Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Suzuki DR Big 1200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Śro 9:42, 31 Sie 2016    Temat postu: Suzuki DR Big 1200

Trudno powiedzieć, żeby DR Big i to w wersji 1200 był motocyklem niesłusznym. Jeśli to prawda, że po chyba 17 latach wraca do produkcji to trochę namiesza. Będę miał zagadkę, czy się na niego nie przesiąść (a miał być gs800adv). Oby to była prawda i oby kanapa tym razem nie dyskryminowała osób o wzroście min 180 cm.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz W
Maniak motocyklowy



Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rawa Maz

PostWysłany: Śro 10:41, 31 Sie 2016    Temat postu:

Ciekaw jestem jak to cenowo będzie wyglądało ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Śro 10:42, 31 Sie 2016    Temat postu:

No wreszcie coś Suzuki planuje w moim typie Smile Choć pojemność wcale nie musiała być większa niż 1000. Poczekamy co z tych planów wyniknie ale 3mam kciuki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARD
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chełmek

PostWysłany: Śro 13:43, 31 Sie 2016    Temat postu:

az mi sie przypomniał moj pierwszy motor DR800 big z 93r, swietny ten silnik był, wgl motor swietny , jedyny motor ktory jak narazie żałuje ze sprzedałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Śro 13:53, 31 Sie 2016    Temat postu:

ARD napisał:
az mi sie przypomniał moj pierwszy motor DR800 big z 93r, swietny ten silnik był, wgl motor swietny , jedyny motor ktory jak narazie żałuje ze sprzedałem.


Ostatnio myślę o zakupie BIG-a, żeby pogrzebać trochę w nim i doprowadzić go powoli do stany na wzór oryginału. Zawsze mi się podobał ten sprzęt ale kiedyś mi odradzono bo podobno mocno oddaje moc... Wg Ciebie ten sprzęt jest mocno skomplikowany i czy dużo można samemu zrobić...?

Sorry za Offtop...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jurand dnia Śro 13:55, 31 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Śro 18:31, 31 Sie 2016    Temat postu:

Tez sie zastanawiam po.co tu silnik 1200, ale trudno. Niech wreszcie wypuszcza na rynek cos z prawdziwym potencjalem w teren. Cena bedzie pewnie w granicach ceny za DL1000. A jaka bedzie to kwota trudno powiedziec. Jak agencje obniza nasz rating, dziura w budzecie sie powiekszy to zloty spadnie i przelicznik na E wyjdzie taki ze wszystko zdrozeje. Rok temu za DL650xt zaplacilem 31500, teraz normalna cena to prawie 36 tys: dobra zmiana to uczynila.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARD
A2



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chełmek

PostWysłany: Śro 20:35, 31 Sie 2016    Temat postu:

Jurand napisał:


Ostatnio myślę o zakupie BIG-a, żeby pogrzebać trochę w nim i doprowadzić go powoli do stany na wzór oryginału. Zawsze mi się podobał ten sprzęt ale kiedyś mi odradzono bo podobno mocno oddaje moc... Wg Ciebie ten sprzęt jest mocno skomplikowany i czy dużo można samemu zrobić...?

Sorry za Offtop...


Sprzet prosty jak budowa cepa, silnik rewelacja, ale tez nie jest to jakis szatan 50KM i 60NM . specyficzna charakterystyka ,krotki zakres obrotów uzytkowych. nie mozna zejsc ponizej 3-3.5 tys.obr. bo szarpie łancuchem jak wsciekły pies.
mnie bardzo pasowała jazda tym silnikiem , bólem jest predkosc przelotowa na poziomie 100-120km/h ( skrzynia 5 biegów) i dla tego go sprzedałem/zamieniłem za DL650 , chociaz teraz dostrzegam liche własciwosci terenowe DL :/ ... ale moze go jakos podrasuję Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jurand
Motocyklista



Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury

PostWysłany: Śro 20:44, 31 Sie 2016    Temat postu:

ARD napisał:
Jurand napisał:


Ostatnio myślę o zakupie BIG-a, żeby pogrzebać trochę w nim i doprowadzić go powoli do stany na wzór oryginału. Zawsze mi się podobał ten sprzęt ale kiedyś mi odradzono bo podobno mocno oddaje moc... Wg Ciebie ten sprzęt jest mocno skomplikowany i czy dużo można samemu zrobić...?

Sorry za Offtop...


Sprzet prosty jak budowa cepa, silnik rewelacja, ale tez nie jest to jakis szatan 50KM i 60NM . specyficzna charakterystyka ,krotki zakres obrotów uzytkowych. nie mozna zejsc ponizej 3-3.5 tys.obr. bo szarpie łancuchem jak wsciekły pies.
mnie bardzo pasowała jazda tym silnikiem , bólem jest predkosc przelotowa na poziomie 100-120km/h ( skrzynia 5 biegów) i dla tego go sprzedałem/zamieniłem za DL650 , chociaz teraz dostrzegam liche własciwosci terenowe DL :/ ... ale moze go jakos podrasuję Very Happy


Na prędkości przelotowej mi nie zależy bo pewnie byłby, jako drugie moto... Na trasy jest DL-ek Very Happy Tym pewnie polansowałbym się raz na jakiś czas w Biesach Wink Teraz trzeba tylko żonkę na rozum obalić Very Happy Dzięki za info...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:22, 01 Wrz 2016    Temat postu:

No no, ładny... Takiego "Bigosa" bym rozważał jak podszkolę się na wożeniu tyłka DL1000.
Za kilka miesięcy będzie wiadomo czy tylko plotka czy tez faktycznie będzie produkowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 11:09, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Na obrazku wygląda ładnie. Niestety to tylko fantazja użytkownika photoshopa.
Prędzej doczekamy się DL100XT czyli szprychowe koła, osłona silnika i może nieco inne plastiki przodu czy błotnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Czw 14:29, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Znajomy co to na BIGu zrobił kilka kilometrów mówi, że to tylko DL1000 z owiewkami od DRki750 i na szprychowanych kołach. Widać to po silniku, tłumiku i zwłaszcza po tych złotych lagach, a'la zęby cygana Wink .
Ale fakt, przydała by się więcej terenowa wersja DLa w portfolio Suzuki Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 8:43, 02 Wrz 2016    Temat postu:

Wypuszcza Suzuki zdjęcie i słucha z ukrycia co klienci powiedzą.
Bada rynek.
Do produkcji jeszcze szmat czasu.
A gdy się nie przyjmie to w ogóle nie trafi do produkcji.
Takie moje zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Pon 22:15, 05 Wrz 2016    Temat postu:

dla tych co się napalają na starego BIGa - przed zakupem Vstroma miałem pomysł, żeby nie sprzedawać swojej szlifierki, tylko dokupić do kompletu jakieś tańsze enduro - oglądałem jednego BIGa trochę do remontu, w tym rozrząd do wymiany - koszt rozrządu to około 2,5k zł, bo po za łańcuchem to całą resztę dostaniemy tylko w ASO Suzuki... mówię o cenie samych części, bez robocizny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin