VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Aprilia capanord ? co o tym myślicie :)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Aprilia capanord ? co o tym myślicie :)
PostWysłany: Czw 23:20, 24 Lis 2011
Potera
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Jak w temacie. Ogladałem niezłe to moto i ładny Smile boje sie o niezawodnosć, i sprzedaż tego pożniej. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:53, 25 Lis 2011
Blunio
Gość

 





Poczytaj: Zapraszam miłośników bądź przyszłych posiadaczy tego motocykla na stronę www.caponord.cba.pl i forum www.caponord.lua.pl .
PostWysłany: Pią 11:14, 25 Lis 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ostatnio oglądam bardzo dużo zdjęć tych motocykli. Mamy tu na forum ujeżdżacza Caponorda - Wilk stepowy to prawdziwa skarbnica wieści i tej włoszce z austriackim sercem.
Capo jest u mnie w TOP3 poszukiwań, kto wie...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:37, 25 Lis 2011
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Zwykle Capo czy RR? Bo jak juz, to polecam to ostatnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:15, 25 Lis 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zwykłe też ma niezły osprzęt w standardzie - Marzochi z przodu, Ohlins z tyłu. Rally Raid to już pełen odjazd:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:50, 25 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





od siebie dodam bo widzialem i jezdzilem, Caponord to bardzo fajny sprzet, szkoda tylko ze jest tego tak malo, ale na pewno ma wiecej dobrego niz duzy DL.
Kto tym jezdzil to wie o czym mowie Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 19:35, 25 Lis 2011
lasooch
Motonita

 
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków





Jeździć nie jeździłem, ale zaraz po zakupie zgadaliśmy się z Bartem czy tam Wilkiem Stepowym i porównywaliśmy v-stroma z aprilią. Od której strony by nie patrzeć, to sztormiak wypadał lepiej - pod względem osiągów, masy, średniego spalania... Ale to tylko teoretyczne plusy, jak jest w rzeczywistości - nie wiem Smile Na pewno świetnie wygląda Razz Tak czy inaczej włoszczyzny bym się bał, nawet z silnikiem rotaxa. Kumpel kilka aprilek przetestował, każda była jedynie źródłem klęsk i niepowodzeń Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 22:07, 18 Cze 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Odświeżę Smile Jeździł ktoś tym motocyklem? Dziś oglądałem w salonie. Moto jest świetnie wyposażone (elektronika, kufry, halogeny, osłona silnika, itd.). Niestety diler nie ma motocykla do jazd testowych.
http://aprilia-poland.pl/aprilia_katalog/caponord-1200-rally/

p.s. wątek chyba do przeniesienia do "motocykli niesłusznych".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:21, 18 Cze 2016
bankier
Motocyklista

 
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 227
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Floydoo napisał:
od siebie dodam bo widzialem i jezdzilem, Caponord to bardzo fajny sprzet, szkoda tylko ze jest tego tak malo, ale na pewno ma wiecej dobrego niz duzy DL.
Kto tym jezdzil to wie o czym mowie Very HappyVery Happy


Jeździłem i potwierdzam - jest fun z jazdy naprawdę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 20:13, 19 Cze 2016
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3583
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jeżdziłem testówką z MotoItalii w zeszłym roku i fun jest, moc jest, ale na wolnej prędkości jakoś strasznie telepało sprzętem, a przecież do V-ki jestem przyzwyczajony. W korku się nim męczyłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:00, 20 Cze 2016
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MaG napisał:
Jeżdziłem testówką z MotoItalii w zeszłym roku i fun jest, moc jest, ale na wolnej prędkości jakoś strasznie telepało sprzętem, a przecież do V-ki jestem przyzwyczajony. W korku się nim męczyłem.


To prawda. Potwierdza to mój kumpel, który takowym lata. Za to na autostradzie wyciągnął 241km/h na tej "fałce" Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:25, 20 Cze 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Dzięki za info, czyli jest to motocykl raczej wyprawowy niż do codziennej jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:44, 20 Cze 2016
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Vorenus napisał:
Dzięki za info, czyli jest to motocykl raczej wyprawowy niż do codziennej jazdy.


Raczej do zapier...nia niż do jazdy Very Happy Bardzo narowisty jest, jak to włoch Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:05, 20 Cze 2016
phiotlek
A2

 
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 88
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





mam takowego od zeszłego roku. ino żółty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:17, 20 Cze 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





phiotlek napisał:
mam takowego od zeszłego roku. ino żółty.


Fajnie! to mam kilka pytań Smile

1. Jak jest z jazdą po mieście? Dojazdy do pracy, poruszanie się w korkach między samochodami. Mały DL moim zdaniem sprawdza się rewelacyjnie, czy Twoim zdaniem będzie to duża różnica (szerokość, waga, etc.)?
2. Jak jest z awaryjnością?
3. Jak jest ze spalaniem (choć to najbardziej tendencyjne z możliwych pytań Wink )?
4. Inne uwagi mile widziane Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:38, 20 Cze 2016
phiotlek
A2

 
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 88
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





1. Jak jest z jazdą po mieście? Dojazdy do pracy, poruszanie się w korkach między samochodami. Mały DL moim zdaniem sprawdza się rewelacyjnie, czy Twoim zdaniem będzie to duża różnica (szerokość, waga, etc.)?

Co do gabarytów wielkiej różnicy nie ma (w porównaniu do DL rzecz jasna). Na początku robi wrażenie wyższego i cięższego, ale to chyba tylko kwestia przyzwyczajenia.
Troszkę dłużej zajmuje oswojenie się z silnikiem. Pierwsze wrażenie jest takie że szarpie przy niskich obrotach. Na tą chwilę powiem że to tylko kwestia odpowiedniej kontroli manetki (być może przyzwyczajenia że ten typ tak ma). Raz że to RBW, dwa silnik dość narowisty.
Jak mocno wkurza przychodzi tu nam z pomocą "nieodzowna" na dzień dzisiejszy elektronika. Ustawiamy mapę na R i robi nam się taki mały DL (no może trochę mocniejszy).


2. Jak jest z awaryjnością?

Nic na ten temat Ci nie powiem. Zrobiłem do tej pory pod 4 tys. km.


3. Jak jest ze spalaniem (choć to najbardziej tendencyjne z możliwych pytań?

Spalanie zdecydowanie większe niż małym DL-u. Bak ma 24 litry. Rezerwa zapala się w przedziale ok 300 km (w tym momencie zostaje niby 4 l wachy). Wychodzi więc w okolicach 7/100. W DL-u bez większego problemu było w granicach 5 jak nie poniżej.
Tylko jest tu małe ale. Tym motorkiem ciężko o jazdę ekonomiczną. Na zwykłych krajówkach zmuszam się żeby wbijać 5, a gdzie dopiero 6. Jak sobie przypomnę moją jazdę testową (co prawda wersją touring) Poznań- Leszno-Poznań to nie byłem pewien czy w ogóle 4 wrzuciłem. Na ten moment już emocje nieco opadają, ale prawda jest taka że tam gdzie DL się kończył CAPO dopiero zaczyna jechać.

4. Inne uwagi mile widziane

Łańcuch - mały minusik. Kwestia pamiętania o smarowaniu.

W standardzie zwróć uwagę pomimo zapewnień niektórych brak grzanych manetek. W tej wersji wyposażenia dokładasz centralny kufer, podstawkę i robi się fajnie.

Super w nocy są te dodatkowe lampki. W DL-u też niby miałem, ale tu widać różnicę między czymś co swoje kosztuje a przysłowiowym druciarstwem.

Jak dla mnie mega wygodne siodło. Obszyte jest taką matową skórą (coś a'la alcantara).

Moto zdecydowanie do szybszej jazdy. Daje naprawdę sporo frajdy.

W cieplejsze dni w mieście jak odpali wentylator dmucha na prawy "poddupek". Tutaj minusik.

jak szukasz testówki zadzwoń do moto44- może jeszcze mają. wiąże się to niestety z wizytą w poznaniu, ale coś za coś. tylko gadaj w tej kwestii wyłącznie z Miłoszem.

pozdrawiam

jak to o motorkach można pisać i pisać. jakby co daj na pw telefon to się jakoś zdzwonimy


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:43, 20 Cze 2016
Qrac
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 240
Przeczytał: 75 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





W najnowszym "Motocyklu" jest test porównawczy razem z GS 1200 Adv, KTM 1290 SA, Ducati Multistrada 1200 Enduro i Triump Tiger Explorer XCA.

Podsumowanie cyt: " To coś szukających przygody na asfalcie oraz dla tych którzy przede wszystkim szukają radości z jazdy."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:34, 21 Cze 2016
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Qrac napisał:
W najnowszym "Motocyklu" jest test porównawczy razem z GS 1200 Adv, KTM 1290 SA, Ducati Multistrada 1200 Enduro i Triump Tiger Explorer XCA.

Podsumowanie cyt: " To coś szukających przygody na asfalcie oraz dla tych którzy przede wszystkim szukają radości z jazdy."


Czyli cecha wspólna wszystkich włoskich motocykli. Banan na gębie przez całą drogę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:18, 21 Cze 2016
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1264
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





cynek napisał:
Qrac napisał:
W najnowszym "Motocyklu" jest test porównawczy razem z GS 1200 Adv, KTM 1290 SA, Ducati Multistrada 1200 Enduro i Triump Tiger Explorer XCA.

Podsumowanie cyt: " To coś szukających przygody na asfalcie oraz dla tych którzy przede wszystkim szukają radości z jazdy."


Czyli cecha wspólna wszystkich włoskich motocykli. Banan na gębie przez całą drogę Smile


Ale śmiesznie napisałeś Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aprilia capanord ? co o tym myślicie :)
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin