Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kawasaki Versys 650 - 2015 - test
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Sob 11:25, 07 Lut 2015    Temat postu:

W sumie do Hayabusy tez uda sie zalozyc kostki i wjechac w "teren". Toz to super motocykl ADV!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4244
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 16:17, 08 Lut 2015    Temat postu:

Znajdziesz tourance w rozmiarze Versysya...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 18:15, 10 Lut 2015    Temat postu:

Versys to motocykl szosowy i pytanie o kostke do niego mnie ...powaliło. Smile

Ze skokami zawieszeń i prześwitem Dl-a (mniej więcej) , który... też jest szosowy. Versys niczego nie udaje. V-strom jest SUV-em. A Versys takim turysytykiem klasy super-moto.
To prostu jest nowoczesne wydanie UJM.

Do Verysya mietków tourance nie ma ale nexty są. Nexty to 90% szosa 10% teren. Tylko po co? Fabrycznie są sportmaxy - bo to ostry motorek jest.

Versys ma krótszy rozstaw osi pokona o wiele wyższy krawężnik, czy co tam w "terenie" się spotka.

Tak naprawdę oba motocykle w prawdziwym terenie spokojnie pogodzi taka MZ ETZ 150 Smile albo WSK 175 Smile. Bez najmniejszego problemu. Kto jeździł ten wie Smile

No i jeszcze wartość dodana za free: za Versysem laski sie mocno oglądają Smile)))))))))))))))))))))))))))))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 18:17, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 19:21, 10 Lut 2015    Temat postu:

Mozliwe,ze sie ogladaja...ale jak kierownik sciagnie kask,to czar pryska Wink)))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 20:25, 10 Lut 2015    Temat postu:

I wtedy mdleją Smile A przed Tobą uciekają Smile))))))))))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 20:30, 10 Lut 2015    Temat postu:

czy mi się zdaje czy wy się macie ku sobie chłopaki ... ? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 21:54, 10 Lut 2015    Temat postu:

jak miller z kwasniewskim SmileSmileSmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 1:08, 11 Lut 2015    Temat postu:

Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luka_m
A



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 1:35, 11 Lut 2015    Temat postu:

lukaszb napisał:
Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.


Co to znaczy odpięcie? Przecież tak było od nowości, że obie żarówki zapalają się jednocześnie. Co za palant.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 2:39, 11 Lut 2015    Temat postu:

lukaszb napisał:
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum. Wink
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem. Sad
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plus
A



Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:03, 13 Lut 2015    Temat postu:

już widzę jak mi odpina światło bo tak sobie wymyślił... brawo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 9:34, 15 Lut 2015    Temat postu:

Widziałem versys-a 1000 siedziałem na nim dotykałem na prawdę podoba mi się.
Według mnie to będzie hit. Chyba powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Kawasaki Versys, Triumph Tiger sport Ducati Multistrada, Yamaha mt09 tracer. Ci dla których turystyka motocyklowa kojarzy się tylko z kostkowatymi oponami nie będą nim zachwyceni. Ci którzy chcą sprawnie i wygodnie dostać się z punktu A do punktu B pokochają go. Za kawasaki będzie przemawiać wyposażenie, osiągi, cena, pozycja za sterami, super dizajn itp zresztą nich każdy sam oceni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 12:07, 15 Lut 2015    Temat postu:

Ja wiem czy taka nowa? A np. TDM - kupę lat już na rynku a zastosowanie podobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 12:20, 15 Lut 2015    Temat postu:

baltex napisał:
powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer.

czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Nie 14:08, 15 Lut 2015    Temat postu:

tdm napisał:
baltex napisał:
powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer.

czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE

Bandit i Fazer odpadają chociażby ze względu na pozycję kierowcy - typowe szosówki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 18:19, 15 Lut 2015    Temat postu:

Chodzi o pozycję jeźdźca i skok zawieszenia a TDM na pewno był prekursorem choć w Polsce nie doceniony. Zresztą wynik sprzedaży na koniec roku to będzie prawdziwa recenzja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:18, 15 Lut 2015    Temat postu:

Wracając do tematu... znacie jakieś inne opony "dualowe" oprócz Pirelli Scorpion Trail do małego versysa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 7:25, 16 Lut 2015    Temat postu:

metzeler next. poza tym versysy nie sa podroznym enduro tylko turystykami o wlascwosciach jezdnych klasy super moto. zzastosowane dunlopy spirtmax bez problemu radza sobie na deszczu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 13:59, 16 Lut 2015    Temat postu:

skalar napisał:
lukaszb napisał:
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum. Wink
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem. Sad
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.


Nie ja to powiedziałem ale tak usłyszałem od diagnosty. Jeśli takie jest prawo to rzeczywiście je mocno naginają... Też się zdziwiłem bo moto tak wyjechał z fabryki i tak był rejestrowany. jednak jak spojrzycie na nowe moto to rzeczywiście mają tylko 1 lampę świecącą "na raz" z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 20:41, 16 Lut 2015    Temat postu:

lukaszb - prosze..... nie siej zametu. diagnosta byl glupi.motocykl moze miec dwa swiatla z przodu tak samo jak i halogeny. tak jest homologwany dl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 22:54, 16 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson napisał:
I wtedy mdleją Smile [...]


Tak mi się jakoś z Bazyliszkiem skojarzyło Wink Wzrok który zabija Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 19:24, 17 Lut 2015    Temat postu:

Byłem dzisiaj w kawasaki i oglądałem to nowe cudo (650). Jak wyszedł dl 2012 to od pierwszej minuty chciałem go mieć a dzisiaj się nie zakochałem. Ot taki poprawiony fazer i moto dla amazonki. Macie naprawdę fajne motocykle a chwalicie inne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 20:21, 17 Lut 2015    Temat postu:

W filmie Top Gun występuje chyba Kawasaki GPz 900r
Chodź mój v-strom k8 jest wręcz cudowny i jestem z niego megggga zadowolony. Muszę powiedzieć ze nowy k12 jak dla mnie jest za bardzo gładki i opływowy za mało męski, co do nowego 1000 to się nawet nie wypowiadam. Kawa się na prawdę przyłożyła zobaczymy jaka będzie sprzedasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 22:59, 17 Lut 2015    Temat postu:

No to racja że trochę zaoszczędzili przez co stał się trochę mniej wyrazisty. W Top Gun rajcuje mnie tylko F14 Tomcat.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 8:40, 18 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Nie 9:28, 22 Lut 2015    Temat postu:

Ponieważ instalowałem do Versysa właśnie sporo dodatków wiec musiałem go rozebrać łącznie ze zdjęciem zbiornika paliwa. W związku z tym bardzo dokładnie obejrzałem sobie gdzie co jest i przede wszystkim jak jest położona cała elektryka. I to jest zrobione o dwie klasy lepiej niż w DL-u. Od strony zabezpieczeń końcówek, osłonięcia przewodów, bezpieczników, -pompy ABS-u - najwyższa półka. Tak samo dostępy serwisowe są fajne - jeżeli coś jest zasłonięte jakaś owiewką czy osłoną to ona jest mocowana tak, żeby uzyskać dostęp w 30 sekund. Sam przód motocykla z zegarami rozbiera się w 3-4 minuty.
Mnie akurat to interesuje bo motocykl serwisuje sobie sam, a że jeżdżę sporo i ma służyć kilka lat więc strona serwisowa jest dla mnie b. istotna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 9:32, 22 Lut 2015    Temat postu:

O dwie klasy lepsze ale czy porównujesz do starego Dl'a czy nowego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Nie 16:08, 22 Lut 2015    Temat postu:

Gwoli ścisłości: DL był tylko stary. Smile Dl 650 i DL 1000. Nowsze modele mają oznaczenia V-strom 650 ABS i V-strom 1000 ABS.
Ale mówię o wersji 650 starej i nowej bo "w środku" od strony położenia elektryki czy dostępów do tego czy owego nic się nie zmieniło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz W
Maniak motocyklowy



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz

PostWysłany: Nie 16:59, 22 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson , powiedz mi to dlaczego mam wpisane w Karte Pojazdu Suzuki DL 650 A Rok produkcji 2015 i na fak. to samo> ( nie XT )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Nie 18:21, 22 Lut 2015    Temat postu:

Co innego nazwa handlowa a co innego ta z homologacji robionej przez ITS która ląduje w dowodzie. Ja się posługuję oficjalną terminologią Suzuki - nowy model od końca 2011 ma nazwę handlową jak powyżej z pominięciem "DL". Czyli Suzuki V-strom 650 ABS. Versys ma podobnie - na fakturze (czyli w homologacji itd.) jest to Kawasaki LE650E (jest jeszcze wariant LE650F i FF na inne rynki) a w handlu i na motocyklu masz naklejkę Kawasaki Versys 650 ABS. I tą nazwą Kawasaki się posługuje na rynku u nas i na całym świecie. Suzuki słowo DL używało w nazwie handlowej do poprzednich modeli "650" i "1000".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz W
Maniak motocyklowy



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz

PostWysłany: Nie 20:43, 22 Lut 2015    Temat postu:

Mam rozjaśniony umysł .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:07, 22 Lut 2015    Temat postu:

BMW G650GS vs. Kawasaki Versys vs. Suzuki V-Strom 650 ABS
https://www.youtube.com/watch?v=JB6jI9iqoUM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 11 Lis 2014
Posty: 1305
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Nie 23:47, 22 Lut 2015    Temat postu:

tdm napisał:
BMW G650GS vs. Kawasaki Versys vs. Suzuki V-Strom 650 ABS
https://www.youtube.com/watch?v=JB6jI9iqoUM


Tyle, że stary Versys z nowym raczej nie ma zbyt wiele wspólnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 10:02, 23 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson a powiedz mi jak jest z osłoną przed wiatrem w porównaniu do starszego DL-a z powiedzmy szybą z deflektorem o ile miałeś, bo to czego mi brakuje w większości testowanych motocykli to że mogłem jeździć przy 60-70km/h z otwartym kaskiem a w obecnym niestety nie Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 10:26, 23 Lut 2015    Temat postu:

Stary dobry poczciwy DL miał super osłonę przed wiatrem. Bo był z przodu b. szeroki i przez to szyba była szeroka. Tak im wyszło Wink. Z deflektorem (tak - miałem org.) z otwartą szybą to ja jeździłem sobie spokojnie 120 km/h.
Nowy V-strom 650 ma gorszą osłonę, bo jest węższy.

Jeżeli chodzi o Versysa, to z tą podstawową szyba dramatu nie ma, ale ponieważ ona mocno zwęża się ku górze (design ..design..) to na przodzie kasku jest ok, ale po bokach i na ramionach występują turbulencje. Można jechać z otwarta szybą tak do 70-80 km/h. I deflektor tu oczywiście akcesoryjny pomaga, ale ponieważ jest tak samo wąski jak szyba - nadal na ramionach czuć turbulencje.

Ale Kawasaki ma do niego szybę turystyczną która jest nie tylko wyższa ale przede wszystkim o połowę szersza na górze - i to wg mnie załatwi problem.Będę ją miał do końca tego tygodnia.

Ale nawet na tej węższej jest podobnie jak na nowym V-stromie 650 + to że bardzo prosto się ja podnosi i opuszcza - w pięć sekund dosłownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pon 12:13, 23 Lut 2015    Temat postu:

Potwierdzam, że nowy v-strom ma gorszą ochronę niż starszy model. W starym z oryginalną szybą z deflektorem jeździłem w otwartym kasku do 120. W nowym nawet z szybą turystyczna z deflektorem było to niemożliwe. Problem dopiero rozwiązał Madstad lub AirFlow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 14:15, 23 Lut 2015    Temat postu:

Pytam, bo przejechałem się w zeszłym roku kawałek na nowej 650 od Adama i pomimo szyby fabrycznej z deflektorem to jakaś tragedia była Smile A powiedz mi Dober jak na GS-ie jest ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:30, 23 Lut 2015    Temat postu:

fabryczne szyby w motocyklach w ogóle jakieś strasznie oszczędne dają, nie wiem z czego to wynika, chyba chcą zmusić klienta żeby koniecznie za coś jeszcze dopłacił. W tdm-ce czy trampku fabryczne modele są tak małe jakby ich w ogóle nie było. Przy zakupie nawet używanego moto za kilkanaście tysięcy naprawdę nie należy żałować 2-3% tej kwoty na jakąś solidną szybę akcesoryjną, to znacznie poprawia komfort jazdy.

Ja w nowym DL z szybą Givi airflow nie zauważam wyraźnej różnicy w porównaniu do starego DL z szybą turystyczną Givi. Obie wysokie, ta pierwsza regulowana więc wygodniejsza w obsłudze. Z szybami fabrycznymi mam niewielkie doświadczenie, w każdym motocyklu zastępowałem je dużymi szybami turystycznymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pon 15:59, 23 Lut 2015    Temat postu:

@Mowso-ja mam szybę od Adv z bocznymi deflektorami.Jest Ok.
Nie wiem jak jest przy seryjnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon 17:20, 23 Lut 2015    Temat postu:

W moim od nowości miałem fabryczną z deflektorem i wiało. Wymieniłem na Air flow i jest dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 17:41, 24 Lut 2015    Temat postu:

Taki news. Probike sprzedał już wszystkie Versysy 1000 które miał przewidziane na cały rok 2015 na Polskę. I się prosi centrali o coś jeszcze, a w Europie jest podobnie. 650-tka schodzi w PL słabiej niż 1000. Co zrozumiałe bo jest bardziej... indywidualna i mniej propagowana, no i mamy ten syndrom że jak coś nie ma 100 KM to podobno nie jedzie Wink . W sumie Kawasaki sprzedało w PL Versysów 1000 tyle ile Suzuki V-stromów 1000 przez cały poprzedni rok. Czyli hit.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4259
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 17:51, 24 Lut 2015    Temat postu:

Ale jak rozumiem Probike sprzedało te motocykle dilerom...? A oni będą je dopiero sprzedawali klientom końcowym... To ile ich w sumie poszło do dilerów?

Niektóre korporacje tak mają - dla nich wynik, to sprzedaż od siebie do dystrybutorów/dilerów, a nie na rynek. Najpierw ogłaszają sukces, a potem różnie to bywa... Czasem jest dokładanie kasy dilerom, czasem przerzucanie od dilera do dilera, itd.

P.S. Zobaczymy jeszcze jaka będzie odpowiedź Suzuki. Jeśli zdecydują się powalczyć, to te Versysy sprzedane dilerom mogą stać w magazynach baaaardzo długo... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 17:56, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 18:13, 24 Lut 2015    Temat postu:

Nie Biblo - klienci końcowi je kupili. Baltex właśnie załatwia kupno ostatniej sztuki w Szczecinie. Może Probike coś wyprosi w centrali jeszcze.... ale tak jest wszędzie. Sukces Kawę zaskoczył.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 18:16, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 0:15, 25 Lut 2015    Temat postu:

brawo!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 820
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 9:34, 25 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson napisał:
Taki news. Probike sprzedał już wszystkie Versysy 1000 które miał przewidziane na cały rok 2015 na Polskę. I się prosi centrali o coś jeszcze, a w Europie jest podobnie. 650-tka schodzi w PL słabiej niż 1000. Co zrozumiałe bo jest bardziej... indywidualna i mniej propagowana, no i mamy ten syndrom że jak coś nie ma 100 KM to podobno nie jedzie Wink . W sumie Kawasaki sprzedało w PL Versysów 1000 tyle ile Suzuki V-stromów 1000 przez cały poprzedni rok. Czyli hit.
Jak ktoś postawi nowego Versysa 1000 koło mojego to jak grzeczny jestem... zbiję mu lampę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Śro 9:43, 25 Lut 2015    Temat postu:

Ja mam tylko 650-tke ale profilaktycznie postawię się po drugiej stronie ulicy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Despok
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 820
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 9:57, 25 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson napisał:
Ja mam tylko 650-tke ale profilaktycznie postawię się po drugiej stronie ulicy Wink
O 650 się nie obawiaj, to całkiem inny sprzęt niż 1000, Smile
z drugiej zaś strony ta unifikacja z lampami do z1000 mi się średnio podoba, wszystkie będą wyglądać jednakowo. Ale rynek to kupił wyraźnie.
Kawasaki w Polsce słabo się promuje, u nas we Wroc jest jeden dealer, który nie miał w 2014 roku żadnej testowej sztuki Versysa 650, 1000, z1000 itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Śro 10:35, 25 Lut 2015    Temat postu:

Bo Kawsaki dopiero podnosi sie po zapaści i np. dział marketingu na Europę powstał dopiero w tym roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 12:43, 25 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson napisał:
. W sumie Kawasaki sprzedało w PL Versysów 1000 tyle ile Suzuki V-stromów 1000 przez cały poprzedni rok. Czyli hit.


A masz informację ile Suzuki tych 1000 sprzedało, bo szału chyba nie ma?

A co do Versysa 1000 to siedziałem i macałem. Miałem wrażenie, że to właśnie jest następca starego dl 1000. Wink Kawał solidnej maszyny.
Czekam aż go zarejestrują i jestem umówiony na śmiganie. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Śro 13:51, 25 Lut 2015    Temat postu:

Tomek - wiem, ale nie moge tutaj tego powiedziec. Szału nie było w każdym razie - masz rację.
No kawał motocykla jest z tego Versysa 1000. Fakt.
Jak polatasz to napisz koniecznie jak było - w odniesieniu do Tereski bo to ciekawe będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3292
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:17, 25 Lut 2015    Temat postu:

O kufa. Zawieszenie broni nastąpiło? Jak ludzie do siebie piszecie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin