V-ki, i nie lubię torowych prędkości Wink Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:11, 19 Kwi 2014
nita
Motocyklista

 
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 369
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska





instruktor to tak jak ja vibracji v-ki nie zastąpi moc rzędówki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 7:34, 20 Kwi 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Da rade, no chyba, że jedziesz w grupie, gdzie przodownik będzie mocniejszy... Może się okazać, że przy wyprzedzaniach będziesz się męczył. Ale tak jak pisali inni. Jak się rozpędzi to idzie spokojnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:14, 20 Kwi 2014
sobek
A

 
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tychy





Daje rade ale jak lubisz agresywniej to 1000.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 8:20, 20 Kwi 2014
marmot106
A1

 
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





wyprzedzanie z dwoma osobami na pokładzie, ja ważę 80 dziewczyna 60, do tego np kufer ... dlatego sie zastanawiam, jak sie bedzie zbierał ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 9:20, 20 Kwi 2014
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





nita napisał:
instruktor to tak jak ja vibracji v-ki nie zastąpi moc rzędówki Very Happy

...prawda Razz
... a który silnik najpiękniej brzmi na akcesoryjnych wydechach...??? Wink

... Marmot jeżeli faktycznie będziesz bardzo dużo jeździł z plecaczkiem załaddowany jak osiołek (kufry etc.), to chyba literek będzie bardziej wskazany. Cool W innych przypadkach maaały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:22, 20 Kwi 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





marmot106 napisał:
wyprzedzanie z dwoma osobami na pokładzie, ja ważę 80 dziewczyna 60, do tego np kufer ... dlatego sie zastanawiam, jak sie bedzie zbierał ...


To zależy. Jak będziecie jechali sami, to spokojnie da rade. Oczywiście 1000 poradzi sobie lepiej, ale maluchem dramatu też nie będzie. No chyba, że jesteś cholerykiem Razz .
Nerwówka może się pojawić dopiero w grupie kilku mocnych maszyn, choć nie znaczy to, że nie da rady Wink .
W zeszłym roku leciałem w twinpaku ze Szczecina do Zakopca za gościem na K1600GT i kilkoma innymi maszynami pokroju R1200GS... Przy wyprzedzaniu bywała i czwórka, ale wszyscy spokojnie dojechali, a najmniejsze spalanie miałem i tak ja Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:46, 20 Kwi 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Przesiadając się z CBR600 raczej będziesz osiągami rozczarowany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:21, 21 Kwi 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zakładam że w tej przesiadce nie chodzi o osiągi... bo nie pytasz o XXa... Dl650 przy Waszych gabarytach spokojnie daje radę i mnóstwo frajdy z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:14, 22 Kwi 2014
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





... ja wczoraj po raz kolejny z żonką i pełnym kuferkiem centralnym ok 200 km - tak świątecznie wycieczkowo - i mały DL napraaaawdę daje radę w takim zestawieniu - gorąco polecam Razz - ale była zabawa....

p.s. pozdrowienia dla Challengera i Małżonki ( super kompani ) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez instruktor dnia Wto 11:17, 22 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:35, 23 Kwi 2014
marekcb500
A1

 
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: rybnik





Ja przesiadłem się z FZ6 Fazer na małego DLa i jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim za wygodę podróżowania. Mocy do jazdy turystycznej we dwoje z trzema kuframi też mi wystarcza choc jest to zdecydowanie mniej żwawa maszyna niż Fazerek. Biorąc jednak pod uwagę takie aspekty jak komfort jazdy to Dl dla mnie jest suuuuper Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:23, 23 Kwi 2014
mmichal
A1

 
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Przejedź się na jakimś to będzie najlepszy test. Dla mnie po przesiadce z vfr bardzo dobrze ale kolega przejechał sie z żona i powiedział ze nie zmieni z XX'a na coś takiego. Mi przeszkadzają tylko wstrzymywacze bo inaczej tego co nazywają hamulcami nazwać nie potrafię. Daleko temu do Vfr nawet i w 1000. No ale ja robię trasy po 1600 na raz więc chce mieć coś wygodniejszego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:56, 23 Kwi 2014
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





mmichal napisał:
Mi przeszkadzają tylko wstrzymywacze bo inaczej tego co nazywają hamulcami nazwać nie potrafię.


Poszperasz, to znajdziesz sposób na przeróbkę hampli... W 200-250 można się z tym tematem zamknąć...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:29, 23 Kwi 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Albo kupisz nowego V-Stroma 650 lub 1000 Wink
W nich zamontowano juz hamulce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:35, 28 Kwi 2014
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Dober była jeszcze wersja bez zamontowanych hamulców .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:52, 28 Kwi 2014
renzooku
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 349
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Najlepiej niech kolega kulnie się i tysiącem i małym dlem.
Tak jest najrozsądniej.

Ja tak zrobiłem i wybrałem litra.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 20:20, 28 Kwi 2014
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Byly spowalniacze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:17, 29 Kwi 2014
jackZG
A1

 
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Do wszystkiego trzeba się jak to mówią przyzwyczaić. Ja wcześniej jeździłem VFR i z pasażerem i kuframi nie było żadnego problemu przy wyprzedzaniu, szybkich przelotach autostradą czy hamowaniu. Uważać trzeba było żeby przedniego koła nie podnosić przy ostrym przyspieszaniu. I po kupnie Dl 650 na pierwszej wycieczce przekonałem się że różnica w mocy jednak ma znaczenie, zwłaszcza wyprzedzając powyżej 120 km/h. Ale zmieniłem styl jazdy i ostatnio po 300 kilometrach doceniłem wygodę małego DL. Wszystkie dziury na naszych pięknych drogach suzuki przelatuje bezproblemowo, a w hondzie pewnie już bym miał obolałe nadgarstki. Co fajne mały DL jest poręczny na postoju i super smiga po zakrętach. Wydaje mi się że łatwiej się tym jeździ niż VFR. Nie ma szarpania silnika na agrafkach, super ochrona przed wiatrem. Na litrze nie jeździłem, to nie mam porównania, tylko jedna rzecz: DL nie kupuje się dla szybkiej jazdy. Inna sprawa, że faktycznie hamulce to on ma słabe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:25, 29 Kwi 2014
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





Właśnie - między starą 650 a nową duża różnica w hamulcach jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:21, 03 Maj 2014
prezes77
A1

 
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: kraków





ja gonię małym DL głównie w dwie osoby i 3 kufry - daje radę. a lekki nie jestem 130 kg Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:40, 03 Maj 2014
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





prezes77 napisał:
ja gonię małym DL głównie w dwie osoby i 3 kufry - daje radę. a lekki nie jestem 130 kg Smile


Postura jak na Prezesa przystało Wink LwG


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:48, 05 Maj 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





A ja wróciłem z kolejnego dłuższego wypadu we dwoje na DeeLu i potwierdzam moje poprzednie odczucia - dobry turystyk na boczne drogi, jednak na autostrady już odrobinę za wolny.
Czyli szybkie przeloty na południe Europy nie będą jego domeną.

Dwie osoby, trzy aluminiowe kufry.
Licznikowe 130km/h (6.000 obrotów/minutę) - 5,3l/100km i w zasadzie to prawie maksymalna "niemęcząca" silnika prędkość w zestawieniu podróżnym jak powyżej.

Licznikowe 160-180km/h (autostrada Gdańsk-Włocławek), no jeszcze jakoś jedzie, raczej nic nie sygnalizuje że np. miałby się rozsypać silnik, tyle że spalił więcej niż BMW czy Moto Guzzi Stelvio. Ewidentnie to nie jego rejony prędkościowe.

A takie "użyteczne" licznikowe 150km/h -czyli jeszcze wygodna dla Pasażera prędkość podróżna - wydaje mi się że przykładowy odcinek Brenner-Berliner Ring byłby jednak dość męczący na małym Sztromku. Ja w każdym bądź razie w razie takiej podróży poszukam więcej czasu na podróż i bocznych dróg...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 14:56, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:18, 06 Maj 2014
luxer
A1

 
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Orzysz





Ja przy 190 wzrostu i 113 wagi zdecydowałem się na dużego, bo szczególnie na Mazurach pomiędzy zakrętami masz 3 sek na wyprzedzenie Smile a i opór wiatru przy moim wzroście, szczególnie w wietrzne dni... tak czy inaczej - zapas mocy dobrze mieć Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dl650 dwie osoby
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin