Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co po dużym VStromie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
A2



Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chicago

PostWysłany: Czw 19:42, 15 Mar 2018    Temat postu:

Ja dla odmiany jestem coraz bliższy przekonania się do FJR1300ES

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubus1940
A1



Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 22:37, 15 Mar 2018    Temat postu:

Byłem posiadaczem dużego Dl-a w barwach Kawasaki (KLV1000). W zasadzie nie miałem do niego żadnych zastrzeżeń. Sprzedałem go z kilu powodów. 1. Jeździłem tylko po asfalcie. 2. Był za wysoki i przy prędkościach ok 150km/h wpadał w dziwne turbulencje (może było to spowodowane większą akcesoryjną owiewką).3. Brak ABS i kontroli trakcji. Po sprzedaniu zastanawiałem się co kupić następnego. Pomysłów miałem kilka nowy DL, Varadero, VFR, Crossturer, Ducati Multistrada, BMW GS, RT i K1600. Po jakimś czasie po obejrzeniu kilku moto i jazdach próbnych wybrałem BMW K1600. Na dalekie trasy asfaltowe super sprawa. Prowadzi się jak po sznurku. Silnik mega elastyczny na 6 biegu można przyśpieszać od 60km/h. Do miasta się nie nadaje, zresztą do tego celu mam Vespę 50cm. Gdybym miał wybrać moto uniwersalne to mój wybór padłby na Ducati Multistrada 1200. Zastanów się nad tym modelem (nowy jest drogi ale za ok 50tys można kupić używkę w dobrym stanie). Zresztą co byś nie kupił to i tak będziesz zadowolony (przynajmniej na początku - zawsze nowa zabawka sprawia radość)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią 22:47, 16 Mar 2018    Temat postu:

Bubus1940 miałem okazję przejechać się tą BM'ką ... To kosmos. Mój przyjaciel ją ma . Wszystko zleży od pojemności "portfela" i własnych priorytetów. Trzeba spróbować i znaleźć to co pasuje. Ja właśnie ujeżdżam KLV1000 i nic mi więcej do szczęścia na razie nie potrzeba. To jest to czego szukałem ... Pasuje mi bardzo. LwG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubus1940
A1



Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:33, 18 Mar 2018    Temat postu:

Pepo masz rację wszystko zależy od zasobności portfela. Autor tego postu ma zamiar kupić nowe moto. Z tego co zrozumiałem ma na to przeznaczone ok 60tys a za tą kasę można kupić bardzo dobry używany motocykl. Osobiście jeszcze nigdy nie kupiłem nowego pojazdu. Czasami zdarzają się okazje. Można kupić motocykl kupiony w polskim salonie z bardzo małym przebiegiem albo bezpośrednio w salonie można kupić moto demonstracyjne. Jeżeli chodzi o motocykl uniwersalny to uważam, że takiego nie ma. Chcesz jeździć po mieście to kup skuter, na dalekie asfaltowe trasy-turystyka, na tor-ściga, na szuter-enduro. Duże turystyczne enduro jakim jest DL czy GS uważam że nie nadaje się w teren. Podróżuję z żoną a wówczas masa dużego DL-a z zapakowanymi 3 kuframi i 2 osobami w siodle wynosi ok 500kg. Kolega jakiś czas temu pojechał BMW GS w Bieszczady i postanowił zjechać z asfaltu. Podczas przejeżdżania przez strumyk zaliczył glebę. Motocykl podnosił przez godzinę. Musiał poodpinać kufry i ułożyć sobie półkę z kamieni. Po tym wydarzeniu zakończył przygodę z off-roadem. BMW zrobiło jakiś czas temu ankietę wśród posiadaczy modelu GS i okazało się, że ok 90% właścicieli nigdy nie zjechało z asfaltu. Duże turystyczne enduro są za ciężkie w teren - przynajmniej takie jest moje zdanie. Zresztą wystarczy zobaczyć na jakich oponach jeżdżą ich właściciele. Chcesz jeździć dużo po bezdrożach a drogę asfaltową traktować tylko jako zło konieczne to kup Hondę Africa Twin lub podobny motocykl. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do du.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 20:51, 18 Mar 2018    Temat postu:

Bobus1940 masz rację. Kupiłem V-Stroma z myślą że może czasem zjadę z asfaltu.
To jednak nie działa. Motor jest do tego po prostu za duży, albo ja za mały. Za to co oferuje mi po asfalcie w mieście i po kiepskich drogach (ale jednak drogach) to jest doskonały.
Oczywiście nowsze modele będą lepsze bezapelacyjnie.
Niestety takim mam obecnie budżet i jestem przeszczęśliwy.
Gdybym miał wolne 60 tyś. ... ale to już inna bajka.
Pewnie kupił bym dodatkowy DRUGI motor do zabawy w innych warunkach.
Pewnie było by to moto terenowe: Lekkie i zwrotne.
O ciężkiej armaturze to kiedyś będę myślał.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pepo dnia Nie 21:44, 18 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Nie 22:18, 18 Mar 2018    Temat postu:

Bobus piszesz , że duży GS jest za ciężki w teren a polecasz Afrike.
A ile waży każdy z nich? Czy czasem nie tyle samo?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merc dnia Nie 22:18, 18 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luthorhuss
A



Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:58, 18 Mar 2018    Temat postu:

Wszystko marketing a prawda jest tak, że wszystkie motocykle turystyczne są na asfalt i drogi utwardzone. Ok na filmach ludzie śmigają po pustyni, kamieniołomach i takie tam ale to zazwyczaj ludzie z rodowodem crossowym, byli zawodnicy, zawodowcy. Ewentualnie wyjazdy zorganizowane gdzie z tyłu jest auto serwisowe, sanitariuszka, dostęp do części itd. Normalny użytkownik, który nie jedzie w grupie czy tam na innym zorganizowanym szkoleniu to powinien zapomnieć o samotnym przemierzaniu bezdroży.
Inna sprawa to szalejące ceny, nie ma co się dziwić że sprzętem za 90 koła ( duży nowy gs) ludzie nie opuszczają asfaltu. Afrika też jedzie z cenami nowa Twin'ka 70 koła, Duża Tenerka 70 koła, Triumph 80koła, Ktm 70 koła Smile. To są sprzęty dla ludzi z grubym portfelem, którzy chcą wygodnie/szybko skoczyć na piwo w Alpy.
Do typowo terenowej i długodystansowej turystyki powinien być zdecydowanie lżejszy, węższy sprzęt z wygodną kanapą. Dodatkowo tani w zakupie, niezawodny i z częściami zamiennymi za grosze bo przecież ułamane kierunki, owiewki, plastiki to ryzyko powszednie.
Problem jest jeden, takiego sprzętu nie ma na rynku ale z drugiej strony dla 5% zainteresowanych nie ma sensu go produkować.
Powód jest jeden, w codziennym zabieganiu, obciążeniu kredytami na domy/mieszkania , leasingi aut podatki itd nie mamy czasu na życie i podróżowanie. W europie bezdroży tyle co kot napłakał, te który jeszcze zostały są jakby niedopuszczone do ruchu. Wyjazd dalej, na luzie bez spinki to dwa tygodnie urlopu w większości samotnie ( tzn bez rodziny) i już widzę żonki/mężów uradowanych tą nowiną. Wyjazd w teren - Mongolia, Kirgistan, Gruzja, Rosja to już 3 tygodnie. Świat idzie do przodu coraz więcej dróg utwardzonych, nawet na Alaskę ludzie śmigają co najwyżej po szutrach. Płacimy brakiem czasu za te udogodnienia cywilizacyjne, dlatego nowsze turystyczne motocykle mają nadwagę, elektronikę i kosztują tyle ile kosztują, przecież człowiek jak czegoś chce to wcześniej czy później będzie to miał, kwestia czasu a jak jeszcze z "pomocą" przychodzą bamki Smile


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 11:43, 19 Mar 2018    Temat postu:

Panowie, jeżeli miałbym duży garaż i jeszcze większy portfel, to pewnie byłbym szczęśliwym posiadaczem przynajmniej trzech motocykli. Niestety jeden musi mi wystarczyć. Jeżdżąc po mieście, na wyprawy i jeżeli jest taka możliwość zaliczając szutry, turystyczne enduro wydaje się najlepszym pomysłem. Używanych motocykli się boję, bo to w dużym stopniu loteria. Poza tym motocykl kupowałbym pewnie na firmę, więc używki raczej odpadają.
Zrobiłem już małe rozeznanie i za nową Afrykę (adv) trzeba będzie zapłacić między 65-70 k, Triumph to wydatek rzędu 70-80k, KTM około 70k. Jest tu jeszcze trochę innych zmiennych. Nie wszędzie pakiety ubezpieczeniowe są takie same, należy też uwzględnić koszt serwisu itd. Oczywiście te kwoty trochę mniej przerażają jeżeli sprzęt bierze się w leasing.
Temat przemyślałem i ten sezon pojeżdżę chyba jeszcze DLem. Potem jeżeli będę zmieniał to najbliżej mi do Afryki. Decyzja była o tyle ciężka, że żona wyraziła zgodę na zmianę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Pon 12:49, 19 Mar 2018    Temat postu:

Vorenus napisał:

Temat przemyślałem i ten sezon pojeżdżę chyba jeszcze DLem.


na zlocie jesteśmy w jednym domku, będzie czas żeby przekonać Cię do Teresy Very HappyVery HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 12:52, 19 Mar 2018    Temat postu:

A nieopodal będzie stał mój Tiger... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 14:02, 19 Mar 2018    Temat postu:

... i jeden z kilku Versysów na forum Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 14:04, 19 Mar 2018    Temat postu:

... i jeszcze cynkowe Moto Guzzi... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 14:06, 19 Mar 2018    Temat postu:

Versysa testowałem przed kupnem DLa Wink Super motocykl, ale myślę że mniej niż DL nadaje się do zjeżdżania z czarnego Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Pon 14:19, 19 Mar 2018    Temat postu:

do zjechania nadaje się tak samo Wink gorzej z wróceniem na czarne 😂😂

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 14:19, 19 Mar 2018    Temat postu:

Vorenus napisał:
Versysa testowałem przed kupnem DLa Wink Super motocykl, ale myślę że mniej niż DL nadaje się do zjeżdżania z czarnego Wink


zgadzam się, raz próbowałem i więcej nie będę Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Pon 15:14, 19 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Pon 15:53, 19 Mar 2018    Temat postu:

Ja z kolei napaliłem się na Kata 1190 adv r i jego 150 KM ewentualnie 1290 ale mam już po dziurki w nosie pierdzielenia z łańcuchem, dlatego myślę jeszcze o YAMAHA XT 1200 Super Ténéré ewentualnie BMW GS1200 Adventure. Ten nowy Tiger wygląda świetnie ale póki co budżetowo celuje w motocykl rocznik 2013-2015. Potrzebuje dużego mocnego konia, ponieważ mam 200 cm wzrostu 130 kg wagi + plecak 175 cm wzrostu/56 kg i obecnie brakuje mi mocy pod tyłkiem :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubus1940
A1



Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 19:14, 19 Mar 2018    Temat postu:

Odnośnie zakupu używanego moto na fakturę VAT. Przed zakupem K1600 przymierzałem się do zakupu Hondy VFR1200X DCT 5 letniej. Było to moto po-demonstracyjne po pełnym serwisie. Z dodatkowym wyposażeniem gmole Touratech, zestaw kufrów GIVI TRK; top 52L, boki 2x 33 kosztowało 36tys. Motocykl był z 2011roku ale było to 2 lata temu. Przebieg z tego co pamiętam wynosił ok 20tys. Skrzynia DCT (automat 2-sprzęgłowy). Forma zakupu- pełna faktura VAT. Sprzedający Honda Plaza Wa-wa







Motocykl z ww. wyposażeniem mogę zaoferować Panu w kwocie 35985 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 15:39, 20 Mar 2018    Temat postu:

Vorenus napisał:
Panowie, jeżeli miałbym duży garaż i jeszcze większy portfel, to pewnie byłbym szczęśliwym posiadaczem przynajmniej trzech motocykli. Niestety jeden musi mi wystarczyć. Jeżdżąc po mieście, na wyprawy i jeżeli jest taka możliwość zaliczając szutry, turystyczne enduro wydaje się najlepszym pomysłem. Używanych motocykli się boję, bo to w dużym stopniu loteria. Poza tym motocykl kupowałbym pewnie na firmę, więc używki raczej odpadają.
Zrobiłem już małe rozeznanie i za nową Afrykę (adv) trzeba będzie zapłacić między 65-70 k, Triumph to wydatek rzędu 70-80k, KTM około 70k. Jest tu jeszcze trochę innych zmiennych. Nie wszędzie pakiety ubezpieczeniowe są takie same, należy też uwzględnić koszt serwisu itd. Oczywiście te kwoty trochę mniej przerażają jeżeli sprzęt bierze się w leasing.
Temat przemyślałem i ten sezon pojeżdżę chyba jeszcze DLem. Potem jeżeli będę zmieniał to najbliżej mi do Afryki. Decyzja była o tyle ciężka, że żona wyraziła zgodę na zmianę Wink


Masz dylemat którego ja już nie mam od 1,5 roku. Też myślałem nad Tigerem ale pojawiła się AT i kupiłem. Teraz już bym nie chciał Tigera, tym bardziej że wyszła AT Adventure.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:04, 21 Maj 2018    Temat postu:

Jest jeszcze Hayabusa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 643
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon 18:09, 21 Maj 2018    Temat postu:

Hayabusa powiadasz.....
https://www.youtube.com/watch?v=6615duCKWqg
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati!
Motocyklista



Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 11:02, 22 Maj 2018    Temat postu:

Fakt, plecak nie ma zbyt komfortowo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:21, 23 Maj 2018    Temat postu:

Osobiście gdyby kiedyś możliwości pozwoliły zmienić 1000 na coś innego to chyba poszedł bym w jakiś motocykl pędzony wałem.
GS, Tenera, Honda VFR 1200 itp.
No bo czego innego brakuje nowemu V-stromowi ??? Elektroniki ma podobnie dużo jak inne motocykle. Mocy w stosunku do KTM czy Multistrady mniej, ale czy 100KM nie wystarczy w takim motocyklu? Pali podobnie jak konkurencja. Zdolności "terenowe" raczej podobnie jak wszedzie ograniczone szosowymi oponami...
Oczywiście kultura pracy i charakterystyka R4 (Versys) czy R3 (Tiger) czy V4 (honda) będzie inna, ale już R2 z wykorbieniem 90/270 (Tenera czy Africa) to można powiedzieć takie V2 - czyli to samo.
Tak więc w dużym uproszczeniu dla mnie największa różnica to wał vs łańcuch. Jak bym zmieniał to chyba na wał.
No i jeszcze sprawa subiektywna: mając 178cm wzrostu na Afryce i KTM (z Multistradą doczynienia nigdy nie miałem) czułem się bardzo niekomfortowo będąc tak daleko od ziemi Very Happy Very Happy Very Happy
A może to nóżki mam za krótkie... sam nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:49, 23 Maj 2018    Temat postu:

chrzanek napisał:
Osobiście gdyby kiedyś możliwości pozwoliły zmienić 1000 na coś innego to chyba poszedł bym w jakiś motocykl pędzony wałem.
GS, Tenera, Honda VFR 1200 itp.
No bo czego innego brakuje nowemu V-stromowi ??? Elektroniki ma podobnie dużo jak inne motocykle. Mocy w stosunku do KTM czy Multistrady mniej, ale czy 100KM nie wystarczy w takim motocyklu? Pali podobnie jak konkurencja. Zdolności "terenowe" raczej podobnie jak wszedzie ograniczone szosowymi oponami...
Oczywiście kultura pracy i charakterystyka R4 (Versys) czy R3 (Tiger) czy V4 (honda) będzie inna, ale już R2 z wykorbieniem 90/270 (Tenera czy Africa) to można powiedzieć takie V2 - czyli to samo.
Tak więc w dużym uproszczeniu dla mnie największa różnica to wał vs łańcuch. Jak bym zmieniał to chyba na wał.
No i jeszcze sprawa subiektywna: mając 178cm wzrostu na Afryce i KTM (z Multistradą doczynienia nigdy nie miałem) czułem się bardzo niekomfortowo będąc tak daleko od ziemi Very Happy Very Happy Very Happy
A może to nóżki mam za krótkie... sam nie wiem.


No to może V85? Ma sie ukazać na wiosnę 2019...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawekk
A



Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 17:10, 23 Maj 2018    Temat postu:

Ja też mam 178 cm wzrostu i wybrałem KTM 1090. Wcześniej miałem DL 650 z którego byłem mega zadowolony i pewnie bym kupił dużego vstroma gdyby nie ten mały prześwit, między silnikiem a ziemią.
Moim zdaniem 17 cm prześwitu to zdecydowanie za mało jak na motocykl typu enduro.
Cała reszta to tak jak napisałeś, niczego vstroma nie brakuje, jest to super maszyna.

chrzanek napisał:
Osobiście gdyby kiedyś możliwości pozwoliły zmienić 1000 na coś innego to chyba poszedł bym w jakiś motocykl pędzony wałem.
GS, Tenera, Honda VFR 1200 itp.
No bo czego innego brakuje nowemu V-stromowi ??? Elektroniki ma podobnie dużo jak inne motocykle. Mocy w stosunku do KTM czy Multistrady mniej, ale czy 100KM nie wystarczy w takim motocyklu? Pali podobnie jak konkurencja. Zdolności "terenowe" raczej podobnie jak wszedzie ograniczone szosowymi oponami...
Oczywiście kultura pracy i charakterystyka R4 (Versys) czy R3 (Tiger) czy V4 (honda) będzie inna, ale już R2 z wykorbieniem 90/270 (Tenera czy Africa) to można powiedzieć takie V2 - czyli to samo.
Tak więc w dużym uproszczeniu dla mnie największa różnica to wał vs łańcuch. Jak bym zmieniał to chyba na wał.
No i jeszcze sprawa subiektywna: mając 178cm wzrostu na Afryce i KTM (z Multistradą doczynienia nigdy nie miałem) czułem się bardzo niekomfortowo będąc tak daleko od ziemi Very Happy Very Happy Very Happy
A może to nóżki mam za krótkie... sam nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 18:11, 23 Maj 2018    Temat postu:

Hej!
No nie wiem czy się czepiam, czy może aż tak jestem zadowolony z litrowego V-Stroma, że HEJ!!!
Lecz moim zdaniem temu motocyklowi nic nie brakuje, sprawa łańcucha (ręczne lub mechaniczne smarowanie) w ogóle mi nie przeszkadza.
Wysokość mej "sztuki" też jest zadowalająca, mam na MAXA podwyższoną ramę długimi kośćmi, sam mam ok. 179 cm wzrostu!
Na Kaszubach jest gdzie poszaleć po lesie i szutrze, i ten V-Strom dawał radę!
Nie wiem na co miałbym się zamienić, jeśli tego się bym pozbył??!
O to jest pytanie?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 22:15, 23 Maj 2018    Temat postu:

Tak czytam i czytam i kur ,,,,, na, i czytam bez literka nie rozbierzesz . Katy, BMW ,Hondy, Tigery etc etc a kiedyś taki fajny motocykl wystarczał , produkowany w kraju , odpalał na popych, śmigał po szutrach, błocie , lesie , służył do jazdy po zakupy, do pracy na wakacje , miał opony dętkowe , szprychy bez dopłaty ,modne trzy malowania, trzy biegi lub cztery i wszyscy byli zadowoleni . Wiecie co to było ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:33, 24 Maj 2018    Temat postu:

Zolw_Danziger napisał:
Hej!
mam na MAXA podwyższoną ramę długimi kośćmi, sam mam ok. 179 cm wzrostu!


Żółw a czy to przypadkiem nie jest tak że krótkimi kośćmi się podwyższa a długimi obniża???

Tak czy inaczej żeby było na temat (bo w końcu wszyscy najlepiej wiemy jak wydać czyjeś pieniądze Very Happy Very Happy Very Happy ) mi - gdybym dysponował odpowiednią kwotą i miał kupić NOWY motocykl - najbliżej do Tigera. Ma wał, podoba mi się wizualnie, mocy ma aż nadto, nie trzeba na niego wsiadać po drabinie, a po przejażdżce Tracerem 900 (który też mi się baaaardzo spodobał) stwierdzam że silniki 3cylindrowe łączą zalety R4 i V2 a i tak mniej wibrują niż "fałki".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 5:44, 24 Maj 2018    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Tak czytam i czytam i kur ,,,,, na, i czytam bez literka nie rozbierzesz . Katy, BMW ,Hondy, Tigery etc etc a kiedyś taki fajny motocykl wystarczał , produkowany w kraju , odpalał na popych, śmigał po szutrach, błocie , lesie , służył do jazdy po zakupy, do pracy na wakacje , miał opony dętkowe , szprychy bez dopłaty ,modne trzy malowania, trzy biegi lub cztery i wszyscy byli zadowoleni . Wiecie co to było ?


Andrzej, ale to nie chodzi o to, że Vstrom jest zły. Wręcz przeciwnie. To bardzo dobry motocykl. Myślę, że osoby, które przesiadają się na inne sprzęty, po prostu chcą odmiany. Ja na przykład nie wyobrażam sobie więcej niż 10 lat na jedym sprzęcie/marce. I powiem Ci, że już mam kandydata na kolejny motocykl, i wcale nie będzie to MG. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Czw 5:44, 24 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 5:55, 24 Maj 2018    Temat postu:

Tomek , ja to wszystko wiem i dobrze że tak jest , że są zmiany itd . Mi chodziło troche o żart że kiedyś była WSK i każdemu wystarczała , a jak była Jawa czy MZ to już był luksus . BMW R1200Rt fajne ale kwota nowego powala .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 8:45, 24 Maj 2018    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Mi chodziło troche o żart że kiedyś była WSK i każdemu wystarczała , a jak była Jawa czy MZ to już był luksus .


Kiedyś, demokratycznie, wszyscy używaliśmy takiego samego papieru do doopy... takiego szarego z makulatury Wink Twisted Evil

A na poważnie, Twój tekst Andrzejku zabrzmiał strasznie kombatancko Cool ale z drugiej strony mamy okazję żyć w ciekawych czasach. Młodsze pokolenia tego nie doświadczyły... Choć nie wiem co lepsze... Rolling Eyes

Wracając do tematu wątku i motocykli z wałem - trzeba pamiętać, że to się wiąże z wyższą ceną motocykla, jego większą wagą, no i jak coś pierd...nie, to koszty naprawy są grube... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 10:34, 12 Cze 2018    Temat postu:

Niedawno wróciłem z wyjazdu, podczas którego mojemu Sztormiakowi przybyło ponad 5.000 km. Trasa wiodła zarówno przez asfalty jak i szutry. Zgadzam się z tym co wyżej napisano, że VStrom1000 to bardzo fajna maszyna. Moim zdaniem przydałby się trochę większy prześwit i ciut wyższe siedzisko (jestem dosyć wysoki).
W tzw. międzyczasie udało mi się trochę zbadać rynek i jeżeli bym/będę zmieniał swój motocykl to pewnie na nową Afrykę ADV, albo KTM 1090 ADV.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Sob 13:47, 23 Cze 2018    Temat postu:

Może komuś pomoże w rozważaniach - test porównawczy Honda AT, BMW F850gs i Triumph Tiger 800 xca, cz.1 on roade:
https://youtu.be/BkfibaXOrnw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 11:13, 24 Cze 2018    Temat postu:

Test fajny, MOTOCYKLE PIĘKNE!!!
Trzeba tu dodać trzy grosiki o filmiku, ujęcia i widoczki jeszcze piękniejsze...
Mnie się zdaje, że to RUMUNIA!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 16:11, 25 Cze 2018    Temat postu:

Zolw_Danziger napisał:
Test fajny, MOTOCYKLE PIĘKNE!!!
Trzeba tu dodać trzy grosiki o filmiku, ujęcia i widoczki jeszcze piękniejsze...
Mnie się zdaje, że to RUMUNIA!!!

To jest Rumunia, bo DriveMag to vlog rumuńskiego motocyklisty, czasem na dłuższe testy wypuszcza się na Bałkany - Czarnogóra, Serbia, Albania, ale 90% testów na jego kanale jest kręconych w Rumunii:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:14, 25 Cze 2018    Temat postu:

Ja zamierzam sie przesiasc na KTM 1090 adv. Moim zdaniem swietny sprzet, zawieszenie bajka, moc wystarczajaca. Ogolnie porzadny motocykl.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piterpan dnia Pon 21:30, 25 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 16:30, 25 Cze 2018    Temat postu:

Piterpan napisał:
(...) moc wystarczajaca. (...)


Shocked A jeździłeś nim? Shocked

Moim zdaniem, to on ma aż za dużo mocy... 150 KM w tak lekkim motocyklu jest trochę groźne. Niewielki ruch manetką i następuje odlot Twisted Evil Zresztą fabryka chyba też doszła do tego wniosku, bo zdaje się, że ten sam silnik w modelu 1290 został złagodzony...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 16:35, 25 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:10, 25 Cze 2018    Temat postu:

Chodzilo mi o 1090, wkradl sie blad. Tym mialem okazje jechac i jak dla mnie super szczegolnie zawieszenie robi robote.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 21:28, 25 Cze 2018    Temat postu:

Piterpan napisał:
Chodzilo mi o 1090, wkradl sie blad. Tym mialem okazje jechac i jak dla mnie super szczegolnie zawieszenie robi robote.


Aaa... to wszystko jasne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Wto 8:38, 26 Cze 2018    Temat postu:

MaG napisał:
Zolw_Danziger napisał:
Test fajny, MOTOCYKLE PIĘKNE!!!
Trzeba tu dodać trzy grosiki o filmiku, ujęcia i widoczki jeszcze piękniejsze...
Mnie się zdaje, że to RUMUNIA!!!

To jest Rumunia, bo DriveMag to vlog rumuńskiego motocyklisty, czasem na dłuższe testy wypuszcza się na Bałkany - Czarnogóra, Serbia, Albania, ale 90% testów na jego kanale jest kręconych w Rumunii:)


dodatkowo około 1:30 mówi, że będą jeździć w Rumunii Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 12:44, 28 Cze 2018    Temat postu:

No i jest druga część testu AT/TT/F8 - tym razem off w rozumieniu turystycznych enduro:
https://youtu.be/RRUAuTp5lPU
Wynik końcowy daje do myślenia 👍


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 16:01, 16 Sie 2018    Temat postu:

Dzisiaj miałem wreszcie okazję pojeździć testowo tym cudem...:


...czyli Yamaha MT09 Tracer 2018.
1,5h, w sumie 110 km przejechane. Tyle co nic, ale parę przemyśleń mieć można...:
1. silnik jest fantastyczny - moc, elastyczność, gładkość oddawania mocy idealne
2. pozycja na motocyklu inna niż na Vstromie - nogi bardziej z tyłu, trochę bardziej podgięte, ale naprawdę nie tak dużo jak myślałem, kierownica wygodna, ergonomicznie bez zarzutu. Siedzi się trochę na baku, motocykl jest cały o jakieś 20cm niższy niż Vstrom, więc odczucie jest bycia "ponad" motocyklem
3. sprzęgło, biegi bez zarzutu
4. wyświetlacz- czytelny, praktyczny, jest na nim wszystko co potrzebne
5. obsługa zmiennych map zapłonu, kontroli trakcji intuicyjne
6. hamuje tak, że klękajcie Bogowie
7. prowadzi się jak moped 125ccm, lekko, precyzyjnie, radość z jazdy ogromna, poręczność powalająca
9. zawieszenie bez problemu daje sobie radę z dzirawymi asfaltami czy koleinami
10. niestabilność czyt. lekka "ryba" pojawiała się powyżej 170 km/h, ale niż nie regulowałem w zawieszeniu (a regulacja jest przodu i tyłu)
11. siedzenie wygodne miękkie, osobne jest dla kierowcy, osobne dla pasażera. Tutaj testem byłoby te 400-500km, więc ciężko wyrokować po 110km.
PODSUMOWANIE: w mojej ocenie do dalszej turystyki dla mnie (179cm, 78kg) trochę za mały - za niski i za krótki, na wycieczki wokół komina super, w dalszą trasę na pewno da się (spotkaliśmy w Albanii 2 włoskie pary na takich, każdy z 3 kuframi), ale to raczej nie będzie komfort porównywalny z DL1000 czy nawet DL650.
Generalnie dla mnie jako mototurysty lepszym wyborem od dużego Tracera byłby nawet DL650, mój DL1000 to klasa wyżej:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Czw 15:48, 22 Sie 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 20:23, 16 Sie 2018    Temat postu:

Kolego Mag przychylam się do twojej opinii w 100 % . Spotkaliśmy tydzień temu na bieszczadzkich szutrach kolegę na traserze który prawie taką samą opinię wystawił . Nie jest to moto do długich przelotów choć jak twierdził na wszystkim da się podróżować , ale jest męczące . V strom fakt jest o klasę wyżej . Mnie po tylu latach na V stromach brakuje teraz regulowanego zawieszenia i ze 20 koników więcej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek_J
Motocyklista



Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic

PostWysłany: Pią 6:10, 17 Sie 2018    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
brakuje teraz regulowanego zawieszenia i ze 20 koników więcej .

A mnie nie tyle koników co 7 biegu. Ale to jest przypadłość dokładnie każdego pojazdu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:03, 20 Sie 2018    Temat postu:

MaG napisał:
Dzisiaj miałem wreszcie okazję pojeździć testowo tym cudem...


Tracer 900 to udoskonalona wersja MT09 Tracer.
Niby wygląda podobnie ale poprawili to co było "takie sobie", a podobno właśnie takie było zawieszenie w poprzedniej wersji.

Mi Tracer sie podoba , ale to chyba nie jest bezpośredni konkurent dużego Stroma. Prędzej Versysa - i takiego porównanie jestem bardzo ciekawy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 13:17, 21 Sie 2018    Temat postu:

Tracer 900 (700 tym bardziej...) jest wyraźnie mniejszy/niższy od Versysa (jest też od niego lżejszy o ponad 30kg...), nie wiem za bardzo z czym go porównać - może z Hondą CBF1000...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 15:31, 21 Sie 2018    Temat postu:

Tomek_J napisał:
ANDRZEJ napisał:
brakuje teraz regulowanego zawieszenia i ze 20 koników więcej .

A mnie nie tyle koników co 7 biegu. Ale to jest przypadłość dokładnie każdego pojazdu...


No trzeba przyznać, że duży V-Strom ma chyba dosyć krótką skrzynię biegów, jak na taką pojemność. Ja przy 150km/h mam około 4900obr, a Vstrom z tego co pamiętam jakieś 5500obr, więc rzeczywiście może być wrażenie, że brakuje biegu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 8:26, 22 Sie 2018    Temat postu:

@cynek

jak zaczalem jezdzić CBF1000 to dopiero poznalem co to krótka skrzynia i do tej pory czsem szukam 7-ki,,,a nawet 8-ki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
odyniec
Motonita



Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Śro 8:33, 22 Sie 2018    Temat postu:

Coliniak napisał:
@cynek

jak zaczalem jezdzić CBF1000 to dopiero poznalem co to krótka skrzynia i do tej pory czsem szukam 7-ki,,,a nawet 8-ki Very Happy

E tam, nie ma co marudzić. Wczoraj takim samym sprzętem na 2-gim biegu jechałem 150 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 14:51, 22 Sie 2018    Temat postu:

cynek napisał:

No trzeba przyznać, że duży V-Strom ma chyba dosyć krótką skrzynię biegów, jak na taką pojemność. Ja przy 150km/h mam około 4900obr, a Vstrom z tego co pamiętam jakieś 5500obr, więc rzeczywiście może być wrażenie, że brakuje biegu...


W dużym Tigerze również silnik ma ok. 5,5 tys. obrotów przy prędkości 150 km/h. I uważam, że przy tym silniku skrzynia 7-biegowa doskonale by się spisała Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 718
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:17, 23 Sie 2018    Temat postu:

No to dla odmiany w starym tysiącu przy 100kmh to często sie zastanawiam czy nie jechać na 5-tce...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin