VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Kawasaki Versys 650 - 2015 - test Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Sob 18:45, 10 Sty 2015
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Tak to prawda , nowy 1000 nie jedzie, jest ,za mały, za drogi, za dużo pali , brzydki , nadaje sie tylko do pozostania w salonie , etc etc . Jeszcze jak go porównasz do małego dela , versysa lub innej 125 piatki to sie okaże że mamy szrot za ponad pól bańki małej , można w dołek popaść co kupiliśmy za gówno , ale recenzje w prasie motocyklowej były bardzo pochlebne . Ot nasze szczęście w zakupie . Nikomu nie dogodzisz .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:21, 10 Sty 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Andrzeju, nigdy nie uważałem i nie uważam, że to co kupiłem jest najlepsze, najpiękniejsze i the best. Uważam, że nowy V Strom 1000 w obecnym wydaniu jest najlepszą opcją dla mnie, dla moich możliwości oraz ewentualnych minusów do zaakceptowania i dlatego go mam. Jednak zawsze trzeba być otwartym na co nas czaka i i tak nas nie minie. Czy Versys 1000 będzie lepszy od V Stroma 1000 – nie sądzę. Czy warto dopłacić do większej pojemności biorąc pod uwagę Vesysa 650 i V Stroma 1000 – myślę, że nie wszyscy to stwierdzą nie mając możliwości sprawdzenia i przetestowania. Układa się tak z reguły, że w zależności od funduszy kształtujemy sobie tak poglądy i argumentację aby wytłumaczyć możliwości zakupu. Jestem przekonany, że skoro Jarson widzi potęgę nowego V Stroma 1000 a zdecydował się na Versya 650 to albo różne inne względy „przekonały” go do zakupu 650 tki albo nie widzi potrzeby przepłacać. I oto właśnie pytam. Mnie taka (650) pojemność niestety już nie satysfakcjonuje. Muszę mieć mocny „dół” a kręcenie jest mi nie potrzebne. Każdy wybiera „pod siebie”. Ale, żeby każdy mógł dobrze wybrać a nie ma możliwości wszystkim pojeździć po to są opinie innych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 21:31, 10 Sty 2015
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2262
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów





Amen .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:27, 11 Sty 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Jarrson napisał:
Nowy Dl 650 będzie szybciej niz myślisz Smile. Smile

Sejfo napisał:
Mi również się wydaje, że nowy Dl 650 pojawi się szybko - obstawiam 2016 rok.


o to bardzo ciekawe, macie jakieś "nieoficjalne" przecieki ? Ciekawe czy w porównaniu z obecnym modelem suzuki pójdzie raczej w stronę szosy czy terenu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 18:27, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:09, 11 Sty 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





No to tak: nie widzę sensu aby porównywać motocykl klasy 650 z 1000 bo to jak porównywanie gruszek do jabłek. Szczególnie jezeli dotyczy to roznych marek. Poniekad odpowiedz na pytanie Inspektora czy warto dolozyc nascie tysiecy zl aby przeniesc sie do klasy litra (ale w sensie czy DL 650 czy DL 1000) znalazla sie w tym bardzo obszernym tescie całej rodzinki V-stromowej ktory jest dostepny w dziale "Wiadomosci" lub tu: http://jarekspychala.com/59-Porownanie_wszystkich_modeli_rodziny_Suzuki_V-strom

Natomiast moge odpowiedziec na pytanie dot. mojej motywacji:
- pomiedzy Versysem 650 a V-stromem 1000 roznica wynosi nie 15-cie a realnie ok. 18 tys zł To bardzo duzo. Dla mnie za duzo. Za te pieniadze moge przejechach minimum 50 tys km. A poniewaz jezdze duzo i daleko liczy sie dla mnie ekonomia
- nie czuje potrzeby poisadania 100 KM. Motocykle klasy DL 650 czy Versys 650 dysponuje do turystyki wystarczajaca iloscia mocy - do wszystkiego.
- motocykle klasy 650 pala srednio o 1,5 do 2 l/100 km mniej
- co do Versyska - on ma mega mocny dol i sredni zakres obrotow. Tak jak napisalem jedzie jak pojazd elektryczny. A srednie obroty to te uzytkowe.
- zdecydowal tez efekt tego ze ccaielem dla odmiany pojezdzic czyms co bedzie mialo wlasciwosci DL-a nie bedac nim.
- w perspektywie kupie sobie nowego DL 650 jak bedzie NOWY.

Podoba mi sie wypowiedz ze argumenty mozna znalezc "za" zawsze do danego motka ktory sie posiada. Bardzo madre rozsadne zdanie. Smile Wszak kochamy nasze wlasne motocykle i bedziemy ich bronic Smile. I dziwne byloby jakby ktos plul na swoj wlasny sprzet Smile

Co do DL 1000 - napisalem test, napisalem tez porownanie ... jego najwieksza zaleta jest zwinnosc. Smiem twierdzic ze moze spokojnie mimo gabarytow z moim malym Versysem tutaj powalczyc. Duzy DL ma tez rewelacyjne wrecz zawieszenie. Natomiast wg mnie pali przy wysokich predkosciach jak smok i ma kiepska aerodynamike. Po prostu jest zbyt waski z przodu (taka teraz moda...ale popatrzcie na Versysy - tez byly waskie...a teraz sa szerokie - mowie o owiewce i dwoch reflektorach).

No i mozemy tak sobie dyskutowac trzy dni i trzy noce ... Smile Prawda taka ze one wszystkie sa fajne Smile Tylko kazdy w inny sposob i nie mozna powiedziec wg mnie autorytatywnie: TEN jest najlepszy bo to zawsze bedzie subiektywne zdanie. Po prostu kazdemu z nas pasuje cos innego. Jak z kobietami Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Nie 21:13, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:39, 11 Sty 2015
Inspektor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1260
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa





Dzięki Jarrson za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 14:46, 12 Sty 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Jarrson, Ty w Polsce kupiłeś tego Versysa? Pytam, bo chciałem obejrzeć i podobne jeszcze nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:01, 12 Sty 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





No proszę, proszę, tak czytam i się nie mogę nadziwić Wink Jarek Kawa na Ciebie dobrze działa Smile! ( a to Honda się chwali, że ma najsympatyczniejszych kierowców Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:36, 12 Sty 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Tomek, gdzie posiałeś topór? No wiesz, ten wojenny Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:30, 12 Sty 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Jeśli chodzi o kobiety to ja po winne w zasadzie to wszystkie lubię.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:56, 12 Sty 2015
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





baltex napisał:
Jeśli chodzi o kobiety to ja po winne w zasadzie to wszystkie lubię.


Posłankę pawłowicz też? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:04, 12 Sty 2015
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja mam jeszcze mieszane uczucia co do całego wątku ale podoba mi się taka pozytywna zmiana podejścia do zawartości merytorycznej forum Smile

Jednak dwie rzeczy muszę wyjaśnić bo widać że nie jeździliście i nie widzieliście a krytykujecie Wink
1. zgadzam się ze poprzedni model versysa może się Komuś nie podobać (ta prostokątna lampa jedna pod drugą) ale zdecydowanie dużo lepiej wygląda w rzeczywistości niż na zdjęciach (zwłaszcza 1000).
2. ja dwa lata jeżdżę poprzednim modelem versysa 650, mam taką szybę givi:



i osłona przed wiatrem jest porównywalna do DL-a z szybą z deflektorem.

A z w temacie nowego też mi się podobają wprowadzone zmiany do małego versysa. Dla odmiany w dużym zmienili praktycznie tylko owiewkę.

Nowa owiewka może się podobać ale moto dużo straciło na indywidualności - taki "trynd", patrz fazer, tiger 1050, multistrada, inne podobne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:12, 12 Sty 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Topinka napisał:
No proszę, proszę, tak czytam i się nie mogę nadziwić Wink Jarek Kawa na Ciebie dobrze działa Smile! ( a to Honda się chwali, że ma najsympatyczniejszych kierowców Wink )


co za duzo, to nie zdrowo:
http://youtu.be/_yg5mI2SCxc

Jeszcze chwilka i wypijecie sobie wspolna Kawe Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:59, 13 Sty 2015
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





DLuk napisał:
...
Dla odmiany w dużym zmienili praktycznie tylko owiewkę.
...

Są zmiany w zawieszeniu tył jest utwardzony, w hamulcach poprawki, sprzęgło antyhoppingowe i wiele jeszcze drobnych poprawek, które mogą sporo zmienić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:43, 13 Sty 2015
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Dober napisał:


Jeszcze chwilka i wypijecie sobie wspolna Kawe Wink


O ile pierwszych 6 wypije w samotności Wink

A żeby coś w temacie, to Kawą dużą i małą chętnie się przejadę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:53, 13 Sty 2015
Despok
Motonita

 
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 697
Przeczytał: 42 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław





Topinka napisał:
Dober napisał:


Jeszcze chwilka i wypijecie sobie wspolna Kawe Wink


O ile pierwszych 6 wypije w samotności Wink

A żeby coś w temacie, to Kawą dużą i małą chętnie się przejadę.
U mnie masz jazdę, dałeś mi się przejechać Teresą w Nędzy po ośrodku, Twój strach w oczach bezcenny Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Wto 11:53, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:03, 13 Sty 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Widział już ktoś nowego Versysa w salonie w PL?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:05, 13 Sty 2015
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





....a już wchodzi Yamaha MT 09 Tracer...czy tam już weszła na nasz rynek. Jarku zrobisz jakiś test ???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:22, 14 Sty 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Jak mi się bardzo spodobała yamaha tracer na pierwszych zdjęciach, tak mi przeszło jak zobaczyłem zdjęcie z jeźdźcem - jest bardzo mała...
Co do nowej wersji małego vstroma, aktualna wersja to nie jest nowa wersja, tylko wersja wyposażona w akcesoryjny dziób wrony i szprychowane koła. Jak zrobię nową wersję, ale na wzór dużego DLa, to pójdą w złą stronę... Widać jak większość ludzi preferuje moto z podwójną lampą (widać na przykładzie stary/nowy versys), do tego podwójnie świecącą lampą, tak jak w starym v-stromie, idealnie do turystyki, przepali się jedna żarówka jest jeszcze druga.
Tak samo agresywne kształty versysa, lub tracera lepiej się prezentują od damskich kształtów małego v-stroma...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:05, 16 Sty 2015
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





mar111cin napisał:
Jak mi się bardzo spodobała yamaha tracer na pierwszych zdjęciach, tak mi przeszło jak zobaczyłem zdjęcie z jeźdźcem - jest bardzo mała...
Co do nowej wersji małego vstroma, aktualna wersja to nie jest nowa wersja, tylko wersja wyposażona w akcesoryjny dziób wrony i szprychowane koła. Jak zrobię nową wersję, ale na wzór dużego DLa, to pójdą w złą stronę... Widać jak większość ludzi preferuje moto z podwójną lampą (widać na przykładzie stary/nowy versys), do tego podwójnie świecącą lampą, tak jak w starym v-stromie, idealnie do turystyki, przepali się jedna żarówka jest jeszcze druga.
Tak samo agresywne kształty versysa, lub tracera lepiej się prezentują od damskich kształtów małego v-stroma...

...no tak, jakby nie patrzył trza na własne oczęta obejrzeć i zasiąść....ale i tak na moje 187cm wzrostu DL jest the best....no chyba że pomarańcza 1190 Adventure Wink hmmmm....trzeba mieć marzenia Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:10, 16 Sty 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290 Wink
Starym zechem chcesz jezdzic? Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:57, 17 Sty 2015
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





Dober napisał:
KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290 Wink
Starym zechem chcesz jezdzic? Wink))


....no ten to by mi chyba z pod tyłka odjechał... Wink Wink Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:40, 17 Sty 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





A 1190 nie? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:49, 17 Sty 2015
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 99 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





mar111cin napisał:
Widać jak większość ludzi preferuje moto z podwójną lampą (widać na przykładzie stary/nowy versys), do tego podwójnie świecącą lampą, tak jak w starym v-stromie, idealnie do turystyki, przepali się jedna żarówka jest jeszcze druga.


Wydaje mi się, że świeci jedna jako mijania, a druga jako drogowe.
Jarson, jak to jest rozwiązane w nowym Versysie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:28, 17 Sty 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Jarson napisał o tym w teście na początku tematu - w Versysie jedna jest mijania, druga drogowe jak w Fazerze, cbf, tdm itp...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:35, 17 Sty 2015
instruktor
Motonita

 
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 681
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask





Dober napisał:
A 1190 nie? Wink

nooooo....też....cholercia..... Cool Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:43, 19 Sty 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





W nowych Versysyach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi, ale uwaga - wtedy z pierwszego jest wlaczone rownolegle swiatlo mijania. Wiec efekt jest dobry.

Co do Versysa 1000 - byl material w SM ale bede oczywiscie mial go do testu. Poniewaz sam mam 650 wiec go porownam z malym i zobaczymy.

Hondka w poj. 800 ccm kosztuje 50 tysi. Przegieli kompletnie cenowo - to na marginesie. Kawasaki ma mega dobre ceny - widac ze im zalezy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Pon 22:44, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:36, 20 Sty 2015
Vorenus
Motonita

 
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 927
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno





Zobaczymy jakie będą ceny jak się pojawi w salonach. Na razie nikt go nie ma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:53, 20 Sty 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





W najnowszym Świecie Motocykli napisali, że "golas" ma kosztować 48900 zł, a wersja z wyposażeniem (kufry, handbary, osłona silnika, halogeny) 55900 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 2:27, 20 Sty 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Jarrson napisał:
W nowych Versysach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi

nie doczytałem w teście tego, skoro tak to... porażka z tymi światłami. Po co dają 2 lampy jak świeci tylko jedna... To samo miałem w TDM900, w porównaniu do DL widoczność marna, ciągle myślałem o założeniu halogenów. I nie mówię tu tylko o jeździe w nocy, ZA DNIA też jesteśmy mniej widoczni, dwie lampy - zwłaszcza z daleka - swoje robią.

Patrząc na zdjęcia versysa szyba jest chyba przestawiana tymi pokrętłami z przodu (więc trzeba stanąć, zejść, pokręcić, następnie wsiąść i zobaczyć czy już ok). W DL po założeniu Givi Airflow regulacje mozna robić jedną ręką i to w trakcie jazdy, jest to megawygodne, pozwala idealnie dopasować wysokość oraz wielokrotnie zmieniać ją w trakcie wyjazdu (np. zjeżdżamy w teren lub chcemy się ochłodzić i szyba idzie w dół, a jak nam się znudzi to w 5 sekund wraca).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:41, 20 Sty 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





TDM - wg mnie mam lepsze światła niz w starym DL-u. Jak włącze długie to mam wtedy razem włączone długie i mijania. Ale to oczywiście subiektywna moja opinia.

Co do szyby - Ty porównujesz akcesoryjną za która dałeś set złotych z fabryczną. W Kawie też założysz Givi Airflow - tylko że nie widzę potrzeby wyskakiwania z paru setek. Fabryczna daje spokojnie radę, a przestawienie zajmuje tyle co zejscie z moto, poluzowanie reką dwóch pokręteł i przesuniecie ich na szynie. To się w 60 sekund z ziewaniem robi. Smile jak się uprzesz i jesteś leń to bez zsiadania z motocykla nawet to zrobisz.

Tak na marginiesie - ja jak ustawię pod siebie optymalnie szybę w dowolnym moto raz, to nie zmieniam tego przez całą eksploatację bo po co skoro jest mi dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 7:58, 20 Sty 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





Wcześniej to ja powiedziałem ogólnie o v-stromie, że jak będą robili nowego, to niech zrobią podwójnie świecącą lampę, jak w starym. Mnie się to wydaje dziwne, mamy dwa klosze, motocykle turystyczne, do dlaczego tego nie wykorzystywać? V-strom to ma fajnie zrobione, dwie żarówki z przodu, dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mar111cin dnia Wto 7:58, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:30, 20 Sty 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Tyż prawda. Wyglądałby lepiej. Zgadzam się. Ale ponieważ każdy reflektor ma inny odblysnik połączenie ich razem dałoby w efekcie świetny efekt oślepiajacy Wink
Jak znam życie pewnie za rok zmodyfikują...
A z tyłu Versys ma lampę ledową wiec problemu z żarówkami nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





mar111cin napisał:
...dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą.

ta zasada jest tylko w starym DLu. W nowym V-Stromie z tylu niestety jest tylko 1 zarowka. Wynik maczania paluchow ekonomistow ;-(


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:11, 20 Sty 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





w nowym v-stromie to w ogóle paluchy maczał jakiś ekonomista homoseksualista Wink

Dalej twierdzę, że ludzie lubią symetrię i podwójne agresywne lampy - widać to po sukcesie wielu motocykli (choćby v-strom Wink ) i to różnych typów - skąd ta popularność dres R1? z racji wyglądu który mu zrobiły lampy. fjr1300, fazery, stary versys nie przyciągał uwagi, a nowy? Dziwi mnie trochę to, że producenci nie do końca to zauważają....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:29, 21 Sty 2015
Jarrson
Motocyklista

 
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 237
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina





Myślę że chodziło o to aby elektrowni za bardzo nie obciążać bo do Versysa jest sporo dodatków obciążajacych elektrykę. Ale byłoby fajniej jakby razem świeciły - zgadzam się.W tysiącu też świeci jeden.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:06, 22 Sty 2015
mar111cin
Motonita

 
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 764
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW





to już wolę bmw Wink przynajmniej nie ma efektu wizualnego przepalonej żarówki Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:00, 22 Sty 2015
totencham
Motocyklista

 
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 481
Przeczytał: 58 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań





Dober napisał:
KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290 Wink
Starym zechem chcesz jezdzic? Wink))


pffff! 1290 jest uzupelnieniem pomaranczowej kolekcji a nie nastepca, wiec prosze mi tu sprostowac! Razz staaarym zechem.... phi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:55, 01 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





czy do versysa pasuje jakiś zestaw opon o w miarę terenowym przeznaczeniu, a'la heidenau k60 scout czy coś podobnego?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:12, 02 Lut 2015
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3582
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Pewnie będzie ciężko o bardziej terenowe ze względu na rozmoar. Dualne to jeszcze znajdziesz np. z salonu kolega brał Versysa 1000 na Pirelli Scorpion Trail...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:44, 02 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





skoro tak, to chyba mamy pierwszą istotną różnicę konstrukcyjną w stosunku do DL-i. W teście na ścigacz.pl autor podsumował ten model: "Plusy ujemne - zerowe właściwości terenowe". Być może chodziło właśnie o małe, szerokie koła (szersze o 1cm niż w DL) i brak możliwości założenia opon innych niż szosowe. http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Versys,650,2015,Pan,Rozsadek,25401.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:48, 02 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 22:27, 05 Lut 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Opony terenowe to na każdy rozmiar kupisz. Po sutrze to każdy pojedzie. W teren to trzeba mieć z przodu 21 call-i i ważyć poniżej 200 kg. Zresztą o czym my mówimy o jeździe po bezdrożach Afryki czy o normalnych wyprawach gdzie na 1000 km asfaltu przypada 20 km dojazdów-ki wiejską drogą. Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a. Teren to nie droga wiejska tylko tor motocrossowy.
Jakiś rok temu czytałem że jakiś gość na hayabusa-ie razem z synem pojechał gdzieś na kraniec Rosji pojęcie zdolności terenowych to naprawdę każdego indywidualne odczucie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:16, 05 Lut 2015
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





skoto to takie proste to może wyszukasz coś w stylu opony k60 scout (50%on+50%off) pasujące na koła versysa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:35, 06 Lut 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





Co to znaczy 50% on 50%off albo kostki czyli off albo tylko on. Jedno wyklucza drugie. Zresztą ja się nie znam. Jeśli opona ma byc do wszystkiego to ani na asfalcie ani w terenie sobie nie poszalejesz. Zresztą ja się nie znam. Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:45, 06 Lut 2015
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2907
Przeczytał: 107 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Parametry typu XX% on/YY% off występują przy wielu rodzajach opon. Można kupić opony dedykowane wyłącznie nawierzchniom szosowym, wyłącznie użytkowaniu w terenie, ale są też opony pośrednie - i nie służą one "szaleństwom" na szosie i w terenie - do tego są te pierwsze.

A w ogóle, to trudno zrozumieć o co Ci chodzi...

baltex napisał:
Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a.


baltex napisał:
Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 13:46, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:53, 06 Lut 2015
baltex
Motocyklista

 
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE





To sarkazm jest z mojej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:11, 06 Lut 2015
Dober
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3017
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań





Czy niektorzy z Was kazdym motocyklem, bez wzgledu na jego przeznaczenie, chca wjezdzac w teren?! Kupcie sobie terenowke!
Versys to motocykl szosowy o zacieciu sportowym. koniec. Kropka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:42, 06 Lut 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





Dober, problem w tym ze ludzie roznie rozumieja pojecie " teren" Smile
Dlatego co niektorzy na 100 metrow capingowego szutru musza miec trenowy motocykl i tacy co Devilka do Teth dojezdzja.
ale coz..advenczerowy mit zyje.

ps.
jak sklasyfikowac ETZ 250 ? dawala rade na gownianych oponach na torze crosowym w Sopocie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 22:43, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:54, 06 Lut 2015
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Bo lekka była...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:35, 06 Lut 2015
jotes
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 1817
Przeczytał: 166 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia





ok, byla duzo lzejsza.
ale dzisiejszy redaktorek ze scigacza biorac pod uwage skoki zawieszenia i opony stwierdzilby :
" zerowe mozliwosci terenowe "
tylko mysmy tego nie wiedzieli...i jezdzili.

A jak by tak Versysa ubrac w Tourance ( mozna ) to jak ktos bedzie chcial to tez daleko zajedzie.

Ulegamy demagogi, presji medialnej, mody czy trendow i kupujemy wszystko pokrywajace 300 % naszych potrzeb.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:37, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kawasaki Versys 650 - 2015 - test
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin