VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) -> Versys 1000
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Versys 1000
PostWysłany: Wto 23:23, 08 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000







uuuu konkurencja idzie w sile wiec moze i w koncu suzuki litra pokaze Idea

a tu artykul:

http://www.motocykl-online.pl/newsy/kawasaki-versys-1000[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:41, 08 Lis 2011
j23j23j23
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1368
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa





hmm... Chyba trza podciągnąć portki i zacząć zbierać kasę. Łakomy kąsek rzekłbym. No ale zobaczymy po pierwszych jazdach...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:13, 09 Lis 2011
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 79 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





Wiecej fotek i filmy można znaleźc na "krzyżackim" motocyklu

http://www.motorradonline.de/de/motorrad-neuheiten-2012/eicma-2011-kawasaki-versys-1000/395026

Silnik z Z1000 obcięty do 118 koni.
Zbiornik 21 litrów, ABS i trzystopniowa kontrola trakcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 0:15, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 9:16, 09 Lis 2011
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Jeśli Suzuki niczego nie wymyśli z nowym 1000cem to będzie to całkiem ciekawa propozycja, dziś będę w salonie kawasaki to się dopytam co to za cudo i kiedy będzie można dosiąść się do niego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 11:46, 09 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





no ma to byc strzal w segment multistrady, czyli bardziej szosowe enduro, ja tam wolal bym cos na szprychowanych kolach i raczej 19'' z przodu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:01, 09 Lis 2011
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





Ja bym jednak wybrał V-kę. Taka jak ta:

Moto Guzzi Norge
http://www.motoguzzi.pl/files/t_norge1200.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Śro 12:03, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:11, 09 Lis 2011
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





A fuuu... toż to daleko odchodzi od klimatów Zuzannowych Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 14:55, 09 Lis 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Wygląda na konkurencję do FJRy lub bmwk1300gt...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:03, 10 Lis 2011
Bandit
Motonita

 
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 565
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków





Piękne to Kawasaki dla mnie bomba, świetna kontynuacja dla KLV troszkę większe skoki by się przydały.. ale i to da radę zapewne delikatnym szuterku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:19, 10 Lis 2011
tdm
Motonita

 
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 805
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





tego typu motocykle już są, seria TDM od Yamahy czy Crossrunner od Hondy, jest bardzo podobna założeniami do Versysa1000 i z racji wieku dużo tańsza. Oba w teren się raczej nie nadają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:53, 10 Lis 2011
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





A w czym jest podobny ten Versys 1000 do Crossrunnera...? Poza tym że to też motocykl...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:03, 10 Lis 2011
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Taka Kawa też może dzwigać ciśnienie. Troszkę taka, jak z klocków Lego, ale może się podobać. To Suzuki chyba już jako jedyne nie może niczego zaproponować w klasie wyższej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:35, 10 Lis 2011
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





Topinka napisał:
To Suzuki chyba już jako jedyne nie może niczego zaproponować w klasie wyższej?


No jak przeciez zaproponowali... Idea Idea

Zapiac narty do malego sztormiaczka i heja w Alpy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:56, 11 Lis 2011
pecha
A

 
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice





tdm napisał:
tego typu motocykle już są, seria TDM od Yamahy czy Crossrunner od Hondy, jest bardzo podobna założeniami do Versysa1000 i z racji wieku dużo tańsza. Oba w teren się raczej nie nadają.


tdm nie istnieje na najwiekszym rynku - amerykanskim
versys juz tam jest i dostal naprawde dobre opinie, 1000 moze tam odniesc sukces IMO
bedzie dobra konkurencja dla triumph tiger


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:12, 11 Lis 2011
Tipor
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki





Mnie osobiście też się podoba, wstępnie już w listopadzie mają być u nas w salonach koszt to poniżej 50 000,00 informacje pochodzą prosto z salonu Kawy gdzie serwisuję swoje maleństwo Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:33, 31 Sty 2012
Jarson [usunięty]
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2





Ciekawy motocykl nastawiony ewidentnie na komfort jazdy na dlugich przebiegach. I coz... taki SUV motocyklowy. Niby enduro a tak naprawde wylacznie asfalt plsu ewentualnie lekki szuterek. Ale tak naprawde to po tym sie jezdzi. Inna sprawa ze to typowa rzedowa czworka czyli bedzie pracowal jak typowa szlifierka. Nie kazdemu to moze odpowiadac. Ale patrzac na relacje ceny do tego co oferuje...hm....bardzo bardzo ciekawa propozcyja.Ciekawe co na to Suzuki bo zaczyna byc ciezko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:45, 31 Sty 2012
GrzesiekK
Motocyklista

 
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 480
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa





cynek napisał:
Ja bym jednak wybrał V-kę. Taka jak ta:

Moto Guzzi Norge
http://www.motoguzzi.pl/files/t_norge1200.html


Jeździłem trochę Moto Guzi Brevą ( silnik raczej ten sam ) i jestem załamany prowadzeniem tego " cuda "

Po powrocie wycałowałem zbiornik DL-a Laughing

Wersys - za testowanie i użytkowanie grosza bym nie wziął Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:59, 31 Sty 2012
Floydoo
Motonita

 
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000





GrzesiekK, ja natomiast jezdzilem nieco na Stelvio i musze mu wielki poklon oddac wlasnie za prowadzenie, bo to na prawde piekna sprawa. Fakt jest taki ze jezdzilem pierwszym wydaniem z silnikiem jeszcze przed liftingiem co objawialo sie tym ze do pelni szczescia potrzebowal wiekszych obrotow ale i tak bylo zajefajnie, teraz czekam na mozliwosc powozenia sie na nowej 8 zaworowej wersji gdzie silnik dostal tez nowe mapy i ponoc juz jest duzo lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:42, 29 Cze 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Odkopuję...
Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi z CafeRacer i chłopaków z nowego salonu Kawasaki w Łomiankach miałem okazję pojeździć Kawasaki Versys 1000. Konkretnie to godziną temu z niego zszedłem więc dzielę się wrażeniami na świeżoSmile

1. Wygląd...
No coż cytując klasyka: "Uroda jest kwestią gustu" - rzekł Baca schodząc z owcy...
Mi osobiście się podoba, lubię wygląd hi-tech jak napisał Jarson wyżej "jak z klocków lego". Przyznaję, że Kawasaki mogłoby wyposażyć go w ładniejszą lampę wzorowaną na tych z serii ZX, ale jest OK. W białej perle jest ładniejszy, ja jeździłem tym kawowym czy jak tam go oni nazywają...



2. Ergonomia
Naprawdę nie ma się do czego przyczepić - wszystko na miejscu, pozycja wyprostowana, kierownica szeroka, manetki niezbyt podgięte, wrażenie jakbym siedział na KTM 690 SuperMoto. Bardziej aktywna niż na Vstromie czy Varadero, ale komfortowa, po 150 km nie miałem nawet oznak zmęczenie czy chęci zmiany pozycji. Przekaźniki, dźwignie, wszystko intuicyjnie odnajdziemy za pierwszym razem.


Szyba pomimo przesunięcia w najwyższe położenia nie dała rady, ale oczywiście jest już gama akcesoryjnych MRA, Givi itp.
3. Sprzęgło - skrzynia pracują cicho, sprawnie, bez zgrzytów, neutral wskakuje wtedy kiedy chcemy.
4. Hamulce - bardzo dobre. Dwa palce powodują ostre stoppie (naprawdę niezamierzone!), jeden pozwala gwałtownie wyhamować nawet z prędkości rzędu 130kmh. Tył też dozowalny i czuć, że działa jeśli korzystamy z obydwóch hamulcy. Oczywiście są z ABS-em, nie mam pojęcia czy jest odłączalny, ale na szutrowo-piaszczystym odcinku remontowanej trasy Sochaczew -Warszawa dawał radę.


5. Silnik
To było największe zaskoczenie dla mnie. Wprawdzie czytałem pozytywne opinie o tym silniku Kawy (to ten sam co w ZX10) - pod Versysa go wykastrowali, ale za to wygładzili przebieg momentu obrotowego i...
Naczytałem się dużo o legendarnej elastyczności silników V2, sam ją wyznaję bo przecież mam duże V2 w Varadero, ale uwierzcie mi, albo NIE, LEPIEJ sprawdźcie sami - rzędówka 1000 cm w wykonaniu Kawasaki to jest prawdziwa elastyczność taka jak ja ją rozumiem - przy 1800 obr spokojnie się toczymy, nie ma mowy o żadnym szarpaniu łańcuchem czy braku reakcji manetki na gaz. Silnik kręci się do ... nie wiem jak skończyłem na 10000 ale spokojnie szedł dalej. Motocykl przyspiesza w całym zakresie jak na 1000 przystało. Oczywiście komputer nam podpowiada że optymalny bieg przy 140 kmh to 6 i wtedy mamy jakieś 4200 obr, ale tyle samo jedziemy na 3-jce z obrotami ok.10000 i motocykl nie broni się, nadal mamy zapas mocy, możliwość przyhamowania silnikiem (oczywiście nie taką jak V-ką).
Zacząłem w trybie mocy "L" gdzie jest ogranioczna do 75% maksymalnej, ale po 20 km przerwa i przestawiam na "F"...

Przyrost mocy o 30% (liczone z dołu...) wyrywa mi trochę rączki, koło chce zaatakować przelatujące bociany, na 2-jce teżSmile, ale to efekt zaskoczenia. Jak już wiemy co mamy pod manetką to pięknie się daje to dozować i IMO tryb "L" włączać warto tylko na śliskim deszczowym odcinku, albo np. na szuterku. Przyspieszenia naprawdę jak w sporcie, teraz już wierzę, że bez wstydu na światłach można się mierzyć ze sportem. Do tego ZERO wibracji, mrowienia.
Dźwięk trochę niemrawy, ale zmiany fabrycznego wydechu na jakiś akcesoryjny zadowoli fanów basowego brzmienia, ja akurat tego nie potrzebuję...

6. Zawieszenie
Przednie koło 18" sugeruje, że będzie twardo i jest... ale tylko przy ustawieniu zawiechy na miasto i tor. Regulacje napięcia wstępnego i dobicia(odbicia?) pozwala się pobawić - 3 minuty kręcenia i widelec wybiera elegancko dziury na odcinku Nowy Dwór - Kamion. Z tyłu 4 obroty pokrętła w lewo i też zaczyna być miękko, prawie jak Varadero:) Polskie dziury nie straszne plecom i d..pie:)

7. Prowadzenie
Małe koło z przodu, aktywna postawa kierownika, nisko położony środek ciężkości (BTW - masa gotowego do jazdy to 240kg, ale odczucie jakby był trochę nawet lżejszy od Vstroma, o Varadero nie wspominając - manewrówka na parkingu to przyjemność) musi dać taki efekt - w zakręty składa się chętnie, jedzie stabilnie, na prostej do 160 kmh spokój, potem zaczyn się delikatne shimmy (ale może to moja wina bo rozmiękczyłem zawiechę...).
Krótki odcinek remontu przed Lesznem - na drodze piach, żwirek, resztki asfaltu. Z duszą na ramieniu wjeżdżam na ten "off" na 1... helo, daje rade, no to 2, 3 i na stojąco bardzo sympatycznie się prowadzi. Ja bym bez strachu nim wjechał na szutrowe czy lekko piaszczyste polne drogi. Opony fabrycznie Pirelli Scorpion (takie same dają w Multistradzie i chyba KTM990...), więc raczej na marny asfalt, ale te parę km po szutrach dadzą radę.
8. Podsumowanie
Jest coś takiego nieopisywalnego to się nazywa radość z jazdy - w tym motocyklu jest to wysoka wartość. Może dlatego, że jest tak inny od konkurencji, może kwestia świetnego pieca, a może po prostu Kawasaki zrobiło kawał dobrej roboty wypuszczając motocykl, który chcielibyśmy mieć?Smile
A że nie ma 21" a nawet 19" z przodu? Do przeznaczenia motocykla nie jest to potrzebne, za to na alpejskich winklach będzie mistrzem w klasie, jestem tego pewien...
Cena nowego coś koło 46 tys - niby dużo, ale z drugiej strony to znacznie mniej niż "duże" turystyczne endura koonkurencji. Dostajemy bardzo chwalony system kontroli trakcji (3 stopnie ingerencji, ustawiane z kierownicy), ABS, możliwość zmiany mapy zapłonu (też z kierownicy).
Gdyby ktoś chciał mi go dać w zamian za obecne Varadero - wziąłbym...Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pią 15:52, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:20, 29 Cze 2012
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





MaG napisał:
... o legendarnej elastyczności silników V2, sam ją wyznaję bo przecież mam duże V2 w Varadero, ale uwierzcie mi, albo NIE, LEPIEJ sprawdźcie sami - rzędówka 1000 cm w wykonaniu Kawasaki to jest prawdziwa elastyczność...

hehe Smile czy ja Ci tego nie mówiłem parę dni temu?

ps. a jak spalanie? czy za krótko było żeby sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:38, 29 Cze 2012
nieprosty
Motonita

 
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2





MaG napisał:

6. Zawieszenie
Przednie koło 18" sugeruje, że będzie twardo i jest... ale tylko przy ustawieniu zawiechy na miasto i tor.

Nie pomyliło Ci się z tym przednim kołem. Wydawało mi się, że jest to 17"?

Ogólnie motocykl prezentuje się świetnie. Mam nadzieje, że z tym kołem mam racje bo to dla mnie do tej pory była jedną z jego większych zalet.
Wygodny motocykl turystyczny z porządnym silnikiem i normalnym rozmiarem opon, w którym można przebierać jak się chce w przeciwieństwie do v-storm'a i 19" z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:21, 29 Cze 2012
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 79 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





nieprosty napisał:

Nie pomyliło Ci się z tym przednim kołem. Wydawało mi się, że jest to 17"?


MNCSZ to jest 17 cali z przodu.

W "Motocyklu" 7/2012 jest porównanie:
- BMW GS 1200 R
- Kawa Versys 1000
- Triumph Tiger Explorer
- Ducati Multistrada
- Yamaha Super Tenere
- Honda Crosstoure
- KTM 990 Adventure
- Moto Guzzi Stelvio


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:32, 30 Cze 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Zgadza się 17". Spalania nie mierzyłem, za dużo było emocji żeby patrzec na portfel:) Tak Łukasz, dokładnie tak jak mowiłes nad Gardą...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:18, 02 Lip 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Dodam tylko, że we wspomnianym Cafe Racer na Arkuszowej mają nówkę funkiel tylko z 2011 roku za 39 tys. Sam nie skorzystam niestety, więc mogę się podzielić tym news'em...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 18:54, 16 Gru 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Chłopaki z Motogenu wzięli na testy tą samą sztukę co ja i oto ich opinia, też dosyć podobna do mojej. Jeszcze z rok i pojawią się na rynku wtórnym na wtedy kto wie...Smile

Test Versysa 1000


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:26, 16 Gru 2012
Topinka
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1763
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy





Oj coś widzę, że ta kawa Ci spać nie daje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 15:59, 17 Gru 2012
Mowso
Motonita

 
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 733
Przeczytał: 49 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory





Powiem, że mi też namieszała w głowie sporo Smile - uroda jak uroda, większości ludziom v-strom też się nie podoba. Tylko ja kurcze GS-a w głowie mam od kilku lat i obiecałem sobie że na 40-kę sobie kupię. Więc zdradziłbym samego siebie kupując coś innego a czasu coraz mniej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Wto 10:41, 18 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:16, 18 Gru 2012
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Ja sobie niczego nie obiecywałem i nadal nie obiecuję, do 40-ki jeszcze mam chwilę czasu:), po prostu bardzo mi się podobał ten motocykla na mojej "jeździe testowej". To było jak espresso - krótkie ale mocne:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:32, 06 Paź 2013
lukaszt2
Motocyklista

 
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2





swietna recenzja MaG, rzeczowi i na temat! pod koniec tego tygodnia dosiadam swoja testowke i kto wie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:25, 04 Paź 2014
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





Odkopuje : http://www.motogen.pl/Policyjne-Kawasaki-Versys,19714.html

Widział to ktoś w Łodzi i/lub Szczecinie?

Link nie wiem z kiedy ale zaintrygował mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:45, 04 Paź 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





U nas mamy jednego.
Ale chłopaki zapominają o smarowaniu łańcucha. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 12:24, 04 Paź 2014
DLuk
Administrator

 
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 470
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





A tu już zaraz najnowszy duży Versys:

kawasaki.eu....
motogen.pl....

Zmiany niewielkie ale ten przód taki coś pomiędzy Multistradą i Tigerem 1050.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:34, 04 Paź 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Jak dla mnie, bardzo ładny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:29, 04 Paź 2014
MaG
Administrator

 
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 3584
Przeczytał: 87 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa





Polecam film promocyjny nowego Versys 1000 nakręcony w Rumunii - piękne moto w przepięknych okolicznościach - Transalpina, Transfogarska, Brasov:)
http://youtu.be/UQKsmWCom-Y


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:09, 05 Paź 2014
misiek76
Motocyklista

 
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 432
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy





no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecąSad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek76 dnia Nie 22:13, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 23:08, 05 Paź 2014
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





misiek76 napisał:
no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecąSad


Takie klimaty to "tylko" w dl-u Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 7:32, 06 Paź 2014
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta

 
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2357
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa





misiek76 napisał:
no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecąSad


Przeobienie tego nie powinno być trudne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:40, 06 Paź 2014
chmarnik
Motonita

 
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 810
Przeczytał: 112 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń





Pewnie łatwiejsze, niż przebrnięcie później przez badanie techniczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 8:55, 06 Kwi 2015
Filip
Motonita

 
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1037
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Ursynów





DLuk napisał:
A tu już zaraz najnowszy duży Versys:

kawasaki.eu....
motogen.pl....

Zmiany niewielkie ale ten przód taki coś pomiędzy Multistradą i Tigerem 1050.


Kilka dni temu znajomy odebrał nowego... jak się ociepli mamy zrobić wspólną rundkę dookoła komina. skrobnę co nie co Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Versys 1000
Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin