Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przy jakich obrotach dl1000 pali najmniej?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo99
A1



Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: skierniewice/warszawa

PostWysłany: Sob 19:17, 23 Maj 2009    Temat postu: Przy jakich obrotach dl1000 pali najmniej?

pytanie jak w temacie. Wogóle jak jeździć zeby było oszczędnie. Jestem dość świerzym motocyklistą i na razie nie jeżdżę zbyt szybko więc chcę żeby było chociaż oszczędnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Sob 19:27, 23 Maj 2009    Temat postu:

wg moich skromnych obserwacji jazda jak na poczatek w zakresie od 3-5tys obr/min, bedzie w miare oszczednie i silnik nie bedzie sie dusil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 9:50, 24 Maj 2009    Temat postu:

Ja na trasie lece tak minimum 110 bo wtedy moge wbic 6bieg i łańcuch mi nie szarpie. Przy 120 km/h mam 4 tys obrotów i silnik ładnie pracuje.
Ogólnie podczas jazdy nie myślę o tym, żeby spalil mi jak najmniej tylko żebym mial z tej jazdy największą przyjemność, bo chyba o to w tym chodzi.
Nie katuje mojego sroma do odcięcia bo najzwyczajniej nie jest mi to potrzebne. Zazwyczaj jezdze spokojnie ale bez zamulania i spalanie wychodzi 6L nieraz z małym hakiem.
Raz tylk krótko po kupnie sroma, za namową kolegi pojechałem na tor i wtedy wyszło cos koło 8L ale wtedy chciałem zobaczyć co maszyna potrafi. Sprawdziłem, fajnie było ale oczekuje od tego motoru czego innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 8:43, 25 Maj 2009    Temat postu:

byl temat juz o spalaniu - poszukaj
moj 1000 z 2003 pali mi 5,3 w 2 osoby z bagazami na trasie, (sprawdzone na 3000km), troche autostrady, troche spacerowania po ładnych okolicach i troche zwykłej szosowej jazdy 110-150km/h
jak sie zdązyłem przekonać było by to nie możliwe bez wydechów leovince i powercomandera.
Spalanie mojego kolegi jadącego 1000cem, solo, bez żadnych "bajerów" jest dużo wieksze.
Czuje też róznice w mocy jak wsiade na standardowego dl (jest mniej żwawy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 15:51, 25 Maj 2009    Temat postu:

Jakubdl1000 a takie spalanie masz przy tej oszczędniejszej mapie zapłonu? Bo rozumiem, że powercomander ma chyba 3 mapy wgrane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 17:23, 25 Maj 2009    Temat postu:

nie wiem ja mam powercomandera bez ustawień, nic nie przestawaiałem
5,3 to srednie spalanie z pasażerką a 5,6 przy jeździe solo bez żony;-) a co za tym idzie momentami grubo poza normy prawne kodeksu drogowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 18:01, 25 Maj 2009    Temat postu:

No to zazdroszcze spalania i kominów leosia. Może zimą cos uzbieram...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stafford
A2



Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:40, 25 Maj 2009    Temat postu:

Lytr spalić musi - jak wiadomo moc pochodzi z paliwa... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 20:07, 04 Cze 2009    Temat postu:

lytr nie musi spalić, moc z paliwa czy z silnika? a co a amerykańskimi autami 20-30 litrow przy spokojniej jeździe, jakoś to sie z moca nie wiąze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3462
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 23:35, 04 Cze 2009    Temat postu:

no nie wiem, ostatnio w 'poturbowanych' wlozyli silnik do camarro - jakies 520 km Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stafford
A2



Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:52, 05 Cze 2009    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:
lytr nie musi spalić, moc z paliwa czy z silnika? a co a amerykańskimi autami 20-30 litrow przy spokojniej jeździe, jakoś to sie z moca nie wiąze


Wyluzuj Chłopie...
Nie widziałeś takiego " Very Happy " znaczka na końcu?

Perpetum mobile jeszcze nie wymyślono. Jak odkręcisz a silnik ma z czego to pociągnie ale zawsze kosztem większego spalania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 21:08, 05 Cze 2009    Temat postu:

No oczywiście że moc pochodzi przede wszystkim z paliwa !! Smile i co z tego że amerykanie robią samochody co palą 20-30 litrów ?? Smile to przecież ich problem i tych co to kupują Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 9:35, 18 Lut 2010    Temat postu:

Z moich obserwcji na stacji benzynowej to spalanie jest pomiędzy 5 a 7,5 litra jak pali 5 to tak jak bym jechał WSK 175 więc pali 7 i to na trasie solo z jednym kufrem centralnym jak miałem TDM 900 to trudno było przekroczyć 6 litrów ale dynamika była inna mam na myśli że TDM było słabsze. 100 koników trzeba nakarmić he he.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 15:57, 18 Lut 2010    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:
nie wiem ja mam powercomandera bez ustawień, nic nie przestawaiałem
5,3 to srednie spalanie z pasażerką a 5,6 przy jeździe solo bez żony;-) a co za tym idzie momentami grubo poza normy prawne kodeksu drogowego.


To mój tez tak spala bez tuch bajerów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:58, 19 Lut 2010    Temat postu:

geniusz napisał:
więc pali 7 i to na trasie solo z jednym kufrem centralnym j100 koników trzeba nakarmić he he.

to jeżdzisz jak moj kolega, jeździmy razem ta sama trasa on solo ja z żoną ja mam 1000 z 2003 i ww opisane bajery a on model z 2004 juz, mi pali 1,5litra mniej, poprostu on muli silnik na max wysokim biegu ja krece o około 1000obr wiecej, można o tym poczytac na forach samochodowych - zasady ecodrivingu, oszczednie nie znaczy wolno i jak "WSK 175".

druga sprawa jest to ze jak komus tyle pali to powiniene sie udac na serwis, podpiac DLa pod kompa i zmniemic mieszanke, TO JEST PODSTAWA!!!

jak widac vpaweł tez sie ze mna zgadza ze "lytr nie musi wypic" moim zdaniem pali w niektórych warunkach mniej niz dl650

tak jak w motocyklach z gaźnikiem, iglica o jeden ząbek za wysoko i spalanie do 2 litrów wyższe, iglica o ząbek w dół i spalanie srednie 5-5,5 tak było w przypadku moich dwóch DR BIGÓW. ten motor nie palił 7albo 8 jak niektórzy twerdzą i gadaja bzduru ze 1 cylinder to musi wypić, bzdura-nie musi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 22:04, 19 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stempel
A2



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 19:51, 23 Lut 2010    Temat postu:

Najlepiej jeździć tak, by turbina nie gwizdała. Bo jak turbo gwiżdże to i paliwo się leje :-D :-D :-D
A tak na poważnie to w każdym pojeździe ta sama filozofia: delikatnie z gazem.
Ale po co jeździć na oszczędność???? No, chyba że moto firmowe, a oszczędności na sprzedaż.
"Zawodowi drajweży" wiedzą o co chodzi ;-)
P.Kolego, czasem trza dać w palnik coby silnik się nie zamulił i nagar wypalił.... :-)
pzdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stempel dnia Wto 19:54, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 19:59, 23 Lut 2010    Temat postu:

jakubdl1000 napisał:

druga sprawa jest to ze jak komus tyle pali to powiniene sie udac na serwis, podpiac DLa pod kompa i zmniemic mieszanke, TO JEST PODSTAWA!!!

jak widac vpaweł tez sie ze mna zgadza ze "lytr nie musi wypic" moim zdaniem pali w niektórych warunkach mniej niz dl650


No to poważnie mnie zmartwiłeś... Bo mój naprawdę coś ponadprzeciętnie pali w takim razie. Choć z kolei na trasie jest bardzo oszczędny, idę równo z boxerami z BMW, co jest dobrym wynikiem. Niemniej jednak w mieście to jakaś tragedia, najmniej to chyba 7,7l/100 w ciągu 3 tankowań - odkąd wszystko liczę... Na początku ponad 8 było, później starałem się ekonomiczniej jeździć itd, no i spadło do poniżej 8... Ale to i tak za dużo. Chyba w takim razie będę sobie musiał sprawić PC razem z tłumikami, ale do tego jeszcze trochę czasu.. Pff


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:55, 23 Lut 2010    Temat postu:

V-Told, u mnie ekonomiczna jazda konczyla sie z reguly na polowie zbiornika Smile. Pozniej to mi juz nerwow nie starczalo, moze masz podobnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 21:10, 23 Lut 2010    Temat postu:

V-Told nie równaj sie z BMW GS bo to motocykle wolniejsze i jesli chodzi o osiago to niech sie koledzy od BMW ciesza ze moga Ciebie dogonic a nie odwrotnie

po miescie 7,7 ale to co ze z miasta nie wyjeźdzasz i ciagle po miescie? Może to oakutar normalnie bo skoro samochod pali 6 w trasie a 10 pomieście to w sumie nic dziwnego to 7,7.
Mi np trudno okreslic ile samochod pali mi w trasie bo jeźdze nim tylko po mieście
ja jak sie pokreciłem po miescie deelem i potem za miasto krótkie odcinki po 10 - 30km pociałem ze 180 to mi wyszło 7, ale to jeździłem z kumplem na zx9r. to była bardzo ostra jazda.
Po miescie nie wiem bo do pracy nie dojeźdzma moto a jak jeźdze to mnie ciagnie za miasto raczej, tam wyniki spalania sa do 5,5litra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 21:12, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:25, 18 Kwi 2010    Temat postu:

wróciłem z wycieczki po jurze i z czestochowy, 3 pełne zapakowane kufry, żona i ja na pokładzie 1100km zrobione spalanie 5,0 !!!! ale siem cieszę wracajac nie zamulalem, ale tez nie przeginałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 21:13, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Ja wprawdzie Viadrem, ale to też litr i suche dane katalogowe podobne...
Na trasie do 130km/h spalanie wychodzi 5-5,5l. Powyżej 160 chyba z 10, a miasto 8-8,5 bez oszczędzania rolgazu.
Jakub, jeżeli chodzi o moc i "wolność" BMW GS-a, nie wiem jak z DL1000, ale w porównaniu z Varadero, przyśpieszenie ma wręcz atomowe a prędkość...
licznik zamyka!
Mimo że w/w dane katalogowe ma zbliżone!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 21:16, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 8:50, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Tak, po drodze odwiedzilem kumpla ktory dał mi zrobić rundke jego Viadrem na gaźnikach, zawieszenie berdziej miękkie ale przyspieszenia wyraźnie słabsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 12:14, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Masa własna robi swoje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djfender
A2



Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob 22:41, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Przy jakich obrotach dl1000 pali najmniej?

Prawdziwa odpowiedz jest smutna - przy zerowych Smile

jesli chodzi o zasady optymalnej jazdy to nalezy po prostu krecic moto w zakresie tzw. "uzytecznych obrotow"...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 7:33, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Tylko jak osiągnąć zerowe obroty przy 100km/h ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 8:39, 26 Kwi 2010    Temat postu:

[quote="

Prawdziwa odpowiedz jest smutna - przy zerowych Smile[/quote]

nieprawda bo przy 3,5-5 tys czyli do 140 pali 5,5 do 120km/h pali 5. niezależnie od obciązenia
pomiescie nie sprawdzałem, bo musiałbym ze 300km zrobic tylko po miescie zeby dokladnie sprawdzic ale jeszcze nie zgupiałem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pon 8:40, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 10:19, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Wcisnąć sprzęgło i zgasić silnik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 12:39, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Jakim cudem moto pali Wam tak mało? Ja jeżdzę litrem K3 i jak jeżdżę sam to wychodzi mi około 7,5litra jak lecę tak do 160. Jak starałem się jeżdzić wolniej to zabrałem żonę + topcase prędkości starałem się nie przekraczać 130km/h to wyszło 6,7litra. Przełożenie mam 17/42. Czy powinienem zmienić zębatki, czy może któś ma inny patent - a może tak ma być i już?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 658
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 15:28, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Tipor napisał:
Tylko jak osiągnąć zerowe obroty przy 100km/h ???


Wrzucic na luz i wyłączuć silnik :lol:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Pon 16:36, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Bonus napisał:
Ja jeżdzę litrem K3 i jak jeżdżę sam to wychodzi mi około 7,5litra jak lecę tak do 160.


Nigdy nie spalił mi 7, a daję w palnik ostro. Coś musisz mieć nie tak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:14, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Przemol napisał:
Bonus napisał:
Ja jeżdzę litrem K3 i jak jeżdżę sam to wychodzi mi około 7,5litra jak lecę tak do 160.


Nigdy nie spalił mi 7, a daję w palnik ostro. Coś musisz mieć nie tak.


Jeśli jeździ non stop 160 i pali mu 7,5 to faktycznie może być coś nie tak. Ja natomiast mam spalanie w okolicach 8, ale praktycznie nie wyjeżdżam z miasta, tak więc wysokiego spalania nie brałbym za wynik jakichkolwiek problemów z motocyklem. Bez paniki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
A1



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 17:22, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Tyle spala przy mieszanym trybie miasto/trasa. Znalazłem w nim G-packa wyjąłem i dalej to samo spalanie. Oczywiścnie nie jest tak, że cały czas 160km/h. Ma ktoś pomysł co może być nie tak???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Wto 6:28, 27 Kwi 2010    Temat postu:

vpawel napisał:


Wrzucic na luz i wyłączuć silnik Laughing


Heh... młody ze mnie "motokierowca", tego nie wziąłem pod uwagę Sad
A tak przy okazji mi przy ok 4kObrotach pali ok 6,4 litra widzę iż to całkiem niezły wynik Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tipor dnia Wto 6:34, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 12:47, 27 Kwi 2010    Temat postu:

ja mam przełożenie 16/42 i pali mi mało ile to juz pisałem, mysle że to najlepsze przełozenie na "Polską trase" lub tez boczne drogi
przy 100km/h mam 3641 obr i moge jechać 6 biegiem

standardowe przelozenie 17/41
przy 100km/h ma 3346 obr i jazda na 6 jest juz problematyczne

to moja cała tajemnica niskiego spalania, nawet 5 litrów w 2 osoby z pełnym ładunkiem.

popatrzcie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 12:48, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 11:32, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Nie wiem, ale chyba wszystkim się nudzi Smile Mnie chyba też, a to dziwne, wiosna przecie Smile

Ale z tego co czytam to ja chyba jestem w najgorszej sytuacji, mnie zawsze spali wszystko, ile bym mu nie wlał !! Co za dziwny motór, nie ?? Sad Smile Smile

Zębatki mam fabryczne.
Spokojna jazda do 120 z plecaczkiem czy bez około 5 L.
Ułańska jazda, nawet około 7 L.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 11:53, 28 Kwi 2010    Temat postu:

czyli niektórzy koledzy albo maja silniki popsute albo jeźdzą tylko "ułańsko" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dareka15
A2



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw 21:05, 20 Maj 2010    Temat postu:

Witam. Mam DL1000 na zbiorniku robię jakieś 150-180km i ni diabła więcej.Sad Średnio to wychodzi jakąś 10l na setkę. Motor mam od tego sezonu. Byłem u znajomego mechanika i prawdopodobnie jeden ftrysk leje. Nie jestem pewny tej diagnozy i mam pytanie czy jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie wtryskiwacza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Czw 21:31, 20 Maj 2010    Temat postu:

Kolego, wtrysk a nie ftrysk... Zaprowdź sprzęta do dobrego fachowca, bo nikt inny Ci nie pomoże, chyba że masz dziurawy zbiornik albo jeździsz czały czas na jedynce Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 23:41, 01 Cze 2010    Temat postu:

Dl ma chyba ostrzejszą mapę zapłonów i dla tego tak wygrywa w dodatku palstiki mają co robić na starcię więc paliwo leje się pełną gardzielą he he i cięzko nim jeździć poniżej 5 tyś.obr.
Mój pali około 7 literków ale jutro jadę na mazury z 3 kuferkami z pełnym obciązęniem jak wrócę to powiem ile pali sam jestem ciekawy zwłaszcze, że założyłem 45l aluminiowce z boku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knightsayingni
A1



Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 17:56, 26 Maj 2011    Temat postu:

geniusz napisał:
Dl ma chyba ostrzejszą mapę zapłonów i dla tego tak wygrywa w dodatku palstiki mają co robić na starcię więc paliwo leje się pełną gardzielą he he i cięzko nim jeździć poniżej 5 tyś.obr.
Mój pali około 7 literków ale jutro jadę na mazury z 3 kuferkami z pełnym obciązęniem jak wrócę to powiem ile pali sam jestem ciekawy zwłaszcze, że założyłem 45l aluminiowce z boku.


Wróciłeś kolego już z tych mazur? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Czw 18:18, 26 Maj 2011    Temat postu:

post z przed roku... to chyba wrocil Very HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:36, 26 Maj 2011    Temat postu:

Pierwszy post na forum i od razu górnik Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Czw 19:42, 26 Maj 2011    Temat postu:

moje moto lata ze mna do pracy prawie codziennie... mam jakies 4 dych w jedna strone, 20 trasy i drugie tyle przez Bydgoszcz. Bez zamulania oscyluje mi prawie za kazdym tankwaniem ok 6... jezdze z topcasta. Jak lecialem na autostradzie od wrzesni do strykowa z 3 kuframi i kuzynem 100kg na pokladzie autostradowo zloty6 to spalanie bylo ok 8.... wiec wynik zgodnie z oczekiwaniami... nie mam PC ale kominy troche przefedrowane.

Latalo ze mna Viadro na gaznikach,,,, Vstrom 1-2 literkow oszczedniejszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Czw 19:43, 26 Maj 2011    Temat postu:

Otzi ale to dobrze bo troche czyta a nie jedynie tematy z pierwszej strony Very HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 21:50, 02 Cze 2011    Temat postu:

Ja ostatnio pojeżdziłem trochę po Beskidach i wyszło ze na 22 litrach(zatankowane po korek) zrobiłem 380km, ale w baku było jeszcze około 2-3 litrów. Obroty jakie staram się utrzymywać to od 3 do 5 tyś. Jechałem z plecaczkiem i dość mocno załadowaną centralką. W cyklu mieszanym miasto/trasa spalanie wychodzi około 6,5l.
Obroty poniżej 3 tyś to jakies nieporozumienie, moto szarpie, nie jedzie i pali więcej, obrotomierz powinien zaczynać się od 3 kawałkówWink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin