VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> jezdzil juz ktos nowym KTM 1190 Adventure?
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
jezdzil juz ktos nowym KTM 1190 Adventure?
PostWysłany: Nie 23:42, 02 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Jakie wrazenia?
Chce zabukowac jazde probna w tym tygodniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:02, 03 Cze 2013
Jason
A1

 
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn





http://www.youtube.com/watch?v=4zf2wjPNlo0
Krótki materiał z testu KTM 1990 ADV, robiliśmy go dziś na szybko i nie zdążyłem pojeździć bo spadł deszcz. Jestem umówiony na przyszły tydzień na jazdę testową to zdam relację.

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jason dnia Pon 18:04, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:29, 03 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





fajna zajawka, czekam na test i recenzje. podaj linka albo pochwal sie prosze tutaj. pzdr
ja odbede swoja jazde pewnie jakos w przyszlym tygodniu, kto wie moze to kon na jakiego bedzie sie chcialo zmienic vee Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:41, 04 Cze 2013
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Odkąd w zeszłym roku widziałem foty i specyfikację, to wiedziałem, że to będzie moje następne moto. Dwa tygodnie byłem się przejechać i jestem pewien, że to będzie moje następne moto Very Happy

Generalnie jest cudowna maszyna i kogoś w Austrii nieźle poje** budując takiego potwora (dla przypomnienia: 150KM, V2). Prowadzenie maszyny jest wręcz perfekcyjne. Jeździłem niestety tylko po asfaltach, więc nie miałem okazji sprawdzić "R" w nazwie, niemniej masa motocykla (lższejszy niż DL650) oraz pozycja i gabaryty sprawia wrażenie, że po pustyni też będzie dobrze jeździł. Na takiej krótkiej jeździe testowej to, co urzeka najbardziej to silnik i hamulce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez totencham dnia Wto 9:43, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:57, 04 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





A jak zawias? Jest jakies nurkowanie przy heblowaniu? To tez mnie bardzo ciekawi i jak zawias generalnie, zdarzyly Ci sie jakies dziury, nierownosci?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:39, 04 Cze 2013
misiek76
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 432
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy





wszystko fajnie ale to średnie spalanie 7,5 l/100km!!! trochę kosmos jak dla mnie:-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:54, 04 Cze 2013
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





KTMy zawsze były dumne ze spalania Wink Jeśli chodzi o nurkowanie przy hamowaniu to nieznacznie, ale o zawieszeniu za bardzo się nie wypowiadam, bo jeździłem po raczej dobrych drogach no i też trochę nieśmiało, bo dla mnie ta moc była trochę nie do ogarnięcia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:35, 04 Cze 2013
nelson_20
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 474
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice





Oby nie pił oleju tak jak RC8. Szykuje sie na jazde test.poniewaz bardzo mi sie podoba pod względem wizualnym. Cos mi sie wydaje ze ten motockl bedzie moim pierwszym po DL'u.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:40, 04 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Oddzwonili do mnie, jutro mam dwie godziny do dyspozycji Smile zobaczymy!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:48, 05 Cze 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





fajny motorek, jeśli technicznie po kilku latach będzie sprawował się równie dobrze co nówka, to ma szansę powalczyć z najpopularniejszym bmw. Kolega ma ktm990, o i ile na samą jazdę nie narzeka to co rusz coś tam mu się psuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:57, 05 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





A ja na swoja jazde nie dojechalem z powodu awarii rumaka. Pekl lancuch na autostradzie przy 140km/h. Co za pech!
Wychodzi na to, ze Kon V-Strom tez czasem nie domaga Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:19, 05 Cze 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





... niemniej masa motocykla (lższejszy niż DL650).....

Lżejszy chyba nie jest bo waży 230kg zatankowany.

A czy ma ktoś informacje czy można go obniżyć jeszcze poniżej 860mm lub zamówić obniżany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:12, 05 Cze 2013
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





KTM bez paliwa to 212 kg, a sztormiak 214 lub 237 dla większego...

Dobra nie ma co się o kilogramy spierać, natomiast stosunek moc/masa wymiata Smile

Zamówić obniżanego nie można na pewno, jedynie samemu coś działać...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:16, 06 Cze 2013
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 85 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Szkoda, że nie ma oryginalnie obniżanych.

A to 214 kg to wydawało mi się, że z płynami waży sztormiak?
Ale to nie ważne teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:14, 08 Cze 2013
rommel
Motocyklista

 
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów





mały strom wazy 214 z paliwem, a koło 235 duży.

tdm, a co takiego koledze w 990 sie psuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:24, 08 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





Ciekawe od czego to zalezalo, niektore zrodla podaja wage malego 217, inne 220, jeszcze inne 223


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:54, 08 Cze 2013
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 163 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





lukaszt2 napisał:
Ciekawe od czego to zalezalo, niektore zrodla podaja wage malego 217, inne 220, jeszcze inne 223


217 / 220 waga modeli od K7 do L1 , z plynami i "bez" albo "z" ABS.

223 nie spotkalem Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:26, 11 Cze 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





KTM-owi przydałby się jeszcze jeden model, np. 800 adv, zbudowany podobnie do 1190 ale ekonomiczniejszy, prostszy i tańszy w produkcji. Gdyby kosztował do 35-40 tys mógłby być groźną konkurencją dla średniej bm-ki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:28, 11 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





to samo myslalem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:55, 11 Cze 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





tdm napisał:
KTM-owi przydałby się jeszcze jeden model, np. 800 adv, zbudowany podobnie do 1190 ale ekonomiczniejszy, prostszy i tańszy w produkcji. Gdyby kosztował do 35-40 tys mógłby być groźną konkurencją dla średniej bm-ki.


Bez urazy, ale taki model przydałby się Tobie, mi, może jeszcze paru fascynatom ze skromnym portfelem ale akurat nie KTM-owi. Doskonale śledzą rynek i wypuszczają to, na czym się najlepiej zarabia, bo nie chodzi o wolumen, chodzi o zysk w ostatecznym rozrachunku.
To trochę tak jakby zarzucać Aston Martin, że nie robi kompaktowego auta za 45 tys. PLN, bo "by się dobrze sprzedawały"...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:02, 11 Cze 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





nie zgodze sie MaG, bo nie chodzi o obnizanie standardow i zarzucanie wizji marki tylko wejscie w inny segment rynku. to tak jak by oferowac cole tylko w 2-litrowych butelkach a w 0,5 i 1l juz nie.
ale nie bedziemy sie o oferowane przez KTM produkty klocic Smile kazdy moze miec inne zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:19, 11 Cze 2013
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





To chyba nie chodzi o nasze zdanie, a o strategię rynkową firmy. Zawsze są segmenty rynku, w które się świadomie nie wchodzi... Ale to już musielibyśmy inny temat sobie utworzyć do pogadania:)
Mi się nowy KTM podoba bardzo, jakbym miał taką kasę do wywalenia to wolałbym od Niemca ze względów czysto wizerunkowych - KTM pod tym wzlędem bije BMW na głowę IMO.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:59, 11 Cze 2013
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





cóż, ja bym sobie faktycznie życzył większego wyboru średnich enduroturystyków, bo obecnie to tak za bardzo nie ma w czym wybierać. Bmw800 i jego kopia od Triumpha, starsze modele Trampków i mocno już leciwe afryki, i to chyba tyle.

KTM sugeruje się potrzebami klientów, więc może i stworzą kiedyś taką konstrukcję. Też podoba mi się nowy 1190, ale jeszcze chętniej bym powitał np. 790 adv z ekonomicznym silnikiem i ceną na poziomie średniej bm-ki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 22:03, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:57, 12 Cze 2013
SoH
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik





A ja tak z ciekawości zapytam, co ile (mniej więcej) trzeba wymieniać napęd w tak dużym i mocnym motocyklu? To jedyne duże, turystyczne enduro z łańcuchem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jezdzil juz ktos nowym KTM 1190 Adventure?
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin