Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Africa Twin powraca! CRF1000L Africa Twin
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Wto 14:50, 12 Maj 2015    Temat postu: Africa Twin powraca! CRF1000L Africa Twin

[link widoczny dla zalogowanych]

Wygląda bandycko Very Happy
Producenci widać odchodzą od supersportów i coraz więcej pojawia się takich użytkowych motocykli Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:04, 12 Maj 2015    Temat postu:

Orzeszjapierdolęku..wa! Kto by pomyślał, że moje młodzieńcze marzenie o posiadaniu Afriki może się jeszcze kiedyś spełnić Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 16:18, 12 Maj 2015    Temat postu:

Świetnie to video z ukrytymi filmikami z testów off! Motocykl również ciekawie wygląda, ale poczekajmy na specyfikację techniczną...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Wto 16:33, 12 Maj 2015    Temat postu:

Tu nieco konkretniej:
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi sie podoba.
@ Cynek: mam to samo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Śro 9:44, 13 Maj 2015    Temat postu:

Gdzieś czytałem że ma ważyć 180kg - tylko nie wiem czy sucho czy zalana Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jargus2
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 12:03, 13 Maj 2015    Temat postu:

Honda CRF1000L
Manufacturer Honda
Also called Africa Twin
Production 2015-
Predecessor Honda XRV750
Class Dual-sport
Engine 1,000 cc (61 cu in), Parallel twin
Power ~80 kW (110 hp)
Transmission 6-speed, chain drive or Dual-clutch transmission[1]
Frame type Twin Spar Aluminum
Tires Front: 90/90 D21
Rear: 140/80 R18
Weight ~207 kg (456 lb) (dry)
~218 kg (481 lb) (wet)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:01, 13 Maj 2015    Temat postu:

niepokoi jedynie cena, ponoć 55 tys. Jak na lekkie moto o prostej konstrukcji to dość sporo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Śro 14:37, 13 Maj 2015    Temat postu:

tdm napisał:
niepokoi jedynie cena, ponoć 55 tys. Jak na lekkie moto o prostej konstrukcji to dość sporo.
Tyle kosztuje "Legenda vol 2.0", poza tym duży motocykl z modnego rynku o cenie podobnej do konkurencji - czemu się tu dziwić takiej cenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 17:25, 13 Maj 2015    Temat postu:

Jak nowa tenera wchodziła pokazali jej zdjęcie na szybie logo Dakaru ułożone z materiału strasznie mi się podobała.
Potem życie troszkę mnie ostudziło. Duża pojemność w lekkim terenowym motorze nie wiem czy to jest w ogóle możliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Śro 17:46, 13 Maj 2015    Temat postu:

baltex napisał:
Jak nowa tenera wchodziła pokazali jej zdjęcie na szybie logo Dakaru ułożone z materiału strasznie mi się podobała.
Potem życie troszkę mnie ostudziło. Duża pojemność w lekkim terenowym motorze nie wiem czy to jest w ogóle możliwe.

Oczywiście. Ride by wire i mapa zapłonu do off-roadu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2515
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 18:28, 13 Maj 2015    Temat postu:

Matt napisał:
tdm napisał:
niepokoi jedynie cena, ponoć 55 tys. Jak na lekkie moto o prostej konstrukcji to dość sporo.
Tyle kosztuje "Legenda vol 2.0", poza tym duży motocykl z modnego rynku o cenie podobnej do konkurencji - czemu się tu dziwić takiej cenie?


nietety cena motocykla nie zalezy od jego wagi Smile
ew. w duzych motocyklach rosnie wraz ze spadkiem masy.
Prostych konstrukcji dzisiaj tez juz nie ma.
znalazlem info ze planuja cene wyjsciowa kolo 10-11 tys Euro
ma byc tez wersja DCT ta pewnie wiecej.
Biorac po duwage ceny np KTM 1050 -13 tys, V. Strom 1000 ok 12 tys , BMW 800 GS 11 tys to kalkuluja normalnie.
Ale to wrozenie z fusow, trzeba poczekac do wrzesnia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek70
A



Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 20:37, 13 Maj 2015    Temat postu:

Litrowy motocykl z wałem kardana i 180 kg wagi? Raczej wątpliwe.
No ale jak będzie wyważony jak "stara" africa to i 250 nie będzie kłopotliwe.
Miałem przyjemność polatać afryką 750 kolegi, to czułem się jak na rowerze. Motocykl, mimo wagi ok 200kg jest niesamowicie wyważony.
Jak kto używa/ał to wie o czym mówię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario2007
A2



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 21:19, 13 Maj 2015    Temat postu:

tam nie ma wału - to jest łańcuchowy napęd . waga jest normalna jak na tej wielkosci motocykl , szkoda ze nie jest niższa , ale wtedy cena poszybowała by mocno w górę . pewnie bedą kity do odelżenia - coś z karbonu , coś z tytanu . też nie za darmo ale to bedzie kultowy motocykl i gratów do niego nie zabraknie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk
Motocyklista



Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głogów

PostWysłany: Śro 21:58, 13 Maj 2015    Temat postu:

AT to była moja pierwsza i niespełniona motocyklowa miłość. Może jeszcze kiedyś się spotkamy...
Jednak od tamtej miłości stałem się nieco dojrzalszy. Zrozumiałem, że chcąc jeździć motocyklem dość regularnie i nieco dalej, niż wkoło komina, muszę zabierać ze sobą drugą połówkę i ona też musi mieć z tego radość. Patrząc na zdjęcia nowej AT, nie ma na to szans. Kanapa na max 50 km dla plecaka!
Ale może kiedyś będzie mnie stać na 2 motocykle?!
Wtedy kupię AT w pierwotnej wersji Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk dnia Śro 22:17, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:10, 13 Maj 2015    Temat postu:

tu filmik z jazdy prototypem: https://www.youtube.com/watch?v=asHEwuIuejc

Czy ktoś natrafil na wysokość siodła tej AT?
Zauważyłem parę minusów w prototypie: niby 2 reflektory ale jako światło mijania działa tylko jeden, pasażer będzie miał na tym siodełku ciężkie życie, mogli zrobić 2-elementowe jak w tenerze...
No i coś z tą wagą nie tak:
jargus2 napisał:
Weight ~207 kg (456 lb) (dry)
~218 kg (481 lb) (wet)
czyżby chcieli tam dać zbiornika paliwa 11L? To jakiś żart chyba...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 22:15, 13 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 9:23, 14 Maj 2015    Temat postu:

Mnie tam ciekawią bardziej jeszcze skoki zawieszenia i prześwit.
Koła 18/21, litrowy silnik, przypomina LC8 Adv. Pytanie tylko, właśnie o zawieszenie.
Czyżby to wreszcie była jaskółka wieszcząca powrót japończyków w segment ENDURO turystyków Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Breit
A2



Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 9:54, 14 Maj 2015    Temat postu:

tdm napisał:
tu filmik z jazdy prototypem: https://www.youtube.com/watch?v=asHEwuIuejc

Czy ktoś natrafil na wysokość siodła tej AT?
Zauważyłem parę minusów w prototypie: niby 2 reflektory ale jako światło mijania działa tylko jeden, pasażer będzie miał na tym siodełku ciężkie życie, mogli zrobić 2-elementowe jak w tenerze...
No i coś z tą wagą nie tak:
jargus2 napisał:
Weight ~207 kg (456 lb) (dry)
~218 kg (481 lb) (wet)
czyżby chcieli tam dać zbiornika paliwa 11L? To jakiś żart chyba...


Waga WET nie zawsze oznacza zalany zbiornik do pełna, a często np do połowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 11:33, 14 Maj 2015    Temat postu:

tdm napisał:
tu filmik z jazdy prototypem: https://www.youtube.com/watch?v=asHEwuIuejc

Czy ktoś natrafil na wysokość siodła tej AT?
Zauważyłem parę minusów w prototypie: niby 2 reflektory ale jako światło mijania działa tylko jeden, pasażer będzie miał na tym siodełku ciężkie życie, mogli zrobić 2-elementowe jak w tenerze...
No i coś z tą wagą nie tak:
jargus2 napisał:
Weight ~207 kg (456 lb) (dry)
~218 kg (481 lb) (wet)
czyżby chcieli tam dać zbiornika paliwa 11L? To jakiś żart chyba...


Spokojnie pewnie będzie palił 2 litry /100 to wystarczy. Troszkę wąskawa wydaje się kierownica, bo ja lubię szeroko, ale generalnie chętnie polatam! Smile I ciekawy jestem efektu ostatecznego.

I jeszcze jedno tdm na filmie widać, że siedzenie będzie jednak dzielone.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Czw 12:02, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:34, 14 Maj 2015    Temat postu:

Breit napisał:
tdm napisał:
tu filmik z jazdy prototypem: https://www.youtube.com/watch?v=asHEwuIuejc

Czy ktoś natrafil na wysokość siodła tej AT?
Zauważyłem parę minusów w prototypie: niby 2 reflektory ale jako światło mijania działa tylko jeden, pasażer będzie miał na tym siodełku ciężkie życie, mogli zrobić 2-elementowe jak w tenerze...
No i coś z tą wagą nie tak:
jargus2 napisał:
Weight ~207 kg (456 lb) (dry)
~218 kg (481 lb) (wet)
czyżby chcieli tam dać zbiornika paliwa 11L? To jakiś żart chyba...


Waga WET nie zawsze oznacza zalany zbiornik do pełna, a często np do połowy.


Poza tym litr paliwa nie waży kilograma, tylko od 0,73 do 0,77kg. Zatem wychodzi w najgorszym przypadku 15 litrów Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Czw 12:36, 14 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek70
A



Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:24, 15 Maj 2015    Temat postu:

Znalazłem na fotkach w wyszukiwarce nową afrykę i dałbym głowę, że to wał kardana?
Na tym filmiku zaś widać, że jest łańcuch?
Cholera wie, na tą chwilę to chyba spekulacje i badanie rynku.
Pożyjemy-zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 19:40, 15 Maj 2015    Temat postu:

tomek70 napisał:
Znalazłem na fotkach w wyszukiwarce nową afrykę i dałbym głowę, że to wał kardana?
Na tym filmiku zaś widać, że jest łańcuch?
Cholera wie, na tą chwilę to chyba spekulacje i badanie rynku.
Pożyjemy-zobaczymy.


Już listopadowy Mediolan rozwiał wszystkie wątpliwości Smile











Co ciekawe z tyłu na wachaczu jest prowadnica łańcucha. Znaczy się skoki zawieszeń powinny być odpowiednie Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek70
A



Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:21, 16 Maj 2015    Temat postu:

No nie do końca miotacztruskawek. To tylko wstępny pokaz(co ludzie powiedzą).
Cały czas trwa badanie rynku, wrzucanie potencjalnych fotek( znowu co ludzie powiedzą).
Myślę, że ostateczna wersja dopiero ukaże się na jakimś oficjalnym pokazie.
Jest to flagowy model hondy i musi być absolutnym hitem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 7:38, 17 Maj 2015    Temat postu:

Wstępny pokaz był o wiele wcześniej...
Poza tym Honda ma w swojej ofercie kilka asfaltowców. A tu potrzeba czegoś bardziej OFF i taka wersja tylko w łańcuchu. A przynajmniej tego by wymagała legenda kuloodporności starej AT Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 8:00, 17 Maj 2015    Temat postu:

tomek70 napisał:
Jest to flagowy model hondy i musi być absolutnym hitem.

Flagowy, to jest z naszego punktu widzenia. Dla producentów motocykli. może z wyjątkiem BMW, turystyka offroad to nisza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:26, 17 Lip 2015    Temat postu:

nowe zjęcia i testy drogowe "afryki": [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 14:20, 23 Lip 2015    Temat postu: Kolejna odsłona Afryki

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 16:55, 23 Lip 2015    Temat postu:

Dozuje nam Honda to napięcie! Fajne moto bez zbędnych udziwnień. Oby się dobrze prowadził i był wygodny to cała reszta dla mnie ok. No i najważniejsze oby ta masa 200 kg pozostała w rzeczywistości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 12:58, 24 Lip 2015    Temat postu:

Honda CRF1000L Africa Twin: Dane techniczne:
Silnik: Rzędowy 2-cylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowywał korbowy 270 oraz system Unicam
Pojemność silnika: 998cc
Moc maksymalna: 70 kW (93.9hp) 7500 rpm
Maksymalny moment obrotowy: 98 N.m (72,3 lb-ft.) 6000 rpm
Średnica x skok: 92,0 x 75,1 mm
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Przeniesienie napędu: Łańcuch o-ringowy
Typ skrzyni biegów: 6-biegowa manualna lub DCT z wyborem trybu pracy: na drogi i w teren. System HSTC w wersji ABS i DCT
Masa na sucho: 208 kg (STD), 212 kg (ABS), 222 kg (DCT)
Masa z płynami: 228 kg (STD), 232 kg (ABS), 242 kg (DCT)

Zbiornik paliwa: 18,8 l
Długość x Szerokość x Wysokość: 2,335mm x 875mm x 1,475mm (STD) ; 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT)
Rozstaw osi: 1,575mm
Wysokość siedziska (STD / obniżona): 870/850 mm
Prześwit: 250 mm
Przednie hamulce: tarcze pływające 310 mm, radialne zaciski 4 tłoczkowe
Tylne hamulce: Tarcza pływająca 256 mm 2-tłoczkowe zaciski (ABS)
Przednie/tylne koło: Szprychowe z obręczą aluminiową
Rozmiar opon przednich: 90/90-R21 z dętką
Rozmiar tylnej opony: 150/70-R18 z dętką

Ani obiecywana moc, ani tym bardziej waga nie zostaly dotrzymane.
Orientacyjna cena z ABS ok 52000zl, a z DCT ok 56000zl.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Pią 13:00, 24 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
watson
A



Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:12, 24 Lip 2015    Temat postu:

Najważniejsze, że oparli się pokusie, i nie założyli jej dzióbka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 17:36, 24 Lip 2015    Temat postu:

242 kg z płynami (w tym wypadku z DCT) dla pojemności 1000 to dużo.
A ile ważyła poprzednia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 23:08, 24 Lip 2015    Temat postu:

RD03 - 220kg (bak 25 litrów)
RD07 - 237kg (bak 23 litry)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Sob 8:14, 25 Lip 2015    Temat postu:

Inspektor napisał:
242 kg z płynami (w tym wypadku z DCT) dla pojemności 1000 to dużo.
A ile ważyła poprzednia?
Żeby być obiektywnym. A nasze motocykle ile ważą? 228kg sucho +20L paliwa. I dla mnie mój motocykl jest lekki jak na swoje gabaryty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Sob 8:27, 25 Lip 2015    Temat postu:

v-strom 650 przy innych moich motocyklach to jest jak rower Very Happy (takie były pierwsze moje słowa, jak przejechałem nim 300m)
A ta africa wygląda naprawdę obiecująco Very Happy Dobre to, że obydwie lampy świecą, a nie jak większość robi dwa klosze i tylko jeden wykorzystuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 10:13, 25 Lip 2015    Temat postu:

Matt napisał:
Inspektor napisał:
242 kg z płynami (w tym wypadku z DCT) dla pojemności 1000 to dużo.
A ile ważyła poprzednia?
Żeby być obiektywnym. A nasze motocykle ile ważą? 228kg sucho +20L paliwa. I dla mnie mój motocykl jest lekki jak na swoje gabaryty.


Wydaje mi się, że 228kg to waga razem z paliwem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 10:58, 25 Lip 2015    Temat postu:

Matt napisał:
Inspektor napisał:
242 kg z płynami (w tym wypadku z DCT) dla pojemności 1000 to dużo.
A ile ważyła poprzednia?
Żeby być obiektywnym. A nasze motocykle ile ważą? 228kg sucho +20L paliwa. I dla mnie mój motocykl jest lekki jak na swoje gabaryty.


Nowy 1000 waży 228kg z płynami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Sob 15:58, 25 Lip 2015    Temat postu:

Dober napisał:

Prześwit: 250 mm


Zwróciliście uwagę na ten przyjemny parametr?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek70
A



Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 17:04, 25 Lip 2015    Temat postu:

Nie chce mówić -a nie mówiłem. Planowane 190kg dla litrowego wielbłąda to trudny wyczyn.
Jednak jak będzie wyważona jak stera "africa"(a pewnie będzie) to te 230 w ogóle nie będzie odczuwalne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 19:00, 25 Lip 2015    Temat postu:

chmarnik napisał:
Dober napisał:

Prześwit: 250 mm


Zwróciliście uwagę na ten przyjemny parametr?


Nie tylko prześwit, ale jeszcze to Very Happy .

Dober napisał:
Rozmiar opon przednich: 90/90-R21 z dętką
Rozmiar tylnej opony: 150/70-R18 z dętką.


Do kompletu brak tylko informacji o skokach zawieszenia Confused ... Ale pewnie będzie coś ok 250mm Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 20:13, 25 Lip 2015    Temat postu:

tomek70 napisał:
Nie chce mówić -a nie mówiłem. Planowane 190kg dla litrowego wielbłąda to trudny wyczyn.
Jednak jak będzie wyważona jak stera "africa"(a pewnie będzie) to te 230 w ogóle nie będzie odczuwalne.


W czasie jazdy to nie ale podczas manewrów na parkingu zawsze czuć wagę powyżej 200 kg i to jeszcze tak wysoko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:10, 25 Lip 2015    Temat postu:

czyli co: powrót legendy.
Jako minus: mały bak, jeśli ten silnik spali ze 6 to ledwie na 300km starczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Sob 21:19, 25 Lip 2015    Temat postu:

Parametry parametrami ale subiektywne odczucia też się liczą - jak patrzę na ten film promocyjny to widzę naprawdę Africę Twin, z nowymi światłami i masą technologii, ale skojarzenie mam od razu ze starą królową. Moim zdaniem to będzie hit rynkowy na miarę bmw f800. Dużego GS-a pewnie w popularności nie pobije, ale pozostałym modelom "turystyczne enduro" sporo Klientów może zabrać.
Ładna jest też, tak po prostu...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 21:46, 25 Lip 2015    Temat postu:

tdm napisał:
czyli co: powrót legendy.
Jako minus: mały bak, jeśli ten silnik spali ze 6 to ledwie na 300km starczy.


Ja tam robię 250 na baku, ale za to z jakim przytupem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Sob 21:56, 25 Lip 2015    Temat postu:

MaG napisał:
Moim zdaniem to będzie hit rynkowy na miarę bmw f800. Dużego GS-a pewnie w popularności nie pobije, ale pozostałym modelom "turystyczne enduro" sporo Klientów może zabrać.


Ja tam się już zastanawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario2007
A2



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 21:57, 25 Lip 2015    Temat postu:

850 mm kanapy wyklucza moje krótkie nóżki . sorki ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Nie 12:44, 26 Lip 2015    Temat postu:

miotacztruskawek napisał:
Do kompletu brak tylko informacji o skokach zawieszenia Confused ... Ale pewnie będzie coś ok 250mm Smile

Nigdzie nie ma tej kluczowej informacji.
Wstepnie planowano 320mm, ale po zdjeciach i filmie wynika, ze to tez obietnica bez pokrycia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Nie 13:39, 26 Lip 2015    Temat postu:

Dober napisał:
miotacztruskawek napisał:
Do kompletu brak tylko informacji o skokach zawieszenia Confused ... Ale pewnie będzie coś ok 250mm Smile

Nigdzie nie ma tej kluczowej informacji.
Wstepnie planowano 320mm, ale po zdjeciach i filmie wynika, ze to tez obietnica bez pokrycia.


To nie CRF450 żeby miał po 320mm Wink . Skakać po torze przecież tym nikt nie będzie. Niech dadzą po 220-230mm do takiego klocka i już będzie fajnie Smile ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Pon 8:50, 27 Lip 2015    Temat postu:

Dane techniczne i cena, informacja z Hondy. Przyznam szczerze: marzylem o tym motocyklu, ale cena jest zaporowa (ponad 50 tys), masa ciut za durza (z pozycji moto moze byc poreczny, ale watpie przy silniku umieszczonym 25 cm nad ziemią, kanapa moglaby byc 2 cm nizej, obawaiam sie ze do jazdy po miescie tylko do osob 180 cm i wiecej).

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Pon 10:00, 27 Lip 2015    Temat postu:

Słuchajcie, jak wyszedł nowy"stary" V650 to wiele osób mówiło: w pizdu miał być nowy, lżejszy i najlepiej na wale... stara rama, niby coś tam zmienione i dziób dodali a no i bardziej pedalski...

Moim zdaniem nowy V od starego to spora różnica, dużo lepsze prowadzenie, hamulce i parę smaczków jak wyświetlacz biegów etc. Przy czym sam stary model i tak jest genialny.

Honda ma to do siebie, że robi motocykle, które niezależnie od wagi każdy potrafi prowadzić a na niektóre modele jak się wsiada to jest uczucie jakby znało się ten motocykl od lat. Nikt jeszcze nie jeździł tą Afryką a marudzenia i pierdzenia od groma. Waga wagą a kierowca kierowcą Wink
Weźcie pozapisujcie się na jakieś szkolenia off road owe, nie bójcie się tych paru rysek na baku a nie jakieś bezpieczne szkoły suzuki... na cholerę marudzicie o wadze moto jak 90% z Was nie jeździ V w terenie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Pon 10:58, 27 Lip 2015    Temat postu:

Masa jedna znaczenie ma i nie tylko w teorii, ale i w praktyce, bo z doświadczenia napiszę, że na 1200 w terenie się jeździ na 660 się sunie a 400 można zapier.... Ale dla chcącego w lekkim terenie czy na parkingu dobrze wyważone ponad 200kg nie stanowi aż takiego problemu, żeby zrezygnować z wygody jaką dają te maszyny podczas podróżowania.
PS A za brak jakiegokolwiek dzioba, dziubka, dziubeczka kolsie z Hondy mają u mnie sporego plusa!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:47, 27 Lip 2015    Temat postu:

KAMAN napisał:
... ale cena jest zaporowa (ponad 50 tys).../


Cena nie jest zaporowa, tylko po prostu nie masz tylu pieniędzy Very Happy
Pokaż mi inny dobry motocykl z tej grupy, który byłby tańszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin