Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

650 XT 2016
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 14:43, 14 Lis 2015    Temat postu: 650 XT 2016

Witajcie.
Znalezione w necie, planowana sprzedaż pierwszy kwartał 2016.
Piszą o wzmocnionych szprychach i bezdętkowych oponach.
Cena niestety pewnie będzie " significantly higher " ... Confused

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
letko
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ustroń

PostWysłany: Sob 17:19, 14 Lis 2015    Temat postu:

Wzmocnione szprychy to coś nowego, ale opony bezdętkowe mają wszystkie dotychczas produkowane Vstromy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 17:21, 14 Lis 2015    Temat postu:

Tak, tak już wiem, nie doczytałem, sorry za zamieszanie.
To tym bardziej nie rozumiem skąd info o wyższej cenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:35, 19 Lis 2015    Temat postu:

czyli w sumie jaki był, taki nadal będzie, trochę akcesoriów więcej m.in. regulowana szyba. Ciekawe czemu zmieniają szprychy - czyżby poprzednie były za słabe?
A tak w ogóle wersja XT powinna mieć przede wszystkim miękkie amortyzatory o większym skoku, chociaż te 2-3cm, w końcu to ma być z założenia wersja przydatna także poza asfaltem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mkor
A1



Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:46, 20 Lis 2015    Temat postu:

przejechałem w tym roku cala Ukrainę dookoła, szprychy dają radę w XT' ku.
Prześwit mógłby być większy, cienki jest w praktyce i nie raz strach zjechać poza asfalt...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mkor dnia Pią 18:47, 20 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Śro 23:29, 25 Lis 2015    Temat postu:

Dziś udało mi się odbyć jazdę testową XT'kiem.
Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, tak więc raczej mnie motong przekonał.
Jedynie tylko wrażenie jakby za mały na mnie był - 183 cm.
Ale to pewnie pierwsze wrażenie, bo na codzień jeżdżę Boulevardem, więc i to to większe, cięższe i postawa zupełnie inna.
Pytanko: czy podnóżki można jakoś regulować? Czy tak zgięte kolana nie przeszkadzają wam, użytkownikom, w dalszych podróżach?
Do tej pory w choperku miałem spacerówki, nóżki do przodu i heyah Twisted Evil
Za to kultura pracy i skrzynia biegów bardzo przyjemne.
Pozdr.
M.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasin
Motocyklista



Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piastów/Zalewo

PostWysłany: Czw 0:06, 26 Lis 2015    Temat postu:

187 cm + problem z kolanami, a mimo to na ogół nie ma problemu z ugięciem nóg. Jeśli masz zdrowe kolana, to do 500 km spokojnie. Załóż gmole Givi, to będziesz mógł wyprostować i oprzeć na nich nogi. I dla mnie nie jest za mały, za to super zwrotny Smile

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Pią 16:13, 27 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 740
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 14:29, 27 Lis 2015    Temat postu:

Marcos napisał:
Pytanko: czy podnóżki można jakoś regulować? Czy tak zgięte kolana nie przeszkadzają wam, użytkownikom, w dalszych podróżach?
M.

Polecam obniżenie podnóżków:
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/obnizenie-podnozkow-kierowcy,16780.html#241840


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hmarek
Motonita



Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 733
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa - Ursynów

PostWysłany: Pią 14:50, 27 Lis 2015    Temat postu:

prostyelektryk napisał:
Marcos napisał:
Pytanko: czy podnóżki można jakoś regulować? Czy tak zgięte kolana nie przeszkadzają wam, użytkownikom, w dalszych podróżach?
M.

Polecam obniżenie podnóżków:
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/obnizenie-podnozkow-kierowcy,16780.html#241840


ja mam z kolei od Greka, którego również polecam Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motokras
Motocyklista



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 9:33, 30 Lis 2015    Temat postu: Re: 650 XT 2016

Marcos napisał:
Witajcie.
Piszą o wzmocnionych szprychach i bezdętkowych oponach.
abs/


wg EPC nr katalogowe szprych w modelu L5 i L6 sa takie same... wiec raczej nie ma mowy o jakichs wzmocnionych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Pią 21:29, 04 Gru 2015    Temat postu:

L6 to tylko nowe kolory... srebrny, czarny, bordowy i szary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 10:05, 05 Gru 2015    Temat postu:

Ok, niech będą i kolory. Czekamy 😊

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brono
A2



Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Sob 22:05, 05 Gru 2015    Temat postu:

Wystarczy wejść na stronę Suzuki (np. niemiecką) i tam jest opisany model L6 wraz z cenami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:36, 08 Gru 2015    Temat postu:

A jak oceniacie jego zdolności poza asfaltem? Obecnie mam transalpa XL650 i szukam czegos w zamian. Obawiam sie w dl-u niskiego przeswitu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g88
A



Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 15:33, 09 Gru 2015    Temat postu:

W piasku nie dał rady, opony seryjne są do niczego, nawet na mokrym nie trzymają, po leśnej drodze czy szutrze można pojeździć ale to wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 18:13, 12 Gru 2015    Temat postu:

Zawsze można Heidenau k60 założyć. Opinie mają niezłe. Choć nie wiem czy w deszczu to najlepsze rozwiązanie...Question

A na zimę takie będą lepsze Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcos dnia Sob 18:13, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 19:03, 12 Gru 2015    Temat postu:

DL w teren nadaję się wprost proporcjonalnie do umiejętności kierowcy. Prześwit faktycznie mógłby być większy, ale z osłoną silnika (osłoną, a nie plastikową owiewką silnika) po przeszkodach można się prześliznąć.
Każdego kto mówi, że V-strom na teren się nie nadaje zapraszam (już nie pierwszy raz) do oglądania filmików tego gościa - Nick Bari
https://www.youtube.com/watch?v=hWTIbA4InY0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 19:38, 12 Gru 2015    Temat postu:

A ja - nie pierwszy raz - mówię, że DL nie nadaje się w teren Cool Nie ta waga, nie ten rozkład masy, nie ta wielkość kół. Ten motocykl (biorąc pod uwagę wspomniane zastrzeżenia):

- łatwo zniszczyć jeżdżąc w tego typu terenie,
- naraża mniej doświadczonego kierownika, zachęconego takimi filmikami, na poważne urazy,
- nie pozwoli wrócić do domu z dalekiej wyprawy jeżdżąc w takich warunkach, bo albo się rozleci, albo spowoduje urazy kierownika.

To, że ktoś przejechał kilkaset metrów po dnie górskiego potoku nie oznacza, że DL jest motocyklem w stylu offroadowej Tenery, chustki lub innego KTM-a...

Suszny, ile procent użytkowników V-Stroma ma umiejętności i odwagę (a może brak wyobraźni?), żeby jeździć po takich "bezdrożach"??? Może 1-2, góra 3... Ci ludzie poradziliby sobie zapewne i na GoldWingu, co by nie oznaczało, że jest to moto offroadowe... Cool

P.S. Scouty niewiele pomogą w piachu, bo DL po prostu grzęźnie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 19:39, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 19:46, 12 Gru 2015    Temat postu:

Czekałem na twoją wypowiedź Very Happy ...grzęźnie w piachu bo zamiast siedzieć jak kołek trzeba wypiąć dupe (przenieść środek ciężkości) i dać gazu, po głębokim piachu na anakee 2 jedzie się dobrze Wink

Popatrz na resztę filmów tego gościa i zobaczysz że jego jazda w terenie to nie tylko kilkaset metrów po dnie wyschniętej rzeki. Ma umiejętności, nie boi sie i wychodzi mu ta jazda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Sob 19:48, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 20:20, 12 Gru 2015    Temat postu:

Suszny napisał:
Czekałem na twoją wypowiedź Very Happy


He, he... do usług Twisted Evil

W zeszłym roku, przed wyjazdem do Maroka, ćwiczyłem jazdę po piachu. Po 3 lub 4 glebie skończyło się urwaniem mocowania lusterka i dźwigni hamulca, bo przeleciałem przez kierownicę. Miałem Scout na kołach, jechałem po znanej sobie drodze i dodawałem gazu Cool

Po pierwszym terenowym odcinku w Maroku koledzy na DL-ach stwierdzili, że miałem rację i dalszą część podróży odbyliśmy po szutrach i asfaltach...

P.S. Tylko weź pod uwagę jedno: w rękach bardzo doświadczonego kierownika na DL-u można przejechać bardzo trudną drogą. Ale dla większości klubowiczów będzie to nieosiągalne, co więcej - dla nich ważniejsze jest to, aby wrócić do domu. I dlatego tak upierdliwie twierdzę, że DL to nie maszyna do offroadu! Ja miałem mało przyjemną okazję wracać na DL-u z Transfogarskiej z (to okazało się dopiero w Polsce) nogą złamaną w kostce... I nie było to przyjemne doświadczenie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 20:21, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Sob 20:57, 12 Gru 2015    Temat postu:

biblo napisał:
Tylko weź pod uwagę jedno: w rękach bardzo doświadczonego kierownika na DL-u można przejechać bardzo trudną drogą. Ale dla większości klubowiczów będzie to nieosiągalne, co więcej - dla nich ważniejsze jest to, aby wrócić do domu. I dlatego tak upierdliwie twierdzę, że DL to nie maszyna do offroadu!


Dlatego napisałem
Suszny napisał:
DL w teren nadaję się wprost proporcjonalnie do umiejętności kierowcy.


Dla kogoś kto nie miał nigdy styczności z terenem, jazda na KTMie 450 mogła by się skończyć gorzej, niż twoja jazda DLem w górach fogarskich Razz Ale trening czyni mistrza!

Jeszcze kilka takich dyskusji i może znajdziemy jakiś kompromis pomiędzy naszymi punktami widzenia, bo już w części się zgadzamy Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Sob 20:57, 12 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 21:10, 12 Gru 2015    Temat postu:

Suszny napisał:

Jeszcze kilka takich dyskusji i może znajdziemy jakiś kompromis pomiędzy naszymi punktami widzenia, bo już w części się zgadzamy Laughing


Tak, pojedziemy w teren jakimś 4x4 Cool A na lawecie będziemy mieli DL-e do jazdy po asfaltowych winklach Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1214
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Sob 22:57, 12 Gru 2015    Temat postu:

Nie chcę specjalnie rozpoczynać nowego tematu, więc zapytam tutaj. Moje pytanie i tak właściwie bezpośrednio dotyczy XT-ka. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć na jaki czas ewentualnej jazdy testowej można liczyć w salonie Suzuki? Chciałbym się na wiosnę umówić na taką w Tychach i tak się zastanawiam na ile można sobie pozwolić. Nie ukrywam, że najlepiej to by się motocykl testowało przez kilka godzin, ale wydaje mi się ze to raczej nie jest możliwe. A zatem, czy był ktoś z was na takim teście? Na ile można liczyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Nie 0:48, 13 Gru 2015    Temat postu:

Wszystko jest do dogadania. Niektóre salony dają Moto na 1-2 godz. za free lub liczą tylko za paliwo, a niektóre za 200 PLN na cały dzień. Jeśli po takim teście kupisz Moto, kasa wraca do ciebie. Najlepiej zadzwoń i zapytaj. Na pewno będzie miło i rzeczowo👍

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
A2



Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo/Ostróda

PostWysłany: Nie 9:05, 13 Gru 2015    Temat postu:

W Suzuki Piaseczno pierwsza godzina darmowa, za każdą następną liczą chyba 150zł. Ale co dealer to inne zasady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 9:15, 13 Gru 2015    Temat postu:

Ja brałem w ASO Jaskłowski w W-wie nowego tysiąca na kilka godzin bez opłat. Z tego co pamiętam, to mogłem też wziąć ten motocykl w Piasecznie na cały weekend, ale za bodajże 400 zł (przy zakupie kasa jest zwracana). Natomiast mojemu kumplowi dali za darmo, ale on wcześniej coś u nich kupił...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EMEKPP
A1



Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 9:22, 13 Gru 2015    Temat postu:

Poznań - Przeźmierowo Jazda próbna nowym moto w Suzuki:
2h gratis (nawet paliwo dają)
Doba 200PLN (bodajże limit 200km, to ma być jazda próbna) oddajesz z pełnym bakiem
Wynajem dłuższy do negocjacji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EMEKPP dnia Nie 9:50, 13 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1214
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 9:47, 13 Gru 2015    Temat postu:

Taka możliwość by mnie najbardziej satysfakcjonowała. Zapłacić nawet te kilka stówek które oddadzą przy zakupie ale żeby mieć motocykl na cały dzień,co by można z 500km zrobić i sprawdzić jak przy dalszej trasie się tyłek zachowuje i kolana Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Nie 12:05, 13 Gru 2015    Temat postu:

Jaron pogadaj w Suzi-moto.
Ja testowałem ponad 4 godziny i tylko zatankowałem paliwo.
Tam podchodzą do sprawy poważnie i szanują potencjalnych klientów.
Jeśli masz kogoś kto tam kupił to bedzie łatwiej wynająć na cały dzień za darmo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JARON
Maniak motocyklowy



Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1214
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Nie 12:30, 13 Gru 2015    Temat postu:

Dzięki za wasze opinie. Pozostaje mi na wiosnę po prostu się umówić i spróbować wyciągnąć moto na jakieś kilka godzin. Z Piotrem z Dos Toros miałem już okazję rozmawiać na temat V stroma 650 ale polecał mi wtedy niby rocznik 2015 ale bez dziubka,a raczej bez kół szprychowanych Wink bo o nie mi bardziej się rozchodzi. Dostałem nawet na mail propozycję zakupu no ale rewelacyjna to ona nie była. Na wiosnę jednak bym chciał go przetestować i na jesień kupić ale wiadomo że z jakimś rabacikiem Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
g88
A



Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 9:56, 16 Gru 2015    Temat postu:

@JARON, targuj się bo ja też u Piotra w DosToros kupowałem, dostałem spory rabat na motocykl i akcesoria. Niedawno był w promocji chyba 1500zł taniej niż cena katalogowa.

Co DL 650 to niestety nie będzie wyprzedaży starych roczników bo ich po prostu nie ma, ja pytałem w Styczniu i mieli już same 2015 dostępne w magazynie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 15:07, 16 Gru 2015    Temat postu:

Pytałem dzisiaj o XT 2016 w Rzeszowie. Ceny na 2016 - ustalenia telefoniczne z centralą bo oficjalnie nie ma jeszcze - 34500. Cena może się wahnąć lekko w dół/górę z uwagi na kurs dolara.

Zbierają zamówienia na moto a pierwsza sprzedaż roczników 2016 będzie druga połowa marca 2016...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Śro 15:12, 16 Gru 2015    Temat postu:

Tylko że w rzeszowie nie ma szans na jazde próbną.
Ja też chciałem kupić w rzeszowie zeby miec na miejscu ale w bielsku mnie normalnie potraktowali i u nich kupiłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:14, 16 Gru 2015    Temat postu:

Ja akurat jazdy próbnej nie potrzebowałem... więc zamówiłem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 14:40, 03 Lut 2016    Temat postu:

Cennik 2016:

- V Strom XT - 35.800,00 zł
- V Strom 650 - 34.000,00 zł
- V Strom 1000 - 47.900,00 zł

Kursy walut swoje zrobiły....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Waluś
A



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 149
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koło

PostWysłany: Śro 15:39, 03 Lut 2016    Temat postu:

Qrac napisał:


Kursy walut swoje zrobiły....
Stara śpiewka Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Śro 15:47, 03 Lut 2016    Temat postu:

5 tys. w stosunku do cen letnich za taki sam motocykl to dużo...
To na pewno ceny z pełnym ubraniem 😁


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcos dnia Śro 15:47, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 15:59, 03 Lut 2016    Temat postu:

Panowie, to normalka Smile

Jesteśmy jeszcze przed sezonem, tak więc SMP podało ceny katalogowe na ten rok. W najbliższych miesiącach będą one zapewne sztywne, ale w lecie - czyli w połowie polskiego sezonu - zacznie się coś dziać. Może to będą jakieś obniżki cen lub, co pewniejsze, gratisowe wyposażenie. Dopiero jesienią zaczną się wyprzedaże...

P.S. A swoją drogą, te ceny są niższe od tych sprzed kilku lat... Z tego co pamiętam, do niedawna cena katalogowa normalnego DL-a 650 wynosiła 36,5 kPLN...

Marcos napisał:
5 tys. w stosunku do cen letnich za taki sam motocykl to dużo...


Co Ty porównujesz, że piszesz o 5 tys. różnicy? Może jakiś egzemplarz z poprzednich roczników...?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Śro 16:02, 03 Lut 2016    Temat postu:

31 tys kosztował XT w letniej promocji. Ale jak słusznie napisałeś, pewnie latem będzie taniej niż teraz w katalogu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 16:04, 03 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
31 tys kosztował XT w letniej promocji. Ale jak słusznie napisałeś, pewnie latem będzie taniej niż teraz w katalogu.


Ale czy to nie był rocznik 2014? W ubiegłym roku SMP miało jeszcze trochę egzemplarzy z poprzedniego roku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qrac
Motocyklista



Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 16:09, 03 Lut 2016    Temat postu:

W "promocji" model 2015 XT pod koniec 2015 roku kosztował 31900...

a kursy walut... wystarczy popatrzeć na kurs $$ teraz i sprzed kilku miesięcy....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Śro 16:10, 03 Lut 2016    Temat postu:

Tego nie wiem. 31 500 kosztował XT latem w salonie.
Już prawie kupiłem i jak w październiku wróciłem do tematu były tylko 2 niebieskie sztuki w całej Europie.
Teraz czekam na dostawy roczników 2016 i liczę na hojność dealerów w kwestii dodatków 😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 16:17, 03 Lut 2016    Temat postu:

Przed sezonem nie liczyłbym na hojność dilerów Smile

Ale za 2,5 tygodnia będą w W-wie targi motocyklowe, to i może będzie jakaś oferta targowa... takie first minute Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Śro 20:34, 03 Lut 2016    Temat postu:

biblo napisał:
Przed sezonem nie liczyłbym na hojność dilerów Smile

Ale za 2,5 tygodnia będą w W-wie targi motocyklowe, to i może będzie jakaś oferta targowa... takie first minute Wink


Na to nie wpadłem... Rolling Eyes
Podjadę Twisted Evil
Dzięki za info, choć wątpię w specjalne oferty na targach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 20:45, 03 Lut 2016    Temat postu:

Na liście wystawców jest diler Suzuki z Piaseczna, tak więc nic nie ryzykujesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Śro 20:54, 03 Lut 2016    Temat postu:

Si Si, widziałem Very Happy
Jakieś Outlety ciuchowe też są, może być ciekawie, mam nadzieję, że uda mi się podjechać.
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorz6
A1



Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 18:58, 04 Lut 2016    Temat postu:

Panowie przetłukłem na różnych maszynach z klasy Hopperów najlepiej się jeździło mi na XV 1100 środek ciężkości silnika bardzo nisko można stopkami trzeć asfalt na rondach czy zakrętach zrobiłem na niej 35 tyś .
co do terenu fajnie się mi jeździło XT 600 e na klocku ciężki ale da się prowadzić nawet po błocie i górkach jeśli brykasz dobrze .najlepiej w teren mi zdawał egzamin KTM EXT 450 - 60 koników to brykało idealnie wszędzie góry asfalt szutry nie miałem do niego zastrzeżeń .Naszło nie na Suzuki v -stroma 650 xt zrobiłem na nim 800 kil. Co najgorsze ABS mnie wk...wia włącza się za wcześnie prawdopodobnie wypnę bezpieczniki gdyż droga hamowania z ABS wydłuża się stanowczo ,można komu w tyłek wjechać .
Myślę że szprychy zdadzą egzamin dobrze na alufelgach są bardziej odczuwalne drgania przez to są szprychy montowane by je zniwelować .Pamiętaj np.Widziałeś kiedy enduro na alufelgach .Szprychy to jest szczał w nim dobry .Lecz to tylko moja opinia .Brykam na nich od 91 roku i każdy z motocykli inaczej się zachowuje .
Skończyłem przygotowania do sezonu zrobione stelaże sakw i sakwy do niego z inoxa wyszły sporo taniej nisz te skrzynki .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grzegorz6 dnia Czw 19:14, 04 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Czw 19:39, 04 Lut 2016    Temat postu:

grzegorz6 napisał:
Pamiętaj np.Widziałeś kiedy enduro na alufelgach .Szprychy to jest szczał w nim dobry .Lecz to tylko moja opinia .Brykam na nich od 91 roku i każdy z motocykli inaczej się zachowuje .
Skończyłem przygotowania do sezonu zrobione stelaże sakw i sakwy do niego z inoxa wyszły sporo taniej nisz te skrzynki .


Co to jest szczał?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4254
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 20:14, 04 Lut 2016    Temat postu:

Szprychy są po to, aby niwelować drgania na kierownicy?!? Hmm... pierwsze słyszę taką teorię... Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 855
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Czw 22:58, 04 Lut 2016    Temat postu:

Najbardziej spodobało mi się to z wyciąganiem bezpiecznika ABSu, bo inaczej to jeszcze w samochodzie z przodu można zaparkować Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin