VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Africa Twin powraca! CRF1000L Africa Twin Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 20:39, 27 Lip 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Jezdze oprocz malego DLa tez yamaha wr250f, mam kursy offroadowe i kilka razy bylem na torze motokrosowym. Moja yamaha wazy 105 kg i tuz przed wywrotką nie ma opcji jej utrzymac taka ciezka sie robi. DL ma przeswit 17'5 cm i masy wlasnej 115 kg, to cholernie duzo w terenie. Nowa Afryka ma duzo wyzej kanape, wazy 17 kg wiecej a do tego masa ta jest kilka cm wyzej umieszczona. Waszym zdaniem.da sie tym jezdzic e terenie? Da sie. Ale tak samo jak BMW gs 1200 adventure. Czyli po autostradzie i ewentualnie jakis szuterek. Chyba ze sie jest kierowca z dakaru. Taka masa kroi opony na kamieniach, wbija moto bezlitosnie w piasek. Duzy skok zawieszenia i przeswit przy masie 232 z abs czh 242 z dct nic tu nie pomoga. To moim zdaniem maszyna zaprojektowana na autostrady jak gs 1200, stad litrowy silnik. A co powiecie na to?
" zastosowanie mniejszej skrzyni korbowej, która razem z olejem pomieściła też pompę".
Mechanikiem nie jestem, ale cos mi tu sie srednio podoba. Czyli jak padnie pompa to znaczy ze skrzynie rzeba rozbierac?
To moze byc super motocykl, ale masa.....
Yamaha wycofala wszystko.co powstslo na bazie silnika xt660. Buduja motocykl na silniku MT 07 o pojemnosci 750 cm3. W yamasze kazali za pol roku pytac o nowe moto. Od wielkosci przedniego kola i przeswitu ( ale jednak te 20 cm w DLu i kolo 21 " by sie przydaly) w terenie najwazniejsza jest masa. Ja stawiam na yamahe. Na Afryke czekalem, ale na razie jestem rozczarowany. I te cholerne detki-8 razy detki naprawialismy w Albanii a w DLa wystarczylo wpuscic spray. Nigdy wiecej detkowych opon z daleka od cywilizacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:10, 27 Lip 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Cena jest po prostu zaporowa. On jest poza tym w teren (a przecież ma być niby w teren) za ciężki - tu Topinka ma rację. Musiałby ważyć w ok 180 kg z paliwem. I to maks. Popatrzcie na czym jeżdżą w Dakarze. Jest ładny, fajny na filmie, radzi sobie niby jakoś w terenie - ale na promocyjnym video dosiadany jest przez mega zawodników enduro którzy HD też by przez rzekę przelecieli, a nie przez przeciętnego motocyklistę. Nie podobają mi te małe reflektory. Może mieć b. słabe światła w nocy. Ochrona przed wiatrem - zero. Ale skoki zawieszeń super - tak na oko. Generalnie - należy przejechać z 1000 km żeby coś tak naprawdę powiedzieć konkretnego.
Ale te przeszło 50 tyś to lekki dramat Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:36, 27 Lip 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Jarrson napisał:
Cena jest po prostu zaporowa. On jest poza tym w teren (a przecież ma być niby w teren) za ciężki - tu Topinka ma rację. Musiałby ważyć w ok 180 kg z paliwem. I to maks. Popatrzcie na czym jeżdżą w Dakarze. Jest ładny, fajny na filmie, radzi sobie niby jakoś w terenie - ale na promocyjnym video dosiadany jest przez mega zawodników enduro którzy HD też by przez rzekę przelecieli, a nie przez przeciętnego motocyklistę. Nie podobają mi te małe reflektory. Może mieć b. słabe światła w nocy. Ochrona przed wiatrem - zero. Ale skoki zawieszeń super - tak na oko. Generalnie - należy przejechać z 1000 km żeby coś tak naprawdę powiedzieć konkretnego.
Ale te przeszło 50 tyś to lekki dramat Sad


No cóż Jarson, jest taki wierszyk:

Kto pieniążki ma - ten jeździ autobusem,
a kto pieniążków nie ma - ten zapier...la kłusem Very Happy

Małe światła, za ciężka, za brzydka, za biało-niebieska. Ja pitolę, można sobie żyły podciąć z powodu totalnej chu...wości nowej Afriki Very Happy Ja myślę, że taki np. helikopter to w sumie też jest ch...wy, bo mnie na niego nie stać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:07, 27 Lip 2015
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Fajny......kolor...co do historycznej Africy...nie ma nic wspólnego - silnik ...szkoda odeszli od wszystkiego w realizacji projektu,na wyspach nie ma poruszenia po tym jak wyszło na jaw ile mocy i jaki silnik.
Co minęło nigdy nie powróci .. a monopol dalej sie kręci jak w Polskiej nazwie Junak.
P.s
Cena ma byc miedzy 12-13 tys £ Suzuki 1000 nadal Nr1 w tej klasie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:48, 28 Lip 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Jarrson napisał:
Cena jest po prostu zaporowa. On jest poza tym w teren (a przecież ma być niby w teren) za ciężki - tu Topinka ma rację. Musiałby ważyć w ok 180 kg z paliwem. I to maks. Popatrzcie na czym jeżdżą w Dakarze. Jest ładny, fajny na filmie, radzi sobie niby jakoś w terenie - ale na promocyjnym video dosiadany jest przez mega zawodników enduro którzy HD też by przez rzekę przelecieli, a nie przez przeciętnego motocyklistę. Nie podobają mi te małe reflektory. Może mieć b. słabe światła w nocy. Ochrona przed wiatrem - zero. Ale skoki zawieszeń super - tak na oko. Generalnie - należy przejechać z 1000 km żeby coś tak naprawdę powiedzieć konkretnego.
Ale te przeszło 50 tyś to lekki dramat Sad


Jarek, ja nie napisałem, że jest za ciężki tylko, że przyjemność jazdy w terenie wzrasta wraz z ubytkiem masy Smile Ale oczywiście na dużych ciężkich sprzętach z dobrym zawiasem i prześwitem (a taki Afa będzie miała) spokojnie na bezdrożach można sobie śmigać. Nie wiem też jak jesteś w stanie stwierdzić, że ma słabe światła i "ochronę przed wiatrem - zero " oglądając tylko film ? Rolling Eyes A co do ceny to jakoś 50 dych za tysiąca na starcie Ci nie przeszkadzało? A wiadomo, że wszystko wyreguluje popyt. Jak rynek oceni go podobnie jak DLa i będzie miał taką sobie sprzedaż, to cena też spadnie. W co osobiście wątpię, ale wszystko wyjdzie w praniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:46, 28 Lip 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Tylko panowie, nie porównujcie Afryki z maszynami na asfalt, albo glebogryzarkami.
Z zalożenia (tak mi się wydaje) to jest maszyna 50/50. Ma sobie przyzwoicie poradzic w trasie i ma przejechac przez poligon. Inaczej mówiąc więcej się tym namęczysz w trasie niż DLem, a na poligonie niz WRka. Ale z kolei w trasie bedzie o niebo lepszy od WRki, a w terenie od DLa Razz .
Ten sprzęt nie jest na dakar, bo jest juz CRF450. Nie jest też na asfalt, bo jest i Crosstourer. Wydaje mi się, że jak go porownywać, to tylko do F800GS, KTMa Adv (oczywiscie LC8, a nie LC4 Twisted Evil ) lub Tigera 800XC. Co ciekawe na papierze nowa Afra nie powala względem tej konkurencji Confused .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 14:54, 28 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 15:14, 28 Lip 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Cynek - ja nie napisałem że motocykl jest chujowaty jak to określiłeś. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Napisałem też że należy się przejechać żeby się szerzej wypowiedzieć. Wiec się tak nie podniecaj. Smile

Topinka - nowy DL nie kosztuje 50 tys tylko 47. A to duża różnica.

Co do ochrony przed wiatrem to widać przecież jaką ma Africa szybkę i jak każde obecnie moto będzie potrzebował akcesoryjnej. A co do świateł to jest tak: małe lampki słabo świecą, duże lampki lepiej świecą Smile DL ma mocne światła, Versys ma słabe. Ta nowa Africa ma lampki, a nie reflektory więc na oko widać że szału nie będzie. Ale może zrobili jakieś magiczne odbłyśniki i będzie dobrze.

Tak na oko to ze względu na masę (228kg) powstał kolejny moto SUV (w czym nie ma nic złego bo żyjemy wszak w krainie asfaltów, a nie na środku pustyni). Ale oczywiście może sie mylę i będzie to pierwszy na świecie ćwierćtonowy motocykl który będzie pomykał w terenie niczym sarenka.Smile
Czego Afryce życzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:10, 28 Lip 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Nie bedzie nigdzie pomykal, bo jest za ciezki. Wiem co mowie a mowie ze ja sobie lepiej DLem poradze w terenie niz czyms co ma kanape na wysokosci 87 cm i wazy 242 kg, bo w razie potrzeby pomoge sobie noga a na Afryce moge co najwyzej nogaki pomajtac w poszukiwaniu gruntu. I wielkosc kol, przeswit i skoki zawieszen nie maja w tym przypadku znaczenia, to nje jest 100 kg kross tylko ciezkie bydle ktore przy kazdym uslizgu na duzym okraglym kamieniu trzeba bedzie zbierac z gleby. Chlop 2 metry da rade, ja nie dam. Ale fakt, moto przepiekne, bardzo mi sie podoba wizualnie.
Sprzedalem swojego DLa jak juz tu pisamem wczesniej bo chcialem kupic Afryke. Nie kupuje Afryki bo wiemz ze to nie dla mnie a w garazu stoi nowy DL 650 na szprychach. Jak ktos ma ochote zobaczyc jak po Maroko.dawal.sobie rade DL 2009 i 2012 to prosze, to juz byly w miare konkretne dziury. Gs 1200 juz tam z nami nie wjechal. Masa, to decyduje. Predzej przejedziesz w offroadzie na WSK niz 242 kg afryką. Chyba ze jestes zawodnikiem jak juz wspomnial Jaro.

youtu.be/7MkI14kh8Is


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:54, 29 Lip 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





KAMAN napisał:
kanapa moglaby byc 2 cm nizej, obawaiam sie ze do jazdy po miescie tylko do osob 180 cm i wiecej.


z tą kanapą to dużo zależy od wyprofilowania siodła. Jak przesiadałem się ze starego DL650 na Transalpa 650 (wys. siedzenia 843mm) to obawiałem się tej wysokości. W praktyce okazało się, że siedziało się tak samo a może nawet na trampku minimalnie niżej bo miał węższą kanapę w przedniej części i miękkie zawieszenie o sporym skoku, które przysiadało nieco z kierowcą na pokładzie.

Jeśli tutaj wyprofilują kanapę równie dobrze jak w trampku 650 to 850mm w nowej Hondzie nie powinno być problemem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:18, 29 Lip 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Tylko ktore maszyny tego typu były dla niskiech osób Confused Question

No niestety, takie życie. Ja, przy 182cm Rzepaka w miare ogarniam w terenie. Brat przy 176 daje rade tylko na asfaltach. Nawet DL nie jest dla wszystkich. Mam znajomego, który lata frędzlem, bo nawet na sporty nie jest w stanie wsiąść.

Masa to na pewno minus tego wynalazku. Choc to zycie tak na prawde wszystko zweryfikuje...

Osobicie kibicuję, bo powoli szukam następcy dla GSa... Może będzie konkurencja dla 990ADV Wink...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 17:54, 29 Lip 2015
watson
A

 
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Z perspektywy 190 cm Wasze problemy wyglądają uroczo Smile

Aczkolwiek muszę przyznać, że cofanie na piachu pod górkę dużego DLa też daje mi w kość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:09, 29 Lip 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1264
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





watson napisał:
Z perspektywy 190 cm Wasze problemy wyglądają uroczo Smile

Aczkolwiek muszę przyznać, że cofanie na piachu pod górkę dużego DLa też daje mi w kość Smile


Szczęściarz z natury Smile

Gdy się ma 170 cm i 71kg to każdy kilogram się liczy i każdy centymetr wysokości siedzenia i czy w baku jest full czy pół. Wypracowuje to szybko instynkt gdzie mogę wjechać żeby wyjechać lub wypchnąć, jak wjechać żeby wyjechać, którędy itd. W ruchu jest ok. Reszta przy takim wzroście i wadze to loteria. Można by powiedzieć "więc po co Ci taki duży moto" ale to już temat na inną dyskusjęSmile
Raz przechylił mi się znacząco na parkingu ale złapałem w porę i utrzymałem. Byłem szczęśliwy, że byłem przed tankowaniem a nie po bo by leżał.
Takie są problemy niskich osób lub zbyt wysokiego motocykla "szczęściarzu z natury" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:34, 29 Lip 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





To jest ogólnie problem tego, że jest teraz taka trynd wśród producentów na coraz wyższe motocykle. Popatrzcie na motki z lat 60-ych, 70-ych i 80-ych które wygrywały sześciodniówki.Miały ten sam prześwit co obecne "soft enduro" i kanapę na wysokości 78 cm. I były o 70 kg lżejsze.

Nie zawsze postęp oznacza.... faktyczny postęp. Smile Czasem to tylko zwykły marketing i moda.

Niejeden motocykl klasy chińczyk 250 ccm za 5 koła objedzie w terenie dupsko takiemu GS-owi, V-stromowi czy innej Hondzie. Fajnie to pokazali kiedyś niechcąco w filmie "Wielka wyprawa" z Mc Gregorem, gdzie dwa "najlepsze enduro świata" stały zakopane w błocie, a obok mignął im kamerzysta na ...Mińsku 125 ccm Smile Piękna scena Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:26, 29 Lip 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Jarrson Exclamation Question Exclamation
Łola Boga Exclamation Exclamation Exclamation
1150GS w twoich oczach to enduro Razz Question Question To jak byś zaklasyfikował sprzęty po 300-400ccm od Kata Razz Question

Motocykle w latach 60-70 faktycznie były zupełnie inne. Właściwie były to maszyny zwykle, lekko przerobione pod teren (choćby WSKi, czy Junaki miały takie wersje). Ale porównaj sobie prędkości uzyskiwane na trasie wtedy i teraz... Nie wyobrażam sobie WSKi, Junaka, czy też obecnego Chinola, żeby nawet za moim kowadłem leciał złotówe po czołgowce. Różnice w zawieszeniu są kosmiczne. Waga in minus...
Tak siak czy owak, nowa Afryka nie jest sprzętem na sześciodniówkę. Widzialbym go raczej jako daaaalekiego następcę naszego Sokoła1000 Razz .

[img]www.muzeum-motoryzacji.com.pl/pl/eksponaty/npics/sokol_1000_z_koszem_nets1.jpg[/img]

PS: Jest i nostalgiczny kawałek[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Śro 21:29, 29 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:06, 29 Lip 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Widzę, że strasznie dużo używacie nóg do jady w terenie:-) może lepiej się przerzucić na turystykę pieszą Wink

A dla Jarka zagadka : Teresa ma mniejsze lampki niż stary DL a zgadnij, który lepiej świeci ?
A nad ceną się zachwycałeś jak była jeszcze 49990 ale faktycznie to też nie 50


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:31, 30 Lip 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Ej Topinka - cena 49900 za Dl-a 1000 była fajna kiedy wchodził na rynek. Była konkurencyjna i do GS-a i do innych motocykli. Wtedy był najtańszy. A nie wiem czy zauważyłeś ale ceny motocykli spadły i pojawiły sie nowe modele od tego czasu. Więc odnosić musimy się do 2015 roku, gdzie za Versysa 1000 jak ponegocjujesz zapłacisz 46 tyś zł, a za V-stroma niewiele więcej.
Natomiast Africa ma zdajsie być motocyklem innego segmentu o właściwościach bardziej terenowych. No i wtedy te 50 dych to sporo. (dla jednych, a dla drugich nie - fakt jest to kwestia tego na co kogo stać)
Śwatełek w Teresie nie widziałem, ale skoro mówisz że ci dobrze świecą to git. Ja już jestem stary i dla mnie większy odbłyśnik oznacza mocniejsze światło, a mniejszy słabsze. Widocznie jest rewolucja i teraz jest odwrotnie Smile Im mniejszy tym lepszy Wink W każdym razie moje lampki w Versysie są słabe i musi mieć halogeny żeby coś było widać.

Miotacz - ja o GS-ie w kontekście właściwości terenowych wspomniałem li tylko przez grzeczność Smile

Mi się bardzo podoba w nowej Afryce to, ze tak ładnie nawiązali do linii poprzednika. Jakość będzie Hondy czyli pierwsza klasa więc nic tylko czekać na możliwość przejechania się. I wtedy będzie można dywagować dalej (albo zbierac kasę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:13, 30 Lip 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Jarrson napisał:

Mi się bardzo podoba w nowej Afryce to, ze tak ładnie nawiązali do linii poprzednika. Jakość będzie Hondy czyli pierwsza klasa więc nic tylko czekać na możliwość przejechania się. I wtedy będzie można dywagować dalej (albo zbierac kasę Smile


I z tą częścią wypowiedzi się zgadzam się w 100 no może 98% (bo w tej jakości to troszkę księgowi za mocno maczają łapki) Mam nadzieję, że wrócimy do dyskusji już po pierwszych jazdach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:30, 30 Lip 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





ciekawe czy Yamaha szykuje odpowiedź dla afryki? jakiś czas temu chodziły słuchy o istnieniu niszy rynkowej dla motocykla typu xtz 700/800 : https://idratherberidingdotcom.files.wordpress.com/2014/07/perceived-gap-on-adv-market.jpg
ale niestety żadnych konkretów nie ujawniono.

Może ktoś się orientuje czy coś nowego w tym temacie?
http://idratherberiding.com/2014/07/05/xtz-700-yamahas-new-mid-size-tenere/

Tak czy inaczej DL650 nadal bije konkurencję ceną i to się chyba nie zmieni. Blisko 2x droższa AT nieprędko upowszechni się wśród rodzimych enduroturystów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:15, 30 Lip 2015
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Owno wiecie i w d.. byliście.
BMW i tak rządzi światem Mr. Green



take a screenshot



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:19, 30 Lip 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Z tą Yamahą 07 to nic pewnego jeszcze nie wiadomo. U jednego dilera dostałem info, że będzie jeszcze w tym roku a inny (któremu bardziej wierzę) mówi, że to plotki i jeszcze nic nie wiadomo. Ale fakt, że coś takiego by się przydało tym bardziej, że obecnie w Polsce można kupić XT660Z tylko w wersji z ABS a ta przez malutkie skoki jest dobra tylko dla tych, co lubią być nisko ziemi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 17:26, 30 Lip 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





tdm napisał:
Tak czy inaczej DL650 nadal bije konkurencję ceną i to się chyba nie zmieni. Blisko 2x droższa AT nieprędko upowszechni się wśród rodzimych enduroturystów.

nie porownuj 650 do 1000
V-Strom 1000 vs AT1000 to jest juz ta sama polka cenowa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:11, 30 Lip 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ciekawe czy obudowa wału wytrzymała ten skok?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:41, 30 Lip 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1264
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Staszek napisał:
Ciekawe czy obudowa wału wytrzymała ten skok?


Coś w tym jest Smile
Widać, że kierujący patrzy pod motocykl tak jakby patrzył co się urwało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:48, 30 Lip 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Jarrson napisał:
Miotacz - ja o GS-ie w kontekście właściwości terenowych wspomniałem li tylko przez grzeczność Smile

Tak, wiem, Twoja miłość do GSa jest powszechnie znana Wink . Na pocieszenie dodan, że moja Rzepaczyna zaczyna płatać mi figle Confused . Choć dziś przed strażnikami granicznymi żwawo uciekała Very Happy .

Jarrson napisał:
Jakość będzie Hondy czyli pierwsza klasa

Też nic nie mów. Brat ma VFR przed 30Kkm. W trasie na Petersburg padł mu alternator... Upalił się gdzieś między Rygą a Talinen... Jego powiedzenie to... 'Gówniana Honda'. W jego ustach, to przekleństwo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:08, 31 Lip 2015
KAMAN
A2

 
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków





Co do skoku GSA1200 czy Afryki na filmiku- jak sie rozpedzisz to i kombajnem Bizon oddasz skok, tylko po ladowaniu nic z niego nie zostanie.
Juz pisalem wyzej w tym wątku- yamaha buduje moto na silniku MT07 a z oferty salonowej zniknelo wszystki na silniku xt 660. Dostslem.informacje w salonie zeby o mowa terenowke pytac za 6 miesiecy- wychodzi z tego ze moze marzec 2016 cos bedzie wiadomo.
Tez szykuje sie na test nowej Afryki.
I do jednego z postow wyzej: nogi do jazdy w terenje sie przydaja, a jakze, to na asfalcie nie powinienes sie podpierac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:42, 31 Lip 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





na forum afrykańśkim ktoś wyszukał obrazek porównujący nową Hondę do KTM. Rezultat oceńcie sami:



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:23, 15 Wrz 2015
Jordanus23
A1

 
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:23, 15 Wrz 2015
Jordanus23
A1

 
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole





Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:57, 02 Lis 2015
g88
A

 
Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice





Bardzo ciekawy temat, szczególnie zainteresowało mnie stwierdzenie o wysokości siedzenia...
Afryka - 870mm / 850 obniżona
DL 650 835mm
DL 1000 850mm

Więc wysokość jest identyczna w Afryce jak i DL 1000, stosując w Hondzie obniżoną kanapę.

Waga:
DL 1000 - 228kg
Afryka z płynami: 232kg

Różnica prawie niewidoczna, co innego cena ale Honde można bardziej chyba do GS800 porównać ze względu na przeznaczenie.
DL 1000 47 900
Afryka: 52 900


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:19, 02 Lis 2015
miotacztruskawek
Motonita

 
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 939
Przeczytał: 47 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin





Kanapa w Afryce będzie dużo węższa, dzięki czemu nawet standardowa będzie na relatywnie tej samej wysokości co w DLu.

Do 800GS fajnie porównać, zwłaszcza, że tylne koło ma mieć na 18" Very Happy , tylko ta masa Rolling Eyes ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:12, 22 Lis 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Nowa Africa już miała premierę w Auto Witolinie... Chyba nie tylko w tym salonie Honda. Chwalić się kto siedział, zdjęcia wrzucać i takie tam. Wrażenia z jazd testowych dopiero na wiosnę...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:25, 22 Lis 2015
Marulin
Motonita

 
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 636
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lądek-Zdrój





Co Wy wszyscy wiecie o wysokości kanapy.... Tenera 89,6cm. Jeszcze podniosłem o ok 1,5cm 😊
Trochę za ciężka ta afra. Ale prześwit ma niezły!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:29, 22 Lis 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No mała Tereska do leciutkich też się nie zalicza, ale tak to już z takimi sprzętami jest Sad . Ja już widziałem macałem i siedziałem. Z zewnątrz wygląda fajnie w środku już nie wszędzie. Kokpit z bliska robi wrażenie takie sobie. No cóż księgowi! Pozycja za sterami fajna. Kierownica dość szeroka i fajnie leży. Motocykl jest smukły i wydaje się być dobrze wyważony dlatego daje wrażenie lekkości mimo swojej masy(po dużej Teresie prawie wszystko daje Wink ). Ja siedziałem na położeniu podobno niższym i dla mnie było na oko za nisko, bo też lubię wysoko, ale kanapa robiła super wrażenie. Siedzisko jest stosunkowo wąskie, ale bardzo długie co będzie dawało możliwości zmiany pozycji i ułatwi działanie w terenie. A jak w terenie to głównie na stojąco i tu pozycja wydaje się też ok. Wsadziłem syna na tył i stwierdził, że wygodniej i więcej miejsca niż na Teresie, to mnie trochę zdziwiło ale musze mu wierzyć.
Co do ogólnego wykonania to wspominałem już o oszczędnościach, które gdzieś tam są widoczne, ale na szczęście nie ma ich wiele Wykonanie ogólnie wygląda solidnie. Najważniejsza jednak będzie jazda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:14, 28 Lis 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





30.11 - 1.12 pokaz Afryki w Honda D&D Wrocław ul. Karkonoska


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:24, 30 Lis 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Byłem, widziałem na żywo, i powiem że ładna jest. Na jazdę będzie można się umówić w marcu....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:37, 12 Sty 2016
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Panie panowie jeździłem !!!!!!!
Bardzo długi czekałem na test i przed testem nie wytrzymałem i kupiłem z1000sx GT.....bałem sie ze dałem ciała i bedzie to mnie gryzło acz kolwiek w Anglii nie ma problemu z zamianą na inny pojazd w każdym momecie użytkowania pojazdu.Na FB zapodałem foty i opis + - i oraz film na Yotube.Jakies pytania odpowiem lecz to bedzie moja opinia bo w Anglii motocykl dostaje 10 na 10 gwiazdek.
https://youtu.be/EO9kFf_lHbI
https://youtu.be/oTFRnrR_TuQ
A tu tak na szybkiego:
Moim zdaniem :
+wygoda za kierą
+ułożenie nóg
+czytelny wyświetlacz
+zużycie paliwa
+ochrona przed wiatrem(owiewa)
+praca silnika i dzwiek wydechu
+waga,nie czuje sie ze to 1000
+zawieszenie tył i przód -miodzio
+mnie sie podoba wygląd
Ale te wszystkie wymienione + to nie wszystko bo są motocykle w tej cenie ...także dobre,lub lepsze... Przejdźmy do -
-brak mocy nawet po przełączeniu na S - super sport ..porażka
-Nie ma opcji obniżenia bardziej niż to co dosiadałem jest BAARDZO wysoki
- zapindalać po autostradzie zapakowany z pasażerem eeeee nie przyjemnie..zachowuje sie jak żagiel
Ale moim zdaniem wszyscy czekali na cos OHHH EHHH a dostali piękną elegancką inteligentną zgrabną laskę ....bez cipy
A jeździ sie bardzo podobnie jak stara poczciwa 750 wydaje mi sie ze bardziej -pizdowato
Gdy przejechałem sie KL 1000 to Wiadro nie chce jechać oczywiście ktoś napisze "ale Afryka jest bardziej na Off Road" to OK niech se kupi ale za te pieniądze masz inne motocykle podobnej klasy z wiekszą mocą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Wto 10:42, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:56, 12 Sty 2016
bobiusz
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 655
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia





https://www.youtube.com/watch?v=BTnrHYY4aO4

https://www.youtube.com/watch?v=A8fZgk91b_U


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bobiusz dnia Wto 11:59, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:37, 13 Sty 2016
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Remigiusz widzę, że miałeś wersję z automatem, a czy miałeś okazję jechać z manualną skrzynią? Może tam jest lepiej? Kolejne pytanie, to interesuje mnie właśnie Twoje porównanie do innych motocykli w tej klasie i cenie? Które uważasz za lepsze i czym się kierowałeś? Czy tylko mocą? Bo mnie osobiście bardziej poza opisanym przez Ciebie brakiem mocy martwi brak stabilności przy obciążeniu. Przy jakich prędkościach zaczynał być niestabilny i czy czasem mocno nie wiało, bo wtedy większość sprzętów zachowuje się jak żagiel?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 9:28, 14 Sty 2016
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





1.Serwis Hondy w Chester stwierdził ze manual gorzej daje sobie rade i technicznie podczas jazdy automat jest o wiele lepszy a z mocą,przełożeniami jest to samo co manual.
2.Testowałem praktycznie wszystkie modele endurotour od klasy 600 do 1200 i większość modeli małej pojemności miały problem ze spokojną jazdą nie odczuwalną podczas wietrznej pogody (w Anglii wiatr jest zawsze i wszędzie ) i z tej racji śmiem twierdzić że pojazdy klasy 600cm czy 800 są pojazdami fajnymi lecz nie takimi które by wzbudziły we mnie podziw i przyjemność z jazdy - czasami była i (dosłownie ) walka z wiatrem na trasie.
Co do mocy i mojego wyboru motocykla.
Bardzo ważną sprawą jest fizyczne dopasowanie motocykla pod siebie tak aby kontrolować jego nie tylko podczas jazdy,długość nóg czy siła fizyczna są bardzo ważnymi sprawami.Dl-a sprawdziła sie w 90%.Bez obciążenia i jazda z niską szybą dawała super frajdę lecz po obciążeniu nie miałem powera aby jakiegoś niebezpiecznego idiotę na autostradzie wyprzedzić (maneta w dół i cheya).
O co chodzi - ja 100kg moja,żona 100kg,toboły +- 50kg i pojazd traci na trasie ducha a co mowić o jeździe po Austriackich górach ..
Większość spraw związanych z wyborem pojazdu kręci sie przy kasie jaką dysponujemy oraz do czego ten pojazd bedzie nam służył,stawiał bym teraz na Kawasaki Versys 1000,ja preferuje jazdę turystyczną 1-dzienną jak i 1-miesięczną wygoda to podstawa,całe ciało ma mieć komfort i ochronę przed wiatrem)a od motocykla technicznie mechanicznie oczekuje mocy i dalekosiężnej możliwości jazdy.
Tym razem poszedłem w strone mocy w wyborze jednośladu mniej na komfort.
Jesli ktoś ma około 10000£ na nowe
- Suzuki dl1000
- Honda Africa 1000
- Kawasaki Versys 1000
- Triumph 800 XCX.
Ale każdy ma wady i zalety a to indywidualne podejście do wyboru pojazdu
Innej finansowej klasy motocykle o których myslalem ale serwisowo bym sie pochlastał to
-BMW GS 1200
-Ducati multistrada
-KTM 1190
-Yamaha XT1200Z
Które oczywiście także nie są bez wad.Rozmawiamy o nowych pojazdach z salonu.
Honda po 13 latach oczekiwań wypuściła fajny motocykl który nie będzie dla wszystkich a starych afrykowiczów na 100% zdziwi.
Co do minusów bym jeszcze dopisał dwa
-zbyt mały zbiornik (śmiech na sali to ma być Adventure)
-zbyt mocno nafaszerowany elektroniką (jak padnie coś w terenie to lipa - mowa o automacie )
Podsumowując:
Jeśli miał bym kasę kupił bym KTM 1190 Adventure


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:35, 25 Sty 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Remigiusz napisał:
ja 100kg, żona 100kg, toboły 50kg i pojazd traci ducha
przy takim obciążeniu trudno się dziwić... razem z moto, paliwem, gmolami i resztą gadżetów to więcej niż dopuszczalna masa całkowita większości motocykli.

Fajne moto ta nowa Afryka. Bardzo ładnie pomyślane zegary i w ogóle zgrabny ten motocykl jest. Nie za wielki, nie za ciężki, wszechstronny. Jedyne czego nie rozumiem w tej konstrukcji to mały zbiornik paliwa - pewnie pojawią się za jakiś czas jakieś powiększone zamienniki.

Co prawda nie jest tani, ale w swojej klasie cenowej to chyba aktualnie jedna z najciekawszych propozycji. Duży V-strom czy Versys są niewiele tańsze a znacznie ustepują mu uniwersalnością i chyba również estetyką.

Byłoby fajnie gdyby na bazie tej konstrukcji panowie z Hondy zbudowali jeszcze mniejszą, budżetową wersję afryki - taki nowy Transalp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:46, 25 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:03, 25 Sty 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





tdm napisał:
Remigiusz napisał:
ja 100kg, żona 100kg, toboły 50kg i pojazd traci ducha
przy takim obciążeniu trudno się dziwić... razem z moto, paliwem, gmolami i resztą gadżetów to więcej niż dopuszczalna masa całkowita większości motocykli.

Byłoby fajnie gdyby na bazie tej konstrukcji panowie z Hondy zbudowali jeszcze mniejszą, budżetową wersję afryki - taki nowy Transalp.


Raz jadąc na długi wyjazd przeładowałem motocykl, od tamtej pory licze kilogramy i staram się tego nie powtórzyć bo jechało mi się źle.

Co do transalpa - w 2008 wyszła przecież odnowiona wersja XL700. A Afryka zeszła z taśmy w 2003.
Na nowego trampka trzeba będzie poczekać przynajmniej 10lat


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:44, 25 Sty 2016
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





xl700 to był niewypał, moc nie wzrosła a na dodatek pozbawiono go cech enduro. W efekcie przestał się sprzedawać.

Co innego taki crf750 z mocą ok. 75 KM i okrojoną elektroniką, oferowany w cenie 30-35tys.
http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/africa-twin/78473-africa-twin-back-crf1000l-africa-twin-confirmed-2015-transalp-ad.jpg
bmw/triumph/ktm mieliby mocnego konkurenta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 19:53, 25 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:58, 25 Sty 2016
Suszny
Motonita

 
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1183
Przeczytał: 192 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie





Przekonałeś mnie tym zdjęciem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:25, 26 Sty 2016
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Nowa Africa to jest to czym nowy V-strom 1000 mógłby być, gdyby nie poszli w oszczędności vide stary silnik. Szkoda tylko że kosztuje wiecej niż np. Versys 1000,, który w europejskich warunkach drogowych dla wykorzystania turystycznego ją nokautuje mocą i komfortem. Oraz ceną.
Honda się ceni.
Ale bardzo, bardzo, bardzo kusi ....Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 22:26, 26 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:43, 26 Sty 2016
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Remigiusz z takimi obciążeniami, to raczej powinien celować w bawarskie maszyny Wink

A tak ogólnie to widać, że nie ma motocykla idealnego - bo inaczej sprzedawałby się lepiej od V-stroma Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:06, 28 Sty 2016
Remigiusz
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester





Kupiłem z1000sx ma on 110 nM i 145 Hp po załadowaniu ciągnie - chodziło mi w opisie ze mając 10000£ na wydanie na motocykl bałem sie ze źle postąpiłem nie czekając i kupując kawę bo wszyscy trąbią już od jakiegoś czasu o Afryce
Jarrson Afryca i Versys w Chester są w tej samej cenie -suzuki 9999£ kawa 10800£ honda 10499£
Moim zdaniem monopol hondy i to na dodatek flagowy model nie pozwala im na porażkę finansową ale za rok zobaczymy ile bedzie w salonach używek na sprzedaż


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:36, 29 Sty 2016
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Dzisiaj oddawałem kask do serwisu i miałem okazje posiedzieć na AT w salonie. Wysoki skurczybyk. Wygląda tez kozacko, tym bardziej, że obuty był w kostki. Trza się jeszcze przejechać. Kto wie, jak MG nie wypuści następcy Stelvio, to może trza będzie zmienić stajnię... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Pią 14:37, 29 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:59, 04 Lut 2016
GryzliGT
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 1902
Przeczytał: 66 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj





https://www.youtube.com/watch?v=YDhpUx0OMAU


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:26, 16 Lut 2016
polsky
Motonita

 
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław





Fota z samolotu jak wracałem teraz z Australii Smile

free image host

A tu jak ją pakowali Smile

image hosting gif

Tanie linie lotnicze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:29, 16 Lut 2016
bender42
A

 
Dołączył: 29 Gru 2015
Posty: 173
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2





Co to za linie? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Africa Twin powraca! CRF1000L Africa Twin
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin