Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BMW F900XR - nowość 2020

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:51, 14 Sty 2020    Temat postu: BMW F900XR - nowość 2020

Nowość w ofercie BMW : model F900XR
Dotychczas był model 1000XR który był turystycznym kuzynem supersporta 1000RR oraz nakeda 1000R.
Teraz do oferty dołączył mniejszy brat czyli 900XR.
Co prawda w pojemności skokowej różnica jest niewielka, ale są to kompletnie różne motocykle. Tu mamy dwa cylindry w rzędzie, 105KM i 92Nm przy wadze porównywalnej z V-stromem 650 z pewnością wystarczy.

Ze względu na koła 17 nie jest to bezpośredni konkurent dużego V-stroma, raczej głównym konkurentem jest "mała" Multistrada 950 czy Yamaha Tracer 900, ale nie ukrywam że jest to model BMW który mi się naprawdę podoba. Może to zasługa symetrycznego wyglądu Smile

No i teraz ciekawostka: motocykl jest dość atrakcyjny cenowo!
Wersja bazowa to 50.300pln, ale nawet wersja bardzo dobrze doposażona mieści się poniżej 60.00pln (systemy bezpieczeństwa, adaptacyjne reflektory, quickshifter itp), dopiero wybór wszelkich możliwych opcji powoduje że cena przekracza 60 tysi.

Uważam że kolejny ciekawy motocykl dla tych którzy nie zjeżdżają z asfaltów i nie potrzebują do tego 150KM

Link do strony BMW: [link widoczny dla zalogowanych]




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:45, 15 Sty 2020    Temat postu:

Wygląda nieźle. Ciekawe jak jeździ. Nie żebym chciał zmieniać, ale ten twin zamiast boksera brzmi interesująco Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonasz
Motonita



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: trójmiasto -> wielkopolska

PostWysłany: Śro 10:32, 15 Sty 2020    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

tracer 900 ok 55.000 ale w standardzie masz:
- tempomat i podgrzewane manetki
- Quick Shifter
- ekran TFT
- kufry boczne
- Sprzęgło A&S, D-MODE, TCS, ABS
- Zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów
- Centralna stopka

więc nie wiem czy aż tak atrakcyjny cenowo...

cena nowego GS-a 1250 ADV tez zaczyna sie od 76tys... a konczy na... nie wiem czy jest limit Wink
BMW ma takie podejscie ze w cenniku cena wyglada spoko ale jak będziesz zamawiać to maja bardzo dobrze wyszkolonych sprzedawców którzy wcisną Ci jak najwięcej opcji...
W 2016 zmieniałem moto i chcialem kupowac nowego GSa 1200 ADV golasa - podstawowa wersja...
Sprzedawca mnie wyśmiał że nikt takich nie kupuje i że takich nie mają... ze minimalnie trzeba dodać parkiet taki i taki... i cena poszła pod 100k
Oczywiście jak się postawisz to Ci sprzedadzą golasa ale nie będą zadowoleni bo na opcjach zarabiają najwięcej
Ostatecznie kupiłem 2 letnią ST1200 w cenie nowego DL1000...

P.S.
Jest sporo demówek 900GT z 2019 poniżej 50tys.
Jeśli szukasz czegoś do 50tys to jest w czym wybierać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jonasz dnia Śro 11:15, 15 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:20, 15 Sty 2020    Temat postu:

Jonasz opcja "full wypas" to koszt 63000pln - wówczas gadżetów jest więcej niż w Tracerze.
Przy porównywalnym wyposażeniu cena jest też porównywalna.
Twarde fakty sa takie że Yamaha jest mocniejsza o 10KM.
Bmw prawdopodobnie jest bardziej ekonomiczne.
Kwestia co sie komu bardziej podoba Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonasz
Motonita



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: trójmiasto -> wielkopolska

PostWysłany: Śro 15:56, 15 Sty 2020    Temat postu:

w konfiguratorze udało mi się "dobić" do 64.129 Wink
Ale jak na BMW to faktycznie "mało"

tracer 900 GT to najwyższy model tracera.
900 (bez GT) jest już za 45.900 więc można tą opcję traktować jak golasa.

na + dla tracera to sprawdzony silnik - ponoć bardzo udany i trwały. debiutował w MT-09

P.S.
S1000XR z 2016 chodzą po ok 50.000 więc albo nówka 900 albo kilkuletni liter Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jonasz dnia Śro 16:23, 15 Sty 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:40, 15 Sty 2020    Temat postu:

Jonasz ponieważ od jakiegoś czasu preferuję podróżowanie w 2 osoby to w mój gust bardziej trafiają motocykle które bym określił "dużo motocykla za małe pieniądze", W tej dziedzinie DL ma póki co bezpieczną pozycję Wink

Ja już mam coś na oku, ale beemeczka fajna to pokazuję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonasz
Motonita



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: trójmiasto -> wielkopolska

PostWysłany: Czw 11:31, 16 Sty 2020    Temat postu:

To prawda nie ma nic o lepszym współczynniku możliwości/jakości/trwałości do ceny jak DL.
Oczywiscie, że są motocykle szybsze, ładniejsze, bardziej hardkorowe itd..
DL nie jest najlepszy ale jest wystarczająco dobry.
I to jest esencja motocykla turystycznego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1215
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Czw 14:57, 16 Sty 2020    Temat postu:

W dychę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 18:36, 04 Lut 2020    Temat postu:

https://youtu.be/z_Ta-fhProQ
Testy w ..Marbelli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 8:31, 05 Lut 2020    Temat postu:

Czy tylko ja mam wrażenie, że dzisiejsze motocykle różnią się od siebie tylko owiewkami? Pozostałe części wyglądają, jakby były z jednej hurtowni Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jonasz
Motonita



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: trójmiasto -> wielkopolska

PostWysłany: Śro 14:58, 05 Lut 2020    Temat postu:

cynek napisał:
Czy tylko ja mam wrażenie, że dzisiejsze motocykle różnią się od siebie tylko owiewkami? Pozostałe części wyglądają, jakby były z jednej hurtowni Very Happy


nie tylko Ty.

marki zamawiają części i podzespoły u dostawców.
Każdy specjalizuje się w swojej wąskiej dziedzinie.
Jeden robi lampy ledowe inny systemy ABS itd.

często te same podzespoły są w różnych markach...

Ale...
żeby nie było tak prosto ze ten sam moduł ABS który padnie Ci w marce A możesz kupić od marki B - bo jest np 2razy tańszy...
bo droższe podzespoły maja inny FW i nie będą ze sobą gadać.

niektóre części są "autoryzowane" przez sterownik po nr seryjnym i nie wymienisz nawet części używanej od innego moto.

musisz jechać do serwisu...
takie czasy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin