Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kawasaki Versys 650 - 2015 - test
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
instruktor
Motonita



Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łask

PostWysłany: Sob 14:35, 17 Sty 2015    Temat postu:

Dober napisał:
A 1190 nie? Wink

nooooo....też....cholercia..... Cool Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 22:43, 19 Sty 2015    Temat postu:

W nowych Versysyach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi, ale uwaga - wtedy z pierwszego jest wlaczone rownolegle swiatlo mijania. Wiec efekt jest dobry.

Co do Versysa 1000 - byl material w SM ale bede oczywiscie mial go do testu. Poniewaz sam mam 650 wiec go porownam z malym i zobaczymy.

Hondka w poj. 800 ccm kosztuje 50 tysi. Przegieli kompletnie cenowo - to na marginesie. Kawasaki ma mega dobre ceny - widac ze im zalezy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Pon 22:44, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 0:36, 20 Sty 2015    Temat postu:

Zobaczymy jakie będą ceny jak się pojawi w salonach. Na razie nikt go nie ma Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4280
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 0:53, 20 Sty 2015    Temat postu:

W najnowszym Świecie Motocykli napisali, że "golas" ma kosztować 48900 zł, a wersja z wyposażeniem (kufry, handbary, osłona silnika, halogeny) 55900 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 2:27, 20 Sty 2015    Temat postu:

Jarrson napisał:
W nowych Versysach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi

nie doczytałem w teście tego, skoro tak to... porażka z tymi światłami. Po co dają 2 lampy jak świeci tylko jedna... To samo miałem w TDM900, w porównaniu do DL widoczność marna, ciągle myślałem o założeniu halogenów. I nie mówię tu tylko o jeździe w nocy, ZA DNIA też jesteśmy mniej widoczni, dwie lampy - zwłaszcza z daleka - swoje robią.

Patrząc na zdjęcia versysa szyba jest chyba przestawiana tymi pokrętłami z przodu (więc trzeba stanąć, zejść, pokręcić, następnie wsiąść i zobaczyć czy już ok). W DL po założeniu Givi Airflow regulacje mozna robić jedną ręką i to w trakcie jazdy, jest to megawygodne, pozwala idealnie dopasować wysokość oraz wielokrotnie zmieniać ją w trakcie wyjazdu (np. zjeżdżamy w teren lub chcemy się ochłodzić i szyba idzie w dół, a jak nam się znudzi to w 5 sekund wraca).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 7:41, 20 Sty 2015    Temat postu:

TDM - wg mnie mam lepsze światła niz w starym DL-u. Jak włącze długie to mam wtedy razem włączone długie i mijania. Ale to oczywiście subiektywna moja opinia.

Co do szyby - Ty porównujesz akcesoryjną za która dałeś set złotych z fabryczną. W Kawie też założysz Givi Airflow - tylko że nie widzę potrzeby wyskakiwania z paru setek. Fabryczna daje spokojnie radę, a przestawienie zajmuje tyle co zejscie z moto, poluzowanie reką dwóch pokręteł i przesuniecie ich na szynie. To się w 60 sekund z ziewaniem robi. Smile jak się uprzesz i jesteś leń to bez zsiadania z motocykla nawet to zrobisz.

Tak na marginiesie - ja jak ustawię pod siebie optymalnie szybę w dowolnym moto raz, to nie zmieniam tego przez całą eksploatację bo po co skoro jest mi dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Wto 7:58, 20 Sty 2015    Temat postu:

Wcześniej to ja powiedziałem ogólnie o v-stromie, że jak będą robili nowego, to niech zrobią podwójnie świecącą lampę, jak w starym. Mnie się to wydaje dziwne, mamy dwa klosze, motocykle turystyczne, do dlaczego tego nie wykorzystywać? V-strom to ma fajnie zrobione, dwie żarówki z przodu, dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mar111cin dnia Wto 7:58, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 14:30, 20 Sty 2015    Temat postu:

Tyż prawda. Wyglądałby lepiej. Zgadzam się. Ale ponieważ każdy reflektor ma inny odblysnik połączenie ich razem dałoby w efekcie świetny efekt oślepiajacy Wink
Jak znam życie pewnie za rok zmodyfikują...
A z tyłu Versys ma lampę ledową wiec problemu z żarówkami nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2015    Temat postu:

mar111cin napisał:
...dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą.

ta zasada jest tylko w starym DLu. W nowym V-Stromie z tylu niestety jest tylko 1 zarowka. Wynik maczania paluchow ekonomistow ;-(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Wto 23:11, 20 Sty 2015    Temat postu:

w nowym v-stromie to w ogóle paluchy maczał jakiś ekonomista homoseksualista Wink

Dalej twierdzę, że ludzie lubią symetrię i podwójne agresywne lampy - widać to po sukcesie wielu motocykli (choćby v-strom Wink ) i to różnych typów - skąd ta popularność dres R1? z racji wyglądu który mu zrobiły lampy. fjr1300, fazery, stary versys nie przyciągał uwagi, a nowy? Dziwi mnie trochę to, że producenci nie do końca to zauważają....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Śro 18:29, 21 Sty 2015    Temat postu:

Myślę że chodziło o to aby elektrowni za bardzo nie obciążać bo do Versysa jest sporo dodatków obciążajacych elektrykę. Ale byłoby fajniej jakby razem świeciły - zgadzam się.W tysiącu też świeci jeden.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Czw 0:06, 22 Sty 2015    Temat postu:

to już wolę bmw Wink przynajmniej nie ma efektu wizualnego przepalonej żarówki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:00, 22 Sty 2015    Temat postu:

Dober napisał:
KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290 Wink
Starym zechem chcesz jezdzic? Wink))


pffff! 1290 jest uzupelnieniem pomaranczowej kolekcji a nie nastepca, wiec prosze mi tu sprostowac! Razz staaarym zechem.... phi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 21:55, 01 Lut 2015    Temat postu:

czy do versysa pasuje jakiś zestaw opon o w miarę terenowym przeznaczeniu, a'la heidenau k60 scout czy coś podobnego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 11:12, 02 Lut 2015    Temat postu:

Pewnie będzie ciężko o bardziej terenowe ze względu na rozmoar. Dualne to jeszcze znajdziesz np. z salonu kolega brał Versysa 1000 na Pirelli Scorpion Trail...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:44, 02 Lut 2015    Temat postu:

skoro tak, to chyba mamy pierwszą istotną różnicę konstrukcyjną w stosunku do DL-i. W teście na ścigacz.pl autor podsumował ten model: "Plusy ujemne - zerowe właściwości terenowe". Być może chodziło właśnie o małe, szerokie koła (szersze o 1cm niż w DL) i brak możliwości założenia opon innych niż szosowe. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:48, 02 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 22:27, 05 Lut 2015    Temat postu:

Opony terenowe to na każdy rozmiar kupisz. Po sutrze to każdy pojedzie. W teren to trzeba mieć z przodu 21 call-i i ważyć poniżej 200 kg. Zresztą o czym my mówimy o jeździe po bezdrożach Afryki czy o normalnych wyprawach gdzie na 1000 km asfaltu przypada 20 km dojazdów-ki wiejską drogą. Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a. Teren to nie droga wiejska tylko tor motocrossowy.
Jakiś rok temu czytałem że jakiś gość na hayabusa-ie razem z synem pojechał gdzieś na kraniec Rosji pojęcie zdolności terenowych to naprawdę każdego indywidualne odczucie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:16, 05 Lut 2015    Temat postu:

skoto to takie proste to może wyszukasz coś w stylu opony k60 scout (50%on+50%off) pasujące na koła versysa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 12:35, 06 Lut 2015    Temat postu:

Co to znaczy 50% on 50%off albo kostki czyli off albo tylko on. Jedno wyklucza drugie. Zresztą ja się nie znam. Jeśli opona ma byc do wszystkiego to ani na asfalcie ani w terenie sobie nie poszalejesz. Zresztą ja się nie znam. Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4280
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 13:45, 06 Lut 2015    Temat postu:

Parametry typu XX% on/YY% off występują przy wielu rodzajach opon. Można kupić opony dedykowane wyłącznie nawierzchniom szosowym, wyłącznie użytkowaniu w terenie, ale są też opony pośrednie - i nie służą one "szaleństwom" na szosie i w terenie - do tego są te pierwsze.

A w ogóle, to trudno zrozumieć o co Ci chodzi...

baltex napisał:
Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a.


baltex napisał:
Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 13:46, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 21:53, 06 Lut 2015    Temat postu:

To sarkazm jest z mojej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pią 22:11, 06 Lut 2015    Temat postu:

Czy niektorzy z Was kazdym motocyklem, bez wzgledu na jego przeznaczenie, chca wjezdzac w teren?! Kupcie sobie terenowke!
Versys to motocykl szosowy o zacieciu sportowym. koniec. Kropka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2519
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 22:42, 06 Lut 2015    Temat postu:

Dober, problem w tym ze ludzie roznie rozumieja pojecie " teren" Smile
Dlatego co niektorzy na 100 metrow capingowego szutru musza miec trenowy motocykl i tacy co Devilka do Teth dojezdzja.
ale coz..advenczerowy mit zyje.

ps.
jak sklasyfikowac ETZ 250 ? dawala rade na gownianych oponach na torze crosowym w Sopocie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 22:43, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pią 22:54, 06 Lut 2015    Temat postu:

Bo lekka była...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2519
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pią 23:35, 06 Lut 2015    Temat postu:

ok, byla duzo lzejsza.
ale dzisiejszy redaktorek ze scigacza biorac pod uwage skoki zawieszenia i opony stwierdzilby :
" zerowe mozliwosci terenowe "
tylko mysmy tego nie wiedzieli...i jezdzili.

A jak by tak Versysa ubrac w Tourance ( mozna ) to jak ktos bedzie chcial to tez daleko zajedzie.

Ulegamy demagogi, presji medialnej, mody czy trendow i kupujemy wszystko pokrywajace 300 % naszych potrzeb.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:37, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Sob 12:25, 07 Lut 2015    Temat postu:

W sumie do Hayabusy tez uda sie zalozyc kostki i wjechac w "teren". Toz to super motocykl ADV!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 17:17, 08 Lut 2015    Temat postu:

Znajdziesz tourance w rozmiarze Versysya...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 19:15, 10 Lut 2015    Temat postu:

Versys to motocykl szosowy i pytanie o kostke do niego mnie ...powaliło. Smile

Ze skokami zawieszeń i prześwitem Dl-a (mniej więcej) , który... też jest szosowy. Versys niczego nie udaje. V-strom jest SUV-em. A Versys takim turysytykiem klasy super-moto.
To prostu jest nowoczesne wydanie UJM.

Do Verysya mietków tourance nie ma ale nexty są. Nexty to 90% szosa 10% teren. Tylko po co? Fabrycznie są sportmaxy - bo to ostry motorek jest.

Versys ma krótszy rozstaw osi pokona o wiele wyższy krawężnik, czy co tam w "terenie" się spotka.

Tak naprawdę oba motocykle w prawdziwym terenie spokojnie pogodzi taka MZ ETZ 150 Smile albo WSK 175 Smile. Bez najmniejszego problemu. Kto jeździł ten wie Smile

No i jeszcze wartość dodana za free: za Versysem laski sie mocno oglądają Smile)))))))))))))))))))))))))))))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Wto 19:17, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 20:21, 10 Lut 2015    Temat postu:

Mozliwe,ze sie ogladaja...ale jak kierownik sciagnie kask,to czar pryska Wink)))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 21:25, 10 Lut 2015    Temat postu:

I wtedy mdleją Smile A przed Tobą uciekają Smile))))))))))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 21:30, 10 Lut 2015    Temat postu:

czy mi się zdaje czy wy się macie ku sobie chłopaki ... ? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Wto 22:54, 10 Lut 2015    Temat postu:

jak miller z kwasniewskim SmileSmileSmileSmileSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 2:08, 11 Lut 2015    Temat postu:

Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luka_m
A



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 2:35, 11 Lut 2015    Temat postu:

lukaszb napisał:
Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.


Co to znaczy odpięcie? Przecież tak było od nowości, że obie żarówki zapalają się jednocześnie. Co za palant.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalar
Motocyklista



Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 3:39, 11 Lut 2015    Temat postu:

lukaszb napisał:
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum. Wink
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem. Sad
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plus
A



Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:03, 13 Lut 2015    Temat postu:

już widzę jak mi odpina światło bo tak sobie wymyślił... brawo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 10:34, 15 Lut 2015    Temat postu:

Widziałem versys-a 1000 siedziałem na nim dotykałem na prawdę podoba mi się.
Według mnie to będzie hit. Chyba powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Kawasaki Versys, Triumph Tiger sport Ducati Multistrada, Yamaha mt09 tracer. Ci dla których turystyka motocyklowa kojarzy się tylko z kostkowatymi oponami nie będą nim zachwyceni. Ci którzy chcą sprawnie i wygodnie dostać się z punktu A do punktu B pokochają go. Za kawasaki będzie przemawiać wyposażenie, osiągi, cena, pozycja za sterami, super dizajn itp zresztą nich każdy sam oceni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Nie 13:07, 15 Lut 2015    Temat postu:

Ja wiem czy taka nowa? A np. TDM - kupę lat już na rynku a zastosowanie podobne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 13:20, 15 Lut 2015    Temat postu:

baltex napisał:
powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer.

czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Nie 15:08, 15 Lut 2015    Temat postu:

tdm napisał:
baltex napisał:
powstaje nowa klasa motocykli turystycznych enduro szosowe pierwsi członkowie tej klasy już są : Versys, Tiger Sport, Yamaha mt09 tracer.

czy ta nowa klasa to takie "enduro" które mają potężny silnik i którymi nie zjeżdża się z asfaltu ? Jesli tak to rodzina "szosowych enduro" jest bogata, Fazer, Bandit, Tdm i inne takie słyną wręcz ze swoich endurowych możliwości. Najlepiej się nimi enduruje jak jest po deszczu, piach albo błotko i założymy gładkie opony, zresztą innych i tak się nie da. https://www.youtube.com/watch?v=fjLqum5yblE

Bandit i Fazer odpadają chociażby ze względu na pozycję kierowcy - typowe szosówki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 19:19, 15 Lut 2015    Temat postu:

Chodzi o pozycję jeźdźca i skok zawieszenia a TDM na pewno był prekursorem choć w Polsce nie doceniony. Zresztą wynik sprzedaży na koniec roku to będzie prawdziwa recenzja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:18, 15 Lut 2015    Temat postu:

Wracając do tematu... znacie jakieś inne opony "dualowe" oprócz Pirelli Scorpion Trail do małego versysa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 8:25, 16 Lut 2015    Temat postu:

metzeler next. poza tym versysy nie sa podroznym enduro tylko turystykami o wlascwosciach jezdnych klasy super moto. zzastosowane dunlopy spirtmax bez problemu radza sobie na deszczu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszb
A2



Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:59, 16 Lut 2015    Temat postu:

skalar napisał:
lukaszb napisał:
Odnośnie świateł: jest to wymóg prawa europejskiego, motocykl nie może mieć dwóch świecących świateł z przodu, prawdopodobnie aby łatwiej odróżnić go od samochodu... Tak usłyszałem na przeglądzie, diagnosta "nakazał" mi odpięcie jednego ze świateł bo w takiej konfiguracji moto jest niezgodny z homologacją. To już chyba od dawna działa bo mój jest z 2008 i diagnosta dziwił się, że świecą oba bo w tym roczniku już nie powinny.

Że diagnosta niedouczony i opowiada bzdury to jeszcze nie powód aby je powielać na forum. Wink
Niestety nie jest to jedyny diagnosta który z czytaniem ze zrozumieniem ma problem. Sad
Załącznik do rozporządzenia ws warunków technicznych stanowi że motocykle maja być wyposażone w 1 lub 2 światła mijania a w przypadku motocykli szerszych niż 1.3m obowiązkowo 2.
Była już nawet dyskusja o tym na forum swego czasu.


Nie ja to powiedziałem ale tak usłyszałem od diagnosty. Jeśli takie jest prawo to rzeczywiście je mocno naginają... Też się zdziwiłem bo moto tak wyjechał z fabryki i tak był rejestrowany. jednak jak spojrzycie na nowe moto to rzeczywiście mają tylko 1 lampę świecącą "na raz" z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Pon 21:41, 16 Lut 2015    Temat postu:

lukaszb - prosze..... nie siej zametu. diagnosta byl glupi.motocykl moze miec dwa swiatla z przodu tak samo jak i halogeny. tak jest homologwany dl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 23:54, 16 Lut 2015    Temat postu:

Jarrson napisał:
I wtedy mdleją Smile [...]


Tak mi się jakoś z Bazyliszkiem skojarzyło Wink Wzrok który zabija Wink))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 20:24, 17 Lut 2015    Temat postu:

Byłem dzisiaj w kawasaki i oglądałem to nowe cudo (650). Jak wyszedł dl 2012 to od pierwszej minuty chciałem go mieć a dzisiaj się nie zakochałem. Ot taki poprawiony fazer i moto dla amazonki. Macie naprawdę fajne motocykle a chwalicie inne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Wto 21:21, 17 Lut 2015    Temat postu:

W filmie Top Gun występuje chyba Kawasaki GPz 900r
Chodź mój v-strom k8 jest wręcz cudowny i jestem z niego megggga zadowolony. Muszę powiedzieć ze nowy k12 jak dla mnie jest za bardzo gładki i opływowy za mało męski, co do nowego 1000 to się nawet nie wypowiadam. Kawa się na prawdę przyłożyła zobaczymy jaka będzie sprzedasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 23:59, 17 Lut 2015    Temat postu:

No to racja że trochę zaoszczędzili przez co stał się trochę mniej wyrazisty. W Top Gun rajcuje mnie tylko F14 Tomcat.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 9:40, 18 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarrson
Motocyklista



Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Poznań/Mosina

PostWysłany: Nie 10:28, 22 Lut 2015    Temat postu:

Ponieważ instalowałem do Versysa właśnie sporo dodatków wiec musiałem go rozebrać łącznie ze zdjęciem zbiornika paliwa. W związku z tym bardzo dokładnie obejrzałem sobie gdzie co jest i przede wszystkim jak jest położona cała elektryka. I to jest zrobione o dwie klasy lepiej niż w DL-u. Od strony zabezpieczeń końcówek, osłonięcia przewodów, bezpieczników, -pompy ABS-u - najwyższa półka. Tak samo dostępy serwisowe są fajne - jeżeli coś jest zasłonięte jakaś owiewką czy osłoną to ona jest mocowana tak, żeby uzyskać dostęp w 30 sekund. Sam przód motocykla z zegarami rozbiera się w 3-4 minuty.
Mnie akurat to interesuje bo motocykl serwisuje sobie sam, a że jeżdżę sporo i ma służyć kilka lat więc strona serwisowa jest dla mnie b. istotna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin