Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Benelli TRK 502 mały duży motocykl.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:13, 30 Lip 2017    Temat postu: Benelli TRK 502 mały duży motocykl.

Czołem.

Wczoraj wracając do domu na światłach stanąłem z innym jeźdzcem na egzotycznej maszynie Benelli. Bardzo mi się wizualnie motorek spodobał.
Nie było czasu pogadać z kierownikiem, ale uzupełniłem wiedzę w internecie.

Bardzo ciekawa maszyna która sprawia wrażenie "dużego" motocykla.. ("włoch" produkcja w chinach, choć teraz to wszystko prawie Indie czy Chiny - nawet małe HD),
Okazuje się że to 500cm z mocą 48KM (na kat. A2), silnik R2, naprawdę przyzwoite heble, duży zbiornik paliwa, no ogólnie dane papierowe bardzo dobre - jak na 500cm3.
Cena ok 23000pln za nówke.

Zdjęć nie zrobiłem, ale wystarczy wpisać w guglu nazwe motocykla.
Zakupu nie planuje dobrze mi z KLV ale z czystej ciekawości bym odbył jazdę próbną - ktoś to chyba importuje ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4245
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 16:36, 01 Sie 2017    Temat postu:

O takie cudo:
https://www.youtube.com/watch?v=tI4ZVxXhUiE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 11:10, 02 Sie 2017    Temat postu:

Ktoś mi śmignął na tym w Warszawie, nawet myślałem że to Ducati Smile
Do miasta ok ale:
siedzenie 80-82cm - mało
- skoki zawieszeń również trochę mało 135/45mm
- trochę duża waga jak na 500'tkę

+ wygląd
+ do wyboru rozmiary obręczy
+ zawieszenie udside-down 50'tka
+dobra cena


Jako turystyk do bardzo spokojnej asfaltowej jazdy ok dla kogoś o wzroście 175cm.
Jeżeli podnieśli by siedzenie do 87cm, zwiększyli skoki zawieszeń i prześwit to czemu nie. Byłby przyjemny sprzęt.
To co najważniejsze na chwilę obecną jest nie do ocenienia, jak będzie z awaryjnością czyli z jej brakiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
parol82
A1



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 6:50, 29 Lis 2017    Temat postu:

Na południu Europy nawet sporo tego lata. Jak na taki sprzęt ciut mało kucy. Z daleka prezentuje się jak na maszynę włoską przystało. Im bliżej tym bardziej czuć taniość. Ciekawa propozycja dla początkujących turystów. Gdzieś w necie coś mówili o wersji na szprychach i o 700ccm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mackowiak1991
A1



Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 13:55, 29 Lis 2017    Temat postu:

fajnie się prezentuje wersja adv, tylko nie wiem, czy gdziekolwiek w PL można ją dostać: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
parol82
A1



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 15:02, 29 Lis 2017    Temat postu:

Ten adv wygląda ciekawiej ale nadal jest to tylko 500ccm i 50 kucy. Przy tej wadze to niewiele. Ciekaw jestem czy zawieszenie to samo co szosówka ale pewnie tak. Myślę , że spokojnie w tą ramę wstawiliby 700ccm i jakieś 70 koni i to byłaby już ciekawsza propozycja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:04, 29 Lis 2017    Temat postu:

faktycznie fajnie wygląda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:54, 29 Lis 2017    Temat postu:

Wersja ADV ma "vstromowe" rozmiary opon P19 i T17 a to juz daje wiekszy wybór bieżników dualowych. Co do mocy tego motorka to mam wrażenie że większośc z Was próbuje go porównywać z 650 a to motocykl tańszy niż v strom 250 wiec nie wiem czy jest co porownywac. Honda CB500X tez ma 48KM...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
parol82
A1



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 6:15, 30 Lis 2017    Temat postu:

Dlatego uważam, że dla początkujących lub mniej wymagających globtroterów jest ok. Wygląda super ale jest to kawał maszyny i 48 koni jednak szału nie robi. Tyle ma tenera a jest jakieś 30 kilo lżejsza. Niech zrobią 700ccm i z 70 kucy, wyższą cenę to wiadome, ale pewnie nadal bedzie niższa niż vstroma 650.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokonio
A2



Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 19:11, 05 Kwi 2018    Temat postu:

Dziś przeglądając fejszbuka natrafiłem na taką fotkę Benelka:
[link widoczny dla zalogowanych]

I tak się zacząłem zastanawiać, że wygląda zacnie. Może i to niepopularne będzie co napiszę, ale rzekł bym nawet, że Benelli wygląda (sam się dzie, bo nie jestem fanem dziobiastości):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W przeciwieństwie do nowego vstrom'a, który imo wygladą co najwyżej średnio, żeby nie napisać, że nie wygląda:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem co z tymi japończykami jest nie tak, że zaprojektowanie atrakcyjnego wyglądu moto jakby poza ich możliwościami. A szkoda, a może i dobrze, bo by nowy dl 1000 kusił...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:42, 05 Kwi 2018    Temat postu:

Co do benneli widzialem, siedzialem na zywo na targach warsaw show.
Z odleglosci super, przyc lizszym kontakcie czar pryska na kazdym kroku widac taniosc tego sprzetu. Sa tam co prawda rozwiazania jak z drozszych motocykli typu kierunki led, chlapacz tylnego kola, swiatla dzienne itd. Ale jakies takie hmm plastikowe to wszystko i delikatne - wiem cena Wink
Mimo wszystko jak ktos chce zaczac jakas turystyke, jako pierwszy sprzet to jest ok, chodz mysle ze bedzie problem z pozniejsza odsprzedaza i slaba siec aso.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piterpan dnia Czw 20:44, 05 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Sob 19:33, 07 Kwi 2018    Temat postu:

Ten motocykl to naprawdę bardzo ciekawa propozycja. Oglądałem go dokładniej na targach w warszawie i choć niektóre elementy rzeczywiście wyglądają na budżetowe, to pomimo wszystko całość prezentuje się świetnie. Dokładając do tego naprawdę rewelacyjną cenę, mamy bardzo sensowne rozwiązanie dla początkujących moto-turystów.

Z tego co rozmawiałem, sama konstrukcja motocykla przygotowana już jest pod mocniejszy silnik i taka wersja ma się też za bliżej nieokreślony czas w ofercie Benelli pojawić.


Ostatnio zmieniony przez KSD dnia Sob 19:34, 07 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalsky
A2



Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: 3Miasto

PostWysłany: Sob 20:35, 07 Kwi 2018    Temat postu:

Oglądałem dzisiaj "benka" ,Smile
plusy:
-dużę bydle
-fajna bryła
-i to na tyle...
minusy:
-brak możliwosći dokonania jazdy testowej (podobno wina dystrybutora brak moto do testów)
-wykonanie detali (taniocha)
-plastiki strasznie "miekkie"
-brak praktycznie sieci serwisowej i dealeskiej
i cena ... nie jest juz tak kolorowo jak w czasie wejscia na rynek... w 2017 podobno jak to sprzedawca ujął:
"bylo 22k za moto ze wszystkim ,gmole ,stelaze pod kufry boczne, kufry tez mozna było wyrwać za fajną kasę,plyta pod centrala i central gratis...
od "nowego" rzutu 502 z x w nazwie dostanie koła szprychowe i gmole ... reszta za opłata niestety,a podliczeniu wyjdzie nam tak cirka z 26k"
,a za tyle na wyprzedaży dorwiemy honde 500f... i własnie po dwóch latach np : za honde kasę wyciągnę ,a po "benku"?tego najstarsi górale nie wiedzą.


ps .planowane jest wprowadzenie 750 cm 3 ,ale nawet "chinczycy" nie wiedzą kiedy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:31, 09 Kwi 2018    Temat postu:

Ja Już kiedyś "zainwwstowalem " w Chinczyka i nigdy więcej (Romet) jakoś totalny dramat po trzech sezonach dosłownie zaczal sie sypać i kruszyc... Odkąd przesiadlem sie na Honde, a obecnie Suzuki to zupelnie nieporównywalnie swiaty i nidy juz nie dam sie namówić na wynalazki... Np. Kwestia dostępności serwisów i części... To podstawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boooniu
A1



Dołączył: 14 Maj 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tonaszów Mazowiecki

PostWysłany: Pią 11:00, 18 Maj 2018    Temat postu:

kolega ma to Benelli . Zapalcil cos kolo 23k za nowego z kuframi i powiem ze to calkiem dobrze zrobiony motocykl choć wolalbym kupic cos sprawdznego używanego. Ciekawe jak będzie po kilku latach. Części cholernie drogie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boooniu dnia Pią 11:00, 18 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NIKT
A2



Dołączył: 11 Sie 2017
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 10:01, 13 Lip 2018    Temat postu:

Bosman78 napisał:
Ja Już kiedyś "zainwwstowalem " w Chinczyka i nigdy więcej (Romet) jakoś totalny dramat po trzech sezonach dosłownie zaczal sie sypać i kruszyc...

Romet - i wszytko jasne Very Happy

Miałem i nadal mam Chińczyka (6 sezonów) i gdyby nie pojemność 250ccm a przez to każdy wyjazd powyżej 200km to w moim odczuciu lekka udręka spowodowana prędkościami przelotowymi i kwestią wyprzedzania TIRA - wątpię, że bym go chciał sprzedać.

Awaryjność ZEROWA, rozpadania się nie odnotowałem, do tego koszty eksploatacji to totalna przyjemność, a spalanie po Łodzi przy pałowaniu (jeśli można 250 pałować) 3,2L normalnie 2,8-3L Very Happy

Mój wynalazek to Keeway z silnikiem od Virago V250 lecz przerobiony na wtrysk przez Chińczyków (w sumie Węgrów) układ wtryskowy DELPHI.

Znajomy ma Benelli BN251 i jest wręcz przeszczęśliwy, że przesiadł się z Keewaya na Benelli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Nie 19:57, 29 Lip 2018    Temat postu:

A scramblera od Benelli ktoś miał okazję ujeżdżać? Ciekawy, zwłaszcza w wersji trail:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukaszReda
Motocyklista



Dołączył: 12 Maj 2018
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Reda

PostWysłany: Śro 13:27, 08 Sie 2018    Temat postu:

Byłem dzisiaj w salonie obejrzeć benelli trk 502x, moto zrobił na mnie duuuuże wrażenie. Bardzo ładnie się prezentuje, ciekawi mnie tylko na ile niezawodny będzie, ponoć ma być za rok wersja z silnikiem 750cm ale nie jest to jeszcze oficjalnie potwierdzona informacja od Benelli. Wydaje się bardzo wygodny, nogi fajnie się układają niemal pod brakiem, chociaż tylko siedziałem, gdyż nie mieli wersji testowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SEFER
A1



Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:53, 02 Cze 2019    Temat postu:

Pany i Panewki a co byście wybrali na pierwsze poważne moto(4 lata bujałem się 125ccm Junakiem 123 przejechałem 11tyś. km i muszę przyznać że chińska maszyna nigdy mnie nie zawiodła chodź jako mech.sam sam ją poprawiłem w kilku miejscach.) TRK za gotówkę czy To co przeznaczone na TRK a resztę wziąć na raty nowego Dl650. Bo rozważam dwie możliwości i mam już pier....a w głowie. Wiadomo tu mam TRK z fajnym wyposażeniem i nie bawię się w raty a Dl to jest legendarny japoński motocykl ale trzeba byłoby dokupić do niego kilka rzeczy a jak się płaci raty to kiepsko będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Pon 5:58, 03 Cze 2019    Temat postu:

Jak sam widzisz jest więcej pytań niż odpowiedzi na temat TRK . Nikt tak naprawdę nie wie jak będzie z trwałością tego wynalazku, chociaż motor ładny. Myślę że najsensowniejszym rozwiązaniem (i takie większość ci doradzi) będzie kupno sprawdzonego motocykla używanego. Chociażby takiego v-stroma Wink Nie musisz kupować nowego , dl'e znane są z niezawodności i trwałości więc kilkuletni zadbany egzemplarz długo ci posłuży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SEFER
A1



Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:42, 03 Cze 2019    Temat postu:

Dziś prowadziłem na próbę TRK i trochę się rozczarowałem Więc jak nie kupię DL w tym sezonie to chyba nie wiem... oszaleje Czy jest na forum ktoś kto pomoże w zakupie kiedyś nie mając kat.A czytałem że jest jakiś user co pomaga w zakupie DL. Wierzę że są tu tacy co zjedli na D-Lach zęby i może by pomogli wybrać zacny egzemplarz który będzie mi służył wiele lat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Wto 14:35, 04 Cze 2019    Temat postu:

Sefer
Na fejsie są dwie grupy, daj ogłoszenie kupna a zaraz będziesz miał mnóstwo ofert.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin