VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Versys 1000 - 2015
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Versys 1000 - 2015
PostWysłany: Śro 12:13, 20 Maj 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Idąc za ciosem zrobiłem test dla MV nowego Versysa 1000. Bardzo ciekawy - koncepcyjnie inny w założeniach od V-stroma 1000 motocykl - choć też turysta. Warto byłoby je ze sobą zestawić.
W każdym razie: http://jarekspychala.com/61-Kawaski_Versys_1000_2015_-_TEST


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:30, 20 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





Jeśli chodzi o spalanie to rzetelnosć jak cholera... Tu piszesz, ze jest spoko, a na nowego tysiaca od suzuki narzekales, a spalanie przeciez podobne...
Explain:-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:35, 20 Maj 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Podaję rzetelnie dane. Nie jest moją winą że V-strom 1000 pali więcej, jak mu się odkręci - szczególnie przy prędkościach autostradowych.

W teście DL-1000 napisałem: "[motocykl pali 5-5,5 litra przy normalnej jeździe (czytaj: spokojnej) a przy autostradowej (licznikowe 140-150 km/h) 6,5l/100km. Czyli nie jest źle, choć jak mu sie przyłoży 160-170km/h to i 8,5 l/100km komputer pokaże".

Nie komentowałem tu czy to dużo czy mało. To już każdy sam musi sobie ocenić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Śro 15:08, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:37, 20 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





No jakoś nie pali wiecej...

Edit. Narzekales na forum- nie w tekscie.
Dla czystej uczciwosci podaj jeszcze ile pali ta kawa przy 180km/h.

Jak dla mnie i tak za duzo tam ochów i achów Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Śro 16:37, 20 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:41, 20 Maj 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Ok 7,1 - 7,3. Achy i ochy bo takie moto. Smile Zapisz się do dealera na jazdę i poczytaj co Despok napisał na tysiąca w wątku o Versysie 650.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:45, 20 Maj 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





No ale 650 a 1000 to tez raczej inna bajka.

To czekam w takim razie na Twoj test GSa, bo generalnie jstes dzinnikarzem, ktory probuje usilnie nie płynąć w mainstreamowym nurcie opinii - tak to nazwę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 20:24, 20 Maj 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 958
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





Całkiem fajny opis taj Kawy.Bardzo mi się podoba (i opis i Kawa Smile). Oczywiście mogę uznać Vstroma za wzorzec (dlatego, że go mam Smile), co wcale nie znaczy, że od razu należy krytycznie podchodzić do wszystkiego co vstromem nie jest. Jarrson opisał swoje wrażenia. To, że one się komuś nie podobają albo kłócą się z jego światopoglądem i naruszają jego tabu, to już jego problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:03, 28 Maj 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Dzisiaj jechałem z szybkością 90-105 spalanie wyszło 4,2 na 6 obroty 3500 okrutnie się taką dupiastą jazdą znaczyłem. Co do testu Jarsona to dodam od siebie że versys 1000 jest odporny na boczne wiatry mieszkam nad morzem i wiem coś o tym. Zaś powolna jazda jest jak dla mnie na prawdę spoko mam bardzo szeroką oponę. Natomiast bardzo powolne zawracanie tu trzeba się troszkę skupić. Oczywiście należy pamiętać o tym że jak powoli zawracamy to używamy tylko tylnY hamulec. Użycie przedniego powoduje zablokowanie koła ale tak jest w każdym sprzęcie wiec chyba wszyscy o tym wiedzą. Jego wady. Największa to chyba polski importer mała firma nic na miejscu nie mają niczego u nich nie kupisz nie mają magazynu części nie ma nawet instrukcji po polsku itp. Zamówienie z Holandii do Polski idzie 2 dni a np z warszawy do szczecina 10 dni. Druga wada to waga.
Wszystkich interesuje tu spalanie. Więc od nowości dystans jakieś 3600 km obecnie komp pokazuje 5.9 dodam że ja spalaniem się nie przejmuję. Jeżdżę dla przyjemności nie dla oszczędności 150/160 to norma zresztą trudno jest nim jeździć wolniej on się normalnie prosi o odwinięcie manetki. Poza tym na nim nie czuje się tak szybkości Z vstromem 1000 nie ma co go porównywać to zupełnie inne motocykle. Za rok dwa może będą jakieś te-stówki to sobie wszyscy polatacie i każdy sam zobaczy. Najlepszym wskaźnikiem fajnościi sprzętu jest jego
sprzedaż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:21, 28 Maj 2015
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Matt napisał:
...
Dla czystej uczciwosci podaj jeszcze ile pali ta kawa przy 180km/h.
...
Spalanie to niewymierna sprawa i mocno subiektywna, każdy jeździ inaczej tudzież jak mawia mój kolega nie jest kwestią jakie obroty uzyskaliśmy,
tylko jak szybko. Mnie Versysem 1000 się nie udaje zejść przy normalnej jeździe poniżej 6l\100km ale mam dojazdówkę z pod domu autostradą A6 i A4,
za jazdę normalną z lekką dynamiką uważam coś takiego próbka normalnej jazdy z elementami dynamicznymi
5-5,5l\100km widziałem tylko na zlocie pomorskim podczas jazdy w grupie. I takie spalanie można spokojnie zrobić na jakimś tripie po Norwegi czy Alpach z bagażem i pasażerem.

Natomiast przy jeździe autostradą po 150-200km\h i później dynamiczna jazda powrót znowu autostradami nie wyszło mi nigdy więcej niż 6,5litra\100km,
włączając w to miasto. Myślę, że jeśliby zrobić 300km z prędkością 150-200km\h to splanie wyszło by pod 7l\100km.
Za to bazując na moim stylu jazdy przy przejazdach DL 650 expresówką z prędkościami 120-150km\h DL650 brał koło 7-8litrów\100km natomiast w trasie po górach przy dynamicznej jeździe DL650 zadowalał się 5,5l\100km
i zasięg 400-450km był u mnie normą włączając dojazdówki autostradami, to jednak mistrzostwo. Podobnie palił mi po górach GS1200 mocno zmęczony Gruzińskimi trasami (w sensie w bardzo słabym stanie technicznym).

Rekapitulując Versys 1000 nie należy do tych sprzętów, którymi jeździ się oszczędnie on zachęca i namawia do zabawy, ma korzenie w z1000,
a to jest taki przed-ścigacz, zresztą dzisiaj byłem w firmie tuningowej, która chętnie zajmie się moim Versysem 1000, w grę wchodzi zmian wałków rozrządu itp itd zmiany map, zmiany w przednim wydechu,
założenie quickshifter'a https://goo.gl/GTgZuk Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Czw 20:39, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 20:38, 28 Maj 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Despok napisał:
... zresztą dzisiaj byłem w firmie tuningowej, która chętnie zajmie się moim Versysem 1000, w grę wchodzi zmian wałków rozrządu itp itd zmiany map, zmiany w przednim wydechu,
założenie quickshifter'a


To jak na kolejnym zlocie będziesz znów prowadził jakąś grupę, to Cię nie dogonimy!!! Już ostatnio było ciężko dotrzymać Ci kroku Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 20:38, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:30, 28 Maj 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Despok całkowicie się z tobą zgadzam. Teraz parę dni temu sprzedałem mojego Dl-a. Wyprowadzilem go z garażu. Ostatnia rundka dawno nim nie jezdzilem. Wydawalo mi się że on w ogóle nie jedzie. Poreczny to no rzeczywiście jest ale mocy nie ma żadnej. Co ciekawe zanim poznalem versys_a wcale mi to nie przeszkadzało. Piszę na tablecie tak ze sory za znaki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:58, 12 Sie 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Jestem właśnie po teście i powiem tylko że ten motocykl może trochę zamieszania narobić..
Po pierwszej przejażdżce V-Strom 1000 byłem trochę zdegustowany.
Po dzisiejszym dniu mam dylemat Versys czy Tiger, poczekam jeszcze na legendę Hondy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:42, 12 Sie 2015
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Top Gun napisał:
Jestem właśnie po teście i powiem tylko że ten motocykl może trochę zamieszania narobić..
Po pierwszej przejażdżce V-Strom 1000 byłem trochę zdegustowany.
Po dzisiejszym dniu mam dylemat Versys czy Tiger, poczekam jeszcze na legendę Hondy.
Gdzie pożyczyłeś Versysa 1000? na Szczecińskiej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:04, 12 Sie 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Tak mają tylko dzisiaj...Żeby pojechać trzeba 4500 kaucji zapłacić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:00, 12 Sie 2015
quiki
A2

 
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 90
Przeczytał: 58 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Oleśnica





Top Gun napisał:
Tak mają tylko dzisiaj...Żeby pojechać trzeba 4500 kaucji zapłacić...

Na głowę poupadali z tymi kaucjami. W Poznaniu/Przeźmierowie przy zainteresowaniu 650 też wołali o kaucję ale jak co do czego to nic nie chcieli. Może ta kaucja ma odstraszać? Tylko kogo przed czym? Najwyraźniej przed zakupem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez quiki dnia Śro 18:02, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:24, 12 Sie 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Nie ubezpieczają motocykli testowych i zabezpieczają się tak na wszelki wypadek, jaki nie wiem. .Myślę że odstraszać to ma takich co w każdy weekend biorą jakieś BMW na testy a jakbyś zajrzał do portfela to stać ich może na jedno koło do takiego np.GTL,a.
Tak samo jest w Inter Motors w Długołęce (kaucja wprawdzie 1000 pln).

Oczywiście też mnie wkurza takie podejście do tematu, pro sprzedażne to to nie jest.

Dodam tylko że mają na salonie pomarańczowego (mi się bardzo spodobał) i będą go ubierać w wersję Turing...Pewnie w przyszłym tygodniu będzie można zobaczyć jak wygląda wypasiony a dopłata do tej wersji 6000pln.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 19:39, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:37, 12 Sie 2015
phiotlek
A2

 
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 88
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





W tym temacie troszkę rynek mamy jak by to powiedzieć za murzynami. Ale w sumie nie ma się co dziwić skoro są ludziska którzy przyjdą, zobaczą i kupią (w sumie ich kasa).
Obecnie też myślę nad zmianą i tak:

W BMW z jazdami nie miałem żadnych problemów. Motorki dali na parę godzin (czy więcej nie wiem bo mi to wystarczyło). Miałem wrażenie że gdybym ja miał więcej czasu i dłuższa była doba dali by wszystkie.

W YAMASZCE trochę po macoszemu. Super tenerki brak, tracer którego brałem też pod uwagę schodzi niby jak świeże bułki też brak. Nawet nie padła propozycja by spróbować zwykłą MT9.

Obecnie uderzyłem do aprili i triumpha. Do jutra aktualnie mam caponorda. Tu super fajne podejście. Nie mamy, ale jak chcesz to ci ściągniemy. To samo z tigerem 1200.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:02, 25 Cze 2016
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jeździłem dziś nowym Versysem i powiem szczerze, że mam bardzo pozytywne odczucia.
Rewelacyjna skrzynia biegów, duży moment obrotowy zapewnia bardzo dobrą elastyczność, bez niepotrzebnych szarpnięć itp.
Z minusów, kiepska ochrona przed wiatrem, brak wskaźnika informującego o biegu na którym jedziemy (może to nie jest jakaś wielka wada, ale spore zaskoczenie).
Generalnie Versysem jeździło mi się przyjemniej niż dużym DLem. Niestety jest to motocykl tylko na asfalt.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Versys 1000 - 2015
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin