Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia capanord ? co o tym myślicie :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Potera
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 22:20, 24 Lis 2011    Temat postu: Aprilia capanord ? co o tym myślicie :)

Jak w temacie. Ogladałem niezłe to moto i ładny Smile boje sie o niezawodnosć, i sprzedaż tego pożniej. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blunio
Gość






PostWysłany: Pią 7:53, 25 Lis 2011    Temat postu:

Poczytaj: Zapraszam miłośników bądź przyszłych posiadaczy tego motocykla na stronę [link widoczny dla zalogowanych] i forum [link widoczny dla zalogowanych] .
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 10:14, 25 Lis 2011    Temat postu:

Ostatnio oglądam bardzo dużo zdjęć tych motocykli. Mamy tu na forum ujeżdżacza Caponorda - Wilk stepowy to prawdziwa skarbnica wieści i tej włoszce z austriackim sercem.
Capo jest u mnie w TOP3 poszukiwań, kto wie...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 13:37, 25 Lis 2011    Temat postu:

Zwykle Capo czy RR? Bo jak juz, to polecam to ostatnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 15:15, 25 Lis 2011    Temat postu:

Zwykłe też ma niezły osprzęt w standardzie - Marzochi z przodu, Ohlins z tyłu. Rally Raid to już pełen odjazd:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pią 16:50, 25 Lis 2011    Temat postu:

od siebie dodam bo widzialem i jezdzilem, Caponord to bardzo fajny sprzet, szkoda tylko ze jest tego tak malo, ale na pewno ma wiecej dobrego niz duzy DL.
Kto tym jezdzil to wie o czym mowie Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 18:35, 25 Lis 2011    Temat postu:

Jeździć nie jeździłem, ale zaraz po zakupie zgadaliśmy się z Bartem czy tam Wilkiem Stepowym i porównywaliśmy v-stroma z aprilią. Od której strony by nie patrzeć, to sztormiak wypadał lepiej - pod względem osiągów, masy, średniego spalania... Ale to tylko teoretyczne plusy, jak jest w rzeczywistości - nie wiem Smile Na pewno świetnie wygląda Razz Tak czy inaczej włoszczyzny bym się bał, nawet z silnikiem rotaxa. Kumpel kilka aprilek przetestował, każda była jedynie źródłem klęsk i niepowodzeń Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 21:07, 18 Cze 2016    Temat postu:

Odświeżę Smile Jeździł ktoś tym motocyklem? Dziś oglądałem w salonie. Moto jest świetnie wyposażone (elektronika, kufry, halogeny, osłona silnika, itd.). Niestety diler nie ma motocykla do jazd testowych.
[link widoczny dla zalogowanych]

p.s. wątek chyba do przeniesienia do "motocykli niesłusznych".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bankier
Motocyklista



Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 22:21, 18 Cze 2016    Temat postu:

Floydoo napisał:
od siebie dodam bo widzialem i jezdzilem, Caponord to bardzo fajny sprzet, szkoda tylko ze jest tego tak malo, ale na pewno ma wiecej dobrego niz duzy DL.
Kto tym jezdzil to wie o czym mowie Very HappyVery Happy


Jeździłem i potwierdzam - jest fun z jazdy naprawdę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 19:13, 19 Cze 2016    Temat postu:

Jeżdziłem testówką z MotoItalii w zeszłym roku i fun jest, moc jest, ale na wolnej prędkości jakoś strasznie telepało sprzętem, a przecież do V-ki jestem przyzwyczajony. W korku się nim męczyłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:00, 20 Cze 2016    Temat postu:

MaG napisał:
Jeżdziłem testówką z MotoItalii w zeszłym roku i fun jest, moc jest, ale na wolnej prędkości jakoś strasznie telepało sprzętem, a przecież do V-ki jestem przyzwyczajony. W korku się nim męczyłem.


To prawda. Potwierdza to mój kumpel, który takowym lata. Za to na autostradzie wyciągnął 241km/h na tej "fałce" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 9:25, 20 Cze 2016    Temat postu:

Dzięki za info, czyli jest to motocykl raczej wyprawowy niż do codziennej jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:44, 20 Cze 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
Dzięki za info, czyli jest to motocykl raczej wyprawowy niż do codziennej jazdy.


Raczej do zapier...nia niż do jazdy Very Happy Bardzo narowisty jest, jak to włoch Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phiotlek
A



Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:05, 20 Cze 2016    Temat postu:

mam takowego od zeszłego roku. ino żółty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 15:17, 20 Cze 2016    Temat postu:

phiotlek napisał:
mam takowego od zeszłego roku. ino żółty.


Fajnie! to mam kilka pytań Smile

1. Jak jest z jazdą po mieście? Dojazdy do pracy, poruszanie się w korkach między samochodami. Mały DL moim zdaniem sprawdza się rewelacyjnie, czy Twoim zdaniem będzie to duża różnica (szerokość, waga, etc.)?
2. Jak jest z awaryjnością?
3. Jak jest ze spalaniem (choć to najbardziej tendencyjne z możliwych pytań Wink )?
4. Inne uwagi mile widziane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phiotlek
A



Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:38, 20 Cze 2016    Temat postu:

1. Jak jest z jazdą po mieście? Dojazdy do pracy, poruszanie się w korkach między samochodami. Mały DL moim zdaniem sprawdza się rewelacyjnie, czy Twoim zdaniem będzie to duża różnica (szerokość, waga, etc.)?

Co do gabarytów wielkiej różnicy nie ma (w porównaniu do DL rzecz jasna). Na początku robi wrażenie wyższego i cięższego, ale to chyba tylko kwestia przyzwyczajenia.
Troszkę dłużej zajmuje oswojenie się z silnikiem. Pierwsze wrażenie jest takie że szarpie przy niskich obrotach. Na tą chwilę powiem że to tylko kwestia odpowiedniej kontroli manetki (być może przyzwyczajenia że ten typ tak ma). Raz że to RBW, dwa silnik dość narowisty.
Jak mocno wkurza przychodzi tu nam z pomocą "nieodzowna" na dzień dzisiejszy elektronika. Ustawiamy mapę na R i robi nam się taki mały DL (no może trochę mocniejszy).


2. Jak jest z awaryjnością?

Nic na ten temat Ci nie powiem. Zrobiłem do tej pory pod 4 tys. km.


3. Jak jest ze spalaniem (choć to najbardziej tendencyjne z możliwych pytań?

Spalanie zdecydowanie większe niż małym DL-u. Bak ma 24 litry. Rezerwa zapala się w przedziale ok 300 km (w tym momencie zostaje niby 4 l wachy). Wychodzi więc w okolicach 7/100. W DL-u bez większego problemu było w granicach 5 jak nie poniżej.
Tylko jest tu małe ale. Tym motorkiem ciężko o jazdę ekonomiczną. Na zwykłych krajówkach zmuszam się żeby wbijać 5, a gdzie dopiero 6. Jak sobie przypomnę moją jazdę testową (co prawda wersją touring) Poznań- Leszno-Poznań to nie byłem pewien czy w ogóle 4 wrzuciłem. Na ten moment już emocje nieco opadają, ale prawda jest taka że tam gdzie DL się kończył CAPO dopiero zaczyna jechać.

4. Inne uwagi mile widziane

Łańcuch - mały minusik. Kwestia pamiętania o smarowaniu.

W standardzie zwróć uwagę pomimo zapewnień niektórych brak grzanych manetek. W tej wersji wyposażenia dokładasz centralny kufer, podstawkę i robi się fajnie.

Super w nocy są te dodatkowe lampki. W DL-u też niby miałem, ale tu widać różnicę między czymś co swoje kosztuje a przysłowiowym druciarstwem.

Jak dla mnie mega wygodne siodło. Obszyte jest taką matową skórą (coś a'la alcantara).

Moto zdecydowanie do szybszej jazdy. Daje naprawdę sporo frajdy.

W cieplejsze dni w mieście jak odpali wentylator dmucha na prawy "poddupek". Tutaj minusik.

jak szukasz testówki zadzwoń do moto44- może jeszcze mają. wiąże się to niestety z wizytą w poznaniu, ale coś za coś. tylko gadaj w tej kwestii wyłącznie z Miłoszem.

pozdrawiam

jak to o motorkach można pisać i pisać. jakby co daj na pw telefon to się jakoś zdzwonimy


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:43, 20 Cze 2016    Temat postu:

W najnowszym "Motocyklu" jest test porównawczy razem z GS 1200 Adv, KTM 1290 SA, Ducati Multistrada 1200 Enduro i Triump Tiger Explorer XCA.

Podsumowanie cyt: " To coś szukających przygody na asfalcie oraz dla tych którzy przede wszystkim szukają radości z jazdy."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3290
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:34, 21 Cze 2016    Temat postu:

Qrac napisał:
W najnowszym "Motocyklu" jest test porównawczy razem z GS 1200 Adv, KTM 1290 SA, Ducati Multistrada 1200 Enduro i Triump Tiger Explorer XCA.

Podsumowanie cyt: " To coś szukających przygody na asfalcie oraz dla tych którzy przede wszystkim szukają radości z jazdy."


Czyli cecha wspólna wszystkich włoskich motocykli. Banan na gębie przez całą drogę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 20:18, 21 Cze 2016    Temat postu:

cynek napisał:
Qrac napisał:
W najnowszym "Motocyklu" jest test porównawczy razem z GS 1200 Adv, KTM 1290 SA, Ducati Multistrada 1200 Enduro i Triump Tiger Explorer XCA.

Podsumowanie cyt: " To coś szukających przygody na asfalcie oraz dla tych którzy przede wszystkim szukają radości z jazdy."


Czyli cecha wspólna wszystkich włoskich motocykli. Banan na gębie przez całą drogę Smile


Ale śmiesznie napisałeś Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin