Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Alarm Datatool 2008 jak ugryzc i go opanowac PIN do czego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hetman_Wielki
A1



Dołączył: 16 Lip 2018
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 23:32, 26 Lip 2018    Temat postu: Alarm Datatool 2008 jak ugryzc i go opanowac PIN do czego

Panowie i Panie

stoję przed ogromnym problemem

Próbowałem wcześniej spróbować go jakoś okiełznać
(gdzieś tutaj na forum ktoś opisał komendy aktywacji i dezaktywacji) lecz bez skutku, nie udało się zmieniać konfiguracji ustawię,

chyba ze ktoś mnie naprowadzi jak dzieciątko za rączkę i powie co i jak kroczek po kroku

Zrobił się Mega problem, w następnym tygodniu chce przygotować motocykl do wyjazdu, rozłączyć aku pogrzebać w elektryce, podłączyć manetki, stacje lądujące usb, pozmieniać światła lecz za cholerę nie mogę okiełznać tego alarmu i go wyłączyć

Moja znajomość angielskiego jest taka jak nijaka dlatego tez jakieś zdjęcia załączam, PINU nie mam wpisanego do książki, chciałbym go dekatyzować na czas prac, a później załączyć, włączyć wszelkie funkcje czujnik przechyłu syrenę , dźwięk syreny możliwe ze ja zmienić, i skonfigurować go tak by bylo bezpiecznie

panowie tutaj sie skrążyli ze pewnych miejsc w Rumuni mieli problemy i musieli dekatyzować alarm za pomocą pinu, powodem fale radiowe z otoczenia 30C

niestety nie mogę umieścić linka do zdjęć

imgur.comYaYdFmIghw

literke Y trzeba zamienic na /


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hetman_Wielki dnia Czw 23:50, 26 Lip 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 5:51, 27 Lip 2018    Temat postu:

Już raczej nie jeden osobnik pisał na forum. Wywal ten alarm w cholerę. Więcej z nim problemów jak pożytku. Pojedziesz gdzies za miedzę i niech zacznie ci alarm świrować. Jak będą chcieli ukraść motocykl (tfu tfu tfu, na psa urok!!!) to i alarm nie pomoże. Już chyba lepsza blokada na tarcze albo jakiś konkretny łańcuch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hetman_Wielki
A1



Dołączył: 16 Lip 2018
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 8:51, 27 Lip 2018    Temat postu:

teraz już nie zdąże

podpowie ktos jak opanować ten alarm, co z tym pinem?
jak go oblugiwac dezaktywować by sie nie uzbrajał a później załączać te funkcje ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 802
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Sob 8:13, 28 Lip 2018    Temat postu:

Ja mam alarm fabrycznie zakładany w 2015 roku, to się chyba nazywa Legos. Nie wiem niestety czy to zadziała u Ciebie ale wklejam tu opis, którym się posługiwałem:
ustawianie alarmu

1.Uzbrój system przy pomocy pilota. Następną czynnoość wykonaj w ciągu 10 sekund!
2.Ustaw kluczyk w stacyjce w położenie ON (wł.): syrena potwierdzi wybór jednym sygnałem dźwiękowym (bep).
3. Przyciśnij przycisk pilota krótko cztery razy: syrena potwierdzi czterema sygnałami dźwiękowymi (4 x booop), że polecenie
zostało odebrane.
4. Ustaw kluczyk w stacyjce w położenie OFF (wył.).
5. Przestawiaj kluczyk w stacyjce w położenie ON (wł.) i następnie w położenie OFF (wył.). Iloość tych przełączeń powinna
odpowiadać numerowi funkcji specjalnej w tabeli. Pozostaw kluczyk w stacyjce w położeniu ON (wł.) po ostatnim przełączeniu:
dioda LED będzie się palić.
6. Przyciśnij przycisk na pilocie krótko 1 raz, jeżeli chcesz zaprogramować funkcję opisaną w pierwszej kolumnie (kolumna
BEEP) w poniższej tabeli.
7. Przyciśnij przycisk na pilocie krótko 2 razy, jeżeli chcesz zaprogramować funkcję opisaną w drugiej kolumnie (kolumna
BOOP) w poniższej tabeli.
8. Ustaw kluczyk w stacyjce w położenie OFF (wył.) i krótko przyciśnij przycisk na pilocie celu opuszczenia trybu programowania
lub powtórz czynności od punktu 3 w celu zaprogramowania innej funkcji.

TABELA FUNKCJI SPECJALNYCH
FUNKCJA BEP/BOOOP
1 Brzęczyk podczas uzbrajania i rozbrajania* TAK/NIE
2 Kierunkowskazy podczas uzbrajania i rozbrajania TAK/NIE
3 Sygnał dźwiękowy (klakson)/syrena lub komenda dla uzbrajania Alarm/Uzbrajanie
4 Komenda dla przerywanego sygnału (klaksonu) lub ciągłego dźwięku syreny Przerywany sygnał/Ciągły dźwięk
5 Bierne uzbrajanie tylko immobilisera lub także z alarmami Immobiliser/Także z alarmami
6 Bierne uzbrajanie z aktywnym czujnikiem ruchu TAK/ NIE
7 Alarmy krańcówek cykliczne lub pojedyncze Cykliczne/Pojedyncze
8 Aktywacja automatycznego uzbrajania TAK/NIE

Wartości domyślne (fabryczne - patrz uwaga poniżej): 1-5,7-8 BEP , 6-BOOP

Zgodnie z wymogami UE głośne uzbrajanie jest zakazane dlatego po instalacji ustawia się funkcję 1 na BOOP

W twoim przypadku możesz wyłączyć alarm zostawiając automatyczne uzbrajanie immo (funkcja piąta) lub zupełnie wyłączyć automatyczne uzbrajanie (funkcja ósma)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2696
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Sob 8:58, 28 Lip 2018    Temat postu:

Hetman_Wielki napisał:

podpowie ktos jak opanować ten alarm, co z tym pinem?


Zdemontować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikee86
Motocyklista



Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 12:09, 28 Lip 2018    Temat postu:

No właśnie problem w tym że każdy koledze radzi żeby zdemontował ale on nie chce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 15:13, 29 Lip 2018    Temat postu:

Miałem podobną sytuację z alarmem!
Alarm na pilota z powiadomieniem od 30-250 metrów, info na alarmie, pokazywał jaka przyczyna włączenia bla bla bla...
Chodził rok czasu (raz lepiej, raz gorzej) ale działał!
I na szczęście AWARIA wydarzyła się w Polsce w okolicach Chojnic, ok 120 kilosów do domu.
Alarm zawył, potem sam się zdezaktywował, aktyzował, i nic nie mogłem zrobić... zero ruchu ze stacyjką!!!!!
Akcja miał miejsce na parkingu, więc najpierw sam zdemontowałem boczki tył lewa + prawa strona, telefon do przyjaciela i rozłączyłem wszystkie kostki, wcześniej na samym początku wyłączyłem masę za Aku! To jest bardzo ważna czynność, odłączyłem zasilanie do ALARMU, a także zdemontowałem głośniczek...
Nie wiem czemu ale kazano mi 10 razy włączyć i wyłączyć stacyjkę i dopiero wtedy uruchomiłem motocykl (alarm i jego oprzyrządowanie był już zdemontowany)!
No i polepszyło się zdecydowanie ładowanie Aku!
Jeśli nie chcesz, aby trafiły się Tobie takie czy podobne przygody za granicą i stres, zrób z tym coś...
Są inne lepsze metody zabezpieczenia motocykla, uwierz mi!
Życzę powodzenia Żółwik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hetman_Wielki
A1



Dołączył: 16 Lip 2018
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 0:16, 04 Sie 2018    Temat postu:

teraz zabralem sie za to na ostro.. i chyba jestem w kropce


http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat,54/vstrom-dl-650-2008-demontaz-alarmu-utknolem-awaria-help,31767.html

opisalem to w noym poscie, zostalo mi kilka kabelkow nie mniej jednak nie wiem jak przywrocic instalacje do oryginalu, podejrzewam ze kabelki idace od kierownicy te 2 od kierunkowskazow i pompy to tez jakies sygnalowe albo obejscie, podaja 12v fakt na chwile obecna nie dziala mi pompa i tylne lampy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hetman_Wielki dnia Sob 0:19, 04 Sie 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Patenty i usprawnienia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin