VStromClub

Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia -> obniżenie podnóżków kierowcy
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
obniżenie podnóżków kierowcy
PostWysłany: Wto 21:14, 28 Paź 2014
CZARO
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białytsok xt660z tenere





koledzy jeśli było to skasować post i dać mi namiar gdzie tego szukać bo ni jak nie mogłem znaleźć .. a więc konkretnie gdzie nabyć? czy są jakieś swoje patenty ? i czy w ogóle to ma sens ? jak dużo dodatkowych przeróbek trzeba zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:21, 28 Paź 2014
novy
Motonita

 
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 625
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój





Jak już to raczej podwyższenie siedzenia załatwi sprawę , jak obniżysz podnóżki to będziesz nimi szlifował asfalt w zakrętach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:14, 28 Paź 2014
Haart
Motocyklista

 
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 353
Przeczytał: 28 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Z rozwiązań komercyjnych niewielkie obniżenie podnóżków oferują podnóżki SW-Motech:

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=141452710123195&ls=en&nc=1414527147-24098&rubnum=products.ergonomie.fussrasten&artnum=FRS.05.011.10000/S&id=1&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.ergonomie.fussrasten&typid=158007914

Albo Pivot Pegz.

Z podwyższaniem kanapy polecam się dwa razy zastanowić, a najlepiej pożyczyć od kogoś i się przejechać kawałek. Ja mam kanapę mocno podwyższoną i zmienia się zupełnie pozycja, jest spoko na postoju, czy podczas latania po mieście. Jednak już kawałek dalej (np. 300 km) już nawala kręgosłup. Muszę więc kombinować dalej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Haart dnia Wto 22:21, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:18, 28 Paź 2014
Benek
Motocyklista

 
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 255
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz





Tu masz łatwy do wykonaia sposób:
http://canadamotoguide.com/2012/10/04/long-term-v-strom-650-part-2-the-farkels/
i tu:
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,13195.0.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:29, 28 Paź 2014
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





U Greka jest bliżej:
http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/foot-peg-lowering-kit-leptomeries.html

Ja takie kupiłem ale jeszcze leżą w pudełku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:32, 28 Paź 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





Zastanawiam się, jaka jest praktyczna różnica w pozycji jeźdźca między podwyższeniem siedzenia o 3cm a obniżeniem podnóżków o 3cm. Bo teoretycznie powinno wyjść na to samo chyba, tak czy siak odległość pomiędzy siedzeniem a podnóżkami zmienia się w obu wypadkacjh o te 3cm. Kąt ugięcia nóg również powinien zmieniać się identycznie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Wto 22:33, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:08, 28 Paź 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





j23a napisał:
U Greka jest bliżej:
http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/foot-peg-lowering-kit-leptomeries.html

Ja takie kupiłem ale jeszcze leżą w pudełku Smile


Olo1974 vel Gadżet takie ma i sobie chwali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:56, 29 Paź 2014
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





Staszek napisał:
Zastanawiam się, jaka jest praktyczna różnica w pozycji jeźdźca między podwyższeniem siedzenia o 3cm a obniżeniem podnóżków o 3cm. Bo teoretycznie powinno wyjść na to samo chyba, tak czy siak odległość pomiędzy siedzeniem a podnóżkami zmienia się w obu wypadkacjh o te 3cm. Kąt ugięcia nóg również powinien zmieniać się identycznie.


Ale pozostaje jeszcze kierownica Smile Jak podwyższysz siedzenie, to dodatkowo zmienisz "geometrię" tułowia, czyli będziesz musiał się bardziej pochylić - chyba, że jednocześnie podniesiesz kierownicę.

Z kolei obniżone podnóżki nie mają na to wpływu - one zmieniają tylko sytuację od pasa w dół.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 1:25, 29 Paź 2014
bartek666
A

 
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 138
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź





Staszek napisał:
Zastanawiam się, jaka jest praktyczna różnica w pozycji jeźdźca między podwyższeniem siedzenia o 3cm a obniżeniem podnóżków o 3cm. Bo teoretycznie powinno wyjść na to samo chyba, tak czy siak odległość pomiędzy siedzeniem a podnóżkami zmienia się w obu wypadkacjh o te 3cm. Kąt ugięcia nóg również powinien zmieniać się identycznie.


Różnica jest taka,że podwyższając siedzenie zmieniasz odległość jeźdźca od kierownicy czyli zmienia się kąt ugięcia pleców.Obniżając podnóżki zmieniasz kąt ugięcia nóg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 7:51, 29 Paź 2014
Staszek
Motonita

 
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 938
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Trójmiasto





O- i to mnie przekonuje. Czyli kolega od wyższego siedzeia musi zainwestować w podwyższenie kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 10:46, 29 Paź 2014
CZARO
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białytsok xt660z tenere





j23a napisał:
U Greka jest bliżej:
http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/foot-peg-lowering-kit-leptomeries.html

Ja takie kupiłem ale jeszcze leżą w pudełku Smile



z tego co widzę obniża o 30mm ,powiedz jak robiłeś tam zakupy . cenowo rozsądnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 16:46, 29 Paź 2014
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





Złożyłem zamówienie przez stronę greka. Wszystko poszło ok. Towar był po ok. 10 dniach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 21:48, 29 Paź 2014
CZARO
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białytsok xt660z tenere





j23a napisał:
Złożyłem zamówienie przez stronę greka. Wszystko poszło ok. Towar był po ok. 10 dniach.


nie jestem w temacie u jakiego greka ??możesz podać link
z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:55, 29 Paź 2014
express
Administrator

 
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2173
Przeczytał: 74 tematy

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, VIII





CZARO napisał:

nie jestem w temacie u jakiego greka ??możesz podać link
z góry dzięki


Cztery posty do góry. Cosmo Accessoires.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:57, 29 Paź 2014
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





CZARO napisał:
j23a napisał:
U Greka jest bliżej:
http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/foot-peg-lowering-kit-leptomeries.html

Ja takie kupiłem ale jeszcze leżą w pudełku Smile



z tego co widzę obniża o 30mm ,powiedz jak robiłeś tam zakupy . cenowo rozsądnie.



No przeca już byłeś na tej stronie skoro piszesz, że widziałeś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Śro 22:58, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 0:16, 30 Paź 2014
bzyku
Motonita

 
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 651
Przeczytał: 145 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola





A może ktoś z forum by zrobił takie obniżenia!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:01, 30 Paź 2014
CZARO
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białytsok xt660z tenere





j23a i express no chłopaki byłem na tej stronie ale w nazwie nie widziałem że to grek.....dlatego zmieszałem się
a co do postu kolegi bzyku to i ja jestem ciekaw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:31, 30 Paź 2014
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





CZARO napisał:
j23a i express no chłopaki byłem na tej stronie ale w nazwie nie widziałem że to grek.....dlatego zmieszałem się



Oki. Jesteś usprawiedliwiony. Smile

U Greka, bo firma w Salonikach się mieści.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:36, 30 Paź 2014
CZARO
Motocyklista

 
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białytsok xt660z tenere





hehe oki to wiele wyjaśnia ...... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:13, 31 Paź 2014
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





Mam podnóżki obniżone o ok 2,5cm.
W czasie montażu miałem porównanie, bo najpierw bez obniżeń zrobiłem 1000km a tydzień później 800km.
Jest znaczna różnica dla kolan, niby tylko kilka stopni ugięcia różnicy, a w praktyce mogę kilka godzin dłużej jechać bez bólu w kolanach.

Wygodniej jeździ się również na stojąco. Jakby naturalniej się wstaje za kierownicą.
Odpuszczę sobie podniesienie kierownicy.

Podnóżki jak wcześniej zupełnie nie przeszkadzają przy podpieraniu się czy przepychaniu motocykla.
Obsługa hamulca i biegów bez zmian.
Zdarzało mi się wcześniej przytrzeć podnóżek, z obniżonymi trzeba ciut bardziej uważać i/lub poprawić technikę jazdy. Nie jest to poważny problem.

Jestem zadowolony z tej modyfikacji.

Kupiłem te http://www.adventuretech.biz/footpeg-and-control-lowering-kit.html i wykonanie jest prima sort.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:47, 20 Lip 2015
jaro_4setka
A1

 
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 44
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





Zastanawiam się nad obniżeniem podnóżków,chciałbym to zrobić tanim kosztem, mam kumpla,który trochę rzeźbi w metalu,może ktoś ma taką możliwość, żeby odrysować te blaszki obniżające, byłbym wdzięczny Wink ps.czy jest różnica między nowym, a starym dl 650...?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaro_4setka dnia Pon 16:49, 20 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:26, 20 Lip 2015
antyks
Maniak motocyklowy

 
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1459
Przeczytał: 80 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/2
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Ja odniżyłem moto na kościach i zdarza mi się niestety szlifować podnóżkami o asfalt co do najprzyjemniejszych i najbezpieczniejszych elementów jazdy nie należy (szczególnie na szybkich winklach...). Dlatego niedługo będę wracał do fabrycznych. Obniżenie samych podnóżków da chyba ten sam efekt dlatego radzę uważać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:05, 20 Lip 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





jaro_4setka napisał:
Zastanawiam się nad obniżeniem podnóżków,chciałbym to zrobić tanim kosztem, mam kumpla,który trochę rzeźbi w metalu,może ktoś ma taką możliwość, żeby odrysować te blaszki obniżające, byłbym wdzięczny Wink ps.czy jest różnica między nowym, a starym dl 650...?


Musisz pamiętać, że obniżenie podnóżków to nie tylko te dwie płytki obniżające ale również zmiana długości cięgła hamulca i cięgła do zmiany biegów. Konieczność ich przedłużenia (najpierw trzeba pokombinować o ile) jest naturalnym następstwem obniżenia podnóżków. Jak to weźmiesz pod uwagę to wyjdzie, że te 32 ojro (+ przesyłka) za zestaw od greka to przyzwoita cena.
Jeżeli chodzi o obniżenie podnóżków to nie ma różnicy między starym a nowym Dl.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:42, 20 Lip 2015
jaro_4setka
A1

 
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 44
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/2





j23a napisał:
jaro_4setka napisał:
Zastanawiam się nad obniżeniem podnóżków,chciałbym to zrobić tanim kosztem, mam kumpla,który trochę rzeźbi w metalu,może ktoś ma taką możliwość, żeby odrysować te blaszki obniżające, byłbym wdzięczny Wink ps.czy jest różnica między nowym, a starym dl 650...?


Musisz pamiętać, że obniżenie podnóżków to nie tylko te dwie płytki obniżające ale również zmiana długości cięgła hamulca i cięgła do zmiany biegów. Konieczność ich przedłużenia (najpierw trzeba pokombinować o ile) jest naturalnym następstwem obniżenia podnóżków. Jak to weźmiesz pod uwagę to wyjdzie, że te 32 ojro (+ przesyłka) za zestaw od greka to przyzwoita cena.
Jeżeli chodzi o obniżenie podnóżków to nie ma różnicy między starym a nowym Dl.
a ta regulacja co jest przy dźwigni hamulca i biegów, nie jest wystarczająca? W tym zestawie od greka prócz tych blaszek obniżających jest jeszcze jakiś zestaw do wydłużenia cięgieł hamulca i biegów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:30, 20 Lip 2015
j23a
Motonita

 
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 967
Przeczytał: 76 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik





jaro_4setka napisał:
j23a napisał:
jaro_4setka napisał:
Zastanawiam się nad obniżeniem podnóżków,chciałbym to zrobić tanim kosztem, mam kumpla,który trochę rzeźbi w metalu,może ktoś ma taką możliwość, żeby odrysować te blaszki obniżające, byłbym wdzięczny Wink ps.czy jest różnica między nowym, a starym dl 650...?


Musisz pamiętać, że obniżenie podnóżków to nie tylko te dwie płytki obniżające ale również zmiana długości cięgła hamulca i cięgła do zmiany biegów. Konieczność ich przedłużenia (najpierw trzeba pokombinować o ile) jest naturalnym następstwem obniżenia podnóżków. Jak to weźmiesz pod uwagę to wyjdzie, że te 32 ojro (+ przesyłka) za zestaw od greka to przyzwoita cena.
Jeżeli chodzi o obniżenie podnóżków to nie ma różnicy między starym a nowym Dl.
a ta regulacja co jest przy dźwigni hamulca i biegów, nie jest wystarczająca? W tym zestawie od greka prócz tych blaszek obniżających jest jeszcze jakiś zestaw do wydłużenia cięgieł hamulca i biegów?


Jest. Bez tego zestawu wydłużającego to nic nie zrobisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 17:16, 30 Kwi 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Hej,
Założyłem obniżenia podnóżków 30mm ( te od greka) wszystko pasi nic więcej nie trzeba przedłużać (nowy dl650). Dla zrównoważenia obniżenia podniosłem całego dl'a na kościach o około 20mm. Do zestawu dołożyłem jeszcze wyższe siodło i przy moich długich nogach jest znaczna poprawa. Niby tylko 5cm a jak różnica. Podniosłem jeszcze kierownicę o 30mm, przewody na styk.
Takie rozwiązanie nie jest jeszcze idealne, (może ktoś wie gdzie dostanę te blaszki obniżające podnóżki o 60mm). Wiem, że będzie ryzyko szlifowania, dlatego podniosę jeszcze dl'a o 40mm na adapterach. Dzięki takim zabiegom łącznie siodło podskoczy mi na wysokość około 91,5cm, dla mnie to nie problem, nadal całe stopy na ziemi jakieś 40cm od motocykla Smile
Podwyższenie kierownicy oraz kolejne podwyższenie całego motocykla musi jeszcze poczekać. Niestety oba zabiegi wymagają więcej przeróbek, wydłużenie stopki centralnej, wydłużanie cięgien, wymiana okablowania przy kierownicy.
Jak przebrnę przez te modyfikacje to dam znać, może zdobyte doświadczenie przyda się komuś o moim wzroście i długich nogach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 18:57, 30 Kwi 2016
biblo
DeTox nie pomoże

 
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 2914
Przeczytał: 109 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa





A może trzeba było kupić sobie inny motocykl??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:33, 30 Kwi 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Dla osoby o mojej budowie na wszystkich ten sam problem choć może i zaleta Smile Z uwagi na długość nóg mam niewielkie szanse gleby na postoju i podczas "powolnych manewrów. Motocykle są projektowane pod średnią wzrostu 180cm. Najwyższe siedzisko ma bmw F800GS. Przyznam, że mocno rozważałem zakup bm'ki, wygrał jednak zdrowy rozsądek. Na chwilę obecną nie potrafiłbym wykorzystać możliwości jakie daje ta maszyna. Za 650'tkę dałem 29 tyś a za bmw wycenę miałem na 55 jak dołożę za przerobienie suzi do mojego wzrostu te 3 tysie to nie będzie dramatu. Decyzję podjąłem świadomie głównie z uwagi na brak doświadczenia motocyklowego i na fakt, że chcę dokupić drugi motocykl dla małżonki. Na Gs'y, Tenerki, Afryki jeszcze przyjdzie czas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:06, 30 Kwi 2016
kalinago
Motocyklista

 
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 201
Przeczytał: 171 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała





Są jeszcze specjalne akcesoryjne poduszki na siedzenia - dmuchane, żelowe .....
Ktoś testował?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:09, 11 Lip 2016
pred
A1

 
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Jest amerykańska poduszka airhawk, drogi sprzęt ale pewnie za jakiś czas sprawię, żeby jeszcze podnieść komfort, Z tym że ona podnosi z ego co czytałem o jakieś 0,5cm do 1 cm, bo najlepiej działa niedopompowana. Ogólnie to mam 192cm, w nowym DLu podwyższyłem kierownicę o 3 cm z marselus.pl, zmodyfikowałem też kanapę w wijalis 3cm do góry i wkładki żelowe i jest naprawdę dobrze. Zakończę pewnie na obniżeniu 3cm podnóżków od Greka (brałem też od niego mocowanie ram mount pod szybę, polecam). Poprawiło by to komfort jazdy na stojącą, te 3cm idealnie by się przydały, kolana też bu miały wygodniej, chociaż zarzucam sobie czasem obie nogi na plastiki przy baku i to najlepszy relaks. Jeżeliby się okazało że podnóżki szorują zawsze można odkręcać, na jakieś odcinki specjalne( trochę to oczywiście byłoby kłopotliwe) w sumie mi sprzęt jest potrzebny do tras, jakiś spektakularnych złożeń nie robię, ciekawe zresztą co by pierwsze szorowało obniżony podnóżek czy kufry kappa 44l, Można też podwyższyć moto na kościach ale podobno to mocno utwardza tył, a tego wolę uniknąć bo w trasy jeżdżę z pasażerką... Zapytam też przedmówcę luthorhussa: jak oceniasz podwyższenie na kościach i czy bez tego obniżone podnóżki będą szorować?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pred dnia Pon 22:13, 11 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:52, 11 Lip 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Wezwany do tablicy odpowiem, choć w innym temacie już opisywałem co i jak:
- pomijając airhawk'a jest jeszcze poduszka od sw motecha. Jak tylko finanse odrobinę odpoczną to również będę kupował.
- podwyższenie na kościach - nie zauważyłem większej sztywności zawieszenia, jak jeździłem na najtwardszych ustawieniach tak i jeżdżę.
- po założeniu kości czuję lekkie pochylenie motocykla do przodu i moim zdaniem jest teraz mniej wygodnie. Dla zrównoważenia tego efektu będę zakładał podkładki pod lagi z przodu, tym bardziej , że chcę jeszcze obniżyć podnóżki o 4,5cm (kolejne 3cm na podkładce i 1,5 na samych podnóżkach sw motecha)
- w sprawie szorowania podnóżków nie mogę się wypowiedzieć ponieważ mam przejechane 4,5tyś km i moje umiejętności oceniam jako 5/100. Zanim dojdę do poziomu przycierania podnóżkami to dl będzie miał ze 100 tyś przebiegu. Ogólnie przemieszczam się spacerowo i ekstremalne pochylenia będą mi długo obce Smile. To co mogę potwierdzić to znaczne podniesienie komfortu dla kolan.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:43, 11 Lip 2016
pred
A1

 
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Od sw motecha mam handbary. Dobry wygląd plus metal jako ochrona i mam też łamaną, regulowaną dźwignię zmiany biegów. Bardzo wygodna rozmiar buta 46, to i na zwykłej nie było tragedi, ale jest po prostu wygodniej. Po za tym przy glebie się złoży, a nie wygnie. Mogę polecić. Chcialem też brać podnóżki od motecha, ale parę osób na forum pisało że im podczas jazdy pękły i o ile dobrze pamietam to nie na jakiś wielkich offroadach. Nawet trafiłem na ogłoszenie sprzedaży DLa, gdzie w opisie było, że podnóżki od motecha są, ale na reklamacji. Dopytalem i okazało się że też pękły. Były pomysły w temacie, żeby wymieniać w nich śruby na lepsze, ale w sprzęcie za powazne pieniądze to takich kombinacji nie biorę pod uwagę. Także podnóżki motecha odradzam:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 8:07, 12 Lip 2016
prostyelektryk
Motonita

 
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 510
Przeczytał: 62 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk





W kwestii przycierania podnóżkami. Na II etapie moto szkoły przycierałem moimi obniżonymi, jak wszyscy inni zresztą. Inaczej niż wszyscy opon przy tym nie zamykałem. Wolniejszy nie byłem - trzeba po prostu mocniej ciałem popracować.
Jak dla mnie komfort dla kolan na co dzień jest wart ciut większego wysiłku na torze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:16, 12 Lip 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Pred będę brał dźwignię zmiany biegów i hamulca od sw motecha, mam je na liście niezbędnych zakupów ale muszą poczekać Sad.
Wymieniłem natomiast klamki hamulca oraz sprzęgła na takie z regulacją
(firmy PUIG) dla mnie bomba, polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:29, 12 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Rzuc jakim linkiem i rozwin prosze to "bomba" Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:33, 12 Lip 2016
pred
A1

 
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





To do hamulca też poproszę o link. Rozumiem ze hamulec to mają uniwesalny, bo w akcesoriach do dl650 nie widziałem. Te klamki puig to pewnie mają homologację torową. Czy zna ktoś przypadek zeby ubezpieczyciel przy wypadku próbował to wykorzystać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:02, 12 Lip 2016
luthorhuss
A2

 
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 26 tematów

Ostrzeżeń: 0/2





Bomba w moim przypadku oznacza :
lepsze wyprofilowanie klamki + odrobinę większa regulacja odległości daje mi korzystniejsze wyczucie sprzęgła oraz hamulca. Istotne dla mnie, że teraz klamki mam odrobinę bliżej manetek i podczas jazdy swobodniej trzymam palce na hamulcu i sprzęgle. Wybrałem model przedłużany z zawiasem. Oczywiście są dedykowane do vstroma ( w komplecie dostaje się odpowiednie mocowania)

przykładowy link
https://www.puig.pl/dzwignie_sprzegla_i_hamulca/dzwignie_regulowane_przedluzane/regulowana_dzwignia_hamulca_puig_z_zawiasem_90_st_przedluzenie_srebrne-p3341.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:53, 12 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





A jak to sie ma do standardowej regulowanej klamki hamulca? Ja mam male lapki i ustawilem sobie ta standardowa dzwignie najblizej. Jednak podczas awaryjnego hamowania klamke praktycznie dociskalem do manetki, co nie wydalo mi sie dobre.
Druga sprawa to sprzeglo. Czy nie ma niebezpieczenstwa, ze majac mniejszy skok klamki sprzegla bedziemy nie do konca wysprzeglac naped?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:38, 12 Lip 2016
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 596
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





śledzę ten wątek z racji moich 200cm wzrostu Smile U siebie mam zmienioną kiere na magure, a jednocześnie podniesioną o 3cm. Kości podwyższające by Letko o 3cm. Na gmole GIVI założone wieśniackie chromowane spacerówki, które za niedługo prysnę czarnym matem (na tripie do Rumunii spisały się rewelacyjnie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:06, 12 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





NA DLku wygladasz pewnie jak ja na motorynce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:09, 12 Lip 2016
luzikseba
Motonita

 
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 596
Przeczytał: 54 tematy

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV





pomyśleć, że kiedyś śmigałem GSXR600 :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 22:18, 12 Lip 2016
Pyxis
Motocyklista

 
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 444
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Strzegom (dolnośląskie)





Chyba przed komunia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
obniżenie podnóżków kierowcy
Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin