Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jezdzil juz ktos nowym KTM 1190 Adventure?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:42, 02 Cze 2013    Temat postu: jezdzil juz ktos nowym KTM 1190 Adventure?

Jakie wrazenia?
Chce zabukowac jazde probna w tym tygodniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jason
A2



Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 17:02, 03 Cze 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=4zf2wjPNlo0
Krótki materiał z testu KTM 1990 ADV, robiliśmy go dziś na szybko i nie zdążyłem pojeździć bo spadł deszcz. Jestem umówiony na przyszły tydzień na jazdę testową to zdam relację.

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jason dnia Pon 17:04, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:29, 03 Cze 2013    Temat postu:

fajna zajawka, czekam na test i recenzje. podaj linka albo pochwal sie prosze tutaj. pzdr
ja odbede swoja jazde pewnie jakos w przyszlym tygodniu, kto wie moze to kon na jakiego bedzie sie chcialo zmienic vee Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:41, 04 Cze 2013    Temat postu:

Odkąd w zeszłym roku widziałem foty i specyfikację, to wiedziałem, że to będzie moje następne moto. Dwa tygodnie byłem się przejechać i jestem pewien, że to będzie moje następne moto Very Happy

Generalnie jest cudowna maszyna i kogoś w Austrii nieźle poje** budując takiego potwora (dla przypomnienia: 150KM, V2). Prowadzenie maszyny jest wręcz perfekcyjne. Jeździłem niestety tylko po asfaltach, więc nie miałem okazji sprawdzić "R" w nazwie, niemniej masa motocykla (lższejszy niż DL650) oraz pozycja i gabaryty sprawia wrażenie, że po pustyni też będzie dobrze jeździł. Na takiej krótkiej jeździe testowej to, co urzeka najbardziej to silnik i hamulce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez totencham dnia Wto 8:43, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:57, 04 Cze 2013    Temat postu:

A jak zawias? Jest jakies nurkowanie przy heblowaniu? To tez mnie bardzo ciekawi i jak zawias generalnie, zdarzyly Ci sie jakies dziury, nierownosci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek76
Motonita



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy

PostWysłany: Wto 9:39, 04 Cze 2013    Temat postu:

wszystko fajnie ale to średnie spalanie 7,5 l/100km!!! trochę kosmos jak dla mnie:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:54, 04 Cze 2013    Temat postu:

KTMy zawsze były dumne ze spalania Wink Jeśli chodzi o nurkowanie przy hamowaniu to nieznacznie, ale o zawieszeniu za bardzo się nie wypowiadam, bo jeździłem po raczej dobrych drogach no i też trochę nieśmiało, bo dla mnie ta moc była trochę nie do ogarnięcia Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nelson_20
Motocyklista



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice

PostWysłany: Wto 16:35, 04 Cze 2013    Temat postu:

Oby nie pił oleju tak jak RC8. Szykuje sie na jazde test.poniewaz bardzo mi sie podoba pod względem wizualnym. Cos mi sie wydaje ze ten motockl bedzie moim pierwszym po DL'u.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:40, 04 Cze 2013    Temat postu:

Oddzwonili do mnie, jutro mam dwie godziny do dyspozycji Smile zobaczymy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:48, 05 Cze 2013    Temat postu:

fajny motorek, jeśli technicznie po kilku latach będzie sprawował się równie dobrze co nówka, to ma szansę powalczyć z najpopularniejszym bmw. Kolega ma ktm990, o i ile na samą jazdę nie narzeka to co rusz coś tam mu się psuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:57, 05 Cze 2013    Temat postu:

A ja na swoja jazde nie dojechalem z powodu awarii rumaka. Pekl lancuch na autostradzie przy 140km/h. Co za pech!
Wychodzi na to, ze Kon V-Strom tez czasem nie domaga Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 20:19, 05 Cze 2013    Temat postu:

... niemniej masa motocykla (lższejszy niż DL650).....

Lżejszy chyba nie jest bo waży 230kg zatankowany.

A czy ma ktoś informacje czy można go obniżyć jeszcze poniżej 860mm lub zamówić obniżany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:12, 05 Cze 2013    Temat postu:

KTM bez paliwa to 212 kg, a sztormiak 214 lub 237 dla większego...

Dobra nie ma co się o kilogramy spierać, natomiast stosunek moc/masa wymiata Smile

Zamówić obniżanego nie można na pewno, jedynie samemu coś działać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 21:16, 06 Cze 2013    Temat postu:

Szkoda, że nie ma oryginalnie obniżanych.

A to 214 kg to wydawało mi się, że z płynami waży sztormiak?
Ale to nie ważne teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rommel
Motocyklista



Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 23:14, 07 Cze 2013    Temat postu:

mały strom wazy 214 z paliwem, a koło 235 duży.

tdm, a co takiego koledze w 990 sie psuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 23:24, 07 Cze 2013    Temat postu:

Ciekawe od czego to zalezalo, niektore zrodla podaja wage malego 217, inne 220, jeszcze inne 223

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2514
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 8:54, 08 Cze 2013    Temat postu:

lukaszt2 napisał:
Ciekawe od czego to zalezalo, niektore zrodla podaja wage malego 217, inne 220, jeszcze inne 223


217 / 220 waga modeli od K7 do L1 , z plynami i "bez" albo "z" ABS.

223 nie spotkalem Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 17:26, 11 Cze 2013    Temat postu:

KTM-owi przydałby się jeszcze jeden model, np. 800 adv, zbudowany podobnie do 1190 ale ekonomiczniejszy, prostszy i tańszy w produkcji. Gdyby kosztował do 35-40 tys mógłby być groźną konkurencją dla średniej bm-ki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 17:28, 11 Cze 2013    Temat postu:

to samo myslalem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 19:55, 11 Cze 2013    Temat postu:

tdm napisał:
KTM-owi przydałby się jeszcze jeden model, np. 800 adv, zbudowany podobnie do 1190 ale ekonomiczniejszy, prostszy i tańszy w produkcji. Gdyby kosztował do 35-40 tys mógłby być groźną konkurencją dla średniej bm-ki.


Bez urazy, ale taki model przydałby się Tobie, mi, może jeszcze paru fascynatom ze skromnym portfelem ale akurat nie KTM-owi. Doskonale śledzą rynek i wypuszczają to, na czym się najlepiej zarabia, bo nie chodzi o wolumen, chodzi o zysk w ostatecznym rozrachunku.
To trochę tak jakby zarzucać Aston Martin, że nie robi kompaktowego auta za 45 tys. PLN, bo "by się dobrze sprzedawały"...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:02, 11 Cze 2013    Temat postu:

nie zgodze sie MaG, bo nie chodzi o obnizanie standardow i zarzucanie wizji marki tylko wejscie w inny segment rynku. to tak jak by oferowac cole tylko w 2-litrowych butelkach a w 0,5 i 1l juz nie.
ale nie bedziemy sie o oferowane przez KTM produkty klocic Smile kazdy moze miec inne zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4243
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 20:19, 11 Cze 2013    Temat postu:

To chyba nie chodzi o nasze zdanie, a o strategię rynkową firmy. Zawsze są segmenty rynku, w które się świadomie nie wchodzi... Ale to już musielibyśmy inny temat sobie utworzyć do pogadania:)
Mi się nowy KTM podoba bardzo, jakbym miał taką kasę do wywalenia to wolałbym od Niemca ze względów czysto wizerunkowych - KTM pod tym wzlędem bije BMW na głowę IMO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:59, 11 Cze 2013    Temat postu:

cóż, ja bym sobie faktycznie życzył większego wyboru średnich enduroturystyków, bo obecnie to tak za bardzo nie ma w czym wybierać. Bmw800 i jego kopia od Triumpha, starsze modele Trampków i mocno już leciwe afryki, i to chyba tyle.

KTM sugeruje się potrzebami klientów, więc może i stworzą kiedyś taką konstrukcję. Też podoba mi się nowy 1190, ale jeszcze chętniej bym powitał np. 790 adv z ekonomicznym silnikiem i ceną na poziomie średniej bm-ki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 21:03, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SoH
Motocyklista



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik

PostWysłany: Śro 9:57, 12 Cze 2013    Temat postu:

A ja tak z ciekawości zapytam, co ile (mniej więcej) trzeba wymieniać napęd w tak dużym i mocnym motocyklu? To jedyne duże, turystyczne enduro z łańcuchem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gompka
A



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 9:09, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Mój pierwszy wytrzymał 21.000km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin