VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Kawasaki Versys 650 - 2015 - test Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 12:25, 07 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





W sumie do Hayabusy tez uda sie zalozyc kostki i wjechac w "teren". Toz to super motocykl ADV!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:17, 08 Lut 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Znajdziesz tourance w rozmiarze Versysya...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:15, 10 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Versys to motocykl szosowy i pytanie o kostke do niego mnie ...powaliło. Smile

Ze skokami zawieszeń i prześwitem Dl-a (mniej więcej) , który... też jest szosowy. Versys niczego nie udaje. V-strom jest SUV-em. A Versys takim turysytykiem klasy super-moto.
To prostu jest nowoczesne wydanie UJM.

Do Verysya mietków tourance nie ma ale nexty są. Nexty to 90% szosa 10% teren. Tylko po co? Fabrycznie są sportmaxy - bo to ostry motorek jest.

Versys ma krótszy rozstaw osi pokona o wiele wyższy krawężnik, czy co tam w "terenie" się spotka.

Tak naprawdę oba motocykle w prawdziwym terenie spokojnie pogodzi taka MZ ETZ 150 Smile albo WSK 175 Smile. Bez najmniejszego problemu. Kto jeździł ten wie Smile

No i jeszcze wartość dodana za free: za Versysem laski sie mocno oglądają Smile)))))))))))))))))))))))))))))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 19:17, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:21, 10 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Mozliwe,ze sie ogladaja...ale jak kierownik sciagnie kask,to czar pryska Wink)))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:25, 10 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





I wtedy mdleją Smile A przed Tobą uciekają Smile))))))))))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:30, 10 Lut 2015
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





czy mi się zdaje czy wy się macie ku sobie chłopaki ... ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:54, 10 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





jak miller z kwasniewskim SmileSmileSmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:08, 11 Lut 2015
lukaszb
A2

 
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 2:35, 11 Lut 2015
luka_m
A

 
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin





lukaszb napisał:
Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.


Co to znaczy odpięcie? Przecież tak było od nowości, że obie żarówki zapalają się jednocześnie. Co za palant.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 3:39, 11 Lut 2015
skalar
Motocyklista

 
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





lukaszb napisał:
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum. Wink
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem. Sad
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:03, 13 Lut 2015
plus
A

 
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





już widzę jak mi odpina światło bo tak sobie wymyślił... brawo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:34, 15 Lut 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Widziałem versys-a 1000 siedziałem na nim dotykałem na prawdę podoba mi się.
Według mnie to będzie hit. Chyba powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Kawasaki Versys, Triumph Tiger sport Ducati Multistrada, Yamaha mt09 tracer. Ci dla których turystyka motocyklowa kojarzy się tylko z kostkowatymi oponami nie będą nim zachwyceni. Ci którzy chcą sprawnie i wygodnie dostać się z punktu A do punktu B pokochają go. Za kawasaki będzie przemawiać wyposażenie, osiągi, cena, pozycja za sterami, super dizajn itp zresztą nich każdy sam oceni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:07, 15 Lut 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Ja wiem czy taka nowa? A np. TDM - kupę lat już na rynku a zastosowanie podobne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 13:20, 15 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





baltex napisał:
powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer.

czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 15:08, 15 Lut 2015
Matt
Motonita

 
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1072
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Jędrzejów/Kraków





tdm napisał:
baltex napisał:
powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer.

czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE

Bandit i Fazer odpadają chociażby ze względu na pozycję kierowcy - typowe szosówki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:19, 15 Lut 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Chodzi o pozycję jeźdźca i skok zawieszenia a TDM na pewno był prekursorem choć w Polsce nie doceniony. Zresztą wynik sprzedaży na koniec roku to będzie prawdziwa recenzja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:18, 15 Lut 2015
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Wracając do tematu... znacie jakieś inne opony "dualowe" oprócz Pirelli Scorpion Trail do małego versysa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:25, 16 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





metzeler next. poza tym versysy nie sa podroznym enduro tylko turystykami o wlascwosciach jezdnych klasy super moto. zzastosowane dunlopy spirtmax bez problemu radza sobie na deszczu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:59, 16 Lut 2015
lukaszb
A2

 
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





skalar napisał:
lukaszb napisał:
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum. Wink
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem. Sad
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.


Nie ja to powiedziałem ale tak usłyszałem od diagnosty. Jeśli takie jest prawo to rzeczywiście je mocno naginają... Też się zdziwiłem bo moto tak wyjechał z fabryki i tak był rejestrowany. jednak jak spojrzycie na nowe moto to rzeczywiście mają tylko 1 lampę świecącą "na raz" z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:41, 16 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





lukaszb - prosze..... nie siej zametu. diagnosta byl glupi.motocykl moze miec dwa swiatla z przodu tak samo jak i halogeny. tak jest homologwany dl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:54, 16 Lut 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jarrson napisał:
I wtedy mdleją Smile [...]


Tak mi się jakoś z Bazyliszkiem skojarzyło Wink Wzrok który zabija Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 20:24, 17 Lut 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





Byłem dzisiaj w kawasaki i oglądałem to nowe cudo (650). Jak wyszedł dl 2012 to od pierwszej minuty chciałem go mieć a dzisiaj się nie zakochałem. Ot taki poprawiony fazer i moto dla amazonki. Macie naprawdę fajne motocykle a chwalicie inne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:21, 17 Lut 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





W filmie Top Gun występuje chyba Kawasaki GPz 900r
Chodź mój v-strom k8 jest wręcz cudowny i jestem z niego megggga zadowolony. Muszę powiedzieć ze nowy k12 jak dla mnie jest za bardzo gładki i opływowy za mało męski, co do nowego 1000 to się nawet nie wypowiadam. Kawa się na prawdę przyłożyła zobaczymy jaka będzie sprzedasz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:59, 17 Lut 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





No to racja że trochę zaoszczędzili przez co stał się trochę mniej wyrazisty. W Top Gun rajcuje mnie tylko F14 Tomcat.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 9:40, 18 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:28, 22 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Ponieważ instalowałem do Versysa właśnie sporo dodatków wiec musiałem go rozebrać łącznie ze zdjęciem zbiornika paliwa. W związku z tym bardzo dokładnie obejrzałem sobie gdzie co jest i przede wszystkim jak jest położona cała elektryka. I to jest zrobione o dwie klasy lepiej niż w DL-u. Od strony zabezpieczeń końcówek, osłonięcia przewodów, bezpieczników, -pompy ABS-u - najwyższa półka. Tak samo dostępy serwisowe są fajne - jeżeli coś jest zasłonięte jakaś owiewką czy osłoną to ona jest mocowana tak, żeby uzyskać dostęp w 30 sekund. Sam przód motocykla z zegarami rozbiera się w 3-4 minuty.
Mnie akurat to interesuje bo motocykl serwisuje sobie sam, a że jeżdżę sporo i ma służyć kilka lat więc strona serwisowa jest dla mnie b. istotna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 10:32, 22 Lut 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1259
Przeczytał: 88 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





O dwie klasy lepsze ale czy porównujesz do starego Dl'a czy nowego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:08, 22 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Gwoli ścisłości: DL był tylko stary. Smile Dl 650 i DL 1000. Nowsze modele mają oznaczenia V-strom 650 ABS i V-strom 1000 ABS.
Ale mówię o wersji 650 starej i nowej bo "w środku" od strony położenia elektryki czy dostępów do tego czy owego nic się nie zmieniło.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:59, 22 Lut 2015
Janusz W
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1286
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz





Jarrson , powiedz mi to dlaczego mam wpisane w Karte Pojazdu Suzuki DL 650 A Rok produkcji 2015 i na fak. to samo> ( nie XT )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:21, 22 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Co innego nazwa handlowa a co innego ta z homologacji robionej przez ITS która ląduje w dowodzie. Ja się posługuję oficjalną terminologią Suzuki - nowy model od końca 2011 ma nazwę handlową jak powyżej z pominięciem "DL". Czyli Suzuki V-strom 650 ABS. Versys ma podobnie - na fakturze (czyli w homologacji itd.) jest to Kawasaki LE650E (jest jeszcze wariant LE650F i FF na inne rynki) a w handlu i na motocyklu masz naklejkę Kawasaki Versys 650 ABS. I tą nazwą Kawasaki się posługuje na rynku u nas i na całym świecie. Suzuki słowo DL używało w nazwie handlowej do poprzednich modeli "650" i "1000".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:43, 22 Lut 2015
Janusz W
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1286
Przeczytał: 110 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz





Mam rozjaśniony umysł .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:07, 22 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





BMW G650GS vs. Kawasaki Versys vs. Suzuki V-Strom 650 ABS
https://www.youtube.com/watch?v=JB6jI9iqoUM


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:47, 23 Lut 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





tdm napisał:
BMW G650GS vs. Kawasaki Versys vs. Suzuki V-Strom 650 ABS
https://www.youtube.com/watch?v=JB6jI9iqoUM


Tyle, że stary Versys z nowym raczej nie ma zbyt wiele wspólnego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:02, 23 Lut 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





Jarrson a powiedz mi jak jest z osłoną przed wiatrem w porównaniu do starszego DL-a z powiedzmy szybą z deflektorem o ile miałeś, bo to czego mi brakuje w większości testowanych motocykli to że mogłem jeździć przy 60-70km/h z otwartym kaskiem a w obecnym niestety nie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:26, 23 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Stary dobry poczciwy DL miał super osłonę przed wiatrem. Bo był z przodu b. szeroki i przez to szyba była szeroka. Tak im wyszło Wink. Z deflektorem (tak - miałem org.) z otwartą szybą to ja jeździłem sobie spokojnie 120 km/h.
Nowy V-strom 650 ma gorszą osłonę, bo jest węższy.

Jeżeli chodzi o Versysa, to z tą podstawową szyba dramatu nie ma, ale ponieważ ona mocno zwęża się ku górze (design ..design..) to na przodzie kasku jest ok, ale po bokach i na ramionach występują turbulencje. Można jechać z otwarta szybą tak do 70-80 km/h. I deflektor tu oczywiście akcesoryjny pomaga, ale ponieważ jest tak samo wąski jak szyba - nadal na ramionach czuć turbulencje.

Ale Kawasaki ma do niego szybę turystyczną która jest nie tylko wyższa ale przede wszystkim o połowę szersza na górze - i to wg mnie załatwi problem.Będę ją miał do końca tego tygodnia.

Ale nawet na tej węższej jest podobnie jak na nowym V-stromie 650 + to że bardzo prosto się ja podnosi i opuszcza - w pięć sekund dosłownie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:13, 23 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Potwierdzam, że nowy v-strom ma gorszą ochronę niż starszy model. W starym z oryginalną szybą z deflektorem jeździłem w otwartym kasku do 120. W nowym nawet z szybą turystyczna z deflektorem było to niemożliwe. Problem dopiero rozwiązał Madstad lub AirFlow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:15, 23 Lut 2015
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





Pytam, bo przejechałem się w zeszłym roku kawałek na nowej 650 od Adama i pomimo szyby fabrycznej z deflektorem to jakaś tragedia była Smile A powiedz mi Dober jak na GS-ie jest ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:30, 23 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





fabryczne szyby w motocyklach w ogóle jakieś strasznie oszczędne dają, nie wiem z czego to wynika, chyba chcą zmusić klienta żeby koniecznie za coś jeszcze dopłacił. W tdm-ce czy trampku fabryczne modele są tak małe jakby ich w ogóle nie było. Przy zakupie nawet używanego moto za kilkanaście tysięcy naprawdę nie należy żałować 2-3% tej kwoty na jakąś solidną szybę akcesoryjną, to znacznie poprawia komfort jazdy.

Ja w nowym DL z szybą Givi airflow nie zauważam wyraźnej różnicy w porównaniu do starego DL z szybą turystyczną Givi. Obie wysokie, ta pierwsza regulowana więc wygodniejsza w obsłudze. Z szybami fabrycznymi mam niewielkie doświadczenie, w każdym motocyklu zastępowałem je dużymi szybami turystycznymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:59, 23 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





@Mowso-ja mam szybę od Adv z bocznymi deflektorami.Jest Ok.
Nie wiem jak jest przy seryjnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:20, 23 Lut 2015
Top Gun
A

 
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 157
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw





W moim od nowości miałem fabryczną z deflektorem i wiało. Wymieniłem na Air flow i jest dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:41, 24 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Taki news. Probike sprzedał już wszystkie Versysy 1000 które miał przewidziane na cały rok 2015 na Polskę. I się prosi centrali o coś jeszcze, a w Europie jest podobnie. 650-tka schodzi w PL słabiej niż 1000. Co zrozumiałe bo jest bardziej... indywidualna i mniej propagowana, no i mamy ten syndrom że jak coś nie ma 100 KM to podobno nie jedzie Wink . W sumie Kawasaki sprzedało w PL Versysów 1000 tyle ile Suzuki V-stromów 1000 przez cały poprzedni rok. Czyli hit.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:51, 24 Lut 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 108 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Ale jak rozumiem Probike sprzedało te motocykle dilerom...? A oni będą je dopiero sprzedawali klientom końcowym... To ile ich w sumie poszło do dilerów?

Niektóre korporacje tak mają - dla nich wynik, to sprzedaż od siebie do dystrybutorów/dilerów, a nie na rynek. Najpierw ogłaszają sukces, a potem różnie to bywa... Czasem jest dokładanie kasy dilerom, czasem przerzucanie od dilera do dilera, itd.

P.S. Zobaczymy jeszcze jaka będzie odpowiedź Suzuki. Jeśli zdecydują się powalczyć, to te Versysy sprzedane dilerom mogą stać w magazynach baaaardzo długo... Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 18:56, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:13, 24 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Nie Biblo - klienci końcowi je kupili. Baltex właśnie załatwia kupno ostatniej sztuki w Szczecinie. Może Probike coś wyprosi w centrali jeszcze.... ale tak jest wszędzie. Sukces Kawę zaskoczył.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 19:16, 24 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:15, 25 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





brawo!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:34, 25 Lut 2015
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Jarrson napisał:
Taki news. Probike sprzedał już wszystkie Versysy 1000 które miał przewidziane na cały rok 2015 na Polskę. I się prosi centrali o coś jeszcze, a w Europie jest podobnie. 650-tka schodzi w PL słabiej niż 1000. Co zrozumiałe bo jest bardziej... indywidualna i mniej propagowana, no i mamy ten syndrom że jak coś nie ma 100 KM to podobno nie jedzie Wink . W sumie Kawasaki sprzedało w PL Versysów 1000 tyle ile Suzuki V-stromów 1000 przez cały poprzedni rok. Czyli hit.
Jak ktoś postawi nowego Versysa 1000 koło mojego to jak grzeczny jestem... zbiję mu lampę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:43, 25 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Ja mam tylko 650-tke ale profilaktycznie postawię się po drugiej stronie ulicy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:57, 25 Lut 2015
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Jarrson napisał:
Ja mam tylko 650-tke ale profilaktycznie postawię się po drugiej stronie ulicy Wink
O 650 się nie obawiaj, to całkiem inny sprzęt niż 1000, Smile
z drugiej zaś strony ta unifikacja z lampami do z1000 mi się średnio podoba, wszystkie będą wyglądać jednakowo. Ale rynek to kupił wyraźnie.
Kawasaki w Polsce słabo się promuje, u nas we Wroc jest jeden dealer, który nie miał w 2014 roku żadnej testowej sztuki Versysa 650, 1000, z1000 itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:35, 25 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Bo Kawsaki dopiero podnosi sie po zapaści i np. dział marketingu na Europę powstał dopiero w tym roku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:43, 25 Lut 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Jarrson napisał:
. W sumie Kawasaki sprzedało w PL Versysów 1000 tyle ile Suzuki V-stromów 1000 przez cały poprzedni rok. Czyli hit.


A masz informację ile Suzuki tych 1000 sprzedało, bo szału chyba nie ma?

A co do Versysa 1000 to siedziałem i macałem. Miałem wrażenie, że to właśnie jest następca starego dl 1000. Wink Kawał solidnej maszyny.
Czekam aż go zarejestrują i jestem umówiony na śmiganie. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:51, 25 Lut 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Tomek - wiem, ale nie moge tutaj tego powiedziec. Szału nie było w każdym razie - masz rację.
No kawał motocykla jest z tego Versysa 1000. Fakt.
Jak polatasz to napisz koniecznie jak było - w odniesieniu do Tereski bo to ciekawe będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:17, 25 Lut 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





O kufa. Zawieszenie broni nastąpiło? Jak ludzie do siebie piszecie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kawasaki Versys 650 - 2015 - test
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin