 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Pon 22:43, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W nowych Versysyach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi, ale uwaga - wtedy z pierwszego jest wlaczone rownolegle swiatlo mijania. Wiec efekt jest dobry.
Co do Versysa 1000 - byl material w SM ale bede oczywiscie mial go do testu. Poniewaz sam mam 650 wiec go porownam z malym i zobaczymy.
Hondka w poj. 800 ccm kosztuje 50 tysi. Przegieli kompletnie cenowo - to na marginesie. Kawasaki ma mega dobre ceny - widac ze im zalezy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Pon 22:44, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 0:36, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy jakie będą ceny jak się pojawi w salonach. Na razie nikt go nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 0:53, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W najnowszym Świecie Motocykli napisali, że "golas" ma kosztować 48900 zł, a wersja z wyposażeniem (kufry, handbary, osłona silnika, halogeny) 55900 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 2:27, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jarrson napisał: | W nowych Versysach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi |
nie doczytałem w teście tego, skoro tak to... porażka z tymi światłami. Po co dają 2 lampy jak świeci tylko jedna... To samo miałem w TDM900, w porównaniu do DL widoczność marna, ciągle myślałem o założeniu halogenów. I nie mówię tu tylko o jeździe w nocy, ZA DNIA też jesteśmy mniej widoczni, dwie lampy - zwłaszcza z daleka - swoje robią.
Patrząc na zdjęcia versysa szyba jest chyba przestawiana tymi pokrętłami z przodu (więc trzeba stanąć, zejść, pokręcić, następnie wsiąść i zobaczyć czy już ok). W DL po założeniu Givi Airflow regulacje mozna robić jedną ręką i to w trakcie jazdy, jest to megawygodne, pozwala idealnie dopasować wysokość oraz wielokrotnie zmieniać ją w trakcie wyjazdu (np. zjeżdżamy w teren lub chcemy się ochłodzić i szyba idzie w dół, a jak nam się znudzi to w 5 sekund wraca).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Wto 7:41, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
TDM - wg mnie mam lepsze światła niz w starym DL-u. Jak włącze długie to mam wtedy razem włączone długie i mijania. Ale to oczywiście subiektywna moja opinia.
Co do szyby - Ty porównujesz akcesoryjną za która dałeś set złotych z fabryczną. W Kawie też założysz Givi Airflow - tylko że nie widzę potrzeby wyskakiwania z paru setek. Fabryczna daje spokojnie radę, a przestawienie zajmuje tyle co zejscie z moto, poluzowanie reką dwóch pokręteł i przesuniecie ich na szynie. To się w 60 sekund z ziewaniem robi. jak się uprzesz i jesteś leń to bez zsiadania z motocykla nawet to zrobisz.
Tak na marginiesie - ja jak ustawię pod siebie optymalnie szybę w dowolnym moto raz, to nie zmieniam tego przez całą eksploatację bo po co skoro jest mi dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 7:58, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wcześniej to ja powiedziałem ogólnie o v-stromie, że jak będą robili nowego, to niech zrobią podwójnie świecącą lampę, jak w starym. Mnie się to wydaje dziwne, mamy dwa klosze, motocykle turystyczne, do dlaczego tego nie wykorzystywać? V-strom to ma fajnie zrobione, dwie żarówki z przodu, dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mar111cin dnia Wto 7:58, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Wto 14:30, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tyż prawda. Wyglądałby lepiej. Zgadzam się. Ale ponieważ każdy reflektor ma inny odblysnik połączenie ich razem dałoby w efekcie świetny efekt oślepiajacy
Jak znam życie pewnie za rok zmodyfikują...
A z tyłu Versys ma lampę ledową wiec problemu z żarówkami nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mar111cin napisał: | ...dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą. |
ta zasada jest tylko w starym DLu. W nowym V-Stromie z tylu niestety jest tylko 1 zarowka. Wynik maczania paluchow ekonomistow ;-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 23:11, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
w nowym v-stromie to w ogóle paluchy maczał jakiś ekonomista homoseksualista
Dalej twierdzę, że ludzie lubią symetrię i podwójne agresywne lampy - widać to po sukcesie wielu motocykli (choćby v-strom ) i to różnych typów - skąd ta popularność dres R1? z racji wyglądu który mu zrobiły lampy. fjr1300, fazery, stary versys nie przyciągał uwagi, a nowy? Dziwi mnie trochę to, że producenci nie do końca to zauważają....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Śro 18:29, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Myślę że chodziło o to aby elektrowni za bardzo nie obciążać bo do Versysa jest sporo dodatków obciążajacych elektrykę. Ale byłoby fajniej jakby razem świeciły - zgadzam się.W tysiącu też świeci jeden.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Czw 0:06, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
to już wolę bmw przynajmniej nie ma efektu wizualnego przepalonej żarówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:00, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290
Starym zechem chcesz jezdzic? )) |
pffff! 1290 jest uzupelnieniem pomaranczowej kolekcji a nie nastepca, wiec prosze mi tu sprostowac! staaarym zechem.... phi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:55, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
czy do versysa pasuje jakiś zestaw opon o w miarę terenowym przeznaczeniu, a'la heidenau k60 scout czy coś podobnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 11:12, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie będzie ciężko o bardziej terenowe ze względu na rozmoar. Dualne to jeszcze znajdziesz np. z salonu kolega brał Versysa 1000 na Pirelli Scorpion Trail...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:44, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
skoro tak, to chyba mamy pierwszą istotną różnicę konstrukcyjną w stosunku do DL-i. W teście na ścigacz.pl autor podsumował ten model: "Plusy ujemne - zerowe właściwości terenowe". Być może chodziło właśnie o małe, szerokie koła (szersze o 1cm niż w DL) i brak możliwości założenia opon innych niż szosowe. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:48, 02 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 22:27, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Opony terenowe to na każdy rozmiar kupisz. Po sutrze to każdy pojedzie. W teren to trzeba mieć z przodu 21 call-i i ważyć poniżej 200 kg. Zresztą o czym my mówimy o jeździe po bezdrożach Afryki czy o normalnych wyprawach gdzie na 1000 km asfaltu przypada 20 km dojazdów-ki wiejską drogą. Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a. Teren to nie droga wiejska tylko tor motocrossowy.
Jakiś rok temu czytałem że jakiś gość na hayabusa-ie razem z synem pojechał gdzieś na kraniec Rosji pojęcie zdolności terenowych to naprawdę każdego indywidualne odczucie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:16, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
skoto to takie proste to może wyszukasz coś w stylu opony k60 scout (50%on+50%off) pasujące na koła versysa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 12:35, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Co to znaczy 50% on 50%off albo kostki czyli off albo tylko on. Jedno wyklucza drugie. Zresztą ja się nie znam. Jeśli opona ma byc do wszystkiego to ani na asfalcie ani w terenie sobie nie poszalejesz. Zresztą ja się nie znam. Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4280
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 13:45, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Parametry typu XX% on/YY% off występują przy wielu rodzajach opon. Można kupić opony dedykowane wyłącznie nawierzchniom szosowym, wyłącznie użytkowaniu w terenie, ale są też opony pośrednie - i nie służą one "szaleństwom" na szosie i w terenie - do tego są te pierwsze.
A w ogóle, to trudno zrozumieć o co Ci chodzi...
baltex napisał: | Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a. |
baltex napisał: | Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 13:46, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 22:11, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czy niektorzy z Was kazdym motocyklem, bez wzgledu na jego przeznaczenie, chca wjezdzac w teren?! Kupcie sobie terenowke!
Versys to motocykl szosowy o zacieciu sportowym. koniec. Kropka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2519
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 22:42, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dober, problem w tym ze ludzie roznie rozumieja pojecie " teren"
Dlatego co niektorzy na 100 metrow capingowego szutru musza miec trenowy motocykl i tacy co Devilka do Teth dojezdzja.
ale coz..advenczerowy mit zyje.
ps.
jak sklasyfikowac ETZ 250 ? dawala rade na gownianych oponach na torze crosowym w Sopocie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 22:43, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2519
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 23:35, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ok, byla duzo lzejsza.
ale dzisiejszy redaktorek ze scigacza biorac pod uwage skoki zawieszenia i opony stwierdzilby :
" zerowe mozliwosci terenowe "
tylko mysmy tego nie wiedzieli...i jezdzili.
A jak by tak Versysa ubrac w Tourance ( mozna ) to jak ktos bedzie chcial to tez daleko zajedzie.
Ulegamy demagogi, presji medialnej, mody czy trendow i kupujemy wszystko pokrywajace 300 % naszych potrzeb.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:37, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Sob 12:25, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W sumie do Hayabusy tez uda sie zalozyc kostki i wjechac w "teren". Toz to super motocykl ADV!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Wto 19:15, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Versys to motocykl szosowy i pytanie o kostke do niego mnie ...powaliło.
Ze skokami zawieszeń i prześwitem Dl-a (mniej więcej) , który... też jest szosowy. Versys niczego nie udaje. V-strom jest SUV-em. A Versys takim turysytykiem klasy super-moto.
To prostu jest nowoczesne wydanie UJM.
Do Verysya mietków tourance nie ma ale nexty są. Nexty to 90% szosa 10% teren. Tylko po co? Fabrycznie są sportmaxy - bo to ostry motorek jest.
Versys ma krótszy rozstaw osi pokona o wiele wyższy krawężnik, czy co tam w "terenie" się spotka.
Tak naprawdę oba motocykle w prawdziwym terenie spokojnie pogodzi taka MZ ETZ 150 albo WSK 175 . Bez najmniejszego problemu. Kto jeździł ten wie
No i jeszcze wartość dodana za free: za Versysem laski sie mocno oglądają )))))))))))))))))))))))))))))
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 19:17, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 20:21, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mozliwe,ze sie ogladaja...ale jak kierownik sciagnie kask,to czar pryska )))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszb
A2
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 2:08, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luka_m
A
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 2:35, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
lukaszb napisał: | Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny. |
Co to znaczy odpięcie? Przecież tak było od nowości, że obie żarówki zapalają się jednocześnie. Co za palant.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 3:39, 11 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
lukaszb napisał: | Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny. |
Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum.
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem.
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plus
A
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:03, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
już widzę jak mi odpina światło bo tak sobie wymyślił... brawo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 10:34, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Widziałem versys-a 1000 siedziałem na nim dotykałem na prawdę podoba mi się.
Według mnie to będzie hit. Chyba powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Kawasaki Versys, Triumph Tiger sport Ducati Multistrada, Yamaha mt09 tracer. Ci dla których turystyka motocyklowa kojarzy się tylko z kostkowatymi oponami nie będą nim zachwyceni. Ci którzy chcą sprawnie i wygodnie dostać się z punktu A do punktu B pokochają go. Za kawasaki będzie przemawiać wyposażenie, osiągi, cena, pozycja za sterami, super dizajn itp zresztą nich każdy sam oceni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 13:07, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja wiem czy taka nowa? A np. TDM - kupę lat już na rynku a zastosowanie podobne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 13:20, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
baltex napisał: | powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer. |
czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 15:08, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | baltex napisał: | powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer. |
czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE |
Bandit i Fazer odpadają chociażby ze względu na pozycję kierowcy - typowe szosówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:19, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Chodzi o pozycję jeźdźca i skok zawieszenia a TDM na pewno był prekursorem choć w Polsce nie doceniony. Zresztą wynik sprzedaży na koniec roku to będzie prawdziwa recenzja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:18, 15 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu... znacie jakieś inne opony "dualowe" oprócz Pirelli Scorpion Trail do małego versysa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Pon 8:25, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
metzeler next. poza tym versysy nie sa podroznym enduro tylko turystykami o wlascwosciach jezdnych klasy super moto. zzastosowane dunlopy spirtmax bez problemu radza sobie na deszczu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszb
A2
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 14:59, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
skalar napisał: | lukaszb napisał: | Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny. |
Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum.
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem.
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu. |
Nie ja to powiedziałem ale tak usłyszałem od diagnosty. Jeśli takie jest prawo to rzeczywiście je mocno naginają... Też się zdziwiłem bo moto tak wyjechał z fabryki i tak był rejestrowany. jednak jak spojrzycie na nowe moto to rzeczywiście mają tylko 1 lampę świecącą "na raz" z przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Pon 21:41, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
lukaszb - prosze..... nie siej zametu. diagnosta byl glupi.motocykl moze miec dwa swiatla z przodu tak samo jak i halogeny. tak jest homologwany dl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 23:54, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jarrson napisał: | I wtedy mdleją [...] |
Tak mi się jakoś z Bazyliszkiem skojarzyło Wzrok który zabija ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 20:24, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Byłem dzisiaj w kawasaki i oglądałem to nowe cudo (650). Jak wyszedł dl 2012 to od pierwszej minuty chciałem go mieć a dzisiaj się nie zakochałem. Ot taki poprawiony fazer i moto dla amazonki. Macie naprawdę fajne motocykle a chwalicie inne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:21, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
W filmie Top Gun występuje chyba Kawasaki GPz 900r
Chodź mój v-strom k8 jest wręcz cudowny i jestem z niego megggga zadowolony. Muszę powiedzieć ze nowy k12 jak dla mnie jest za bardzo gładki i opływowy za mało męski, co do nowego 1000 to się nawet nie wypowiadam. Kawa się na prawdę przyłożyła zobaczymy jaka będzie sprzedasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 23:59, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
No to racja że trochę zaoszczędzili przez co stał się trochę mniej wyrazisty. W Top Gun rajcuje mnie tylko F14 Tomcat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 9:40, 18 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Nie 10:28, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ponieważ instalowałem do Versysa właśnie sporo dodatków wiec musiałem go rozebrać łącznie ze zdjęciem zbiornika paliwa. W związku z tym bardzo dokładnie obejrzałem sobie gdzie co jest i przede wszystkim jak jest położona cała elektryka. I to jest zrobione o dwie klasy lepiej niż w DL-u. Od strony zabezpieczeń końcówek, osłonięcia przewodów, bezpieczników, -pompy ABS-u - najwyższa półka. Tak samo dostępy serwisowe są fajne - jeżeli coś jest zasłonięte jakaś owiewką czy osłoną to ona jest mocowana tak, żeby uzyskać dostęp w 30 sekund. Sam przód motocykla z zegarami rozbiera się w 3-4 minuty.
Mnie akurat to interesuje bo motocykl serwisuje sobie sam, a że jeżdżę sporo i ma służyć kilka lat więc strona serwisowa jest dla mnie b. istotna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|